1 minuut stilte op de Olympics aub!

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Amazigh

Re: 1 minuut stilte op de Olympics aub!

Bericht door Amazigh »

Ik vind dat er 10 minuten stilte moet worden gehouden voor de 6 miljoen Joden die Europa heeft afgeslacht. Elke dag 10 minuten.
A proud amazigh!

Ozes

Bericht door Ozes »

Is goed, dan van ontbijt tot avondeten elke dag de 270 miljoen slachtoffers van de Islamitische oorlogsmachine herinneren?
Wellicht kunnen we beter alleen de 80 miljoen Indiërs herinneren die stierven aan de handen van Jihadi's, dat zou nog te doen zijn, maar een uurtje of 5.

Hitler was overigens geïnspireerd door de slachting van 1,5 miljoen Grieken en 1+ miljoen Armeniërs door Turkije begin 20e eeuw. Daar moeten dan ook nog 5 minuten per dag vanaf. Voordat de pedofiele profeet jouw tot een jodenhater maakte hadden de amazigh in Marokko zelfs een jodin als koningin, zwakke volkeren veranderen snel van mening niet?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Hans v d Mortel sr

Sport verbroedert. In islam verboden!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Amazigh schreef:Ik vind dat er 10 minuten stilte moet worden gehouden voor de 6 miljoen Joden die Europa heeft afgeslacht. Elke dag 10 minuten.
Laten we daarbij vooral ook in herinnering nemen wie daaraan hebben meegewerkt.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Amazigh

Bericht door Amazigh »

Ozes schreef:Is goed, dan van ontbijt tot avondeten elke dag de 270 miljoen slachtoffers van de Islamitische oorlogsmachine herinneren?
Wellicht kunnen we beter alleen de 80 miljoen Indiërs herinneren die stierven aan de handen van Jihadi's, dat zou nog te doen zijn, maar een uurtje of 5.

Hitler was overigens geïnspireerd door de slachting van 1,5 miljoen Grieken en 1+ miljoen Armeniërs door Turkije begin 20e eeuw. Daar moeten dan ook nog 5 minuten per dag vanaf. Voordat de pedofiele profeet jouw tot een jodenhater maakte hadden de amazigh in Marokko zelfs een jodin als koningin, zwakke volkeren veranderen snel van mening niet?
Waarom had Hitler gewoon niet de Turken doodgemaakt? Hij heeft Nederland gesloopt,Belgie gesloopt,Frankrijk gesloopt en Polen gesloopt. Hij heeft miljoenen Europese Joden doodgemaakt, geen 1 turk.
De Kruistochten lieten toch echt zien wat voor wezens jullie waren, rechtstreeks van de duivel gezonden. Met een leger van jewelste verloren van paar Arabiertjes 4 oorlogen maar liefst. Ze geloofden heilig in God maar God liet ze in 4 oorlogen verliezen, 4?! xD
A proud amazigh!

Amazigh

Re: Sport verbroedert. In islam verboden!

Bericht door Amazigh »

'Hans van de Mortel' schreef:
Amazigh schreef:Ik vind dat er 10 minuten stilte moet worden gehouden voor de 6 miljoen Joden die Europa heeft afgeslacht. Elke dag 10 minuten.
Laten we daarbij vooral ook in herinnering nemen wie daaraan hebben meegewerkt.

Rusland,Duitsland,Nederland,Hongarije,Italie,Japan hebben ong 99,95 procent van t werk gedaan. ;)
A proud amazigh!

Ozes

Bericht door Ozes »

Amazigh schreef:
Ozes schreef:Is goed, dan van ontbijt tot avondeten elke dag de 270 miljoen slachtoffers van de Islamitische oorlogsmachine herinneren?

Waarom had Hitler gewoon niet de Turken doodgemaakt? Hij heeft Nederland gesloopt,Belgie gesloopt,Frankrijk gesloopt en Polen gesloopt. Hij heeft miljoenen Europese Joden doodgemaakt, geen 1 turk.
De Kruistochten lieten toch echt zien wat voor wezens jullie waren, rechtstreeks van de duivel gezonden. Met een leger van jewelste verloren van paar Arabiertjes 4 oorlogen maar liefst. Ze geloofden heilig in God maar God liet ze in 4 oorlogen verliezen, 4?! xD
Hitler hield van de Islam, en van de Turken, dus natuurlijk maakte hij geen 1 Turk dood. Wij hebben elke oorlog gewonnen op eigen land (vaak zwaar in de minderheid), ik weet niet waar je het over hebt. Jij bent nog steeds een slaaf van de Arabieren. Ik spreek toch ook geen Russisch, chinees, Turks of Arabisch?

De kruistochten waren een noodzakelijke verdedigingstactiek na 400(!) jaar constante aanvallen op Europa door de Moslims tot aan Noord-Frankfrijk en Zwitserland aan toe. 400 jaar slachtingen, het ontvoeren van Europeanen en deze in de slavernij laten sterven, en het veroorzaken van allerlei armoede en ellende. Pas na meer dan 400 jaar werden Europeanen wakker, wat slechts aantoont dat het Christendom TE vreedzaam is.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Amazigh

Bericht door Amazigh »

Ozes schreef:
Amazigh schreef:

Hitler hield van de Islam, en van de Turken, dus natuurlijk maakte hij geen 1 Turk dood. Wij hebben elke oorlog gewonnen op eigen land (vaak zwaar in de minderheid), ik weet niet waar je het over hebt. Jij bent nog steeds een slaaf van de Arabieren. Ik spreek toch ook geen Russisch, chinees, Turks of Arabisch?

De kruistochten waren een noodzakelijke verdedigingstactiek na 400(!) jaar constante aanvallen op Europa door de Moslims tot aan Noord-Frankfrijk en Zwitserland aan toe. 400 jaar slachtingen, het ontvoeren van Europeanen en deze in de slavernij laten sterven, en het veroorzaken van allerlei armoede en ellende. Pas na meer dan 400 jaar werden Europeanen wakker, wat slechts aantoont dat het Christendom TE vreedzaam is.

Volgens mij was de main goal van die kruistochten om Jeruzalem te stelen dus wat lul je nou? En jullie hebben juist elke oorlog verloren, Duitsland heeft verloren van Amerika, Nederland van Duitsland,Spanje van Arabieren,Portugal van Arabieren,Italie van Amerika,Frankrijk van Duitsland,Engeland van Duitsland. Alleen Zwitserland is onbespaard gebleven.
A proud amazigh!

Ariel

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Volgens mij was de main goal van die kruistochten om Jeruzalem te stelen dus wat lul je nou? En jullie hebben juist elke oorlog verloren, Duitsland heeft verloren van Amerika, Nederland van Duitsland,Spanje van Arabieren,Portugal van Arabieren,Italie van Amerika,Frankrijk van Duitsland,Engeland van Duitsland. Alleen Zwitserland is onbespaard gebleven.
Echt lachen met jou Amazigh.
Gebruik even je hersens en stel je even voor. Jij steelt mijn auto, en de politie haalt hem weer terug . Wie is hier dan de dief.
Zo is het ook met Jeruzalem . Jeruzalem is van de Joden, en de moslims hebben het voor de Joden heilige land gestolen, dus kwamen de kruisridders om het door moslims ingepikte Jeruzalem en hun land weer terug te geven aan de echte eigenaren.

Moeilijk hé.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ozes

Bericht door Ozes »

lol, amazigh weet echt niets van de geschiedenis. In de 6e en 7e eeuw begon de Islamitische Jihad tegen Europa en die ging eeuwen en eeuwen door. Spreek ik Arabisch?
Hoe kan ik verloren hebben?

Sobiesky, Martel, Oddo de Grote, hebben ons allen verlost van de reden waarom een berber een tweederangs burger is in een land dat ooit potentie had.

~Winston Churchill.

Hans v d Mortel sr

Sport verbroedert. In islam verboden!

Amazigh schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Laten we daarbij vooral ook in herinnering nemen wie daaraan hebben meegewerkt.
Rusland,Duitsland,Nederland,Hongarije,Italie,Japan hebben ong 99,95 procent van t werk gedaan. ;)
Het probleem met mohammedanen is dat zij altijd de rede proberen te ontwijken.

Een van de meest belangrijke toonaangevende Arabische islamieten die zich kruipend in de woestijn heeft voortbewogen in de voetsporen van een van de grootste vulgaire pedofiele sadistische en meest weerzinwekkende heidense viezeriken uit de menselijke geschiedenis (tien keer erger dan Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot en Amazigh bij elkaar) heeft meegewerkt aan het ausradieren van de joden. Alleen een onbegrepen in het rond huichelende mohammedaan in ernstige crisis verkerend vanuit een altijd maar weer opborrelend minderwaardigheidscomplex, denkt deze ernstige misdaad van de mensheid goed te kunnen praten door de afzonderlijke bijdragen tegen elkaar weg te strepen naar ratio van een percentage.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

King George

Bericht door King George »

De petitie ondertekend. En laten we ook de aanslagen van de zevende juli 2005 in de metro van Londen niet vergeten. En wie waren daar schuldig aan?
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Ozes

Bericht door Ozes »

King George schreef:De petitie ondertekend. En laten we ook de aanslagen van de zevende juli 2005 in de metro van Londen niet vergeten. En wie waren daar schuldig aan?
Moslims opgeleid onder Abu Qatada en Abu Hamza?

~Winston Churchill.

Amazigh

Bericht door Amazigh »

King George schreef:De petitie ondertekend. En laten we ook de aanslagen van de zevende juli 2005 in de metro van Londen niet vergeten. En wie waren daar schuldig aan?
En laten we Hiroshima niet vergeten, miljoenen slachtoffers.
A proud amazigh!

mercator

Bericht door mercator »

Amazigh schreef: En laten we Hiroshima niet vergeten, miljoenen slachtoffers.
Miljoenen is wat overdreven. Maar toch veel. Maar als die bom niet was gegooid waren er nog véél meer slachtoffers-vooral Japanse-gevallen want dan zouden de Amerikanen elke Japanner stuk voor stuk moeten afmaken. Met die bom dacht de Keizer ineens oei! ze menen het! en zo werd veel ellende gespaard.

Een soort Hiroshima zouden we NU nodig hebben, ipv kleine speldeprikjes naar de moslims toe. En het hoeft niet eens zoveel slachtoffers te kosten. Eén flinke kruisraket op Mekka zou de boodschap al voldoende overbrengen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Dhana

Bericht door Dhana »

Ozes schreef:Al 40 jaar lang vragen de slachtoffers om 1 minuut stilte, het OIC weigert steeds.

Nee zeg, stel je voor dat de islamitsche wereld "beledigt"". Is PWA ook geen lid van dat comittee trouwens? Ik ben benieuwd hoe hij stemt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Hans v d Mortel sr

Stilte, voordat de echte goddelijke bom op Mekka valt.

mercator schreef:Eén flinke kruisraket op Mekka zou de boodschap al voldoende overbrengen.
Waarmee eens en voor altijd bewezen is dat 'allah' als wanproduct uit de zieke geest van woestijn psychopaat pedofiel Mohammed nog waardelozer is dan het staatslot waarop geen enkele prijs is gevallen.

Mekka is een oer heidens primitief voormalig rovershol voor op hol geslagen domme mohammedanen die geloven in de woestijnkracht van een geestelijk op hol geslagen doorgedraaide met zonnesteken overladen Arabische analfabeet 1400 jaar geleden.

Het kenmerk van mohammedanen? Dat in hun bovenkamer de tijd is blijven stilstaan. Zij lijden al ruim 1400 jaar aan hersenen die zich maar niet verder konden ontwikkelen. Het zit bij mohammedanen dus in de genen. Zij zijn merkwaardig en vallen voornamelijk op doordat zij de vooruitgang hinderlijk voor de voeten lopen.

Conclusie? Islam en de in de woestijn van pedofiel Mohammed tot bloei gekomen analfabeten, horen niet thuis in onze kennisbeschaving.

Op zich heb ik wat tegen die mensen. Wat moeten we ermee als we ze kunnen missen als kiespijn omdat ze de sfeer hier verpesten?
Sommigen doen dat niet direct, maar het gemis aan vreugde in hun leven door zich bewust af te houden van muziek, dans en humor als een bewuste demonstratie tegen onze normen en waarden doet bij mij de druppel overlopen.

Mohammedanen zijn ONGELOOFWAARDIGE mensen.

NOOIT, NEE NOOIT kunnen wij ons een moslim voorstellen als normaal mens.

Mercator houdt hier vast wel van. Niet van nummer twee. Maar hiervoor heeft hij in ieder geval vast wel wat (beters) in de aanbieding. Ik houd in ieder geval van beide soorten muziek. Van veel gevarieerde muziek. Als het maar goed is en niet dat stompzinnige primitieve Arabisch islamitische gejengel waaruit keer op keer blijkt dat deze mensen werkelijk tot niet iets in staat zijn dat de normale mens vreugde kan verschaffen.

Heerlijk toch? N.e.gers, blanken, joden, christenen, atheïsten. Zij allen passen bij elkaar. Het is niet voor niets dat in dit rijtje nalopers van de analfabete woestijn prediker Mohammed ontbreken. En dan te bedenken dat die dwazen respect eisen voor hun cultuur en godsdienstwaanzinnig heidense religie. :arrow:

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Dat ziet er niet gunstig uit voor Israël. Het nieuwe opperhoofd van het IOC (met de stemmen van Allahstan) is Thomas Bach uit Duitsland.
Daar is die een voorvechter voor de boycot tegen Israël met zijn organisatie Ghorfa .

Neuer Olympia Praesident leitet deutsch-arabische Handelskammer, die gegruendet wurde, um Israel zu boykottieren
http://aro1.com/neuer-olympia-praesiden ... kottieren/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Plaats reactie