Godsdienstwaanzin! Weet iemand ook waarom?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Pilgrim schreef:
Aldebaran schreef:Ik vermaak me hier kotselijk mee Hans, doorgaan op deze lijn!
Ik ben blij dat je het hier zo naar je zin hebt. :smile:
Ik heb een bourgondische inslag, daarom kom ik hier zo graag.
Kotselijk, kotselijk, in één woord kotselijk!
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Heb je wel goed leren spellen? :o
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef:Heb je wel goed leren spellen? :o
Kom op Pilgrim. Waar blijft je gevoel voor humor en relativering?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

hans van de mortel schreef:
Pilgrim schreef:Heb je wel goed leren spellen? :o
Kom op Pilgrim. Waar blijft je gevoel voor humor en relativering?
Ik maakte juist een grapje. :?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

In de Egyptische krant Al Ahram stond jaren geleden een advertentie waarin een leerkracht werd gevraagd voor een Saoedische vrouwenschool. De leerkracht moest een vrouw zijn of een blinde moslimman.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef:
hans van de mortel schreef:
Pilgrim schreef:Heb je wel goed leren spellen? :o
Kom op Pilgrim. Waar blijft je gevoel voor humor en relativering?
Ik maakte juist een grapje. :?
Sorry Pilgrim. Was ik toch weer te serieus.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Links de overleden voorlaatste baas van de katholieke wereld - volgens mij - paus (betekent ’heilige vader’) Johannes XXIII met in zijn hand een magische toverstaf met daarop zijn trots: de op het kruis genagelde orthodoxe jood en reformer van de joden Jezus - niet bedoeld als de reformer voor christenen!!! Want die bestonden toen nog lang niet. Die moesten nog uitgevonden worden.

Zijn dit intelligente mensen? Meestal wel. Maar ook intelligente mensen kunnen de grootste smeerlappen en viezerikken zijn. Deze twee zijn pedofiele kunstenaars met Hitler-achtige trekjes. Dit zijn een paar kampioen viespeuken uit de R.K.-kerk. Zij lijden aan zelfgenoegzame GODSDIENSTWAANZIN. Een ziekte die net als aids voorlopig nog niet te genezen valt. Het zijn mensen die hun verstand verloren hebben en eigenlijk in een krankzinnigengesticht thuishoren. Zij bewijzen eens te meer dat God NIET bestaat. Normaliter zie je dit soort dingen alleen met carnaval, maar dit soort clownneske randfiguren voelt zich gevleid omdat meer dan een miljard mensen geloof hecht in deze godsdienstwaanzinnige vertoning en lulpraatjes.

Het is een ouderwets heidens spektakel, rijkelijk voorzien van allerhande toverstaffen en travestiete make-up die je als normaal denkend mens de haren te berge doen rijzen. Want dit gebeurt niet in de oerwouden van Afrika - nee - het gebeurt in een welvarend zich beschaafd noemend land als Italië. Je vraagt je af of dit soort achterlijke zichzelf als heidense onverlaten verkopende walgelijke machthebbers ECHT nog in een almachtige God gelooft. Dat kan toch niet waar zijn? Maar we zien het overal. Dwepen met Christus of God betekent rekening houden met de duivel. Die zich meestal op audiëntie aandient als politieke leider. Ieder weldenkend mens kan hieruit maar één conclusie trekken: GOD bestaat niet. Een grote uit zijn verband gerukte poppenkast is het. En dat is wat wij zien met religie. Het is één grote goedkope vunzige poppenkast van een aan lager geraakt stelletje goedkope overjarige religieuze nog net niet afgedankte artiesten. Met dank aan meer dan een miljard onnozele zielen die bereid zijn om in een gouden pot te schijten om daarmee hun heidense praktijken glans, glitter en een ondraaglijke stank te geven.
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op za nov 22, 2008 11:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Links de overleden voorlaatste baas van de katholieke wereld, paus (betekent ’heilige vader’) Johannes XXIII


Het is Johannes Paulus II, de Poolse Paus Karol Woytila. Voor hem had je Johannes Paulus I, Paulus VI en daarvoor nog Johannes XXIII.

Ik heb in Polen nog op de stoel van die Paus gezeten!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

mercator schreef:Ik heb in Polen nog op de stoel van die Paus gezeten!
:shock: Wat men allemaal niet - en vooral wél - met een stoel kan doen.
De mensheid gaat nog eens aan z'n eigen inventiviteit ten onder.
Of wacht - daar zijn we natuurlijk al mee bezig.
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

naar boven schreef: :shock: Wat men allemaal niet - en vooral wél - met een stoel kan doen.
Ik ging er gewoon even op zitten. Het kan natuurlijk dat mijn Poolse vrienden mij serieus in de maling namen en dat er van heel dat verhaal niks aan was :D . Ik "voelde" alleszins niets speciaals.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik "voelde" alleszins niets speciaals.
Was er geen opening voor een hand voorzien?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

mercator schreef:Ik "voelde" alleszins niets speciaals.
Zat de stekker wel in het stopcontact?
Dat is het eerste waar je naar moet kijken.
RTFM
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ik heb even heel uitbundig moeten lachen om die laatste twee reacties. Dat deed mij goed. Daar kan een door mij geplaatste mop niet tegenop. Misschien ben ik daar toch te serieus mee bezig. Geweldig boys!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

naar boven schreef:
mercator schreef:Ik "voelde" alleszins niets speciaals.
Zat de stekker wel in het stopcontact?
Dat is het eerste waar je naar moet kijken.
Neen, ik wist wel uit Amerikaanse films hoe een electrische stoel er uit ziet, daar zouden dus zelfs mijn vrienden in Krakow me niet in gekregen hebben.
En een "chaise percèe" was het ook niet.

Laat ons het er gewoon op houden dat het een ordinaire zij het Poolse stoel was.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Het uitverkoren volk van God. Een volk van verraders!

Over de van god verlaten aanbidders van de god van de joden om en rond David. Die zich inlieten met vernederingen, verkrachtingen, moord, verraad, zinloos geweld, incest, onbeheersbare seks, en ga zo maar door.

Ammon - Een langdurig getrouwe klant van God. De eerstgeborene van Gods lieveling David. Hij was een respectloos serpent, een gluiperig sujet en voorbeeldige VERRADER.
Absolom - (God is vrede). Mooiste zoon van David. Berucht serpent, gluiperig sujet en met zijn tijd meegaande VERRADER.
Achitotel - De meest gerespecteerde raadsheer van Gods lieveling David. Een serpent, een gluiperig sujet en VERRADER.
Abjathar - (vader van uitnemendheid). Zoon van hogepriester Achimelich uit de stam Levi. Onbetrouwbaar sujet en VERRADER.
Adonia - Zoon van God’s lieveling koning David. Onbetrouwbaar ambitieus persoon.
Jaob - Groot legerbevelhebber onder God’s lieveling koning David. Onbetrouwbaar, gluiperig sujet en VERRADER.
Saul - Psychopatische delinquent en ziekelijke eigenheimer.
Jonadab - (Jehovah is vrijgevig). Neef van God’s lieveling koning David. Een zeer wijs man. Maar bovenal sluw en doortrapt serpent.
David - Oversekste zelfzuchtige moordenaar en lieveling van God.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Mahalingam schreef: Dat zijn nog eens minaretten!! Ze zijn 160 meter hoog (525 feet) en het zijn er zes stuks totaal. De moskee die eraan vast zit heeft o.a. houten daken en 15 houten deuren van 23 meter hoog.
Dit goddelijke monsterlijke wangedrocht heeft meer 60 miljoen dollar gekost. Echter, 37 procent van de bevolking in Yemen waar deze pas gebouwde moskee staat is ondervoed en 46 procent leeft onder de armoedegrens volgens een onderzoeksrapport van de VN in 2006. Wat een verschil met al die wereldwijde eenvoudige onopvallende gebouwen die Jehovah’s Getuigen allemaal door zelfwerkzaamheid in no time in elkaar zetten - voor dus heel weinig geld. Gewoon hersens gebruiken. Maar dat is nu eenmaal heel moeilijk voor een moslim die in keeldichtknijpende pratende engelen gelooft.

Bescheidenheid is niet bepaald het kenmerk van de moslimleiders. Wel het in stand houden van armoede en vooral GODSDIENSTWAANZIN. Een oprechte gelovige moslim uit Marokko zou naar zo’n land moeten emigreren of in Marokko moeten blijven om aan zijn rituele en ’allah’-achtige trekken te komen. Maar wat doet hij? Hij zoekt zijn heil in een van ’allah’ verlaten land. Vanwege hebzucht en zakkenvullerij. Of gewoon vanwege het feit dat hij ’allah‘ eenvoudigweg een armoedige zak vindt die nog erger dan een loslopende hond is. Een hond toont tenminste nog genegenheid voor zijn baas. Integreren? Of we gek geworden zijn! En daarin moet ik de Marokkaan enigszins gelijk geven. Hij is zo gek nog niet. Wel een godsdienstwaanzinnige. Want armoede en ellende siert de mohammedaan tussen zijn eigen roots. De tweede doodsoorzaak in Indonesië, het grootste moslimland ter wereld, is diarree. Misschien heeft ’allah’ wel een uitgesproken hekel aan godsdienstwaanzinnigen. Ik kan dat begrijpen. Die hekel aan dat soort mensen heb ik ook. Die horen in een beschaafd land niet thuis.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Hallo vrienden van de waarheid. Tijd voor een spannend en dramatisch filmpje

http://www.maximumreferrals.com/videos/ ... ridge.html

Goed opletten. Ik kreeg dit van een vriend uit België. Een Jehovah’s Getuige. Hij is waarschijnlijk de perfecte uitzondering die de regel bevestigt om niet meer met ’afvalligen’ om te gaan. Wat wil ons dit filmpje duidelijk maken? Dat God de wereld heeft gered. JA! God heeft de wereld gered. Een zondige wereld. Nou ja, ooit was er eens een zondvloed door God nodig om orde op zaken te stellen met de mensheid. Omdat dit niets hielp bedacht God het volgende. Ik laat mijn eigen zoon als mens naar de wereld afdalen en hem daar als offer aan mijzelf kruisigen. Als dat al geen in druk maakt, nou dan weet ik het ook niet meer. Dan zoeken ze het zelf maar uit. Het heeft inderdaad een averechtse uitwerking op de mensheid gehad. De ene verschrikkelijke na de andere mensonterende religie-oorlog stond in het teken van zijn zoon Jezus. Met grote kruisbeelden voorop sloeg men elkaar de hersens in. Vandaag-de-dag zie je alleen die Roomse paap nog met zo’n immense stok en daar bovenop het kruis met daar in het klein de zoon van God gespijkerd. Nu is het de beurt aan de moslims om met hun achterlijk gedachtengoed de mensheid volgens velerlei uitleg van de koran te overtuigen en de wil van islam op te leggen. Handen afhakken, steniging en alle fascistische trucs worden hiervoor uit de koran gehaald om andersdenkenden de mond te snoeren en te overheersen.

Hoe ver nog moet de mensheid tezamen met zijn pispaaltje God in het slijk der aarde van leugens, list en bedrieglijke schijnheiligheid wegzinken om ooit tot het bewustzijn te komen dat klakkeloos napraten en navolgen van wat anderen zeggen leidt tot komplete zelfbevruchte verstandsverbijstering. In het ergste geval tot GODSDIENSTWAANZIN!

Mohammedanen zijn met hun analfabete Mohamed van de pot gerukt. Maar christenen die geloven dat Jezus als zoon van God afgeslacht en vernederd MOEST worden om als offer zijn liefdevolle vader Jehovah in een opperbeste stemming te brengen teneinde de mens voor altijd zijn zonden te vergeven, zijn net zo mismaakt in hun verstand als die moslims En nadat iedereen vervolgens aan kanker of wat voor nare ziekte dan ook is overleden klinkt ergens in de toekomst het fluitsignaal van God. Als teken van zijn immens grote macht zal hij donder en bliksem laten neerdalen over de aarde en iedereen die geen Jehovah’s Getuige, moslim of wat voor zelfovertuigde sukkel is, zal aan de vernietiging worden prijsgegeven. Dan zullen de graven geopend worden en zullen alle lijken veranderen in klinkklare levende schepselen. Hoe en ik welke leeftijdscategorie van de opgewekte mens dit zal geschieden is nog even de vraag. Daar zijn de brutale arrogante zelfverzekerde godsgeleerden nog niet over uitgesproken.

Wat gebeurt er na de dood?
Volgens islam zien we de doden weer terug in het paradijs, waar en wat dat ook moge zijn. In ieder geval iets dat op een multi functionele hoerenkast lijkt. Volgens de meeste christenen bestaat ook de hemel. Maar dan wel in een meer respectabele meer aan God gerelateerde omgeving. Een aangename vredelievende omgeving waar rust en orde als een regelmaat van de klok fungeren. Dus geen stinkende hoerenkast van kwijlende mohammedaanse baardapen en aanhang. Voor de Jehovah’s Getuigen betekent Armageddon dankzij het vastspijkeren aan het kruis van Jezus, de enige zoon van God, dat alle lijken en wat daar nog van over is als jonge energieke adonussen van blijdschap uit hun grafzerken zullen springen en van blijdschap in koor God weer de hemel in zullen prijzen, alwaar zich inmiddels de 144.000 hebben verzameld, als mede regenten van Jezus die daar boven op de troon het Armageddon van God gade slaat.

Het eeuwige paradijs op aarde. Iets voor u?
De Jehovah’s Getuigen vormen met hun niet te onderschatten indoctrinerende denkbeelden een uitzondering - zij zullen hun geluk hier op aarde moeten trotseren. Dat wordt hun eeuwige paradijs. Daar zal Jezus wel voor zorgdragen met al zijn bid engeltjes. Elke boosdoener wordt direct in de kraag gegrepen en door Gods dienaren onmiddellijk afgeserveerd. En in het fraaie beeldverhaal van de Godventers zullen de lammetjes bij de leeuwen weiden. Het is maar dat u dat weet! Ach, de mens zal zijn geluk niet op kunnen. En dat alles gelardeerd met gratis eeuwigdurende kost en inwoning in het paradijs van God, de omgetoverde aarde zoals het ooit was begonnen en bedoeld. Maar die verdomde gemene pratende slang destijds. Dat serpent heeft alles verpest en was de oorzaak van alle ellende. Typisch trekje van Jehovah God, een ander altijd de schuld geven. En laat ik nu denken dat het die moslims zijn die alles aan het verpesten zijn voor de mensheid. En slangen? Ach, laat ze maar praten. Trouwens alle islamaanhangers zijn giftig, terwijl er maar weinig slangen zijn die echt een dodelijke beet hebben.

God, de oplossing van al uw onbeantwoord gebleven vragen
Hou toch eens op met dat geleuter over Jezus, over Mohamed. Over Jehovah, over Allah. Neem een voorbeeld aan de joden. Die wachten rustig af ondanks hun zelfde soort achterlijke rituelen en godsgebruiken. Maar eerlijk is eerlijk. net zoals bij die zogenaamde christenen, hebben ook de joden niks meer met God. Hooguit als ultieme oplossing voor al hun onbeantwoorde vragen.
Dr. H.J. Hegger in zijn boek ’Hand in hand met Rome’: „Ik geloof dat ik niet te veel zeg, wanneer ik beweer dat de kerken hun dogma’s tegen spotprijzen van de hand hebben gedaan. Wanneer de theologen vandaag relativeren wat ze gisteren gezegd hebben, waarom zouden ze dan morgen niet relativeren wat ze vandaag zeggen?”

DOE HET GOEDE, LAAT GOD MET RUST EN HET ZAL U VERHEFFEN!

Met de groeten van Jezus!

Afbeelding

Veel van alle ellende ontstaat doordat mensen zich door anderen laten beïnvloeden. Eigenlijk zou je Jezus ook kunnen beschouwen als een loverboy. Hij palmt mensen in, je geeft eraan toe, en voor de rest mag je het voortaan zelf allemaal uitzoeken in je leven. Voor de liefhebber zijn er ruim 10.000 sektes in de wereld. In Afrika alleen al zijn 6000 verschillende geloven. In de christenheid bestaan ruim 700 verschillende kerkgenootschappen met Jezus aan het hoofd waaruit de mens een keuze kan maken. Van kleine groepjes tot en met wereldwijde netwerken. Tot en met duiveluitdrijving aan toe in Afrika, maar ook wel in Amerika. Als u maar goed zoekt. De geloofssmurrie met Jezus zit vooral tussen de oren bij de mensen.

De best georganiseerde groep Jezus-aanhangers in de wereld is de organisatie van Jehovah’s Getuigen met bijna zeven miljoen aanhangers. Bovenstaande exclusieve foto van Jezus is in het bezit van de slimste en meest geslepen machtuitoefenaars over mensen. Die van de Jehovah’s Getuigen in Brooklyn, waar een paar oude mannetjes dag in dag uit nieuwe inzichten vergaren over Gods bedoelingen met de mensheid vanaf het allerprilste begin der schepping. Vandaar dat zij ook geen Kerstfeest vieren, in tegensteling tot alle andere christelijke sekten en religies.

Mocht ik het vergeten zijn, ik wens u allen een gezegend, vrolijk en liefdevol Kerstfeest toe. Dat de wijn u goed mag smaken (JG’s mogen alcohol nuttigen. Roken echter, is al jarenlang voor hen verboden!)

Geloof is een waagstuk dat nergens op mag steunen, zeker niet op feiten. Wetenschap daarentegen is een discipline die met beperktheid kan omgaan, religie niet.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:
De best georganiseerde groep Jezus-aanhangers in de wereld is de organisatie van Jehovah’s Getuigen met bijna zeven miljoen aanhangers.
Op wereld-basis valt dat dan nog goed mee, zeker als je het vergelijkt met de honderden miljoenen Moslims die zich als een plaag over heel de wereld verspreiden, om de giftige adem van de profeet-volgens mij het meest abjecte figuur dat het mensdom ooit heeft geproduceerd-in alle windstreken te verspreiden.

Het is iets raars met de Jehovah's Getuigen. Eigenlijk doen ze geen vlieg kwaad, laten iedereen met rust-tenzij dat je het als overlast zou willen beschouwen dat je s zondagsochtends met een fikse kater in bed ligt en daar staan ze dan om je het onuitgenodigd "goede nieuws" te brengen.

Voor de rest doen ze niet aan ontucht, liegen en stelen ze niet, plegen geen geweld, kortom het zijn modelburgers.

Ik ben door "persoonlijke omstandigheden" in de mogelijkheid om die gedachtegang wat te volgen, wat me telkens tot verbazing brengt:
"Vanuit Brooklyn wordt bepaald wat de handelwijze van een jehovah's Getuige is?"
"Ja, want de Ouderlingen die daar zitten hebben volmaakte bijbelkennis'
"Dus zij mogen naar hun inzicht de bijbel interpreteren?"
"ja natuurlijk, want zij weten er véél meer vanaf dan wij"
"Dus als die Ouderlingen ineens zeggen: hahaha, we hebben jullie heel de tijd goed liggen gehad, vanaf nu interpreteren we dat Bijbeltje helemaal anders en beschouwen we Jezus als een onverbeterlijke grapjas die je zeker NIET moet navolgen, dan volgen jullie die richtlijnen op?"

Verontwaardigd even nadenken en dan: "Maar DAT gaan ze zéker niet doen!"

En daar stopt dan de discussie....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef:
De best georganiseerde groep Jezus-aanhangers in de wereld is de organisatie van Jehovah’s Getuigen met bijna zeven miljoen aanhangers.
Vanuit Brooklyn wordt bepaald wat de handelwijze van een Jehovah's Getuige is?
Precies! Verplicht stropdas dragen voor de mannen (niet echt verplicht, maar dan heb je wel echt problemen) - GEEN baard dragen binnen een hogere rang - GEEN verjaardagen mogen vieren - GEEN KERST vieren - GEEN Sinterklaas vieren - GEEN Pasen vieren - GEEN Oud en Nieuw vieren - GEEN BLOEDTRANSFUSIE NEMEN; dat is ten strengste verboden door God op straffe van verbanning uit de organisatie. En aangezien het Gods wettelijke organisatie op aarde is, geleid door de heilige geest, die weer op zijn beurt een paar overjarige ouderlingen heeft begiftigd met afwijkende bijbelse denkwijzen, dient men - in tegenstelling dat God liefde zou zijn - zich van een bloedtrtansfusie te onthouden. Op deze wijze is de organisatie van Jehovah’s Getuigen al vele jaren medeplichtig aan dood door schuld en het aanzetten tot dood door schuld. BELACHELIJK DAT DEZE WAANZINNIGE MENSONTERENDE CLUB VAN MACHTUITOEFENAARS EN DOOD DOOR SCHULD PLEGERS NOG NIET EERDER VERBODEN IS DOOR DE RECHTER.
"Ja, want de Ouderlingen die daar zitten hebben volmaakte bijbelkennis. Dus zij mogen naar hun inzicht de bijbel interpreteren?"
Sterker nog, ’zonder hulp van Jehovah’s Getuigen kan niemand de bijbel begrijpen.’ Deze quote is genomen uit de Wachttoren.
Dus als die Ouderlingen ineens zeggen: hahaha, we hebben jullie heel de tijd goed liggen gehad, vanaf nu interpreteren we dat Bijbeltje helemaal anders en beschouwen we Jezus als een onverbeterlijke grapjas die je zeker NIET moet navolgen, dan volgen jullie die richtlijnen op?
Klopt! Dat is wat ze dan noemen Het voortschrijdende licht van God. Een term waarmee bij alle Getuigen een rookgordijn wordt opgetrokken en waarmee ze naar willekeur elke vorige bewering kunnen ombuigen of teniet doen. Ik zal u alle tweedehands rotzooi van de Wachttoren besparen die ze in de loop van hun bestaan gepubliceerd hebben, aangepast, gewijzigd, gerectificeerd, omgebogen en in vele gevallen te niet gedaan en daar weer wat anders voor in de plaats bedacht. Heel vroeger was een bloedtransfusie WEL toegestaan. Inenting was echter VERBODEN. Later wwerd de zaak omgedraaid: WEL inenting, GEEN bloed. U begrijpt wel dat wanneer morgen op een overtuigende wijze wordt verkondigd dat alle niet-Getuigen vergiftigd moeten worden uit naam van God, dat er weinigen zullen zijn die dit zullen nalaten. Denk nog maar even aan het enthousiast weigeren van bloedtransfusie en het voorkomen bij familie van bloedtransfusie. Bedenk dat fundamentalisme in God hetzelfde is als het vasthouden aan de ’waarheid’ van een platte aarde in de tijd van Galilei.

Als er een fundamentalistische dubieuze sekte bestaat die het predikaat ’DRAAITOL’ verdiend, dan is het wel de briljante organisatie van Jehovah’s Getuigen. Want van al die voorspellingen dat op die en die datum de wereld zou vergaan omdat God dan zijn hysterische boosheid zal gaan ontladen, is vanzelfsprekend nog niets uitgekomen. Ze lullen dus uit hun nek? NEE, zegt de organisatie, dat was een vergissing, een misrekening, een verkeerde interpretatie van de bijbel. God geeft ons mondjesmaat in de loop van de tijd meer inzicht in de geheimen van zijn bedoelingen gegeven zoals verwoord in de bijbel. Dat heeft Jezus zo toepasselijk Het voortschrijdende licht genoemd. En dat voortschrijdende licht, dat is de organisatie van Jehovah’s Getuigen op aarde, de enige rechtmatige organisatie van God, geleid door de heilige geest. Vraag er naar wanneer ze weer bij u aan de deur leuren met Jehovah. En vergeet niet te vragen wanneer de eerstvolgende Armageddon weer komt. Bij elke Getuige op de wereld heeft de organisatie van indoctrineurs uit Brooklyn jarenlang het begrip We leven in de eindtijd in de geest gestampt van de goedgelovige ja-knikker die de Getuige is. Dit hebben ze tot speerpunt gemaakt in hun indoctrinernde beïnvloeding van de geest van alle alleraardigste goedgelovige sukkels die zich Jehovah’s Getuige noemen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

De halve wereld lijdt eraan . . .

Maar wat erger is . . . de komende Lul de Behanger van de VS lijdt er ook aan. En niet zo’n klein beetje ook! Ik heb al eerder gezegd dat zijn smoel mij niet aan staat. En wat smoelen betreft heb ik zelden ongelijk gekregen. Het doet er niet toe, dat weet ik ook wel. Maar toch, Obama straalt een . . . wat zal ik zeggen? Een onwezenlijke, versufte tekortkomende zelfwerkende kracht uit. Hij is een dummy van zichzelf. Nu weet ik niet zo veel van Obama af, maar wat ik weet, en dat hoeft niet veel te zijn, zegt al genoeg over zijn persoon in mijn visie. Hij is een fervente klassieke niet zelfstandig denkende bijbel automaat. Met andere woorden, hij luistert naar fantasten, naar idioten, naar psychisch gestoorde mensen met een waanbeeld over een God die niemand kent. Het zijn zijn fundamentalistische Godrukkers die zich dominee of apostel van Jezus noemen door wie hij zich laat beïnvloeden. Kortom, een zielig nietszeggend mannetje die de ene fout op de andere zal stapelen. Waarom? Omdat hij een onzekere lul zal blijken te zijn. Het zal dan ook slecht met hem aflopen.

Obama? Een religieuze achterbakse zak van een onbeduidend type nalopers van minderwaardige machtuitoefenaars. Uiteraard uit naam van die zielige orthodoxe jood Jezus Christus. Mijn God, wanneer laten we die historisch niet nader getraceerde schertsfiguur nou eindelijk eens met rust?

Ehhh . . . die geliefde influisteraars van Obama waar hij een luisterend oor naar heeft, hebben een gruwelijke Godshekel aan homo’s. En een ieder weldenkend mens weet dat een homo meestal zo geboren wordt. Het zit in zijn DNA verankerd. Met dank dan aan God! Die is dan de grote klootzak! En uiteraard Obama met hem! Want geloof is de angst voor de twijfel.

Wat zei ik u? Obama is een angsthaas, hij is religieus, een sukkel, een slapjanus! Remember my words in 2009! Ik twijfel ook. Maar ik heb geen geloof in een God die door de mens is geschapen, en ken daarom geen angst, en weet daarom dat het met Obama heel snel afgelopen zal zijn.

Goedenavond, dit was Hans van de Mortel voor Brandpunt!

Een zelfbedachte god werkt niet. Het is een placebo tot aan de dood. (HvdM)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! De halve wereld lijdt eraan. Waarom?

Bericht door hans van de mortel »

Sorry voor Obama die ik een Lul-de-Behanger noemde. Hij is best wel aardig en waarschijnlijk te goeder trouw. Maar zoals ik ook al eerder meldde denk ik dat hij een ’patsy’ is. Hij laat zich aan alle kanten een oor aan naaien en het zal slecht met hem aflopen. Dat is een ding dat zeker is. Tenminste volgens mijn water. Want daar voel ik het aan. Bakken met geld pompen in een recessie die nog verder op instorten staat door het zelfverrijkingsfenomeen van veel te hoog zichzelf gewaardeerde oplichters en bankdirecteuren die eigenlijk achter slot en grendel moeten zitten, is wel het domste wat Obama kan doen. We gaan heel donkere tijden tegemoet mensen. Nou ja, donker? Ik zie het licht, ook al schijnt het niet. Het heeft nog nooit geschenen voor de mensheid. Want geld maakt niet gelukkig. Stress en oververmoeidheid dan wel?

SOBERHEID, lieve mensen. Dat is het sleutelwoord voor elke beschaving. Toch wel grappig dat in de bijbel over de zeven magere en zeven vette jaren in Egypte wordt gesproken. De regel is zo simpel als wat. In tijden van vooruitganswoekering dient gespaard te worden. Dus NIET met geld smijten, maar sober blijven leven en besturen. Gaat het een keer mis met de economie, dan geld pompen in die economie van al het geld dat opgepot is in die vette jaren. Maar wat zagen we? De veroorzakers van alle ellende, de banken, die worden gespekt. Met miljarden. Juist die banken hadden we gewoon rustig dood moeten laten gaan. En alle namen van de Raden van Bestuur van die maffiose organisaties hadden openbaar gemaakt moeten worden in paginagrote advertenties en vermeld in TV-programma’s.

Waarom kom ik met deze intro? Omdat Obama tekort schiet in zelfstandig denken. Gisteren zag ik de juiste man voor op de kuiste plaats. En die zie ik niet zo gauw. Het was een prachtige reportage over Dirk Scheringa, de oprichter van Frisia geldleningen en opkoper en voorzitter van de zo succesvolle voetbalclub AZ. Alles wat deze alleraardigste Dirk in handen krijgt verandert in goud. Vraag deze geweldige vent om Balkenende te vervangen en al mijn irritaties verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Zowel Balkenende als Obama zijn van die christelijke onnadenkende eigenheimers die denken dat ze de wereld naar hun hand kunen zetten. Let eens op Obama als hij op de plaats rust staat. Let dan vooral eens op zijn dichtgeknepen oogjes. Mij zegt dat genoeg. Zoals bij alle mensen die in God en zijn bastaard zoon geloven.
Het is ongelofelijk dat hoogopgeleide lieden de nieuw testamentische sprookjesverhalen voor reële geschiedschrijving houden. Je moet toch een erg gekleurde bril ophebben en veel door de vingers zien om voor zoete koek te slikken dat de jaloerse en wrede god uit het Oude Testament iets te maken heeft met de liefhebbende en vegevingsgezinde van het Nieuwe Testament - dat joden ooit een jood voor dezoon van Jaweh hebben gehouden - dat een barrevoets rondtrekkende en smadelijk gedode prediker de founding father van het vaticaan is - dat keizer Constantijn de cultus van een dwarse allachtoon tot zijn Romeinse overwinningsreligie heeft gemaakt.
Ten overvloede: enig historisch hard bewijs voor Jezus’ ontstaan ontbreekt. Inderdaad, je moet wel een erg groot geloof hebben.

(Drs. A.P.J. Hendriks, vertaler van ’Carotta’ en auteur van ’Rouw en Razernij om Ceasar’.)
Mensen die geloof hechten in dit soort ontransparante zaken, kunnen nooit zichzelf zijn en helder denken.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Bijna de hele wereld lijdt eraan. Waarom?

Bericht door hans van de mortel »

INDIA

Peuter jochie getrouwd met reu
In de Indiase deelstaat Orissa is een jongetje uitgehuwelijkt aan een vrouwelijke hond om zijn voorspelde dood door een tijger te voorkomen.
Het huwelijk werd in een boeddhistische tempel voltrokken met een bruidsschat voor de hond: twee zilveren ringen en een zilveren ketting. De anderhalf jaar oude Sangula moest trouwen vanwege een extra tand op een ongebruikelijke plek. Stamleiders zagen hier een voorteken in dat een tijger hem later zal opeten.
Sangulka kan wanneer hij volwassen is ook nog ’gewoon’ trouwen.
Je vraagt je af, wat is dan de zin van zo’n Hindu-geloof. Er bestaat geen zin. Wel een begrip: GODSDIENSTWAANZIN. :question:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Bijna de hele wereld lijdt eraan. Waarom?

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:INDIA

Peuter jochie getrouwd met reu
TEEFJE zal je bedoelen :turban: . Je gaat toch onze hindoes niet verdenken van zo iets pervers als een homo-huwelijk ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Bijna de hele wereld lijdt eraan. Waarom?

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef:INDIA

Peuter jochie getrouwd met teefje
TEEFJE zal je bedoelen :turban: . Je gaat toch onze hindoes niet verdenken van zo iets pervers als een homo-huwelijk ?
Sufferd die ik ben. Ik schreef reu inplaats van teefje. Goed dat je me corrigeert. Bedankt Mercator. Ik heb het nu gecorrigeerd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Bijna de hele wereld lijdt eraan. Waarom?

Bericht door hans van de mortel »

Religieuze geschillen belemmeren de wereldvrede. Mee eens?

Toen destijds in Kosovo een paasbestand werd overwogen kon dit niet van kracht worden omdat de datums voor de Rooms katholieke en Orthodox katholieke vieringen verschilden. Uiteindelijk kwam er geen bestand. :twisted:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie