Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het jaarlijkse Marxisme-festival op 21 april

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:En er was weer (in Amsterdam natuurlijk) het jaarlijkse Marxisme festival.
Op deze foto zien we niet een polit-bureau maar gewone deelnemers zitten. (je zou je kunnen vergissen met Cuba)

Afbeelding

En wie staat er te palaveren oreren? Rutger Groot Wassink (Gr. Links).
Vast en zeker over de zegeningen van de Goelag . Of de grote daden van Pol Pot.
Hoe kunnen nu mensen die tegen racisme zijn en vrij mogen kiezen in onze democratie op GroenLinks stemmen?
Dan ben je niet alleen niet goed snik maar ook een ongelooflijke hufter die zijn verstand bewust aan de wilgen heeft gehangen. Het Marxisme is de leer van de onderdrukking van de vrije geest en komt overeen met het virus waar moslims last van hebben: Islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logica taboe. Teveel moslim parasieten in Spanje

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam is met zijn moslims als een invalide in een rolstoel die voor zijn dagelijkse verzetje nadat hij de helft van de tijd aan het infuus van onze beschaving heeft gelegen weer respect opeist voor zijn onhoudbare situatie die duidelijk maakt dat hij van onze beschaving afhankelijk is. Aan alles wat een moslim doet is af te lezen dat hij parasiteert op wat hij verafschuwt, maar waar hij, ondanks zijn dagelijkse geschreeuw tot Allah, niets aan kan veranderen. Zijn IQ is veel te laag en zijn afkomst geeft hem de garantie te behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims'. Hij twijfelt nooit omdat de profeet Mohammed dat verboden heeft; hij is bang met zijn verkeerde voet het toilet binnen te gaan en kan bij Allah nooit zeker zijn of hij wel in de goede richting van de heidense doos in Mekka bidt. De moslim is een gehandicapte vertwijfelde mens die tot mislukking gedoemd is. Zijn enige teken van leven wordt veroorzaakt door te parasiteren op de beschaving die niet hem toebehoort. Een moslim is de eeuwige mislukkeling van zijn eigen falen. Daar kan hij niks aan doen. Ondanks dat hij zo onwetend is dat hij geen vrije wil heeft. Hij is voorbestemd te parasiteren. Net zoals onze beschaving voorbestemd is om hem die gelegenheid te bieden.

Eens lang geleden konden moslims de baas spelen. Maar hun arrogante domme houding tegenover onze beschaving heeft hen voorgoed gedegradeerd tot nietswaardige waardeloze parasieten die niet tegen hun verlies kunnen en blijven ageren tegen alles waar zij voordeel bij kunnen halen, maar dat niet durven toegeven omdat Allah, de knecht van profeet Mohammed, hen in de steek heeft gelaten. Het kan niet aan hun aandacht ontsnapt zijn dat het joodse volk de waarachtige voorkeur heeft gekregen boven de waardeloze mislukte mensensoort 'moslims' die maar niet willen samenwerken met een tolerante wereld die niet rancuneus is en uitsluitend bestaat uit niet-moslims.
Spain: Jihad Continues

by Soeren Kern • April 24, 2018

• Since the March 2004 attacks on Madrid's trains, Spanish authorities have arrested more than 750 jihadis in 243 counter-terrorism operations, according to the Interior Ministry.
• Jihadis remain undeterred. A recent Islamic State document included a list of grievances against Spain for wrongs allegedly done to Muslims since the Battle of Las Navas de Tolosa on July 16, 1212.
• "There is little doubt that the autonomous region of Catalonia has become a prime base of operations for terrorist activity. Spanish authorities tell us they fear the threat from these atomized immigrant communities prone to radicalism, but they have very little intelligence on or ability to penetrate these groups." — US diplomatic cable, October 2, 2007.

Afbeelding
Oh, welgestelde beminde Andalusië, wij hebben jou niet vergeten! Welke moslim zou Cordoba Toledo of Xativa uit zijn geheugen kunnen wegvlakken?

An armed, masked Islamic State jihadist appears in a propaganda video, where he warns Spain that it would "pay a very heavy price" for expelling Muslims from al-Andalus hundreds of years ago. The Spanish subtitle above reads "Oh dear Andalus! You thought we forgot about you. I swear by Allah we have never forgotten you. No Muslim can forget Córdoba, Toledo or Xàtiva."

Ten members of an Islamic State jihadi cell have been sentenced to combined prison terms of nearly 100 years for a plot to bomb landmarks and behead infidels in Barcelona.

The cell, composed of five Moroccans, four Spaniards and a Brazilian, was separate to and independent of the jihadi group that killed 16 people in Barcelona and nearby Cambrils in August 2017.

The case shows that Spain continues to be a prime target for jihadis, many of whom are striving to reconquer al-Andalus, the Arabic name given to those parts of Spain, Portugal and France occupied by Muslim conquerors (also known as the Moors) from 711 to 1492. Many jihadis believe that territories Muslims lost during the Christian Reconquest of Spain still belong to the realm of Islam, and that Sharia law requires them to re-establish Muslim rule there.
Het inhoudelijk doodenge artikel is in zijn geheel hier te lezen.

Doordat Europa massaal moslims is gaan importeren, is versleten kutwijf Merkel het kameel van Mekka gaan bewieroken als teken van verzoening met de achterlijkheid van moslims en verrijking met hen voor onze multiculturele samenleving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logica taboe in islam. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een moslim kan alleen maar de Koran bespreken die hij gelezen heeft, maar dat is nooit hetzelfde boek als dat wat de schrijver geschreven heeft.

En wie denkt dat de profeet Mohammed de Koran heeft geschreven, heeft het faliekant mis. Tijd voor Hans senior om de kwestie nader te belichten. Mohammed de zelfbenoemde Arabische pedofiel profeet was analfabeet. De Koran is 200 jaren na de dood van Mohammed te boek gesteld. En u raadt het al: moslims denken dat WIJ in onze beschaving achterlijk zijn en verklaren hierdoor zeker te weten dat Allah degene is geweest die het boek heeft geschreven. Maar waarom dan pas na 200 jaren? Je zou verwachten dat de Koran al de eerstvolgende dag na de verdwijning van de profeet naar het hellevuur gratis en overal in de uitverkoop van de zandbak lag. Mogelijk dat Allah eerst nog een cursus lezen en schrijven moest volgen. Het valt ook niet mee als god van het tweede garnituur met een tweedehands achtergrond en pure plagiaat van de god van de joden. Maar goed, de Koran is er gekomen en vraag niet hoe. Hoe dat kan? Voor Allah is niets onmogelijk. Dat klopt. Want hij was in staat om moslims als de mislukte mensensoort te laten parasiteren op onze kennisbeschaving en de meute aan Arabische landen keer op keer gezichtsverlies te laten lijden in een oorlog tegen een handjevol joden in de mini-staat Israël.

Ik ben van mening dat het bovenstaande een fraai resumé is dat de lezer laat begrijpen waarom profeet Mohammed, zijn knecht Allah, en moslims onnozele types zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Natuurlijk, meestal geneest het lichaam zich zelf.

Een knap staaltje van intelligentie, dankzij de kennis van de oerknal die uiteindelijk via de hoge hoed een eiwit voortbracht waaruit eerst een aap ontstond om vervolgens als mens met een vrije wil bewierookt te worden. Althans daar gaan mensen van uit die geacht worden daar een zinnig woord over te zeggen en bij voorbaat andere mogelijkheden uitsluiten omdat anders hun betoog geen enkele zin heeft.

Heeft ooit iemand zich weleens afgevraagd waar het geheugen zich bevindt van de oerknal, die chaos veroorzaakte, maar toch alles in de juiste vakjes van het vragenregister stuk voor stuk een miraculeuze plaats wist toe te bedelen, alsof het allemaal met voorbedachte rade de bedoeling was?

Ik vind mensen die in een god geloven minder dom dan zij die in het mysterieuze evolutiemonster geloven. Maar dat wil ik niet tegen mijn zeer intelligente, bepaald niet domme welbespraakte vriend vertellen - ik durf het wel, maar doe het niet. Hij woont helaas niet meer in Amsterdam, maar vlakbij het middelpunt van Nederland. Zijn probleem? De herinnering aan het gedrag van zijn streng overtuigde (hypocriete) christelijke vader. Die was fout. Althans zijn gedrag. Maar dat geldt net zo goed voor de arrogantie van de in de evolutietheorie overtuigd zijnde mens die niet van die gedachte wil afwijken. Mijn ziektebeeld is dat ik in geen van beide geloof. Ik geloof in macht. In de power van regie. In creativiteit van het grote onbekende. En daar bedoel ik niet de stom vervelende droge kost van het universum mee. Wel de regie daarover, die niemand te weten kan komen. De vraag is dan: Wie voert de regie? Als iemand mij kan vertellen aan wie ik deze vraag kan stellen, ben ik uit de brand van de illusie van het zijn en zijn betekenis. :thinking: :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Ik vind mensen die in een god geloven minder dom dan zij die in het mysterieuze evolutiemonster geloven.
Zo mysterieus is dat evolutie monster niet. Ok, het is een groot toeval geweest dat daar uiteindelijk de mens en wat daar allemaal bij hoort uitgekomen is maar dat soort onwaarschijnlijke toevalligheden die uiteindelijk toch ergens toe leiden zien we toch elke dag massaal rondom ons gebeuren ? Dat ons lichaam zich om de zoveel tijd helemaal vernieuwt-we hebben geen enkele cel meer in ons lijf die daar ook al zat pakweg 10 jaar geleden is al even raar en toch gebeurt het .Zomaar, zonder dat we daar iets aan moeten doen, net zoals de Schepping of Evolutie gebeurd is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Striptease met slagroom bij kinderopvang Utrecht

Door John Maes van De Telegraaf

23-mei 2018

Utrecht - Op kinderdagverblijf Jolie in de Utrechtse wijk Lunetten heeft zich eerder dit jaar een striptease afgespeeld, georganiseerd door medewerkers voor een vrouwelijke collega. De GGD spreekt in een rapport over grensoverschrijdend gedrag. Jolie is woedend over die conclusie.
Het incident in de hal, waarbij ook slagroom werd afgelikt van het bovenlichaam van de vrouw, was voor haar verjaardag. De vrouwelijke medewerker is iemand die volgens de leiding van Jolie ’graag enige aandacht van mannen wenst’.
Het incident in de hal, waarbij ook slagroom werd afgelikt van het bovenlichaam van de vrouw, was voor haar verjaardag. De vrouwelijke medewerker is iemand die volgens de leiding van Jolie ’graag enige aandacht van mannen wenst’.
Het ’feestje’ vond plaats rond 10 uur ’s ochtends, een moment waarop kinderen getuige hadden kunnen zijn. Dat dit niet het geval was, viel op voorhand echter niet uit te sluiten. Er waren immers kinderen in het gebouw. Via een anonieme melding kwam het voorval, dat werd gefilmd, bij de gemeente terecht.

De GGD wijst op de voorbeeldfunctie van medewerkers. „Gezien de maatschappelijke onrust die de laatste maanden is ontstaan over ongepast gedrag, met name op de werkvloer, kan worden geconcludeerd dat de mogelijke blootstelling van kinderen aan een striptease, niet te rijmen valt met het laten kennis maken met algemeen aanvaarde waarden en normen.”
Als we het toch willen hebben over wat niet valt te rijmen met onze algemeen aanvaarde waarden en normen, dienen we als de gesmeerde bliksem alle moslims in Nederland de deur te wijzen. Weg wezen en snel! Richting heidense Marokkaanse zandbak van afgod Allah en zijn historische chef de vieze Arabische sadist, pedofiel, psychopaat, crimineel, roverhoofdman en oorlogsmisdadiger Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wanneer ben je een vluchteling?
Volgens het Vluchtelingenverdrag is een vluchteling iemand die in zijn thuisland gegronde vrees heeft voor vervolging. Diegene krijgt in eigen land geen bescherming tegen deze vervolging.

Redenen voor vervolging zijn:

• de godsdienst van de vluchteling; (HvdM: in Syrië Islamitisch)
• de politieke overtuiging van de vluchteling; (HvdM: deelnemer aan staatsgreep)
• de seksuele voorkeur van de vluchteling; (HvdM: anti-homo, hoofddoekverplichting voor vrouw)
• het behoren tot een bepaalde etnische of sociale groep. (HvdM: de mislukte mensensoort 'moslims')

Wanneer ben je een asielzoeker?

Niet iedere asielzoeker is een vluchteling volgens de definitie van het Vluchtelingenverdrag. Een asielzoeker is iemand die een ander land om bescherming vraagt door een asielverzoek in te dienen. Het land waar asiel wordt gevraagd, gaat dan na of de asielzoeker valt onder het Vluchtelingenverdrag. Dit gebeurt in de asielprocedure.

BRON is via Google te vinden.
Asielzoeker moet dus een vluchtverhaal vertellen om kans van slagen te hebben om als 'vluchteling' aangemerkt te worden. Men vlucht voor armoede. Nederland kent vele armoedzaaiers, Nederlandse asielzoekers dus. Maar die blijven in Nederland.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

CATEGORIE 1. - Zelfs de meest schijnbaar logisch denkende mens, met een universitaire achtergrond en zelfverzekerde wijsheid, gelooft in God.

CATEGORIE 2
. - Dan is er ook nog een afgeleide van dezelfde soort mensen, die niet vrijwillig ter aarde is gekomen en bivakkeert in de samenraapselen van de evolutionisten: de heiden, die volgens de religieuze smaakmakers van de eerste categorie moet boeten in het eeuwig sadistische hellevuur van God voor zijn eigen mening.

Kortom, en duidelijker kan het niet begrepen worden:

De mens is een mislukt product van zijn hersteller die al in het begin van de schepping in de fout is gegaan. De vraag resteert: Was dit bewust of onbewust? Ik porteer voor opzettelijkheid met voorbedachte rade. Logisch toch!

Nadenken! Hersens gebruiken!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Asielzoeker moet dus een vluchtverhaal vertellen om kans van slagen te hebben om als 'vluchteling' aangemerkt te worden.
Volgens dat geniale Vluchtelingenverdrag zouden Hans en ik dus ook in Marokko asiel kunnen aanvragen met het lulverhaal dat wij als overtuigde moslims ons bedreigd voelen in Nederland waar wij onze religie niet ten volle kunnen beleven. Zo eenvoudig is het dus. Met het vluchten van Noord naar Zuid wordt in dat Verdrag kennelijk geen rekening gehouden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Radicalisering door kansarmoede?

De zogenaamde experten die vaste bodem proberen te ontdekken op sociologische grondwaarden en radicalisering in verband brengen met kansarmoede, zijn onbenullige beunhazen die prediken wat hen in hun marxistisch verdorven geest goed uitkomt.

Ik hoef geen misselijk makende linkse theateropvoering met slechts blah blah blah vanuit de doorlopende marxistische leugenvoorstelling. Ik prefereer in plaats daarvan oprecht applaus voor de waarheid die makkelijk te vinden is voor wie daar naar zoekt.

Nederland in armoede anno 1936:

Afbeelding
Provincie Drente 1936. Moeder met kind in deuropening van de met planken en plaggen gebouwde hut.

Volgens mij mogen wij Hitler dankbaar voor zijn goede sociale ideeën. Jammer dat de Zeitgeist hem op een verkeerde manier in zijn macht hield.

Op dit moment zijn de meest schadelijke parasieten voor mij de moslims. Zij huizen in alle prachtige, van alle gemak voorziene sociale huurwoningen in de grote steden, waardoor er voor onze kinderen geen plaats meer is op de markt voor een betaalbare huurwoning. Op islamitische profiteurs van onze beschaving zit geen weldenkend mens te wachten. En toch heeft onze overheid Islamitische parasieten en profiteurs een warm en tolerant onderdak verschaft en is daar ook nu nog altijd druk mee doende. Dit grenst aan culturele zelfmoord van onze beschaving. Helaas zijn de grenzen voor parasieten en profiteurs opgeheven. Vergelijk het maar met het opzeggen van je brandverzekering in de wetenschap dat er elke dag meer pyromanen feestelijk in Nederland worden binnengehaald.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

RAAR MAAR WAAR

Jezus ondertekende een contract bij Al Hilal in Saoedi-Arabië.
11 juni 2018 - De trefzekere aanvaller Bas Dost wil zijn contract bij Sporting Lissabon laten ontbinden. Hij heeft een verzoek ingediend bij de clubleiding. Dost, die half april besloot te stoppen als international, ziet voor zichzelf geen toekomst meer bij de Portugese club na de gewelddadige actie van tientallen hooligans vorige maand tijdens de training. Bij de vechtpartijen op het veld liep Dost een flinke hoofdwond op.

Naar aanleiding van de zware incidenten besloten eerder al trainer Jorge Jesus en doelman Rui Patricio op te stappen. William Carvalho, Gelson Martins en Bruno Fernandes verbraken maandag volgens diverse Portugese media hun contract. Dost wil zich nu gaan voegen bij de scheidende spelers. Sevilla zou hem graag willen overnemen. Zijn contract bij Sporting loopt nog twee jaar door.

Jesus ondertekende al een contract bij Al Hilal in Saoedi-Arabië. (Jesus - spreek uit: Geezoes)

BRON: Telegraaf
Het taboe van de logica schuilt in het feit dat Jezus een contract heeft gekregen in Allahland tussen allerlei mensen met de naam Mohammed. Volgens mij strookt dit niet met hoe de pedofiel psychopaat profeet over christenen dacht. Want voetballer Jesus is natuurlijk niet echt Jezus in eigen persoon. Die vieze moslim Arabieren durven geen kwaad woord over de ware Jezus te plaatsen, maar leven zich inmiddels wel uit in de vervolging van en de verachting voor de volgelingen van Jezus, terwijl het andersom zou moeten zijn: geen verkeerd woord over de profeet, maar VOLOP KOTSEN OP DE VOLGELINGEN VAN PROFEET MOHAMMED!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Is een moslim een pannekoek of pannenkoek?

Afbeelding

Als zowel pannekoek als pannenkoek geschreven mag worden, wat is dan het probleem om Alah in plaats van Allah te schrijven? De uitspraak blijft immers hetzelfde. Het zal de zelf bedachte sadistische knecht van de wereldberucht geworden vieze Arabische pedofiele psychopaat profeet Mohammed, worst wezen.

Volgens mij is pankoek het meest logische woordgebruik. De koek komt namelijk uit de pan en niet uit twee of meer pannen tegelijk. Dan is er ook nog Koningsdag (dag van de koning) en niet Koningedag. Raar, want we spreken wel van Koninginnedag en niet van Koninginsdag (dag van de koningin). Kortom, het is één grote koleretroep met de Nederlandse taal. Die je het beste kunt vergelijken met de Islam.

Moslims beweren unaniem dat de Bijbel vervalst is. En de Koran niet? NEE! Laat de Koran alstublieft origineel blijven zonder ook maar één gebrekkig woord of zin. Zodat de hele wereld steevast zichzelf kan overtuigen wat voor geestelijk verrotte mensen moslims zijn die de Arabische taal beschouwen als de taal van God. Dan is het toch wel raar dat de namen van de voetballers uit de moslimlanden op dit WK niet in het Arabisch zijn weergegeven, maar in de universele taal van het gezonde verstand. De Koran is één grote tirade van haat en sadistische propaganda namens de vieze pedofiele Arabische profeet Mohammed, de Arabische vader van alle geestelijk gestoorde 1,7 miljard moslims in de wereld, die als het goed is de taal van God beheersen.

HEINEKEN IS EEN A-MERK. MOHAMMED EEN B-MERK.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Na de dood van het door een stelletje getrouwe hippies bewonderde fenomeen Jezus ontstond er korte tijd een opleving in het elkaar gedogen en liefhebben zonder haat- en superioriteitsgevoelens.

Het ging om slechts een kleine groep opvallende 'vrijbuiters', flowerpower predikanten. Jezus was dood en kon geen invloed meer uitoefenen op de eigengereide machtswellusteling van weleer Paulus. Niet Paulus de boskabouter - was dat maar waar - maar Paulus de Apostel. Hij ging voortaan de dienst uitmaken en dingen naar zijn hand zetten zoals het hem goeddunkte en zoals hij gewend was in de tijd dat hij een fervent jager was op volgelingen van Jezus. Wat zou Bredero gezegd hebben als hij toen leefde? " 't Kan verkeren." Het gedrag van Paulus de Apostel valt logisch te begrijpen voor wie inzage heeft in het wispelturige onvoorspelbare gedrag van de mens die neigingen vertoont om zowel het goede als het kwade na te streven: U en IK. Dat de mens geen vrije wil heeft spreekt dan ook vanzelf.

De eerste christelijke flowerpower-beweging was echter van korte duur. Zij kregen het destijds zwaar te verduren in Italië. Van de oorspronkelijke ideeën van Jezus stond het meeste nog recht overeind, maar werd naarmate de tijd verstreek, door een weerzinwekkende fascistische censuur aan de kaak gesteld op een voor despotische anti-christelijke machtswellustelingen aangename manier.

Religie, dat bedoeld is als geloof in een niet zelf ontdekte god, is qua inhoud waardeloos zolang de gelovige zo ontzettend dom is zich te conformeren in relatie tot de willekeur van degene die zich het absolute exclusieve recht heeft toegeëigend van de exegese dat behoort bij het geloof waar de gelovige, als dwaas in commissie, al of niet door ouderlijke dwang voor gekozen heeft.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Deze man verdient € 30.000 per dag.

Afbeelding

Hij maakt regelmatig fouten. Mist af en toe een strafschop. Hij weet hoe hij een vrije trap moet omzetten in een doelpunt, maar laat dit regelmatig na. Hij schiet op doel en de bal gaat over of naast. Hij plast, poept, eet en drinkt als ieder ander mens. Zijn naam is Ronaldo. Hij is dus net zo onvolmaakt als de historische vieze smerige Arabische pedofiele psychopaat, sadist en roverhoofdman annex oorlogsmisdadiger Mohammed. Toch worden beiden vereerd als een god.


Arbeiders van Fiat-Chrysler in het Zuid-Italiaanse Malfi gaan staken nu voetbalclub Juventus de Portugese sterspeler Cristiano Ronaldo voor 112 miljoen euro heeft aangekocht. "Onaanvaardbaar", vindt de vakbond. "Jarenlang heeft het bedrijf aan de arbeiders gevraagd om grote economische opofferingen te doen", luidt het. "Is het eerlijk dat één persoon miljoenen verdient, terwijl duizenden gezinnen halverwege de maand zonder geld zitten?"

Niet zeuren! De familie Agnelli, die de meeste aandelen van Juventus in handen heeft, in de fik steken. Een absolute KERNWAARDE in het baggergeloof van 1,7 miljard moslims, conform de leringen van de historische psychopaat, profeet en religieuze sadist Mohammed, die andersdenkenden een toekomst verzekerde in de helse vuuroven van eigenaar Allah, waaruit niet valt te ontsnappen. De brandende en om genade gillende mensen in de vuuroven zullen het uitschreeuwen van de pijn. Maar Allah houdt geen rekening met vergeving van zonden. Wie in de islamitische vuuroven terecht komt na de dood zal het folteren door Allah eeuwig en altijd moeten ondergaan en mag niet sterven. Een peloton moslim engelen zal constant water aandragen en over de slachtoffers gooien zodat zij niet sterven. Ondertussen neuken goede moslims zich dagelijks te barsten op 72 maagden.

Voor mij is het allang duidelijk. Moslims behoren tot de mislukte mensensoort ‘moslims’. Omdat zij het religieus terrorisme van hun vieze sadistische profeet aanhangen. Andersdenkenden doen dat niet. Moslims zijn verzekerd van een eeuwige handicap: achterlijk tot in het binnenste van hun achterwerk.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er komt een moslimman bij de Nederlandse Keurslager.

"Zegt u het maar," zegt de vrouw achter de toonbank met lekkere worsten op een manier waarvan ik zou denken: 'Wat een stom kutwijf. Zo behandel je toch geen klanten, alsof het ook zonder interesse in de klant kan.'

DE moslim houdt zijn gezicht in de plooi. Een glimlach kan er sowieso al nooit af bij een moslim die de hele dag bezig is met gebed in zijn hoofd vol verwarring dat zich afvraagt hoe het uit de klauwen van Allah kan blijven na de dood om niet voor eeuwig in het hellevuur te hoeven fikken. Dan komt een gebrekkige fantasie bij het dagelijks herhalen van de twee woorden 'Allah akbar' goed van pas.

"Twee bloemkolen," vraagt de moslimman in een tempo dat doet vermoeden dat hij nog tijd over heeft om zich aan twijfel over te geven.

De slager met grote, enigszins blote borsten, die doen vermoeden dat de muzelman niet voor vlees komt maar voor haar borsten, antwoordt beleefd: "Is goed. Heb je ook lege flessen bij je?"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vakkundig en logisch optreden van de politie in Tadzjikistan.

Dat moeten ze ook in Nederland doen. Logisch nadenken en handelen in plaats van vergaderen, uitstellen van handelen, pappen en nathouden. Dat bespaart de belastingbetaler geld op recidive criminelen van in en uit en telkenmale weer de gevangenis in. Nog los van de kosten verhogende factor bij de de herhalingsopsporing, klopjacht, administratie en dure verzorging in onze luxe penitentiaire inrichtingen zonder resultaat.
29 juli 2018 - Een van de inzittenden van de auto, een 21-jarige Tadzjiek, werd na een klopjacht gearresteerd. Twee andere inzittenden die zich bij hun aanhouding verzetten, werden doodgeschoten. De autoriteiten zijn nog op zoek naar drie andere verdachten, die gewapend zouden zij met geweren en messen. Wat hun rol is, is nog niet duidelijk.
Ik begrijp niet dat zoveel mensen tegen de doodstraf zijn. Maar ach, dat zal wel met mijn logica te maken hebben die tegenwoordig in onze beschaving ver te zoeken is.

Voorbeeldje?
Triomfantelijk, met veel vooringenomen trompetgeschal en een verdorven geest, vond in de loop der jaren in Europa het binnenhalen van de mislukte mensensoort moslims plaats. Een mislukte mensensoort dat vanuit een achterlijke perverse heidense geloofscultuur, gebaseerd op de vieze smerige geestelijke uitwassen van de historische woestijn pedofiel, psychopaat profeet, sadist en Arabische oorlogscrimineel Mohammed, respect eist van alle niet-moslims in plaats van een poging te doen te integreren door respect te verdienen. Miljoenen niet-moslims in Europa hebben vrijwillig en zelfbewust voor deze krankzinnige invasie van de mislukte mensensoort gekozen door voor Europa te stemmen dat als eenheid dictatoriaal geleid wordt door Frau Merkel op basis van post marxistische ideeën uit het verleden die bewezen hebben de waarde van de mens te reduceren tot nul komma nul. De onbenulligheid en het verloren verstand van de Europese bevolking was nodig voor de EU-leiders om aan de macht te komen en te blijven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

In Pakistan is het werken met zwavelzuur een uitkomst voor moslims die vrouwen willen straffen buiten de Sharia om.

Niet alle moslims zijn slecht of gedragen zich fysiek crimineel. Maar wel geestelijk. Vandaar mijn logische conclusie dat alle moslims behoren tot de mislukte mensensoort mohammedanen. En daarin gedijen alle volgers van Mohammed met succes. En dat kan bijna uitsluitend door te parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.

Er was een tijd - niet eens zo lang geleden - dat moslims in de meeste moslimlanden kozen voor de vooruitgang in denken en doen. Vooral vrouwen. Dat was een tijd waarin de vrouw in de Islam zich bewust werd dat de Westerse Beschaving in alle opzichten superieur was aan de Islam. Zij had de hoofddoek afgedaan. Want die stond symbool voor de achterlijkheid en werd voornamelijk gedragen door plattelandsvrouwen zonder diploma die analfabeet en dus ongeschoold waren. Maar de tijden zijn veranderd. En Allah alleen weet wat moslim vrouwen in deze tijd bezield. Het dragen van een religieuze hoofddoek kan niet anders zijn dan met zelfoverschatting het getuigenis geven in de kracht van Allah.

Als Allah ooit eens van zijn kracht had laten blijken dan was dit 1400 jaar geleden. Toen de vieze smerige pedofiele Arabische psychopaat profeet Mohammed zich als sadist en oorlogszieke geest vergreep aan zijn eigen volk, joden en christenen, die niet in zijn machtsstraatje pasten. Daarna etterde de 'macht' van Allah, uitgevoerd door zijn Arabische woestijn personeel, nog honderden jaren voort. Maar dat is lang geleden. Bijna meer dan honderdduizenden uitvindingen zijn ondertussen door joden, christenen en atheïsten tot stand gebracht. Weleens een smerige hypocriete overbodige mohammedaan in onze kenniseconomie en beschaving meegemaakt die zonder smartphone kan? Om nog maar niet te spreken van alle medische wetenschappelijke ontwikkelingen die 1,7 miljard mohammedanen op de been houden.

Allah? De macht van Allah? Ja, dat is héél lang geleden. Geen transporteur die zijn goederen nog met de bakfiets vervoert. De beste gratis hoer is in elk islamitisch land nog altijd de geit.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie van de drie?

Afbeelding
De allereerste auto was een Franse uitvinding met een soort grote stoomketel, waarbij iemand met een rode vlag voorop liep om het volk te waarschuwen. Snelheid: 5 kilometer. Te vergelijken met de Koran.

De nieuwste automobielen kunnen zelfs zonder bestuurder rijden, net zoals vliegtuigen via een computersysteem zonder piloot kunnen vliegen. Dat heet progressie in de geschiedenis van de wetenschap. Alles wordt steeds verbeterd. Maar geldt dat ook voor de ware religie? Het mislukte parasietenvolk moslims rekent zichzelf rijk en denkt van wel en kwam namens de Arabische analfabeet psychopaat profeet Mohammed met de Koran op de proppen als verbeterde versie van Gods eerdere boeken. Volgens alle 1,7 miljard islamieten is de Koran het ultieme heilige boek van God, geschreven in de heilige taal van God: het Arabisch.

De joden hebben de Tora (de allereerste 5 boeken), de christenen het Nieuwe Testament als boek. Volgens de Islam en zijn mohammedanen (volgers van Mohammed) zijn die boeken vervalst en corrupt verklaard door hun geestelijke leiders. Zo dom, zo achterlijk, zo psychisch minderwaardig corrupt en arrogant zijn mohammedanen, dat zij het feit negeren dat de almachtige God in staat moet worden geacht zijn eerdere boeken dan de Koran te beschermen tegen vervalsing. Wat de mens maakt wordt verbeterd. Wat God heeft gemaakt is onaantastbaar en kan niet door een mens verbeterd worden. Wie daar aan twijfelt als moslim is een afgodenaanbidder, een aanslagpleger op de logica.

Alle moslims zijn derhalve afgodenaanbidders. Zij aanbidden daarom ook een Arabische vieze smerige pedofiele perverse psychopaat, sadist, annex terroristische oorlogsmisdadiger, genoemd Mohammed.

HEINEKEN IS EEN MERK. MOSLIMS ZIJN AFGODENDIENAARS.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

In Israël kan geen homo huwelijk worden gesloten

Is daar wat mis mee? Nee natuurlijk niet.


Afbeelding

Israël is een joodse staat met joodse regels. Het grote voordeel met joden in je omgeving is dat zij vredelievend zijn en uitermate, zeg maar haast extreem, tolerant. Kenmerkend voor het jodendom. Ja maar . . . NEE! Nadenken! Hersens gebruiken! Dat is een groot probleem bij linkse Gutmenschen. Dat is de soort die het minst tolerant is van allemaal. Homo stellen kunnen zonder problemen in Israël bij elkaar gaan hokken en net doen of ze getrouwd zijn. Het is dus geenszins strafbaar. Kom daar maar eens om in een of ander weerzinwekkend fascistisch intolerant moslimland. Het stikt nu in Europa van de moslims; intolerante mensen dus vanwege hun weerzinwekkende intolerante ziekelijke baggerreligie Islam waarin de sharia de boventoon voert. Homo's in Israël moeten niet zo veeleisend en intolerant zijn om te verwachten dat ze officieel gehuwd kunnen worden in Jeruzalem of welke andere stad dan ook in Israël. Probeer eens als mens jezelf te zijn in een islamitisch land. Dat gaat niet lukken.
In 2000 oordeelde het Hooggerechtshof van Israël in een zaak betreffende een familie van Arabische Israëliërs, die in de Israëlische nederzetting Katzir wensten te wonen, dat het de staat verboden is om via derde organisaties bij de toebedeling van land te discrimineren.

In juli 2001 oordeelde het Hooggerechtshof dat de Israëlische regering de positieve verplichting heeft om in publieke instellingen, met name die met een beslissingsbevoegdheid, gelijke vertegenwoordiging van Arabische burgers te garanderen. BRON: Wikipedia.
In apartheidsstaat Israël zou Palestijnen de toegang ontzegd worden tot banen en politiek. Maar in het Israëlisch parlement zijn momenteel 12 van de 120 leden Arabier, sommige zelfs voor de partij van premier Netanjahoe. Arabische partijen hebben volledige toegang tot verkiezingen en iedereen heeft evenveel stemrecht. Een van Israëls militaire brigades wordt momenteel geleid door een moslim en één van de rechters van het Hooggerechtshof is Arabier. Is dat apartheid? Nee. Anders is dat bijvoorbeeld in Libanon, waar Palestijnen niet mogen werken in onder andere scholen en ziekenhuizen.
BRON
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Twee Nederlandse broers die worden verdacht van het mishandelen van ober Miroslav in Praag, kunnen daar langer achter de tralies verdwijnen dan eerder gedacht. Het Openbaar Ministerie (OM) in de hoofdstad Praag beschouwt de vechtpartij nu als een poging tot moord.

Dat kan worden bestraft met een gevangenisstraf van achttien jaar cel, bericht de krant Deník. Het OM baseert zich op medisch onderzoek naar de ernst van de verwondingen.
Ik geef nog altijd de voorkeur aan de doodstraf.
Day doe ik vanuit een goedbedoelde vredelievende overweging, liefde voor de mensheid en het dwars zitten van Allah.

Waarom risico op recidive nemen en een boel onnodige kosten maken voor vuilnis dat je niet opruimt maar bewaren wilt? Vanwaar die drang naar hoge kosten maken die afgewenteld wordt op mensen die zich wel aan de regels van het fatsoen houden? Is dat logisch? Nee, het is onlogisch.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: En als ik onderstaande foto mag geloven is er een sterke geestelijke stroming die veel waarde hecht aan het komplete lichaam bij de dood.
Afbeelding

Dit plaatje is natuurlijk erg kinderachtig.


Waarom? Omdat er wordt vermeld dat het een true story is. Een betonblok kan alleen maar zo op zijn plaats gehouden worden met twee stevige riemen over de schouders die het blok kunnen dragen en een andere riem houdt dan het blok strak tegen het lichaam. Dit plaatje verdient dus een plaats bij de afdeling satire, sarcasme, of 'cartoons over Islam en moslims'. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De (on)zin van het leven

Erg onlogisch te moeten beseffen dat het leven zinvol is door op aarde te moeten delen in de waan van de dag. Het heeft ten doel bij de zinvol-aanbidders te bevestigen dat een beter regelmatig leven na de dood, dat uitsluitend uit geluksbeleving bestaat, in het vooruitzicht ligt. Alleen irritante geestgestoorde, meestal aan de seks overgeleverde zelfbenoemde vertegenwoordigers van de enige door hen bepaalde ware uitleg, proberen geld te verdienen aan hun ongevraagde opdringerige bemoeizucht. Maar ook zonder geld eraan te verdienen beleven zij het orgasme van de machtsuitoefening over anderen.

BRON: Opslagplaats voor eeuwige zielenknijperij HvdM
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jezus wordt in een van de boeken van Allah vele malen de Zoon van God genoemd

Waarom ontkennen 1,7 miljard moslims dat?
Ontbreekt het hen aan logisch verstand?


David Wood wijst ons op de logica van het geloven in één God.



Commentaar van Hans van de Mortel op de video.
METEN = WETEN.
Maar waar is in godsnaam al het meetinstrumentarium gebleven? In een rechtszaak worden tenminste getuigen opgeroepen. Levende getuigen welteverstaan! Dus . . . blah blah blah.
Als er één grote plagiaatindustrie bestaat dan is het die wel van religie. Wie gelooft die rooft. Hij zet zijn verstand aan de kant.
Nevertheless, bij de uitleg van David Wood kan niet ontkend worden dat hij de logica hanteert. De logica die onder gelovigen de basis zou moeten vormen van het kunnen begrijpen, aanvaarden of ontkennen van beweringen.

In het kort wil ik de uitspraak van de historische vieze smerige pedofiele psychopaat profeet, sadist en Arabische oorlogscrimineel kort samenvatten: De profeet Mohammed heeft van Allah een lachwekkende vertoning gemaakt. In de Koran staat vermeld dat Allah verwijst naar de eerdere boeken die hij tot de joden en christenen, de mensen van het boek, heeft neder gezonden. Sterker nog, Allah adviseert de Arabieren, wanneer zij twijfel over hun geloof hebben, hun vragen voor te leggen aan de joden en de christenen. Moslims met z'n allen voelen zich boven de waarheid gesteld en als uitverkoren aardse engelen verheven boven joden en christenen. Daarom beweren zij en masse in opdracht van alle korangeleerden dat die boeken vervalst zijn. Nou lekker dan. Dus was Allah niet in staat zijn eerdere originele boeken niet te beschermen. Moslims zijn als geen andere minderwaardige mislukte mensensoort in staat God te kleineren als een luis in de pels van de waarheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoe meer groenten jij eet, hoe kleiner de kans is op aandoeningen zoals een beroerte of hartziekte.
Dit soort gelul vindt met schering en inslag plaats op het Nederlandse internet dat vrijelijk door jan en alleman bemand wordt die meent hiermee aandacht te mogen trekken om tot een bijbehorende aantrekkelijk belegde boterham te komen of op zijn minst hiermee zijn ego weet te strelen. Dat het doorgaans een plagiaatkwestie van elkaar nakakelen betreft in de sfeer van hoe moslims hun vieze smerige pedofiele profeet Mohammed ervaren over wie zij nog nooit iets verkeerds hebben weten te melden, toont overduidelijk de zwakte van de menselijke geest aan die grenst aan de waarheid van de grote waarschijnlijkheid dat de mens geen vrije wil heeft, maar wel altijd druk bezig is zijn keuzes te maken op de weg die hem het meest welgevallig is. Dus meestal niet in het belang van de ander.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Besnijdenis. Goed of fout?

De geloofsbesnijdenis
Voor wat joden betreft is de besnijdenis correct. Tenminste, voor in God gelovige joden. Zij waarderen namelijk een god die een enorme grote klootzak en domoor is daar hij bij de schepping verzaakte een piemel mee te geven aan mannen waar niks meer aan mankeerde. Is dat logisch van God? NEE! Dat is tragisch. En rare mensen zoals gelovige joden en moslims en christenen zijn nu eenmaal niet kritisch wanneer het over het begrip God gaat. Is dat logisch? NEE! Allemaal domme mensen? Nee, eigenlijk niet. Want ik ben overtuigd dat de mens geen vrije wil heeft. Tja, dan wil het kritisch denkvermogen meer dan eens verstek laten gaan. De achterliggende gedachte verpakt als ontaarde angst voor het onbekende speelt daarin ook een belangrijke rol. Of betreft het hier een onnadenkende vastgeroeste stompzinnige gewoonte?

De hygiënische besnijdenis
Daar valt wat voor te zeggen. Veel niet vastgeroeste in God gelovige mensen laten hun kind van de mannelijke genus besnijden. Vooral in warme landen. Uit oogpunt van hygiëne. Aangezien ik niet in God geloof vanwege de vele missers van God, valt hier wat voor te zeggen. Voor harttransplantaties of welke transplantatie dan ook draait de westerse medische wetenschap allang de hand niet meer om. Dus met zo'n 'nuttige' besnijdenis van de ouders moeten we ons niet bemoeien. Blijft over of de volwassen man daar later ook blij mee zal zijn. Het kan zijn dat hij niet met een jood of moslim geassocieerd wil worden. Herstel is volgens mij niet meer nodig. Mogelijk via plastische chirurgie. Een vak apart. Misschien ook iets voor God. Als hobby bijvoorbeeld. :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie