GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Hans v d Mortel sr

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Feb 22, 2018 1:13 am

Religie van de vrede. Vrede voor moslims door sadistische zelfbevrediging

Een verslag van een beestachtige moord op een toeriste, die het gewaagd heeft om in een moslimland niets vermoedend te gaan fietsen in hot pants.

Altijd zeer welkom dit soort beelden over de voortvarendheid van de aanhangers van de vieze smerige pedofiele Arabische sadist profeet Mohammed, de geestelijke vader van het moslimgeloof.

Dit islamitische vuurwerk spektakel speelde zich waarschijnlijk af in Pakistan, het meest smerige lugubere achterlijke moslimland met veel te veel walgelijke mensen die zich moslim noemen, van wie de meest smerige parasieten zich in Nederland bevinden. De Koran besteedt qua inhoud opvallend veel aandacht aan angstopwekking via de meest verschrikkelijke weerzinwekkende vooruitzichten aan het hellevuur, een non-stop martelkamer waarin ALLE NIET-MOSLIMS en moslims die stout zijn geweest op aarde moeten branden.

Een normaal mens gaat al snel dood. Maar Allah, de geestelijke knecht van Mohammed, kent geen genade. Zijn genoegdoening ligt in het in leven houden van mensen die in het vuur het uitschreeuwen van pijn en dit ten eeuwigen dage zullen blijven doen. Hoe geestelijk diep ver weg gezonken zijn ALLE moslims die maar niet los kunnen komen van hun gevaarlijke op sadisme gegrondveste achterlijkheid. En dan te bedenken dat Achmed Aboutaleb, die zogenaaamd bekend staat onder de Nederlandse bevolking als een geïntegreerde burger met gezond verstand, vol trots zichzelf tot Salafist en Jihadist heeft verklaard in een interview. Als olie op het vuur verduidelijkte hij zijn statement door mee te delen dat hij meer dan vijf keren per dag tot Allah bidt. Hoe? Nou, gewoon in zijn dienstauto.

Sharia ook voor de niet-moslim
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Apr 02, 2018 10:40 am

De sabbath, David, en meer joodse humor

Deze bijdrage had door Hans van de Mortel sr. gemaakt kunnen zijn. In het spel van de juiste exegese zonder fratsen als protest tegen de laagstaande hypocrisie waarmee smerige religieuze machthebbers de toon aangaande godsdienstwaanzin hebben gezet. Op deze manier krijgt geloof tenminste nog wat warme aangename waarschijnlijkheidsstatus.

P.S.: Ik heb een interview gehoord op de radio met de bedenker van deze prachtige serie met een hoge amusementswaarde. Op alle religie is de humor en het sarcasme met volle teugen losgelaten. Met de vanzelfsprekende uitzondering voor de islam. Want die is nu eenmaal lam. Ook het moslimgeloof komt aan de beurt. Maar . . . u raadt het al, grappen over Mohammed de psychopaat profeet en de Koran zijn angstvallig vermeden. Bewust.

Wie dit volgens mij niet begrijpt moet hoog nodig lid worden van een linkse politieke partij. Hij zal daar een gewillig oor vinden over de leugen aangaande de dooddoener dat niet alle moslims niet deugen. Er bestaat in de wereld niet één moslim die een grap over de profeet weet te waarderen. Ook Aboutaleb niet, de quasi zogenaamde geïntegreerde meest succesvolle moslim in Nederland. HALLO! Deze randfiguur van de hypocrisie heeft zichzelf onlangs geafficheerd als salafist en jihadist. Nee, een feestje bouwen rondom de figuur Mohammed de psychopaat profeet zit er de komende honderd jaren voorlopig niet in zolang moslims maar twee doelen in hun leven hebben: in het aardse leven parasiteren op een kenniseconomie en beschaving die niet de hunne is, en dromen van een eeuwige gelukzaligheid na de dood in het hoerenparadijs van Allah.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Apr 08, 2018 11:16 am

Pedofilie en ongecontroleerde losgeslagen wellust van een scala aan ongetrouwde zogenaamde vertrouwensmannen in dienst van een gek die zich officieel paus mag noemen, hebben de rooms-katholieke religieuze opperdweilen in Vaticaanstad genoopt tot het 'plunderen' van de Roomse schatkist om daarmee de uit de hand gelopen verboden daden van het grondpersoneel van God wit te wassen.

En nog steeds begrijp ik niet dat onze geliefde professor Hans Jansen op latere leeftijd rooms-katholiek werd. Net zo min dat ik mijzelf begrijp die 12 jaar een voortreffelijke Jehovah's Getuige was bij de Gemeente Watergraafsmeer in Amsterdam. Hoe kun je nu lid worden van zo'n maffe slaafse ongecontroleerde bende als de Getuigen van Jehovah en de rooms-katholieke kerk? Beide organisaties worden geleid door seniele oude mannen die uitblinken door een kijkgebrek op de werkelijkheid van het bestaan.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Mei 20, 2018 9:13 am

Nadenken leidt tot inzicht

Vandaar dat moslims die dood in een kist liggen om onder de grond begraven te worden eerst gewassen willen worden omdat ze nog altijd de stank van intolerantie tegenover andersdenkenden met zich meedragen. Hun eisenpakket na de dood gaat nog verder. Zij liggen desnoods op hun zij, maar hoe dan ook moet hun doodskop op de heidense Arabische stad Mekka gericht zijn. Het vieze smerige vergane lijk van de historische perverse pedofiele psychopaat profeet Mohammed heeft dit ruim 1400 jaar geleden zo bevolen vanuit de heidense met geiten en kamelen gevulde Arabische zandbak.

Nadenken leidt tot inzicht
De achterlijkheid die moslims kenmerkt, levert onomstotelijk het bewijs dat moslims niet nadenken. Want dat doet Allah wel voor moslims. Op bevel van de vergane glorie van de historische Arabische sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed.
Foutje bedankt
De oorspronkelijk nobele gedachte van de gemeente Hengelo om in 2007 een Islamitische begraafplaats te faciliteren is stukgelopen op geografische onkunde. Een overleden Marokkaanse vrouw is niet conform alle door de Profeet voorgeschreven rituelen onder de zoden te hebben gestopt.
BRON: GeenStijl

Lees hieronder het commentaar van de tot wanhoop gedreven Stichting Islamitisch Begrafeniswezen.
HENGELO 26-2-2007 - De Stichting Islamitisch Begrafeniswezen betreurt de gang van zaken rond de begrafenis van een moslimvrouw op het nieuwe islamitische gedeelte op de begraafplaats aan de Deurningerstraat. Deskundigen zeggen dat de graven in de verkeerde richting zijn aangelegd.

De moslimgraven in Hengelo zijn aangelegd met de lengterichting naar Mekka. Volgens islamieten zouden de graven een kwartslag gedraaid moeten
worden, zodat het hoofd van de overledene in de richting van Mekka ligt. De overledene ligt dan op de zij. Volgens Wijbenga kunnen de graven nog
worden aangepast. De gemeente Hengelo laat weten dat ze nog in gesprek is met de nabestaanden van de overleden vrouw. "Intern wordt er ook keihard aan gewerkt", laat een woordvoerster weten.

Het nieuwe islamitische gedeelte van de algemene begraafplaats aan de Deurningerstraat in Hengelo wordt aangepast. Paden en heggen, die net zijn aangelegd, worden een kwart slag gedraaid ten opzichte van de huidige ligging. Daardoor kunnen moslims worden begraven met het gezicht in de richting van Mekka.

BRON: Stichting Islamitisch Begrafeniswezen

Nederland is er niet beter op geworden met al deze geestelijk ontspoorde moslimmensen van doorgaans Marokkaanse afkomst. En het ergste van dit alles? Zij hebben een Nederlands paspoort en worden door onze nepregering beschouwd als volwaardige Nederlanders die een verrijking zijn voor het culturele leefklimaat van Nederland. In wezen vormen moslims een bedreiging. Zij leveren uitsluitend een bijdrage aan de gemeenschappelijke geestelijke achteruitrgang van onze beschaving.

King George

Berichtdoor King George » Zo Mei 20, 2018 10:43 am

Toch heb je op de begraafplaats de minste overlast van de Moslims. Want gematigde Moslims hebben ofwel bij levende lijve de Islam de rug toegekeerd (= afgekickt van de verslaving aan het giftige ideologische opiaat de Islam) of tref je aan op de begraafplaats. Meer smaken lijken we haast niet te hebben.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Mei 20, 2018 3:40 pm

King George schreef:Toch heb je op de begraafplaats de minste overlast van de Moslims. Want gematigde Moslims hebben ofwel bij levende lijve de Islam de rug toegekeerd (= afgekickt van de verslaving aan het giftige ideologische opiaat de Islam) of tref je aan op de begraafplaats. Meer smaken lijken we haast niet te hebben.

O jawel King! Er kunnen niet genoeg begraafplaatsen zijn voor moslims. Toch ben ik blij dat ze bijna al hun lijken naar Marokko overbrengen. Gewassen en al. Dat het vliegtuig niet de hele tijd richting Mekka kan vliegen stuit blijkbaar op veel begrip bij moslims, want ik hoor hen daar nooit over klagen. Ik heb ook het volste vertrouwen in de goede afloop van het verdwijnen van deze door de profeet bevorderde godsdienstwaanzin onder de laatste der heidenen: Marokkaanse moslims. Of ik dat nog mee zal maken is een andere vraag. En ik ben ook wel overtuigd dat we zo relatief weinig last hebben van moslims, doordat steeds meer overheid onderdanig doet naar moslims toe en begrip toont voor de ziekelijke intolerantie van de religie van haat, afgunst en grote kapsones met een overdaad aan eisen stellende klagers. Voor alle moslims is het een geruststellende gedachte dat onze beschaving heeft gecapituleerd voor de Islam en zijn virusdragers, waardoor zij zonder zich te hoeven schamen kunnen doorgaan met het parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.

Terug naar “Ethiek, Moraliteit en Logica”