Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als je bitcoin koopt, moet je ze ergens veilig opslaan.

Dat kan in een digitale portemonnee, ook wel een wallet genoemd. Hoe werkt dat precies?

Een bitcoinportemonnee heeft een publieke en een privésleutel. Daarbij moet je niet denken aan een stuk metaal. Het is een reeks van tientallen letters en cijfers die zelfs met alle rekenkracht van de wereld heel moeilijk te raden is.

De publieke sleutel is een digitaal adres waar mensen bitcoin naartoe kunnen sturen. Zie het als een soort brievenbus: iedereen kan er iets ingooien, maar alleen jij kunt bij de inhoud. Daarvoor heb je de geheime sleutel nodig. Daarmee toon je aan dat jij de bezitter bent van de bitcoin in de brievenbus en kun je ze weer verzenden.

Het is dus geen probleem om het publieke adres van je bitcoin wallet met anderen te delen, maar houd de privésleutel altijd geheim. Als kwaadwillenden die in handen krijgen, kunnen ze de bitcoin in jouw portemonnee versturen naar hun eigen wallets.

Bron: Business Insider Nederland
Logisch. Maar waarom lukt het dan de grote jongens niet zoals USA, Rusland, Bankinstellingen, om hackers tegen te gaan? Omdat ze lui, gemakzuchtig, onverantwoordelijk dom bezig zijn?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

NRC vandaag
Het is de laatste dag van het Joegoslavië-tribunaal, na 24 jaar, 161 verdachten en 90 veroordelingen. Maar wie in Den Haag is veroordeeld, blijft in eigen land een grote held.
Dit verbaast mij niks. Het mag onlogisch lijken, maar meer dan anderhalf miljard geestelijk gestoorden, die behoren tot de mislukte heidense mensensoort moslims, beschouwen nog altijd de historische pedofiele haat zaaiende sadist en Arabische oorlogscrimineel Mohammed als hun exclusieve waarachtige goddelijke held.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De Bijbel is een dik boek vol met woorden

Woorden zijn onbetrouwbaar. We weten er te weinig van. Ik bedoel van degene die de woorden heeft opgeschreven. Kortom, een geschreven woord is zoveel waard als de waarde die we er aan hechten.

Woorden horen thuis in de categorie THEORIE en kunnen dus nooit het medicijn zijn om het vertrouwen te winnen in de zogenaamde voorgespiegelde God. Dus laat staan in de mens. Geef mij maar een verstand waarmee ik macht kan uitoefenen. Dat heb ik niet. Anderen is het wel gelukt. Dat dit in de Bijbel staat heeft alles te maken met het feit dat bepaalde machthebbers ons wil doen geloven dat God bestaat,

Als God bestaat zouden woorden overbodig moeten zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

“if the government was to take over the Sahara Desert, there would be a shortage of sand in five years.” - Milton Friedman
Milton Friedman was een Amerikaanse econoom en voorvechter van vrijemarktkapitalisme en een beperkte overheid. In 1976 won Friedman de Nobelprijs voor de Economie. Friedman geldt als een van de grondleggers van het monetarisme. - Bron: Wikipedia
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoe kunnen we nou in godsnaam het ooit met elkaar eens worden wanneer wij de intens diep gewortelde achterlijkheid van de besnijdenis-ceremonie onder de joden niet afkeuren?

Let wel, de besnijdenis vindt plaats zonder goedkeuring van het kind.

Ik zeg het nu ronduit en voor alle duidelijkheid begrijpelijk:

Dit soort joden deugt niet.

Zij zijn de bewezen parasieten op ons beschavingsmilieu.

Je kunt je mannelijke kind laten besnijden in de overtuiging dat het beter is voor zijn gezondheid. MAAR . . . dan moet je geen vuile vieze smerige hypocriete Jood zijn en je zoon laten besnijden omdat het de wil van God is.

WANT . . . Gewoon even logisch normaal intelligent gedacht. De meeste Joodse geleerden zijn niet voor niets geen gelovige Joden. Een normale goed van verstand zijnde god had al direct bij zijn schepping de man met een lul gemaakt zonder noodzaak tot besnijdenis achteraf.

Alle gelovige Joden zijn de pest voor onze beschaving.

Zij hebben zonder meer hun gelijken in het moslimgeloof. Het verschil dat ik o zo belangrijk vind: Moslims zijn conform hun geloof moorddadig. Joden zijn dat volgens hun religie NIET. Joden, in welke absurde vorm dan ook, zijn ALTIJD vredelievend. Een interessante religie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam is de enige ware echte geloofssekte en gekte van het verstand waarvan moslims vooral in oorlogstijd hun god aanprijzen als machtig. De gehele wereld is er mee bekend: ALLAH AKBAR!

Daarbij moet u bedenken dat het juist moslims zijn die stelselmatig in de pan worden gehakt en als de wereldwijde grote verliezers bekend staan. Nou ja, Arabisch is niet voor niets de heilige taal van Allah die door moslims als zodanig wordt herkend en niets oplevert dan uitsluitend ellende, armoede en tegenspoed. Dan rest voor moslims slechts één ding: parasiteren op een democratische christelijke beschaving die het niet zo nauw neemt met Allah omdat Allah daarin op de laatste plaats komt.

Voor alle zekerheid laten Marokkaanse moslims in Europa, wanneer zij dood en uit geparasiteerd zijn op onze beschaving, hun lijk begraven in de gezegende heilige zandbak van Allah waar Arabisch de voertaal is: Marokko. Het is dan ook meer dan logisch - daar rust geen taboe op - dat het lijk zo in het graf gelegd wordt dat het vrede heeft wanneer het in de richting van Mecca gelegd wordt. Trouwens, dit is een heilig voorschrift voor moslims. Net zoals het verwerpen van onze normen en waarden, en de scheiding van kerk en staat, beschouwen moslims dit als een ernstige vergissing van onze beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Hoe kunnen we nou in godsnaam het ooit met elkaar eens worden wanneer wij de intens diep gewortelde achterlijkheid van de besnijdenis-ceremonie onder de joden niet afkeuren?
Ik heb het altijd heel raar gevonden dat er moord en brand geschreeuwd wordt over de vrouwenbesnijdenis in achterlijk Afrika maar dat het verminken van jonge mannetjes door Joden en moslims hier en nu zondermeer geaccepteerd wordt. Als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat mannen gediscrimineerd worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Pilgrim »

Welnee, die vrouwenbesnijdenis is gewoon veel ernstiger.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Welnee, die vrouwenbesnijdenis is gewoon veel ernstiger.
Dat is waar.

De jodenbesnijdenis is een symbolische. Dus dat kan als het ware een 'beetje'. Bij de islam weet ik het niet. Je weet het trouwens nooit bij dat achterlijke a-culturele volk. Ik begrijp trouwens niet hoe een god die alles weet, niet wist waar hij mee bezig was. Reden om dus niet te geloven in die god en op zoek te gaan naar een god waar je wel wat aan hebt en die in de eerste plaats betrouwbaar is. Dat betekent dat zowel judaïsten als moslims geestelijk zwakke figuren zijn die lijden aan het vrije wilsgebrek.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Welnee, die vrouwenbesnijdenis is gewoon veel ernstiger.
Dat kan wel zijn, ik denk zelfs niet dat ik de details wil weten icon_wave.gif , maar daar gaat het toch niet om ? De hele politiek correcte gemeenschap heeft de mond vol over kinderrechten en er is een anonieme kliklijn waarop kinderen hun eigen ouders kunnen aangeven als ze iets zeggen dat hen niet bevalt. Maar een mes nemen en wat gaan kerven in het geslachtsdeel van de eigen kinderen dat moet zomaar kunnen omdat het voor het "geloof" is ?
Verleden week was ik zelf voor een operatie in een ziekenhuis en ik hoorde dat er op de dagopname een "circumcisie" gepland was . Van een moslimjong en de kopvodmoeder was erbij. Uren lang hoorde ik geschreeuw als van een geslacht varken op de gang. Zo ver zijn ze dan toch geïntegreerd dat het zonder risico in een aseptische omgeving moet gebeuren en niet door een baardige imam of rabijn in de moskee of synagoog met een bot mes.
Zoals in vele andere zaken zijn Joden hierin dus even achterlijk als moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Zoals in vele andere zaken zijn Joden hierin dus even achterlijk als moslims.
Akkoord. Hetzelfde met de haren bedekken van orthodoxe Joodse vrouwen, het dragen van kleding uit één gewoven stof. ( ik wist niet dat er nog Joden bestaan die zich hier aan houden, maar helaas!!!) en het kosjer onverdoofd ritueel slachten, ik vind het net zo achterlijk als moslim praktijken.

Maar toch hou ik heel veel van het Joodse volk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Akkoord. Hetzelfde met de haren bedekken van orthodoxe Joodse vrouwen, het dragen van kleding uit één gewoven stof. ( ik wist niet dat er nog Joden bestaan die zich hier aan houden, maar helaas!!!) en het kosjer onverdoofd ritueel slachten, ik vind het net zo achterlijk als moslim praktijken.
Je wil niet weten met welke andere hyper belachelijke zaken die orthodoxe Joden zich allemaal bezig houden. Hier in Antwerpen zie je dat dagelijks. Maar de Joden vallen daar niemand anders mee lastig en dat is het hele verschil met de moslims. Zoals burgemeester van Antwerpen het net zei: moslims zoeken overal conflicten en Joden niet. Een "schandelijke" uitspraak waar heel de linkse systeempers nu over zit te janken terwijl het gewoon een vaststelling is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat is hier verkeerd aan mijn verhaal op Facebook?

Afbeelding

Ik doe deze bekentenis op Facebook naar aanleiding van openbaringen vanuit de moslimgemeenschap en algemene kennis die wereldwijd voorhanden is over de profeet Mohammed. Hitler was een schoft. Daar heeft geen mens moeite mee als ik Hitler een grote schoft, misdadiger, massa moordenaar zou noemen. Maar of je nou een mens laat vermoorden of duizend. Het verdriet manifesteert zich uitsluitend bij diegene die een dierbare heeft verloren. Hitler was geen sadist. Mohammed de Arabische profeet was dat wel. Hij was een sadist pur sang, gelet op zijn bijdragen aan de Koran. Dat moslims geloven dat dit alles van Allah afkomstig is maakt hun zaal alleen maar erger. Een fatsoenlijk normaal van verstand mens - als hij gelooft - houdt rekening met een barmhartige god die voor rechtvaardigheid staat en niet voor weerzinwekkende martelpraktijken. Enfin, alles qua inhoud is wat zich tussen de oren van de moslim afspeelt. Ik heb het alleen in een hedendaags begrijpelijk jasje gestoken met aangedikte, voor iedereen makkelijk te begrijpen woorden.

Dan de reactie van Mohamed Banati. Deze:

Je bent ziek

Grappig. De reactie komt niet van Ahmed, Ali, Anouar, Bachir, Chadi, Daida, Elmadani, Faissal, Ghali, Habib, Jamil, Karim, enzovoorts, maar van . . . jawel, niemand minder dan Mohamed. En dan verwacht je op zijn minst een scheldkanonnade met de meest verschrikkelijke verwensingen aan het adres van mijn moeder die op zijn minst een hoer is. Maar ik was blijkbaar Mohamed een slag voor.

En waarom zou ik ziek zijn? Omdat ik bij zinnen ben? Dat is waarschijnlijk omdat ik in alles tegen ben van wat ik geschreven heb. Ik verafschuw dit soort walgelijke praktijken die uitvoerig uit de doeken worden gedaan over Mohamad de profeet en zijn bijdragen aan de onmenselijke Koran, het grote leer- en haatboek van de Islam. Ook al bestaan al deze smerigheden uitsluitend in het hoofd van de moslim en ben ik ziek, dan kan er maar één conclusie zijn.

1,7 miljard moslims zijn ernstig ziek.

Dat zei ik, in hun hoofd. Die paar aanslagen, als uitvoering geven aan de inhoud van de Koran, doen er dan niet toe.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Eigenlijk zou het net goed zijn dat de moslimwereld s officieel de oorlog verklaart aan het Westen, in dat geval krijgen ze lik op stuk en worden de moslims in een paar dagen op een hoopje geveegd en zijn we er minstens voor 100 jaar vanaf.
Waarom nu weer iets 'officieel' verwachten uit de moslimwereld?

Hitler deed ook niets officieel. Hooguit de olympische Spelen openen destijds. De overeenkomst van moslims met de nazi's ligt verankerd in hun stiekeme gedrag. Hitler sloot 'vrede' (een niet-aanvalsverdrag) met Rusland om dat land binnen een jaar binnen te vallen zonder waarschuwing. Zoiets noem ik genocide op de Russen.

Waar het hier om gaat is dat platgegooid Duitsland, en weer bij de les gebracht Japan met twee verse atoombommen, tezamen met miljoenen doden, voornamelijk lullies die toekeken zonder vrije wil, binnen no time de sterkste economieën van de wereld werden. Volledigheidshalve vermeld ik er nog bij dat beide landen de oorlog, die ze zelf waren begonnen, hebben verloren. De Arabieren weten hier alles van omdat ze zelf oorlog op oorlog hebben verloren die ze zelf waren begonnen. Maar omdat Arabieren nu eenmaal moslims zijn, zijn ze er nooit bovenop gekomen. Zonder olie zijn de Arabische moslims onbeduidende kamelenhoeders.

Dat er nu een tergend grote oorlog in het verschiet ligt, is haast als vanzelfsprekend, gelet op de waanzinnige overbevolking van deze planeet. Ik heb hier al vaak genoeg voor gewaarschuwd. Het gaat gebeuren. Want de logica regeert en niet de waanzin, al is die in ruime mate voorradig. De waanzin mag slechts als katalysator optreden. Dus beste moslims, begin maar vast Allah aan te roepen. Mohammed mag ook. Tenslotte was de profeet de baas over zijn knecht Allah. Daarbij komt dat Mohammed niet schrijven kon vanwege zijn geestelijke handicap, en Allah wel. Vandaar dat de Koran een heilig boek is omdat het handschrift herkenbaar is als afkomstig van God. :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Citaat van een logicus

“Als het wat minder gaat kun je laten zien hoe goed je bent,” is een uitspraak van Jan Albers, CEO en voorzitter van de Raad van Bestuur van Ten Cate. Ten Cate is producent van onder meer kogelwerende kleding en kunstgras.

Afbeelding

Dit logische citaat geldt voor het bedrijfsleven net zo goed als voor voetbaltrainers en moslims. In de Islam gaat het al honderden jaren niet voor de wind. Moslims hebben de kans gehad te laten zien hoe goed ze zijn. Maar ze zijn niet goed. Zij zijn de ultieme dwazen in dit universum waar hun Allaatje het nakijken heeft. Deze fictieve god, de historische knecht van de Arabische pedofiel profeet sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed, woelt in de geperforeerde geest van moslims als een dodelijke bacterie, en is niet in staat het tij voor moslims te keren. Of je moet geloven dat Allah aan de kant van de christenen, de joden en last but not least, atheïsten staat.

Alles dat tot stand is gebracht in de Arabische wereld van enige betekenis, intelligentie en bouwkunst is verricht door niet-moslims. De olie die zich afspiegelt als een fata morgana van islamitische voorspoed is gebaseerd op drijfzand. Wie niet in Allah zouden moeten geloven zijn moslims. Maar zij zijn nu eenmaal de primitieve dwazen van deze wereld. Het brutale, op superioriteitswaanzin gebaseerde hoge eisenpakket, parasiteren op onze beschaving, en hun voddengedrag (hoofddoeken en lompenkledij) is het enige waarin moslims uitblinken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Wat dreef designer Jens R. tot zijn daad?

De 48-jarige Jens R., een designer uit Duitsland, is de dader van de aanslag in Münster. Wilde hij anderen meenemen in zijn goed geprepareerde zelfmoord? Of was er toch politiek in het spel. Daags na de aanslag zijn er vooral vragen.
De vraag nu is of deze vragen logische vragen zijn. In ieder niet logisch omdat ze allemaal retorisch zijn. De logica ontbreekt zonder meer, omdat de vragen voor het oprapen liggen en het Duitse volk en wij van FFI heel makkelijk kunnen bedenken het wat en hoe van het waarom.
De Duitse politie weet nog steeds niet waarom de 48-jarige Duitser rond half vier zaterdagmiddag met zijn minibusje hard inreed op een vol terras in het historisch centrum van Munster.
Niet erg logisch. Op FFI wordt aan de hand van externe media vermeld dat Jens R. (Jens Rücksichtlos [icon_lol.gif] ) niet helemaal spoorde. Hij lag al psychisch in een deuk sinds zijn zevende jaar.
'Münster-moordenaar' Jens R. (48) wilde als 7-jarige al dood. Dat blijkt uit een lange brief die hij naar bekenden stuurde, ruim een week voor hij op een vol terras inreed. Nooit was hij in staat geweest normale gevoelens voor vrouwen te ontwikkelen, schreef R.. Hij had zelfs nooit seks kunnen hebben omdat hij impotent was geworden door de mishandelingen. Het bracht hem tot overmatig alcoholgebruik.

Niet logisch dat hij daarvoor niet behandeld is. Bijvoorbeeld met tranquillizers.
De meubelontwerper uit de stad beschrijft zijn leven als een grote klaagzang in het testament, waarover de Duitse krant Bild zondagavond bericht. Als kind had hij al agressieve uitbarstingen. Hij gaf de schuld daarvoor aan zijn ouders, die hem altijd geïsoleerd en zelfs mishandeld zouden hebben.
Beter zou zijn geweest wanneer op hem vrijwillige euthanasie was toegepast. Gelet op zijn hoogst ongelukkige staat van dienst waar Jens Rücksichtlos onder gebukt ging. Dat hij zijn ouders nooit vermoord heeft lijkt mij dan ook niet erg logisch.
Als designer had hij steeds minder werk.
Logisch. Gelet op zijn instabiele geestesgesteldheid. Blijft over het onlogische dat u nu gaat lezen.
Hij bezat daarnaast nog drie appartementen. Een in de regio en twee in de voormalige DDR. Hij bezat verder een aantal auto's en een opslagcontainer.
Nu volgt een openbaring die ons bepaald niet onlogisch voorkomt. Want in Nederland wordt ook bijna niemand meer veroordeeld die geen moord begaat.
R. was ook bekend bij de politie vanwege drugsgebruik en kleine criminaliteit. Hij stal en verhandelde autoradio’s en mobieltjes, reed een keer door na een verkeersongeluk en zou ook niet nader aangeduide fraude hebben gepleegd. Geen van deze zaken leidde tot een veroordeling.

Als we alle mensen in Nederland zouden onderzoeken op hun psychisch verleden door alle werklozen (geef hen een korte opsporingstraining), zou het werklozenprobleem definitief opgelost zijn. Dat kan dus alleen door een pillenmedicatie. Pillen en nog eens pillen verstrekken. Aan een goed gesprek heeft een psychisch gestoord mens namelijk niets. Neem ALLE moslims. Zij hebben allemaal een psychopatische achtergrond. Heeft een goed gesprek met een moslim ooit geholpen? Nee! Want de moslim wil niet luisteren. Behalve wanneer u Mohammed aanspreekt met 'Vrede Zij Met Hem', maakt u een kleine kans. Waarschijnlijk denkt de moslim dan dat u ook moslim bent.
Door zijn psychische verleden tussen 2014 en 2016 denkt de politie vooralsnog niet aan een terroristisch motief. Het woonadres van de dader is onderzocht op explosieven.

Een uit de kluiten gewassen minister van Binnenlandse Zaken spreekt zich vervolgens uit.
Minister van Binnenlandse Zaken Horst Seehofer was vandaag ter plaatse en veroordeelde de "laffe en wrede misdaad".
Waarom spreekt de Duitse regering zich nooit goed verstaanbaar uit over de laffe vieze smerige perverse pedofiele misdaad en alle andere misdaden door profeet Mohammed begaan? De profeet is immers de meest beruchte Arabische psychopaat die in de geschiedenisboeken beschreven staat.
Op de sociale media doen nog steeds wilde geruchten de ronde dat R. een moslimachtergrond zou hebben of dat hij als vluchteling het land binnenkwam. Er zou een link zijn met een vergelijkbare aanslag in Stockholm, precies een jaar geleden. Daar reed en sympathisant van de terreurorganisatie IS vijf mensen dood.
LOGISCH TOCH!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Relativeren door logisch denken.
Haar verhaal is uit het Duits vertaald door E.J. Bron op zijn eigen website.

Nou meid, dan ga je toch lekker verhuizen naar de provincie!

En gebruik niet de term mijn land. Stel Duitsland daarvoor in de plaats. Jouw land Duitsland, bestaat nog en speelt de baas over de rest van Europa. Je boft dat je nog leeft. Duitsland had met zijn misselijk makend achterlijk mensonwaardig christelijk gespuis minstens net zoals Japan een paar atoombommen verdiend in 1945.

Nederland opnieuw in gevaar door Duitse beschavingssloerie
Sinds politieke dwazen op het idee zijn gekomen de ideeën van Hitler in een nieuw jasje te steken, dat van een verenigd politiek Europa, is Nederland opnieuw in de problemen gekomen door een Duitse leider van post fascistisch marxistisch formaat: Frau Mutti Merkel, grootgebracht met de utopie van het marxistisch welbehagen dat de vrije wil bij de mens vanaf het begin als nutteloos beschouwde. Zullen we het daar eens over hebben egoïstische Duitse trut!

Geen probleem met Hitler
Op zich zou ik geen moeite hebben als Duitsland - zeg maar Hitler - de oorlog had gewonnen, en een ieder zou zich dan passen in zijn nieuwe jas en verder gaan met zijn dagelijkse plas. Want zo vergaat het de Zeitgeist. Ook de Zeitgeist heeft geen vrije wil. Het wordt allemaal van boven opgelegd. Door God? Dat zeg ik niet. Net zo min als dat ik de Darwin de schuld geef van alle ellende voortgebracht uit de aap naar het huidige mensbeeld. Bananenschillen op de grasmat in het stadion gooien, terwijl er een paar negers achter de bal aan hollen, is niet netjes en kan leiden tot hoge kosten. Stel dat een neger uitglijdt over de schil en zijn been breekt. Dan is het te verwachten dat je WA verzekerd bent. Maar wat schertste mijn verbazing? Na zo'n waar gebeurd incident ontstond er grote ophef en gierde de hypocrisie door Nederland. Zou het wat te maken hebben met het feit dat met de bananenschillen op het veld er ook oerwoudgeluiden ten gehore werden gebracht vanaf de volle tribunes die deden veronderstellen dat deze van apen afkomstig waren? De logische vraag in deze moet zijn: Stamt de mens nu wel of niet van de aap of van God af? Ik ben slimmer dan de rest. Ik blijf neutraal en pas.

Kruizen slaan voor de borst door de neger
Ik heb geen moment gedacht aan discriminatie of racisme of wat dan ook dat de neger zou kunnen beschadigen in zijn overtuiging dat hij door God geschapen is. Want het valt mij telkenmale op dat vooral de negervoetballer een paar kruizen voor zijn borst slaat wanneer hij wat goeds gedaan heeft op het veld waarmee hij het publiek in extase weet te brengen. Die kruizen moeten wel haast voor Jezus bedoeld zijn. Ik weet namelijk dat Jezus aan het kruis was gestorven. Niet alleen voor de joden, maar voor alle mensen, waaronder ook negers. Dit geeft te denken. Want ik zie nooit een blanke kruizen voor zijn borst slaan wanneer hij als voetballer iets goeds heeft gedaan op het veld. Logisch, denk ik dan. Daar wordt hij immers voor betaald. Alhoewel God altijd geld nodig heeft, is God zo gierig als de pest. Hij zal jou nooit uit eigen zak betalen. Daarom zijn vooral ook in Amerika onnoemelijk veel negers overgegaan tot de misdaad vanuit de gedachte: Misdaad loont waar God niet woont.

Alle moslims zijn parasieten
Ik heb dat vaak genoeg uitgelegd en geen mens kan mij weerspreken, maar het mag natuurlijk wel. Ik ben gek op discussies. Maar niet met moslims. Een moslim wil nooit discuteren, hij vertelt jou uitsluitend hoe het zit en wenst geen tegenspraak. Zijn geestelijke bagage rijkt doorgaans niet verder dan het armzalige boek vol narigheid en haatoproepen tegen iedereen die geen moslim is: KORAN. Mocht je in een gesprek met een moslim hem niet snel genoeg gelijk geven, dan schakelt hij - net zoals veel linkse politici - over op het trekken van de 'Hitlerkaart'. Je bent dan een racist, je discrimineert en je bent beïnvloed door een joodse complot.

Had Hitler de oorlog gewonnen, wij zouden in Europa geen last van moslims hebben.

Net zoals Hitler een schijnvriendschap sloot met Rusland (Stalin) door middel van een niet-aanvalsverdrag, zo bedroog Hitler ook de Islamitische landen in Afrika. Hij beloofde hen vrijheid en zelfbestuur. Als . . . de moslims maar aan zijn kant stonden. Dat kwam goed uit voor de moslims. Zij haten de joden van top tot teen. Dat maakte het aanbod van Hitler zo geloofwaardig. Hahaha!

Is een moslim van gedachte veranderd? NEE! Hij haat nog steeds joden. LOGISCH! Want de profeet verwachtte niet anders van zijn volgelingen. Maar ook andere gelovigen die niet in Mohammed hun geloof stellen uit overweging van goed fatsoen zijn de lul en moeten volgens de Koran geëlimineerd worden. Het kan ook goedschiks. Dan betaalt de niet-moslim belasting aan de moslim. Lust u nog peultjes, of heeft u liever dat u van de Islam en zijn zooitje achterlijke onhebbelijke geestgestoorde moslims bevrijd wordt? Logisch toch! Wat heb je aan de mislukte mensensoort dat zich moslim noemt?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door King George »

Hans van de Mortel sr schreef:Lust u nog peultjes, of heeft u liever dat u van de Islam en zijn zooitje achterlijke onhebbelijke geestgestoorde moslims bevrijd wordt?
Bij Nederlands literatuuronderwijs heb ik geleerd dat zo'n vraag een retorische vraag is. Wie lust er nou nog peultjes?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door King George »

Hans v d Mortel sr schreef:
mercator schreef: Eigenlijk zou het net goed zijn dat de moslimwereld s officieel de oorlog verklaart aan het Westen, in dat geval krijgen ze lik op stuk en worden de moslims in een paar dagen op een hoopje geveegd en zijn we er minstens voor 100 jaar vanaf.
Waarom nu weer iets 'officieel' verwachten uit de moslimwereld?

Hitler deed ook niets officieel. Hooguit de olympische Spelen openen destijds. De overeenkomst van moslims met de nazi's ligt verankerd in hun stiekeme gedrag. Hitler sloot 'vrede' (een niet-aanvalsverdrag) met Rusland om dat land binnen een jaar binnen te vallen zonder waarschuwing. Zoiets noem ik genocide op de Russen.

Waar het hier om gaat is dat platgegooid Duitsland, en weer bij de les gebracht Japan met twee verse atoombommen, tezamen met miljoenen doden, voornamelijk lullies die toekeken zonder vrije wil, binnen no time de sterkste economieën van de wereld werden. Volledigheidshalve vermeld ik er nog bij dat beide landen de oorlog, die ze zelf waren begonnen, hebben verloren. De Arabieren weten hier alles van omdat ze zelf oorlog op oorlog hebben verloren die ze zelf waren begonnen. Maar omdat Arabieren nu eenmaal moslims zijn, zijn ze er nooit bovenop gekomen. Zonder olie zijn de Arabische moslims onbeduidende kamelenhoeders.
Het ontbreekt Arabieren/Moslims aan intelligentie en arbeidsmoraal. Dat maakt een groot verschil als je hen dan vergelijkt met Europeanen of Japanners. Vandaar dat Europeanen of Japanners kunnen presteren en Arabieren/Moslims slechts kunnen parasiteren. De Japanners zijn overigens slimmer dan de Europeanen. Zij geven de Arabieren/Moslims niet eens de gelegenheid om op zich te laten parasiteren. Want de gelegenheid maakt de parasiet.

Nog een leuk weetje uit Japan:

In de jaren '80 was het oud-premier Nakasone die in een rede voor het Japanse Lagerhuis stelde: "Het intelligentiepeil in Japan ligt hoger dan in de Verenigde Staten, want in de Verenigde Staten wonen teveel zwarten en Puortoricanen." Uiteraard werd er moord en brand geschreeuwd en moest deze goede man zich tegenover de Verenigde Staten verantwoorden waarbij hij de les werd gelezen. Want aan die jankdramdwang van die zielige op hun teentjes getrapte negertjes moet natuurlijk worden toegegeven. Het kwam gewoon niet in hun botte hoofden op zich reëel af te vragen waarom deze goede man zoiets zei. Op hooghartige toon werd aan hem gevraagd wat hij ervan geleerd had. Waarop hij antwoordde met: "Dat ik beter op mijn woorden moet passen." Hij zei dus niet dat het fout was wat hij zei. En het was m.i. ook niet fout wat hij zei.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

King George schreef:Want aan die jankdramdwang van die zielige op hun teentjes getrapte negertjes moet natuurlijk worden toegegeven.
Twee weken geleden was het de 50ste verjaardag van de moord op Martin Luther King- ja die van die belachelijke melodramatische I have a dream speech. Dat zullen we geweten hebben, dagenlang ging het op de teevee over niks anders. Alsof wij daar nog iets mee te maken hebben.
De commentaar erbij was van deze onlogische orde : het is niet genoeg dat de zwarten nu gelijke rechten hebben, we moeten er ook voor zorgen dat ze genoeg geld hebben om te besteden. Was dat dan de bedoeling van die Civil Rights beweging ? Wilden ze nu gelijke rechten- en dus ook gelijke plichten neem ik aan- of was het erom te doen om de portemonnees van de blanken te plukken ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door King George »

we moeten er ook voor zorgen dat ze genoeg geld hebben om te besteden.
Dus we moeten ze een gratis advies geven: Werken voor je geld!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
we moeten er ook voor zorgen dat ze genoeg geld hebben om te besteden.
Dus we moeten ze een gratis advies geven: Werken voor je geld!
Mij is het opgevallen dat moord doorgaans zwaar gestraft wordt in de VS.

Helaas vinden er tegenwoordig steeds minder doodstraffen plaats waardoor vooral negers maar ook blanken de dans ontspringen. Er wordt overigens flink veel levenslang uitgedeeld. Maar . . . vanwege de overvolle gevangenissen wordt er steeds meer crimineel tuig vervroegd aan het werk gezet.

Aan het werk gezet?
Hoezo? Criminelen met een flinke gevangenisstraf zijn doorgaans notoire door de wol van de misdaad geverfde misdadigers die zodra zij buiten de poort van hun getraliede onderkomen worden gezet onmiddellijk weer hun oude 'beroep' hervatten: het pad van de misdaad bewandelen dat in hun onderhoud moet voorzien. Want teren op bijstandsniveau is niet wat zwarte criminelen aantrekt omdat ze dat niet gewend zijn. Neuken, drugs en op roof uit gaan, zijn de drijfveren van veel Amerikaanse negers die hiermee hun Afrikaanse roots eer aan doen. Dit valt waar te nemen in alle Amerikaanse gevangenissen. Maar ook met een blik vol afschuw richting Zuid-Afrika. Volgens mij zijn negers rancuneus. Net zoals moslims. Als psycholoog en logicus ken ik de oorzaak: een diep geworteld minderwaardigheidscomplex.

Het is heel gewoon dat wanneer de politie in de VS een crimineel arresteert, de waslijst van de logica aangeeft dat deze van onder tot boven vol staat met allerlei misdaden en veroordelingen waarbij ik mij afvraag waarom er niet een wet komt die het mogelijk maakt om dit soort mensen uit hun lijden te verlossen. Hoe? Door de pil, of anderszins met een remedie die de voortschrijdende criminaliteit onder vooral negers weet in te dammen. Straffen helpt niet. Ik weet dat. Soms wel, maar doorgaans zeker niet voor negers en moslims. Dus . . . dan blijft er maar één oplossing mogelijk. Ik wil de SGP in Nederland beslist geen onbelangrijke partij noemen. Zij zijn namelijk nog altijd vóór de doodstraf. Een echte hypocriete christelijke partij. Net zoals al die schijnheilige christenen in de VS. In 31 van de Amerikaanse staten hanteert men de doodstraf. Maar die wordt zelden nog uitgevoerd. Hypocrisie ten top en een belediging voor God.
Hoe vaak komt het voor?
Hoewel steeds meer landen de doodstraf in de ban doen, blijft de VS, als een van de weinige westerse landen, gebruikmaken van de doodstraf. Op dit moment zijn er ongeveer 2900 ter dood veroordeelde mensen in de Verenigde Staten, aldus het Death Penalty Information Centre. Het aantal executies dat wordt uitgevoerd per jaar, is wel flink afgenomen door de tijd heen. Waren dat er in 1998 nog bijna 300, in 2015 is het aantal op 28 blijven steken. In totaal zijn er sinds 1976 ongeveer 1448 mensen in Amerika op deze manier om het leven gekomen.

Wat zijn de verschillen per staat?

In het merendeel van de staten in de VS is de doodstraf legaal (31 tegenover 19). Hoe vaak een doodvonnis wordt voltrokken, verschilt sterk per staat. De meeste executies (1180) vinden plaats in het zuiden van de Verenigde Staten, met Texas als uitschieter. Sinds 1976 hebben in deze staat ongeveer 540 executies plaatsgevonden. Het is echter de staat Californië waar op dit moment de meeste veroordeelden hun lot afwachten. Bij 176 van de 7254 veroordeelden werd gratie verleend door de gouverneur van hun staat.
BRON: Metronieuws april 2017
De gouverneur moet welhaast een atheïst zijn geweest. Als christen is hij een klootzak die regelrecht tegen Gods gebod ingaat. Want zelfs God kent geen genade. Jehovah is onverbiddelijk. En gelijk heeft God. Bij God past geen willekeur. Soms wel. Dat heeft dan weer te maken met het bekende feit dat God liegt en bedriegt. Maar dat is dan weer een ander verhaal dat tot nadenken stemt. Want de waslijst van het logica-taboe is eindeloos zolang de mens bestaat en in God of Darwin gelooft.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Mahalingam »

Als ik zo vrij mag zijn even aan te stippen:
The Mass Incarceration Problem in America
https://news.vice.com/article/the-mass- ... in-america
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Als ik zo vrij mag zijn even aan te stippen:
The Mass Incarceration Problem in America
https://news.vice.com/article/the-mass- ... in-america
Goed dat je deze link aangeeft. Zo kunnen ook bezoekers weten dat wij niet zo maar in de ruimte blêren, maar weet hebben van zaken die menigeen ontgaat of niet interesseert vanuit de gedachte: "Na mij de zondvloed."

In feite zou de inhoud van de link ons moeten beangstigen. Jehovah's Getuigen schenkt dit echter vreugde. We weten waarom. En misschien doen we ook de post van Pilgrim glimmen. Zijn interessante post?

Voorspellingen over de ondergang

Meest recent:
Pilgrim schreef:Interessant is dat ook een recente vorige paus een massale immigratie voorspelde van voornamelijk moslimimmigranten en het belooft niet veel goeds...
Paus voorspelde in 1992 dat islam als dodelijke gesel Europa zou binnenvallen

Xander, 23-11-2017
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Verplaatst naar Ethiek, Moraliteit en Logica onder de noemer: Dansen is voor moslims haram.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op ma apr 23, 2018 11:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie