Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:Maar daar is nu door mijn vrouw ook verse import bij gekomen. En je wil niet weten wat een schijthekel die aan moslims heeft. :muslima: :sheik:
Het collectieve geheugen van Nederlanders gaat helaas niet ver genoeg terug. De zwarte pieten die verse kindslaven in een zak meesleuren naar Andalusië is het laatste wat er nog van restte. Maar, anno nu krijgen we ruime gelegenheid dat geheugen op te frissen.
JAAAAAAA laten we met z'n allen de Sint gaan binnenhalen in Dokkum.
Wie weet kunnen we het ware verhaal vertellen... https://fenixx.org/2016/05/27/zwarte-pi ... endrijver/ icon_shh.gif

Maar inderdaad vergeet men al snel dat de Turken al aan de poorten van Wenen stonden.
En dat hun geliefde Ottomaanse Rijk pas ineen donderde zo rond de eerste wereldoorlog.
Vele Turken hebben er nog natte dromen van, de gloriedagen van opa.
Lekker Koerden uitmoorden en christenen en zo. :emm2:

Intussen roepen ze in Europa heel hard Hitler en vindt de herverovering plaats via de baarmoeder.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Vorige nacht (19 september) is in mijn auto ingebroken. Alles wat enig nut of waarde kon hebben is verdwenen: een zaklamp, een kam, een potje lijm, een GSM oplader, mijn vals gebit en het allerergste, mijn koffer met gereedschap ter waarde van ongeveer 2000 €.
Verdomme! Ellendige pechvogel!

Tsja . . . ik ben nog altijd voor de doodstraf. Niks met gele kaarten gedoe zoals tijdens een voetbalwedstrijd. Wanneer geeft een scheidsrechter een gele kaart? Dat mag - nee, moet hij doen - wanneer er sprake was van opzet in het spel.

Bij misdaad is ALTIJD sprake van opzet. Of schakelt de vrije wil zichzelf af en toe even uit? Nu lijkt mij inbraak niet iets dat met een of ander spel te maken heeft, of het moet gelieerd kunnen worden aan de huidige Europese politiek die nergens echte opzet in ziet en dus overgaat tot het uitdelen van taakstraffen. Ook al worden op een vroege avond in de binnenstad twee jongens door negen andere jongens belegerd en tot bloedens toe in elkaar geschopt. Zo maar, voor de gein. Het stond groot opgemaakt in de Telegraaf. Drie van de negen jongens kregen taakstraffen van 40 - 120 uren. Pas na anderhalf jaar werden zij berecht. De straf viel mede zo laag uit omdat tot aan het proces de daders zich keurig netjes hadden gedragen, deelde het OM positief in een vrolijke bui mee.

Dat gedoe met de politie zoals je vertelt, verbaast mij niks. Om te mogen werken bij de politie is een diploma Onbenulligheid meer dan voldoende om als geschikt persoon in aanmerking te komen om bij de politie te gaan luieren en je als een stuk onbenul te gedragen. In Nederland is het niet anders gesteld met de hermandad.

Nadenken! Hersens gebruiken! Mercator was dat even vergeten op 19 september. Die 5% vrije wil heeft hem niet geholpen. Die liet hem, ondanks zij hoge intelligentie, hopeloos in de steek. Ik heb ook genoeg fouten gemaakt. Maar dan anders. Eigenlijk moeten we blij zijn dat wij dood kunnen gaan. Niet 'mogen', want dat is een ander verhaal met heel veel hindernissen. Niemand mag zo maar dood van de overheid. Zelfs over je eigen leven beslist de overheid. Maar doe je een beroep op die overheid, reken dan niet op ook maar enige compassie. We leven in het ‘Moslims-boven-alles’ tijdperk. En toch stuurt mevrouw Hennes als minister van Oorlog vliegtuigen naar Irak, Syrië en Afghanistan om daar te bombarderen. De Amerikanen gingen Hennes voor door af en toe ziekenhuizen plat te gooien en zo meer. Nooit een probleem. Nabestaanden kregen wat uitbetaald. Ook een onverwachte begrafenis kost namelijk geld en de schuldige betaalt.

Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede! In de moslimwereld komen volgens mij de minste misdaden voor. Dat zeg ik, ik ben voor zware straffen. Niet omdat het helpt, maar wel voor de nodige opruiming en opluchting zorgt. Een samenleving dient door de overheid veilig gesteld te worden. Gebeurt al lang niet meer.

Inbraak en vernieling is een levensgroot probleem in onze samenleving. Wat mij betreft mogen er handjes afgehakt worden. Ik ben overtuigd dat dit helpt. Dat MOET helpen. Want geen rechter zal durven beweren dat de mens geen vrije wil heeft. Maar ook al heeft de mens geen vrije wil, wat kan mij dat nou schelen? Er dient orde op zaken gesteld te worden. Je hebt A-merken mensen en B-merken mensen. Dat is altijd al zo geweest. Moslims behoren tot de B-categorie mensen. Dat is een ding dat zeker is na 1400 jaren mohammedanisme. Je kunt van van een B-merk geen A-merk maken. Mits je de boel belazert en corruptie niet langer strafbaar stelt. Dit alles gebeurt nu onder de valse vlag van de EU.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Ariel »

Tja!!!!! :scratch:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:[Nadenken! Hersens gebruiken! Mercator was dat even vergeten op 19 september. Die 5% vrije wil heeft hem niet geholpen. Die liet hem, ondanks zij hoge intelligentie, hopeloos in de steek.
Het kan niet zo moeilijk zijn om een mechaniekje te installeren waarbij een scherpe pin met weerhaken de hand van de dief doorboort op het moment dat hij -of zij-de hand door het ingeslagen raampje steekt. Dan kan ik die s ochtends vastgespijkerd en spartelend aantreffen. Maar mss is dat bij wet verboden. Een andere mogelijkheid is een dure fles cognac zichtbaar op te stellen naast andere begerenswaardige spullen. De fles is blijkbaar onaangesproken maar in realiteit aangelengd met rattenvergif of methanol. De buit wordt genuttigd in het rovershol en alle gegadigden zijn de volgende ochtend dood of-beter nog-blind. In dat geval is het verdachte overlijden onmogelijk terug naar de auto van Mercator te traceren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er is ingebroken in de auto van Mercator en spullen ter waarde van duizenden euro's zijn gestolen.
mercator schreef:Het kan niet zo moeilijk zijn om een mechaniekje te installeren waarbij een scherpe pin met weerhaken de hand van de dief doorboort op het moment dat hij -of zij-de hand door het ingeslagen raampje steekt. Dan kan ik die s ochtends vastgespijkerd en spartelend aantreffen. Maar mss is dat bij wet verboden.
Dat is inderdaad bij wet verboden. Raar, maar waar. En onlogisch op de koop toe.

De rechter kan jou mogelijk in het slechtste geval veroordelen naar aanleiding van jouw boze opzettelijk gepleegde opzet om een mogelijke toevallig passerende dief, die ongewild bij jouw auto naar binnen keek en werd verrast door een aanlokkelijk uitziende gereedschapskoffer, ernstig schade toe te brengen door middel van een gereedstaand mechanisme op de achterbank van de auto dat in staat is tot het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel.

Ook zal de rechter aanvoeren dat het niet bewezen is dat de dief ook daadwerkelijk met opzet dief was, maar pas dief werd toen hij daar geestelijk toe gedwongen werd bij het zien van de koffer op de achterbank van de auto die hem ernstig in de verlegenheid van de verleiding bracht. Ook daarin schoot Mercator tekort in zijn sociale burgerplicht. Hij gaf aanstoot tot het plegen van diefstal. Nog niet bij de wet verboden, maar wat niet is kan nog komen. De aanwezigheid van een enorme overvloed aan Arabische moslims en moslimnegers uit Afrika zijn daar de dagelijkse voorbodes van. Het gemene mechaniek op de achterbank in de auto van Mercator had maar één bedoeling: een dief ernstig te verwonden, aldus de openbare aanklager.

Advocaat mr. Hans van de Mortel zal aanvoeren dat dit geenszins de bedoeling was van zijn cliënt en dat dit mechanisme was bedoeld om mee te nemen naar het komende feest op 8 oktober van Mario in Friesland. Maar verdachte - Mercator staat inmiddels terecht als verdachte omdat de dief een aanklacht had ingediend, en vervolgens strafvervolging is ingezet door het OM. Mercator was telkenmale niet te lui, maar vergeetachtig om zijn dure spullen uit de auto te halen omdat hij vergeten was dat er ook nog zoiets speelde als een tsunami aan asiel eisende islamitische vluchtelingen. Ik vermoed dat de rechter Mercator een voorwaardelijke straf zal geven omdat niet bewezen kan worden dat er opzet in het spel was.

Waar was het mechanisme dan wel voor bedoeld wilde de rechter weten. Advocaat van de Mortel liet weten dat dit de openbare aanklager en de rechter niets aangaat om privacy redenen. Want het is niet verboden een dergelijk mechanisme op de achterbank van een auto te bewaren in plaats van in de huis- of slaapkamer, waarbij in het laatste geval aan Sadomasochistische seks gedacht kan worden. Maar ook dat valt onder het recht privébescherming.

Je zal de rechters de kost moeten geven die bij een voorwaardelijke veroordeling van Mercator hem zouden verplichten in het vervolg gordijntjes in zijn auto aan te brengen. Want wie nu nog niet weet dat de rechterlijke macht aan Logica Taboe leidt en crimineel tuig en moslims in bescherming neemt, is niet langer meer van deze wereld
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Dat is inderdaad bij wet verboden. Raar, maar waar. En onlogisch op de koop toe.
De onlogica gaat nog wat verder. Bij navraag bij de verzekeraar blijkt dat alleen de inhoud van auto's jonger dan 10 jaar kan verzekerd worden.
Maar je juridisch scenario wekt interessante vragen op. Stel dat dat duivels mechaniekje werkt dan zijn de mogelijke gevolgen heel divers. Als de dief slim is probeert hij zich niet los te rukken want dan bloedt hij zeer zeker dood. Dus gewoon wachten tot de dageraad aanbreekt . Dan maakt het nog uit wie hem aantreft . Als ik het zelf ben zal ik om geen ophef in de wijk te veroorzaken best ineens wegrijden met de dief aan de auto hangend, ergens naar een afgelegen plek. Uiteraard pak ik eerst zijn gsm af en gooi die weg, je weet maar nooit of zijn kompanen hem met GPS technologie kunnen traceren. Dan schroef ik het achterportier uit de auto-het is vér gezocht, ik weet het...-en laat hem daar achter, vastgeketend aan dat portier. Ik ben wel zo bereidwillig een stevig hakmes en een spanriem achter te laten zodat hij zich daarvan kan bevrijden. Dan rijd ik weg want ik heb mijn auto nodig . Uiteraard heb ik 2 reserve achterportieren in dezelfde kleur klaarstaan. Want je weet nooit op voorhand langs welke kant zo iemand gaat inbreken. Ik kan die ook ter plekke vervangen dan zodat ik geen opzien baar met een onvolledige auto.
Het grappige is dat de dief- tenminste als hij het overleeft-nooit zal weten wie hem dat geflikt heeft want hij weet natuurlijk niet wie ik ben . En op een los autoportier staat geen serienummer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het leven is een absurdistisch spel waarin narren de boventoon voeren door hun ongebreidelde machtswellust.

Wanneer worden kinderen gemaakt? Door onderlinge afspraken? JA! Tegenwoordig kan dat. Maar vroeger niet. Het gebeurde door de niet vrije wil die gekoppeld was aan WELLUST!

WELLUST. WELLUST. WELLUST!

Wie beleeft er nou in godsnaam wellust aan moslims?

Uitsluitend de inferieure mens die op zelfvernietiging uit is!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Parasiteren is typisch moslims eigen.

Ik heb een gruwelijke hekel aan moslims. Om dezelfde reden dat ik parasieten haat, die parasiteren op alles wat niet halal is.

Het wordt tijd dat politici, aangevoerd door de ziekelijke MH17- en cultuurpatser Timmermans, gaan inzien wat het gevaar anno 2017 is van religieuze godsdienstwaanzin die geïmporteerd wordt uit de Arabische wereld door corrupte politici in Europa die rond blijven dobberen in zelfgenoegzaamheid.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

4 OKTOBER DIERENVERWENDAG

Afbeelding

Moslims zijn anders. Zij verwennen eerst hun geiten, lammeren en ezels, voordat deze geslacht worden. Op de foto is te zien hoe een ezel een halalbeurt krijgt. Waar zou het begrip 'geitenneuker' voor moslims anders vandaan komen, dat net zo makkelijk vervangen kan worden door het woord 'ezelneuker'? Volgens mij regelrecht uit het handboek van de Arabische profeet Mohammed. Binnen de islam worden ezels in de praktijk gelijk gesteld met vrouwen. Wist u dat niet? Wat denkt u waar anders de hoofddoek van Marokkaanse vrouwen toe dient?

(Al-Nasāʾī, Qibla 7)
أخبرنا عمرو بن علي قال أنبأنا يزيد قال حدثنا يونس عن حميد بن هلال عن عبد الله بن الصامت عن أبي ذر قال قال رسول الله ص إذا كان أحدكم قائما يصلي فإنه يستره إذا كان بين يديه مثل آخرة الرحل فإن لم يكن بين يديه مثل آخرة الرحل فإنه يقطع صلاته المرأة والحمار والكلب الأسود. قلت ما بال الأسود من الأصفر من الأحمر فقال: سألت رسول الله ص كما سألتني فقال: الكلب الأسود شيطان.

Deze bijdrage is op verzoek van de uit de TBR inrichting ontsnapte Marokkaanse imam geplaatst in de topic Logica Taboe omdat Islam en zijn Arabische profeetbeleving van seks een taboe hebben gemaakt. In de TBR inrichting stond imam Mohammed ben Allah bekend als de Marokkaanse kampioen onaneerder.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
“De overheid gaat niet langer onnodig opschrijven of iemand man of vrouw is. De vier partijen die de nieuwe coalitie gaan vormen, willen dat alle overheden zoveel mogelijk genderneutraal te werk gaan, bevestigen Haagse bronnen aan de NOS.
"Ja hallo, hier wagen 203 met agent Piet. We hebben de achtervolging ingezet. Kan iemand mij alvast een signalement van de overvaller geven. Is het een hij of een zij?"

"Hallo Piet, hier Achmed van de centrale meldkamer. Daar mag ik helaas geen uitspraak over doen. Het gaat om een donker type met een gerafeld spijkerjack, strakke zwarte broek met diverse modieuze gaten erin en witte sportschoenen. Maar als jullie nu even naar de centrale meldkamer rijden, kan ik jullie een kleurenafdruk overhandigen van de verdachte."


In Nederland worden steeds minder aangiften gedaan en misdaden niet opgelost. Gevangenissen worden gesloten of luxueus ingericht voor islamitische parasieten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Ariel »

Voortaan kunnen ze ook dit bij een signalement vermelden. Nosehair extensions.

Lijkt me een leuk item voor elk genderneutraal mens...

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Water kwam snorkel onderzeeboot binnen

28-11-2017 - Binnendringend water veroorzaakte kortsluiting in een accu van de verdwenen Argentijnse onderzeeër. De marine maakte maandag bekend dat vocht terechtkwam in de zogeheten snorkel, waarmee het vaartuig zuurstof kan opnemen. Onderzeeboot ARA San Juan had voordat hij verdween, melding gemaakt van de problemen. Daarop kreeg het vaartuig opdracht terug te keren.
Uiteraard veilig boven water. Maar de wereld bestaat nu eenmaal uit voornamelijk domme slimme niet nuchtere verstandige van geest mensen.
„Ze moesten de accu isoleren en op een andere accu onder water naar Mar del Plata varen”, zei een marinewoordvoerder.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:
„Ze moesten de accu isoleren en op een andere accu onder water naar Mar del Plata varen”, zei een marinewoordvoerder.
Ik heb dat ook met verbazing gelezen. Een accu die begint te stomen en te bruisen...als je die isoleert veroorzaak je dus zelf een explosie. Wist de kapitein dat niet of ging het er alleen maar om dat fatale bevel klakkeloos op te volgen ? Waarvoor heeft Argentinië trouwens een duikboot nodig ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Mahalingam »

Nog over die nose hairs:
In India zijn streken waar de mannen trots zijn op hun oorharen. Dat ziet er zo uit:

Afbeelding

Zou dit ooit trendy worden?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De meest verschrikkelijke en bizarre menselijke afwijkingen komen voor in het vieze smerige land India. Toeval? Nee! Dit is geen logica taboe. De waslijst is eindeloos. Moslims behoren tot de mislukte mensensoort. In India kunnen ze er ook wat van.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Meer welvaart in Afrika genereert MEER asielzoekers

Afbeelding
De Afrikaanse schaduw die duisternis over Europa bevordert.

Welt 29-11-2017. Interview met professor Thiele, deskundige op het gebied van het vluchtelingenvraagstuk.
DIE WELT: Herr Professor Thiele, werden weniger Migranten nach Europa kommen, wenn der Wohlstand in Afrika steigt?
Rainer Thiele: Es ist ein weit verbreiteter Irrtum, dass die Migration aus Afrika automatisch sinkt, wenn die Armut zurückgeht. Das Gegenteil ist der Fall: Empirische Studien zeigen, dass mit steigenden Einkommen die Migration zunächst zunehmen wird.
DIE WELT:
Wie kommt das?
Thiele: Es können sich dann einfach mehr Menschen die teure Reise nach Europa leisten.
(met het hoofd en uit de losse pols vertaald)
DIE WELT: Meneer professor Thiele, zullen er minder migranten naar Europa komen, als de welvaart in Afrika stijgt?
Rainer Thiele: Het is een wijd verbreid misverstand, dat de migratie uit Afrika automatisch inkrimpt, als de armoede minder wordt. Het tegendeel is het geval: Empirische studies tonen aan, dat met stijgende inkomens de migratie vervolgens toenemen zal.
DIE WELT: Hoe komt dat?
Thiele: Zo kunnen meer mensen zich simpelweg de dure reis naar Europa permitteren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:[Thiele: Zo kunnen meer mensen zich simpelweg de dure reis naar Europa permitteren.
[/quote]
Niet alleen dat, maar als wij met gulle hand geld blijven uitdelen pikken de zwarten daar op hé, ze hebben meer dan genoeg, we kunnen het beter daar ter plaatse gaan halen !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat is eigenlijk het nut van de Verenigde Naties, van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, van het geloof in Jezus Christus, van de rechterlijke macht, wanneer dit alles zo corrupt functioneert als de pest?

Het is allemaal één vieze vuile smerige hypocriete duivelse bende van het grote ruimtelijke monster De Mens, gemaakt naar Gods beeld en gelijkenis. Nu baart dat monster gelukkig af en toe kindertjes die niet echt op hun ouders lijken, maar dat laat niet onverlet dat het DNA er wel degelijk in aanwezig is. Wanneer iedereen in de wereld neger wil worden, zou heel de wereld er als de toestand in Afrika uitzien en was er van geen auto of vliegtuig of manchetknoop sprake geweest. En wat valt er te zeggen wanneer iedereen Eskimo wil worden? Zou dat de oplossing vormen tegen de opwarming van de aarde? Wie als moslim geboren wordt heeft pech. Hij of zij is veroordeeld tot het parasiteren op het andere DNA, dat van de door Allah bedeelde geluksvogel: de niet-moslim. Moslims zijn bijna allemaal voor een dubbeltje op de wereld gezet. De kans dat zij ooit een kwartje zullen worden is uiterst gering. Zelfs bij immigratie naar de bewoonde wereld van het 'fatsoen' komt wat er onberedeneerd is ingekomen niet meer met redeneren uit.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Longkanker

Koffiedrinken verhoogt de kans op longkanker met ruim 45 procent. Die verontrustende conclusie trokken Chinese onderzoekers in 2016. Zij voegden alle onderzoeken naar koffie en longkanker samen in een meta-analyse. Die verontrustend hoge longkankerkans komt echter niet door de koffie, maar door roken. Veel koffie drinken en veel roken, en man-zijn gaat traditioneel samen, maar de effecten zijn moeilijk te scheiden. Dat schreven twee onderzoekers uit New York twee maanden voordat die Chinese studie verscheen. Ook in zo’n meta-analyse. De New-Yorkers splitsten de cijfers uit. Mensen die nóóit rookten kregen níet meer longkanker. En vrouwen die veel koffie drinken en traditioneel niet zo veel roken ook niet.
Aanvullende conclusie van HvdM. Opwarming van de aarde is niet de schuld van mensen maar van moeder Natuur.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Mahalingam »

Ik las dat onderzoekers van VUmc geroken hebben (via een electronische neus en niet hun eigen neus) dat er een verschil is tussen de scheten van rokers en van niet-rokers.

En dat rokers heel veel minder kans hebben op dikkedarm problemen.
Dat de geur anders is, toont aan dat roken invloed heeft op de dikke darm. "Een verandering in de samenstelling of werking van de darmbacteriën zou een mogelijke verklaring kunnen zijn voor het feit dat rokers meer darmaandoeningen hebben", aldus het VUMC. "En ook voor het gegeven dat rokende patiënten juist minder last hebben van de darmontsteking colitis ulcerosa."
https://www.nu.nl/gezondheid/5029217/wi ... ders-.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

IJsvogel
De IJsvogel (Alcedo atthis) is een waterminnende vogel uit de familie van ijsvogels (Alcedinidae). Het is een opvallende verschijning door zijn afstekende blauwe en oranje kleuren, maar ook een zeer schuwe soort die zich weinig laat zien. Alcedo atthis is de enige ijsvogelsoort die tot in noordelijk Europa voorkomt inclusief Nederland en België, althans de ondersoort Alcedo atthis ispida. De meeste ijsvogels leven in de tropen.
In de tropen? Ik hoorde vanmorgen in een radioprogramma iemand melding maken dat hij een paar dagen geleden nog een ijsvogel had waargenomen toen er een dik pak sneeuw lag. Hij stelde toen de grappige vraag waarom de evolutie niet voorzien had in de IJsvogel als trekvogel.

Ik wist het antwoord direct. De IJsvogel beschikt over een vrije wil en wil niks met de evolutie te maken hebben. Evolutietheorie is net zo’n modewoord als Klimaatopwarming door de schuld van de mens. Evolutietheorie is ook de schuld van de mens. Van Darwin. Een enkeling gebruikt zijn hersenen door mee te delen dat de mens tenminste bijdraagt aan de opwarming. Tsja, ook al is het maar een mini fractie, daarin wil ik die mens niet tegenspreken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

90% Van het mensdom is dom. Waarschijnlijk is dit percentage nog aan de lage kant.

Is dat logisch? JA!

Hoezo?

Omdat bijna iedereen zal bevestigen dat de mens een vrije wil heeft. Voorop in deze in het verstand tekort schietende conclusie staat de rechterlijke macht. Die is dan ook niet voor niets zo corrupt als de pest. Wie nadenkt begrijpt dit.

Het zou pas logisch zijn wanneer mensen die crimineel zijn - DNA misser - voorgoed uit de samenleving worden verwijderd. Beter niet geboren worden. Zowel de ene als de andere conclusie rechtvaardigt deze gezonde oplossing van het verstand.

1. - Heeft de mens een vrije wil? Dan is de consequentie van zijn daad geheel voor rekening van zijn handelen. Dat kan een bekeuring zijn, maar ook de doodstraf.
2. - Heeft de mens geen vrije wil? Dan ligt de consequentie voor het oprapen. Hij is nergens schuldig aan. Hij hoeft slechts afgemaakt te worden. Maar wacht even, dan blijft er dus geen mens over. Jawel. Want wie als mens - dankzij een goede hersenwerking - zijn emoties in goede banen kan leiden en over voldoende zelfbeheersing beschikt, is als mens zonder vrije wil geschikt om in een samenleving (roedel van mensen) te leven. Wie niet over zelfcontrole beschikt dient uitgesloten te worden. Levenslang opsluiten of de spuit erin. Wanneer de samenleving de kosten wil dragen van het eerste - graag een referendum hierover - dan vind ik het best. Logisch lijkt mij echter voor de tweede optie te kiezen.

Maar de mens is dom. Zeker 90%.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Ariel »

Dat "designated survivor " gedoe, is een dingetje van Obama, en dan kan het niet verkeerd zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als het aan Jezus ligt houden we ons vooral gefocust op het vergeven, vergeven en nog eens vergeven van onze tegenstanders. Net zo lang tot onze tolerantie is platgewalst door de mohammedaanse intolerantie. En dan is het te laat om nog verder te vergeven.

Nadenken! Hersens gebruiken! Jezus liet dit na. Als gevolg van gebrek aan kennis van de schepping.

Jezus was aardig. Voor hoeren, maar - raar maar waar - niet voor Farizeeëers. Nu ben ik de mening toegedaan dat je mohammedanen met recht mag beschouwen als Farizeeërs. Niet omdat zij zo slim zijn met geld, maar vanwege hun vieze smerige hypocriete gedrag. Moslims zijn parasieten, net zoals Farizeeërs. Zij verwerpen de goddelozen, maar profiteren volop van de goddeloze handelswijze van de goddelozen. Als de Farizeeërs in de tempel geen gelovige Joden als klant zouden hebben, was er ook geen reden voor Christus geweest om de geldwisselaars de tempel uit te ranselen. In deze tijd zou dit als mishandeling worden aangemerkt. Met een taakstraf van minstens 40 uren schoffelen of assistentie verlenen in een verzorgingstehuis. Jezus zijn straf was erger. De Farizeeërs hebben hem dat pak slaag NOOIT vergeven. Jezus stierf een miserabele trieste dood aan het kruis tezamen met twee misdadigers. De misdadige Drie-eenheid, zogezegd. :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie