Het beeld van God.

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Ricklucas

Het beeld van God.

Bericht door Ricklucas »

Beste leden van het FII forum,

Mijn naam is Rick Lucas, ik ben masterstudent psychologie op de Universiteit van Amsterdam. Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar welk beeld men van God heeft. Ik wil je vragen om deze korte online vragenlijst in te vullen. De vragenlijst zal rond de 10 minuten in beslag nemen en wordt geheel anoniem verwerkt. Onder de deelnemers wordt een waardebon van bol.com ter waarde van 50€ verloot! Hieronder de link naar de vragenlijst:

https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=S ... VYUgXBNQEZ

Alvast hartelijk bedankt voor je deelname!

Rick Lucas

Ariel

Re: Het beeld van God.

Bericht door Ariel »

Hoi Rick. icon_wave.gif Ik zal er straks naar kijken. Nu moet ik eerst even weg.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ricklucas

Bericht door Ricklucas »

Hoi Ariel,

Geweldig! Hartelijk dank.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Een vragenlijstje beantwoorden wil ik nog wel doen. Beginnen met een opstel van 100 woorden niet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Ariel

Bericht door Ariel »

Ik schrok ook terug van de eerste vragen. Is dit zo'n onzinnig onderzoek waar men uiteindelijk tot de conclusie komt dat mensen die bang zijn voor de tandarts zijn, ook bang zijn voor God?
Enfin. Morgen maar even verder kijken. Ben nu te moe.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Overduidelijk te moe: "Is dit" staat in de verkeerde volgorde. Dat had "Dit is" moeten zijn. Waarschijnlijk gefröbeld door een feut.
dan dooft het licht….
Anoniem

Ricklucas

Bericht door Ricklucas »

Beste Ariel en H.Numan,