GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Pilgrim

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Berichtdoor Pilgrim » Za Jan 26, 2019 4:56 pm

Hans v d Mortel sr schreef:...omdat hij de foute ambitie had koning van de joden te worden om hiermee de Romeinen uit het land te verdrijven. Uiteraard met geweld.

War heb je dit vandaan? Daar is mij niets van bekend. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Hans v d Mortel sr

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Feb 17, 2019 9:45 am

Hoe kan islam een vredelievende religie zijn, als de Koran vol met smerige sadistische onmenselijke haatteksten staat?

De enige religie waarvan de volgers respect eisen, omdat zij niet in staat zijn respect te verdienen is Islam. Bill Maher, comedian en logisch denker, legt haarfijn uit waarom. Volgens Hans van de Mortel zijn moslims arme achterlijke stakkers die niet in staat zijn te relativeren en daarom het leven bezien door een beslagen bril vol krassen en barsten. Dat vergemakkelijkt voor hen het niet kunnen begrijpen van de weerzinwekkende Koran. Het enige boek dat telt voor moslims met een lovende recensie van Satan. Zij weten niet beter dan dat dit boek geschreven is in de taal van boeman Allah: het Arabisch. Vandaar de onoverbrugbare achterstand van moslims op onze kenniseconomie en beschaving. Want de Arabische taal is van ondergeschikt belang en van nul en gener waarde voor wie vooruit wil komen in in deze wereld.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Terug naar “Ethiek, Moraliteit en Logica”