You Are Guilty of Murder

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
xplosive

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:Inderdaad, je bent zo verrot dat je niet eens kan zien dat marxisme een probleem is, dat je zelf het lachwekkende stereotype links bent die je dag in dag uit overal kan zien. Dat je hier komt vertellen dat wij niet mogen veroordelen,
Goed lezen lijkt moeilijk voor je, hè? Ik heb alleen maar gezegd wat ik doe en niet wat een ander zou moeten doen.
Ozes schreef:Een heel volk heeft niet de capaciteit om zelfs maar te denken dat er iets mis is met de Islam, of met afgedwongen diversiteit, en wat is de reden?
Jouw ideologie,
Ten eerste heb ik volgens mij geen ideologie, maar als het waar is wat je hier zegt dan zou ikzelf niet inzien dat er iets mis is met de islam en zoals je weet vind ik wel degelijk dat er iets mis is met de islam. Je lijkt deze voor de hand liggende tegenspraak zelf niet eens te zien. Ik vraag me af waarom.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Ozes

Bericht door Ozes »

Goed lezen lijkt moeilijk voor je, hè? Ik heb alleen maar gezegd wat ik doe en niet wat een ander zou moeten doen.
Wat mensen zeggen word gedreven door intenties die nooit zo gemakkelijk weg te zetten zijn als je hier doet.
Ten eerste heb ik volgens mij geen ideologie,
The power of Marxism

Iedereen kan eigen paradoxale gedachten ontwikkelen die door emotionele of onredelijke verbanden worden ondersteund, maar welke niet volgen uit de ideologie en dus nooit gemeengoed kunnen worden.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:
Wat mensen zeggen word gedreven door intenties die nooit zo gemakkelijk weg te zetten zijn als je hier doet.
Met "hineininterpretieren" en pure speculaties kom je doorgaans niet ver. Meestal draai je jezelf daarmee alleen maar een rad voor de ogen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

mercator

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef: Daar zijn een heleboel gezinnen helemaal kapot van en het einde is bijlange na nog niet in zicht,
Die Amrikaanse beroepsmilitairen verdienen meer op een dag dan jij op een heel jaar Op zn Kop. Blijkbaar is het toch nog niet genoeg want nu willen ze nog een vorstelijke uitkering erbovenop. Leuk geprobeerd zou ik zeggen.
Natuurlijk hadden ze nooit voet aan de grond moeten zetten in Irak of Afghanistan. Daar hadden ze de grond moeten omploegen met een vloot B52s en kruisraketten, dat is dan ook weer waar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

op z'n kop

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef: op z'n kop schreef:Daar zijn een heleboel gezinnen helemaal kapot van en het einde is bijlange na nog niet in zicht,

Die Amrikaanse beroepsmilitairen verdienen meer op een dag dan jij op een heel jaar Op zn Kop. Blijkbaar is het toch nog niet genoeg want nu willen ze nog een vorstelijke uitkering erbovenop. Leuk geprobeerd zou ik zeggen.
Wat ze verdient hebben en wat er binnen komt aan geld interesseert me enkel, omdat de gewond en verstrooit geraakte veteranen nog zo'n half miljard aan gelden in het vooruitzicht gesteld gekregen hebben. Een decennia geleden of zo, dat is wel een beetje zuur als je dan de mensen nodig hebt die jou willen helpen en je tegelijkertijd blijven herinneren aan het slachtveld en een ander zijn 'geluk'. Maar dat is slechts mijn visie.
mercator schreef:Natuurlijk hadden ze nooit voet aan de grond moeten zetten in Irak of Afghanistan. Daar hadden ze de grond moeten omploegen met een vloot B52s en kruisraketten, dat is dan ook weer waar.
Christenen, Koerden, Moslims en weet ik wat voor gewone huis tuin en keuken mensen hebben helemaal geen baat bij zulk een machtsvertoon en generaties lange vergiftigingen en onherkenbare geboortes van vruchten die slechts 1 oog dragen. Ik mag veilig zeggen dat er niets beter voor die mensen uitgekomen is, zij zullen eerder wensen dat er weer een voorspelbare dictator optreed, want democratie is er zover als in de keel doorsnijden en autobommen plots ontsteken. Ik pleit hier nu echt niet voor een dictator, maar het weten wat wel en niet kan was wel beter gedefinieerd. Trouwens je weet zelf ook wel dat Christendorpen leeglopen door sectarisch geweld en ontvoeringen.
SHOCK AND AWE remember? Wat zette Sadammeke ook al weer als een bezetene in de fik?
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?

Plaats reactie