Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:
Ik zie niet in waarom een kritische opstelling ten aanzien van het christendom zou moeten leiden tot persoonlijke beschuldigingen.
Ja, dat is het xplosive,mooi samengevat. Wat een hypocriet en een kwal ben je. Ik zal het hierbij laten maar je bent een eng persoon en als ik hier iemand nergens mee zou vertrouwen op dit forum ben jij het.
Een betere illustratie van wat ik bedoel dan dat je hier weer neerschrijft is nauwelijks denkbaar. Ik vraag me alleen af wat je er mee denkt te winnen om hierin te volharden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door Dhana »

xplosive schreef:
Dhana schreef:Zoek in mijn berichten eens er ééntje waarin ik zonder aanleiding zonder aanleiding uitgehaald heb naar atheïsten of het atheïsme.
Er zal voor jou heus wel een aanleiding zijn geweest. Daar twijfel ik zelfs niet aan. De vraag is echter of dat voor iedere christen aanleiding zou zijn geweest om te reageren op de manier zoals jij deed. Dat denk ik dus niet.
Dat is geen antwoord op Xplosive. Ik vroeg niet om een om een mening of een een of andere vage niet ter zake doende tegen vraag. Ik vroeg om een zwart op wit bewijs dat ik ooit zonder enige aanleiding ooit heb uitgehaald naar anderen. Dat omdat je zo goed bent in het citaten aandragen om je punt duidelijk te maken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door xplosive »

Dhana schreef:
xplosive schreef:
Dhana schreef:Zoek in mijn berichten eens er ééntje waarin ik zonder aanleiding zonder aanleiding uitgehaald heb naar atheïsten of het atheïsme.
Er zal voor jou heus wel een aanleiding zijn geweest. Daar twijfel ik zelfs niet aan. De vraag is echter of dat voor iedere christen aanleiding zou zijn geweest om te reageren op de manier zoals jij deed. Dat denk ik dus niet.
Dat is geen antwoord op Xplosive. Ik vroeg niet om een om een mening of een een of andere vage niet ter zake doende tegen vraag. Ik vroeg om een zwart op wit bewijs dat ik ooit zonder enige aanleiding ooit heb uitgehaald naar anderen. Dat omdat je zo goed bent in het citaten aandragen om je punt duidelijk te maken.
Die vraag heb ik dus al beantwoord, namelijk dat die aanleiding voor jou er blijkbaar steeds was.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door Dhana »

xplosive schreef: Dat is geen antwoord op Xplosive. Ik vroeg niet om een om een mening of een een of andere vage niet ter zake doende tegen vraag. Ik vroeg om een zwart op wit bewijs dat ik ooit zonder enige aanleiding ooit heb uitgehaald naar anderen. Dat omdat je zo goed bent in het citaten aandragen om je punt duidelijk te maken.
Die vraag heb ik dus al beantwoord, namelijk dat die aanleiding voor jou er blijkbaar steeds was.

Nee, Xplovise wat jij gaf was een veronderstelling vanuit jezelf met een totaal doelloos tegenantwoord. Ik vroeg om één (of meerdere) citaten als "bewijs" voor je stelling. Zoals jijzelf die ook wist op te lepelen om mij op mijn plaats te zetten.

Ik hoef niet te winnen maar eerlijk spelen stel ik wel op prijs en dat houdt in dat alle spelers zich aan dezelfde regels houden.
Laatst gewijzigd door Dhana op do aug 09, 2012 11:17 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:
Ozes schreef:
Ik zie niet in waarom een kritische opstelling ten aanzien van het christendom zou moeten leiden tot persoonlijke beschuldigingen.
Ja, dat is het xplosive,mooi samengevat. Wat een hypocriet en een kwal ben je. Ik zal het hierbij laten maar je bent een eng persoon en als ik hier iemand nergens mee zou vertrouwen op dit forum ben jij het.
Een betere illustratie van wat ik bedoel dan dat je hier weer neerschrijft is nauwelijks denkbaar. Ik vraag me alleen af wat je er mee denkt te winnen om hierin te volharden.
Je wilt duidelijk geen normaal en eerlijk debat aangaan,. dan krijg je dat. Ik vind het een zeer correcte conclusie.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:Je wilt duidelijk geen normaal en eerlijk debat aangaan,
Tsja, gooi (alsof het nog niet genoeg is) de volgende beschuldiging er nog maar weer eens overheen. Jij weet wat dat betreft blijkbaar van geen ophouden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door Dhana »

xplosive schreef:
Ozes schreef:Je wilt duidelijk geen normaal en eerlijk debat aangaan,
Tsja, gooi (alsof het nog niet genoeg is) de volgende beschuldiging er nog maar weer eens overheen. Jij weet wat dat betreft blijkbaar van geen ophouden.

Goed dat je weer even te lezen, Xplosive. Heb je al gevonden waar ik om gevraagd heb?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:
Ozes schreef:Je wilt duidelijk geen normaal en eerlijk debat aangaan,
Tsja, gooi (alsof het nog niet genoeg is) de volgende beschuldiging er nog maar weer eens overheen. Jij weet wat dat betreft blijkbaar van geen ophouden.
Ik heb zelfs een lijst met quotes van jouw gepost, daar ging je hartelijk aan voorbij. Kan je in een van de onderwerpen die we besproken hebben 1 sterk argument van jezelf aanwijzen?

Dan ga ik daar graag op verder. Het enige wat je doet is zonder argument ontkennen of de "ja maar toch ..." kant op gaan.

Ik weet niet wat het is met forums maar op 1 of andere manier is het heel gemakkelijk om het debat te ontwijken waar je in een echt debat hier niet zo mee weg komt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door xplosive »

Dhana schreef:Goed dat je weer even te lezen, Xplosive. Heb je al gevonden waar ik om gevraagd heb?
Ik hoef niet te vinden waar ik niet naar op zoek ben.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door Dhana »

xplosive schreef:
Dhana schreef:Goed dat je weer even te lezen, Xplosive. Heb je al gevonden waar ik om gevraagd heb?
Ik hoef niet te vinden waar ik niet naar op zoek ben.
Dus al ik het goed begrijp ben je alleen op zoek naar dingen om mij de oren mee te wasssen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door xplosive »

Dhana schreef:
xplosive schreef:
Dhana schreef:Goed dat je weer even te lezen, Xplosive. Heb je al gevonden waar ik om gevraagd heb?
Ik hoef niet te vinden waar ik niet naar op zoek ben.
Dus al ik het goed begrijp ben je alleen op zoek naar dingen om mij de oren mee te wasssen?
Ik reageerde in dit geval slechts op datgene wat mij ernstig opviel en wat ik buitenproportioneel acht. Ik ben niet specifiek ergens naar op zoek, maar kom soms wel zaken tegen die mij verbazen en die bij mij om die reden een reactie ontlokken.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onontkenbaar bewijs dat men zonder geloof moord kan afwijzen

Bericht door Dhana »

Vind jij het het je het een gewone zaak om citaten aan te halen om je punt duidelijk te maken en verder geen sjoege meer te geven als daar een weerwoord op komt?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie