Logica taboe. De zwarte lijst

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Hans v d Mortel sr

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Aug 14, 2019 3:03 pm

Zonder na te denken vinden alle rechters het logisch dat zelfs de grootste misdadigers, ik denk aan de categorie moordenaars die eerst hebben nagedacht met voorbedachte rade en pas daarna tot het moorden zijn overgaan, minder gestraft moeten worden.

Voor alle zekerheid en risico uit te sluiten op overleven, kun je het beste minstens vijf kogels in iemands lichaam pompen wanneer je van plan bent iemand om te leggen. Liefst van dichtbij, dan kun je gericht op het hoofd richten. Maar zorg in ieder geval dat je een zwaar kaliber wapen hanteert. Hartstikke dood maken? Meten is weten vooraf!

Dat 'overkwam' Volkert van der Graaf. Een door en door linkse geoefende crimineel en nauwe banden met GroenLinks. What else? Hij schoot van dichtbij vijf kogels af op de gedoodverfde toekomstige minister-president Pim Fortuyn, waarbij twee in het voorhoofd met een zwaar kaliber moordwapen.
AMSTERDAM - De man die maandagavond Pim Fortuyn doodschoot, is een geoefend en koelbloedig schutter. Dat concludeert de oud-politieman Cor Kok, die jarenlang in Amsterdam leiding gaf aan tientallen moordonderzoeken. Volgens Kok gebruikte de dader een pistool met een zwaar kaliber kogel, gezien de zware verwondingen die in televisie-uitzendingen en op foto's aan het hoofd van Fortuyn zichtbaar waren.

"Het kaliber van het moordwapen is in zulke gevallen dikwijls bepalend", zegt de ex-toprechercheur. "Als je bijvoorbeeld met .22 kogels schiet zijn de inslag en het doordringingsvermogen gering. Kogels van het kaliber 9 mm, die dikwijls bij moordaanslagen worden gebruikt, zijn vernietigend. Je moet erg veel geluk hebben als je zo'n kogel in je hoofd overleeft."

Volgens mededelingen die gisteren op een persconferentie werden gedaan, is Pim Fortuyn geraakt door vijf kogels uit een pistool. Twee daarvan troffen hem in de rug, twee in het voorhoofd en een in de halsstreek.

BRON: De Telegraaf van 8 mei 2002.

Veroordeeld tot de zachtzinnige straf van 18 jaar. Om er zeker van te zijn dat hij na 12 jaar weer op vrije voeten zou staan. Corrupte rechter? Daar ben ik honderd procent van overtuigd. Maar het ministerie van justitie is blij met zo'n dwalende kluns. Hij hanteerde de wet. En ik de klootzak maar denken dat je op zijn minst spijt moet betuigen om voor strafvermindering (onzinnig!) in aanmerking te komen.

Mijn logica taboe heeft te maken met de volgende logica die ik weiger te accepteren.

Als ik een verkeersovertreding bega, krijg ik dan telkenmale een bonuskorting? Dit gebeurt overigens weer wel bij te hard rijden. Daar gaat dan automatisch een paar kilometer te hard vanaf. Ik bedoel maar, het is moeilijk consequent te zijn. Laat staan logisch.

Ook een verkeersboete valt onder het strafrecht.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Aug 16, 2019 12:27 pm

Zijn er misschien ook voordelen op te noemen van immigratie?

Ja die zijn er wel degelijk.

De laatste tijd is er bij mij in de straat nogal wat 'verbouwd'. Openbreken, nieuwe leidingen in de grond leggen, dichtgooien, openbreken, straat vernieuwen, ophogen. Kortom, werkzaamheden waarbij geen man met een stropdas aan te pas komt en waar witte arbeiders niet voorhanden zijn of althans zeldzaam.

Afbeelding
Twee verschillende doordeweekse dagen. Er werd nauwelijks gewerkt.

Ik heb al die tijd dat de straat open lag - wanneer er weer eens gewerkt werd - regelmatig de arbeiders bekeken. Zelden dat daar witte mannen zichtbaar waren. En als er al een witte man zichtbaar was dan had hij de leiding over 'zwarte' mannen. Zij praten in hun eigen wigwam taal, toch ook hoorde ik wel bekende geluiden wanneer de blanke chef iets vroeg in het Nederlands.
Ik heb Turken gezien (vakarbeiders voor de bestrating) en mensen uit het Afrikakorps. De Turken werkten doorgaans stevig door en eerlijk is eerlijk, zij leverden vakwerk af. Wat ik zag uit Afrika bevestigde mijn vermoeden dat er geld bij moest. Traag, veel met het mobieltje bezig (niet een keer gezien bij de Turken). In een werkkuil zag ik op een dag vier mannen die aan het werk waren: drie mogelijke statushouders uit Afrika met een vluchtelingenachtergrond en een witte man als opzichter.

Hoe dan ook, het is wel duidelijk dat we niet zonder allochtonen kunnen. Niet omdat -zoals Marokkaanse gefrustreerde moslims beweren, wij te lui zijn voor smerig werk - maar omdat er geen witte mannen meer zijn die dat werk kunnen doen.

Overal waar fysiek gewerkt wordt in de buitenlucht, bestaat het overgrote merendeel uit mensen die hun eigen taal spreken die niet Nederlands is. Als je een van hen aanspreekt blijkt men goed begrijpelijk Nederlands te praten.

Maar waarom het natuurlijk wel gaat is dat je echt geen moslims in de buitenlucht ziet werken. Hoger opgeleide moslims hebben een baan in de binnendienst. De rest bezoekt dagelijks de moskee voor het laatste nieuws over Allah. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Aug 16, 2019 1:52 pm

Witte man, of blanke man... :thinking:
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Aug 18, 2019 11:23 am

Afbeelding

Het Europese parasietenprobleem

Volgens goed ingelichte kringen zitten Europese regeringen salafisten en jihadisten achter de broek aan.
Waarom men daarbij de burgemeester van Rotterdam heeft overgeslagen heeft niets te maken dat hij mogelijk geen broek aan heeft, maar alles met het feit dat hij een Marokkaanse linkse knuffelmoslim is met een Nederlands paspoort.

Logisch? Ik dacht het niet.

En dan te bedenken dat Aboutaleb (PvdA) enige tijd terug zichzelf heeft uitgeroepen tot salafist en jihadist. Tsja . . . dat heb je met die smerige hypocriete linkse partijen waarmee D66 en GroenLinks de kroon spant. Eerst koos D66 voor het referendum en dan even later toch maar liever niet, omdat dit niet met de smaak van Rutte overeenstemde. Dit huidige nepkabinet is unaniem TEGEN referenda. Vandaar dat de parasiet op onze kenniseconomie en beschaving, Marokkaan Ahmed Aboutaleb, mag blijven zitten waar hij zit als niet gekozen burgemeester, salafist en jihadist, van - tel uit je winst - Rotterdam.

Logisch? Ik dacht het niet.

POLITIEK IS SMERIG. ISLAM GEDIJT DAARIN VOORTREFFELIJK MET DE WIL VAN ALLAH.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Aug 18, 2019 1:24 pm

Hans v d Mortel sr schreef:werkzaamheden waarbij geen man met een stropdas aan te pas komt en waar witte arbeiders niet voorhanden zijn of althans zeldzaam.

In Duitsland heb je dat nu ook. De spierkracht wordt geleverd door bruine types (veelal Turken). Maar ook het bedienend personeel in supermarkten, horeca, benzinestations etc. zijn zelden nog etnische Duitsers maar veelal Polen, Oekraïners, Roemenen etc. Zodanig dat ik de komische situatie meemaakte dat ik middels een zorgvuldig ingestudeerde Duitse zin iets wilde meedelen aan het hotelpersoneel. Maar dat kwam niet goed want die sprak niet alleen geen Duits maar ze verstond het ook niet [icon_lol.gif] . De echte Duitsers zijn doorgaans te oud en te zwaarlijvig om te werken. Die bevolken de terrassen van de bierstube of hangen rond in de Kaufland.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Ethiek, Moraliteit en Logica”