Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Hans v d Mortel sr

Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Na de Sovjet Unie is nu ook Oeganda in het nieuws waar het de jacht op homo's betreft.

Er wordt al veel over gesproken. De een of twee miljoen euro die van Nederland uit jaarlijks aan Oeganda wordt geschonken ter ondersteuning van wat, wordt nu opgeschort. Opgeschort betekent dat de gereserveerde gelden met terug werkende kracht worden overgemaakt wanneer men weer kan instemmen met de Afrikaanse achterlijkheid.

De hetze tegen homo's in Oeganda is volgens mij al in volle gang. Op het homo zijn staat een straf van tenminste 14 jaar tot en met levenslang. In Europa zijn alle idioten nu bezig consensus te plegen aangaande het testen, zeg maar vaststellen wie wel of geen homo is. In principe wordt een ieder als homo aangerekend die simpelweg beweert dat hij homo is. Maar daar kan men niks mee. Dus worden allerlei vragenlijsten opgesteld om vast te stellen en . . . tsja dan beslist de desbetreffende deskundige wie wel of niet in aanmerking komt voor homo asiel in de Europese landen.

Een nieuwe ramp is geschapen. Maar wie is nu eigenlijk de werkelijke schuldige boosdoener aan de homo haat? De domme geïndoctrineerde Afrikaanse negerleiding of de op drift geraakte Amerikaanse evangelisatie woede? Het laatste is het geval. Je houdt het toch niet voor mogelijk! Maar het is echt waar.

Christelijke religie maakt nog altijd meer kapot dan volgens Jezus de bedoeling was.

Tsja . . . het staat natuurlijk wel allemaal in de bijbel, het enige echte ware leerboek van God en handleiding voor de oprecht gelovige fundamentalist.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ozes

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door Ozes »

Van mij mag Rusland en Oeganda zelf beslissen hoe ze hun binnenlands beleid uit stippelen, het multiculturele Westen heeft daar niks te zoeken. Het is overigens vrij zeldzaam dat christenen op homojacht gaan, geweld of het oppakken van homo's is niet te verdedigen vanuit de bijbel.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Hans v d Mortel sr

Fundamentalistische bijbelkenners zijn TEGEN homo's

Ozes schreef:Van mij mag Rusland en Oeganda zelf beslissen hoe ze hun binnenlands beleid uit stippelen, het multiculturele Westen heeft daar niks te zoeken. Het is overigens vrij zeldzaam dat christenen op homojacht gaan, geweld of het oppakken van homo's is niet te verdedigen vanuit de bijbel.
De bijbel bestaat helaas voor jou uit twee delen. Wat die vervelende stiekeme eigenwijze recalcitrante domme christenen hebben gedaan is simpelweg een nieuwe religie creëren. Mercator en anderen begrijpen dit als geen ander. Maar jij wilt hier blijkbaar nog steeds niet aan. Volhardend eigenwijs tegen de draad in? Waarom? Jij met jouw intelligentie. Ik snap er geen jota van. Is het alleen omdat jij je wilt afzetten tegen het marxisme? Dat doen we allemaal. Dus daar ben je beslist niet uniek in. Jammer dat je niet Tom Poes heet. Anders zou ik je willen vragen: "Verzin een list."

Wie oprecht geloof hecht in de bijbel (zoals de Jehovah's Getuigen beweren te doen) moet fundamentalistisch denken én opereren. Ach, kijk nou die superieure JG's eens. Je mag niet eens masturberen in je eentje, laat staan dat je homo kan zijn! Maar daar interesseert de politiek zich niet voor. Omdat JG's geen geweld gebruiken en daarom ook niet opvallen. Alles wordt binnen de eigen sekte afgerond op 'normaal' zijn. Dat juist een Jehovah's Getuige niet spoort is blijkbaar nog NOOIT tot de politiek doorgedrongen. Datzelfde zien we terug bij ALLE zich moslim noemende aanhangers van het historische sadistische onmens gedrocht en aanverwante terrorist Mohammed. Immers, ISLAM betekent vrede. Misschien in alle Europese vertalingen, maar in het Arabisch betekent het zoiets als Het resoluut overtuigd de keel doorsnijden van afvalligen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Schepsel!

Bericht door Schepsel! »

Je kunt het natuurlijk wel oneens zijn met een beleid of het schandalig vinden, helemaal waar het zulke dingen aangaat als homo's.
(^v^)

Hans v d Mortel sr

Naar de bliksem met onze beschaving

Alles wat niet direct comfortabel is, al is het dan ter wille van het plezier, vervult Churchill met somberheid. Zo vertelt bijvoorbeeld Lady Megan Lloyd George het verhaal van een gelegenheid vele jaren geleden toen haar vader en hij een tocht naar Noord-Afrika maakten. Een vooraanstaand woestijnvorst gaf te hunner ere een groot diner. Het festijn werd in de open lucht opgediend en de gasten zaten in een kring op de grond rond een enorme pot dampend voedsel. Er waren geen vorken of messen en er werd van iedereen verwacht dat hij zich uit de gemeenschappelijke pot bediende en met de vingers at. Lloyd George genoot van al wat maar ongewoon was en dacht zich direct in de geest van de gelegenheid in. Maar Churchill zat er stilzwijgend en nors bij en weigerde ook maar iets te doen. Sommige gasten keken hem zenuwachtig aan, vrezend dat hun gastheer zich door zijn norse bui beledigd zou voelen. Plotseling stroopte hij de mouwen op en alles woest trotserend stopte hij de arm in de pot en gromde: ,,Kom op, Megan, de beschaving kan naar de bliksem lopen!"

Bron: Winston Churchill – De mens in zijn tijd
Dit was van ver voor de Tweede Wereldoorlog. Ik ben bang dat de rijdende trein van oplevende vooruitgang van na de oorlog al sinds een paar jaar tijd tot stilstand is gekomen.

Ozes

Re: Fundamentalistische bijbelkenners zijn TEGEN homo's

Bericht door Ozes »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ozes schreef:Van mij mag Rusland en Oeganda zelf beslissen hoe ze hun binnenlands beleid uit stippelen, het multiculturele Westen heeft daar niks te zoeken. Het is overigens vrij zeldzaam dat christenen op homojacht gaan, geweld of het oppakken van homo's is niet te verdedigen vanuit de bijbel.
De bijbel bestaat helaas voor jou uit twee delen. Wat die vervelende stiekeme eigenwijze recalcitrante domme christenen hebben gedaan is simpelweg een nieuwe religie creëren. Mercator en anderen begrijpen dit als geen ander. Maar jij wilt hier blijkbaar nog steeds niet aan. Volhardend eigenwijs tegen de draad in? Waarom? Jij met jouw intelligentie. Ik snap er geen jota van. Is het alleen omdat jij je wilt afzetten tegen het marxisme? Dat doen we allemaal. Dus daar ben je beslist niet uniek in. Jammer dat je niet Tom Poes heet. Anders zou ik je willen vragen: "Verzin een list."

Wie oprecht geloof hecht in de bijbel (zoals de Jehovah's Getuigen beweren te doen) moet fundamentalistisch denken én opereren. Ach, kijk nou die superieure JG's eens. Je mag niet eens masturberen in je eentje, laat staan dat je homo kan zijn! Maar daar interesseert de politiek zich niet voor. Omdat JG's geen geweld gebruiken en daarom ook niet opvallen. Alles wordt binnen de eigen sekte afgerond op 'normaal' zijn. Dat juist een Jehovah's Getuige niet spoort is blijkbaar nog NOOIT tot de politiek doorgedrongen. Datzelfde zien we terug bij ALLE zich moslim noemende aanhangers van het historische sadistische onmens gedrocht en aanverwante terrorist Mohammed. Immers, ISLAM betekent vrede. Misschien in alle Europese vertalingen, maar in het Arabisch betekent het zoiets als Het resoluut overtuigd de keel doorsnijden van afvalligen.

Voor mij is het wel duidelijk. In het oude testament word de aard van de moraliteit en zonde en de passende straffen uitgelegd, in het nieuwe testament gelden die oude aardse straffen maar mag de christen deze niet uitvoeren. Ik kijk slechts naar het resultaat van een religie, en ik vind het atheïstische tijdperk maar zwak, zielig en dictatoriaal.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Hans v d Mortel sr

Upgrading Gods woordenstroom

Ozes schreef: Voor mij is het wel duidelijk. In het oude testament word de aard van de moraliteit en zonde en de passende straffen uitgelegd, in het nieuwe testament gelden die oude aardse straffen maar mag de christen deze niet uitvoeren.
Die straffen gelden in het nieuwe testament wel of niet. Want het nieuwe testament is toch de upgrade bijbel voor die nieuwe moderne mens? Misschien kun je ons verblijden met de mededeling dat het nieuwe testament ook voor joden van kracht is. Immers, Jezus was een orthodoxe jood. Het ziet er anders niet zo best uit voor onze joden. Ik denk hierbij vooral aan homo jacht, steniging en dat soort zaken waarmee vooral de islam zich in de kijker zet. Middels de hoofddoeken propaganda.

Ozes

Bericht door Ozes »

De straffen gelden wel, maar de christen mag ze niet uitvoeren.

~Winston Churchill.

Hans v d Mortel sr

Veroordeelde Jezus zijn eigen vader? Was hij tegen homo's?

Ozes schreef:De straffen gelden wel, maar de christen mag ze niet uitvoeren.
Jezus is terecht in zijn kruis gegrepen en ter dood veroordeeld.

Voor volledige uitleg, zie mijn topic In strijd met de Logica.

Manon

Bericht door Manon »

Iemand gisteren Terzake gezien waar ene profesoor Verlinden ons kwam vertellen dat de homofobie pas een probleem werd in (heel?) Afrika, door de CHRISTELIJKE paters?

Dat de helft van Afrika moslim is, mag de pret niet derven. Dat moslims de homo's al eeuwen van de hoogste minaret naar beneden gooiden evenmin. Daarover had hij het niet. Hij had het over het feit dat de CHRISTELIJKE missionarissen een probleem hadden met de daar vroegere heersende tolerantie tegenover homosexuelen......

en nu komt het:

Voor de komst van die stoute christenen hadden die afrikanen een heel leuk systeem waarbij jonge kinderen toegewezen werden aan een krijgsheer en daar hun opleiding kregen én aan de krijgsheer sexuele diensten moesten bewijzen.
Homosexualiteit dus volgens de perfesser.

Toen de christelijke missionarisen daar kwamen en die pedofiele praktijken afkeurden (toen dus nog wel) ontstond pas het taboe op homofilie! die stoute paters toch!
het viel me trouwens ook op dat hij specifiek de tijdsgeest vermeldde (19de eeuw of zo) alsof pedofilie en pederasterie ondertussen ook in het Westen als aanvaard gemeengoed wordt beschouwd. Kortom de professor heeft een duidelijk probleem met de inhoud van homofilie zou ik denken. Als men het heeft over misbruikte jongetjes onder de twaalf jaar.... blijkbaar heeft ie iets teveel naar monseigneur van Geiluwe geluisterd misschien?

Dat pederasterie heden ten dage ook nog steeds in de Maghreb en in Afghanistan hoogtij vieren zal misschien voor de perfesser een teken zijn geweest dat daar die christelijke paters geen invloed hadden neem ik aan? Het gaat hem bij toegestane pederasterie vooral over het feit dat de volwassenen niet gepenetreerd worden. Het heeft dus niks met homofilie te maken. Eenmaal het slachtofferkind schaamhaar krijgt is het gedaan met toyboy te spelen en gaan ze zich een maagdelijke bruid kopen om kinderen in te maken. Op volwassen homofiele relaties staan ook in die landen de doodstraf. Of zou de perfesser denken dat ze in Iran de homo's opknopen als gevolg van enige christelijke inmenging?

Wat me dus het meeste stoort is dat men anno 2014 op de nationale staatstelevisie zit te verklaren dat pedofilie en pederasterie gewoon homofilie is. Ik hoop dat de Holebi organizaties daar eens even hun mond over opendoen. Of ben ik de enige die gechoqueerd geraakte door zoveel flagrante onzin?

http://www.canvas.be/programmas/terzake ... l-comments vanaf minuut 25.43
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Bericht door Ariel »

Tja, men doet er alles aan om het vermoorden van homo's niet te verbinden met Islam. Stel je voor. Voor dat je het weet sta je als racist te boek.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Bericht door Ariel »

In het Dagblad Trouw staat ook een artikel dat Homofobie van oorsprong niet Afrikaans is. Alsof geheel Afrika zich verdiept heeft in het boek van Scott Lively. En stel dat het waar is dat de Amerikaanse evangelicalen in Afrika verteld hebben dat homoseksualiteit een zonde is, dan kan ik me nog niet voorstellen dat die evangelicalen gezegd hebben dat alle homo's dood moeten.
Homofobie is van oorsprong niet Afrikaans, het is geïmporteerd door Amerikaanse evangelicalen. Die mening is de Oegandese homoactivist Frank Mugisha toegedaan. Hij wijst de beschuldigende vinger vooral naar Scott Lively, auteur van onder meer het boek 'Seven steps to recruit-proof your child'. Volgens de evangelicaal is dat een gids voor ouders om hun kinderen tegen homoseksualiteit te beschermen.

De boodschap van conservatieve Amerikaanse evangelicalen slaat vaak aan in veelal uiterst behoudend Afrika. In Nigeria, waar ook ultrastrenge antihomowetgeving bestaat, treden lokale evangelicalen in de voetsporen van Amerikaanse collega's. Niet alleen bouwen ze overal megakerken die zondags voor files zorgen, maar ze dragen dezelfde conservatieve boodschap uit als hun Amerikaanse leermeesters. En ze gaan er ook mee de boer op in andere Afrikaanse landen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Bericht door Manon »

HOOOO? het is internationaal?

Iemand gisteren Terzake gezien waar ene profesoor Verlinden ons kwam vertellen dat de homofobie pas een probleem werd in (heel?) Afrika, door de CHRISTELIJKE paters?

Dat de helft van Afrika moslim is, mag de pret niet derven. Dat moslims de homo's al eeuwen van de hoogste minaret naar beneden gooiden evenmin. Daarover had hij het niet. Hij had het over het feit dat de CHRISTELIJKE missionarissen een probleem hadden met de daar vroegere heersende tolerantie tegenover homosexuelen......

en nu komt het:

Voor de komst van die stoute christenen hadden die afrikanen een heel leuk systeem waarbij jonge kinderen toegewezen werden aan een krijgsheer en daar hun opleiding kregen én aan de krijgsheer sexuele diensten moesten bewijzen.
Homosexualiteit dus volgens de perfesser.

Toen de christelijke missionarisen daar kwamen en die pedofiele praktijken afkeurden (toen dus nog wel) ontstond pas het taboe op homofilie! die stoute paters toch!
het viel me trouwens ook op dat hij specifiek de tijdsgeest vermeldde (19de eeuw of zo) alsof pedofilie en pederasterie ondertussen ook in het Westen als aanvaard gemeengoed wordt beschouwd. Kortom de professor heeft een duidelijk probleem met de inhoud van homofilie zou ik denken. Als men het heeft over misbruikte jongetjes onder de twaalf jaar.... blijkbaar heeft ie iets teveel naar monseigneur van Geiluwe geluisterd misschien?

Dat pederasterie heden ten dage ook nog steeds in de Maghreb en in Afghanistan hoogtij vieren zal misschien voor de perfesser een teken zijn geweest dat daar die christelijke paters geen invloed hadden neem ik aan? Het gaat hem bij toegestane pederasterie vooral over het feit dat de volwassenen niet gepenetreerd worden. Het heeft dus niks met homofilie te maken. Eenmaal het slachtofferkind schaamhaar krijgt is het gedaan met toyboy te spelen en gaan ze zich een maagdelijke bruid kopen om kinderen in te maken. Op volwassen homofiele relaties staan ook in die landen de doodstraf. Of zou de perfesser denken dat ze in Iran de homo's opknopen als gevolg van enige christelijke inmenging?

Wat me dus het meeste stoort is dat men anno 2014 op de nationale staatstelevisie zit te verklaren dat pedofilie en pederasterie gewoon homofilie is. Ik hoop dat de Holebi organizaties daar eens even hun mond over opendoen. Of ben ik de enige die gechoqueerd geraakte door zoveel flagrante onzin?

http://www.canvas.be/programmas/terzake ... 626680ab59? vanaf minuut 25.43
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

mercator

Bericht door mercator »

helemaal mee eens. We moeten God met rust laten, dus de Russen en Oegandezen ook.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

King George

Bericht door King George »

Is Uganda ook niet zo'n land dat van Nederland gratis geld krijgt? O.a. voor het opzetten van een goed werkend rechtssysteem?
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Jaarlijks gaat er ongeveer 23 miljoen euro naar Uganda; daarvan gaat 7 miljoen euro naar een fonds om de justitiële sector (onder meer mensenrechtentraining voor politie, scholing voor gevangenen en het opzetten van interne inspectiediensten). Die 7 miljoen wordt nu stopgezet. Wel blijft gewoon geld gaan naar onder meer initiatieven om de mensenrechten te verbeteren en voedselprojecten van maatschappelijke organisaties in Uganda, aldus Ploumen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2232 ... nda__.html

King George

Hebben de Ugandese asielzoekers die voorwenden homo te zijn toch een probleem in hun nieuwe slangenkuil de Nederlandse asielzoekerscentra...

Slangenvoer

De Staat der Nederlanden heeft de afgelopen jaren dus miljoenen betaald aan mensenrechtentraining voor Ugandese politielieden en een verbetering van het juridisch apparaat aldaar. Die Afrikaanse agenten jagen nu geheel mensenrechtenverantwoord op homo’s, om ze via verbeterde rechtspraak levenslang te laten opsluiten. En wij maar denken dat onze ontwikkelingshulp niet altijd even goed terecht komt.

Aardig van Teeven om voor die stakkers het asielbeleid te versoepelen; daar schieten ze vandaag evenveel mee op als gisteren met onze miljoenen voor meer gerechtigheid. Gezellig met z’n allen naar zo’n Hollands asielzoekerscentrum… In één gebouw met Somaliërs, die gewend zijn dat aanhangers van de herenliefde worden gestenigd. Met buren uit Syrië, waar ’t normaal is om homo’s te martelen en te doden.

Tussen vluchtelingen uit Mali en Zuid-Soedan, waar de minachting voor mannen die op mannen vallen groter is dan voor verkrachters. Welkom, homoseksuele Ugandese muis… In onze asielzoekerslangenkuil.
reageren: [email protected]

Hans v d Mortel sr

Een homo is blijkbaar geen mens

Wanneer volgt nu de boycot door de VN?

VN. Is dat niet dat smerige corrupte huichelachtige politieke orgaan dat ooit bedoeld was om de rechten van de mens op een menswaardig peil te brengen en te handhaven?

Ik denk hierbij aan het jarenlang onafgebroken kont neuken van de islamitische sadistische top crimineel Ghadafi door de leiders van alle grote belangrijke naties.

mercator

Bericht door mercator »

k kan er niet aan doen, maar ik word helemaal vrolijk bij het idee om Paul de Leeuw, Spong en Gerard Joling te verklikken bij de Oegandese autoriteiten...

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Net zo min als in Rusland worden er tot nu toe legaal geen homo's dood gemaakt in Uganda.
Hoe anders is dat in Iran, waar sancties voor worden opgeheven.
http://www.iranpressnews.com/source/167751.htm
wat mij google-vertaald laat lezen:
Zondag, Perzische datum Esfand 11 mei 1392 = 02-03 2014
Twee jonge homo's werden geëxecuteerd in de gevangenis in Rasht.

Uitzenden dieet: Algemeen Mdyrrvabt Justitie aangekondigd dat twee mannen, 28 en 30 jaar van Gilan in Rasht Centrale Gevangenis jaar vandaag werden geëxecuteerd. De twee mannen schuldig aan onwettige handelingen, aldus Rahimi.

Islamitische fungeert als een misdaad in de islamitische staat wordt meestal gebruikt om te onderdrukken en executie van homoseksuelen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

xplosive

Bericht door xplosive »

Bizar dat mensen nog steeds niet het verschil ziet tussen Rusland en die afschuwelijke islamitische staten. Ten aanzien van Rusland lopen de gemoederen hoog op. En wat merken we in vergelijking daarbij ten aanzien van protesten tegen wat er gebeurt in islamitische staten? Zo goed als niks. De hypocrisie ten top. Een grove schande is het.

In plaats daarvan wordt er steeds gesproken over Arabische lentes, die bij nader inzien Arabische nachtmerries blijken te zijn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Hans v d Mortel sr

Islam al jaren aan top als smerigste aller religies

xplosive schreef:Bizar dat mensen nog steeds niet het verschil ziet tussen Rusland en die afschuwelijke islamitische staten. Ten aanzien van Rusland lopen de gemoederen hoog op. En wat merken we in vergelijking daarbij ten aanzien van protesten tegen wat er gebeurt in islamitische staten? Zo goed als niks. De hypocrisie ten top. Een grove schande is het.
Iran heeft hoe dan ook een internationale boycot aan zijn broek. Maar het zou de goede zaak dienen wanneer niet aflatend in de wereldpers wordt afgegeven op de weerzinwekkende mensonterende taferelen die de islam in Iran kenmerken doordat Iran het islamitische geloof in praktijk brengt op een manier die aansluitend past bij de sadistische onmenselijke leringen van het historisch Arabische stuk ongeluk Mohammed. Dat Marokko een ander islamitische koers vaart doet niet ter zake zolang hoofddoeken daar worden toegestaan. Want hoofddoekendracht is een regelrechte propaganda voor wat er in Iran gebeurt.

Ja maar . . . Niks ja maar. Want ik weet heus wel dat in Iran de Sjiitische mohammedanen de toon aangeven en in Saudi-Arabië de Soennitische. De conclusie is gerechtvaardigd dat het ene land nog smeriger en onbeschaafder middeleeuws islamitisch is dan het ander. Maar geen woord van afkeuring in de media over Saudi-Arabië dat net zo'n onmenselijke kankerreligie vormt als Iran. Twee handen op één buik die gelijktijdig afgehakt dienen te worden. Onder toezicht van de VN.

Islam blijft een kankergezwel dat niet thuishoort in een kennisbeschaving!

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Nieuwe wending in de Zeitgeist
de tijdgeest, de tijdgeest.
ik moest er over denken omdat nu op de StaatsTV geregeld wordt gerefereerd aan Ramses Shaffy die in 2009 is overleden. Hij was een bekende Amsterdammer vroeger in de 60-er jaren. Zong veel samen met Liesbeth List.
Hij was een heel getapte goozer, niet vanwege de multikul (die was nog niet bedacht) maar gewoon omdat hij een leuk (en vaak dronken) persoon was.
Wat toen nooit vermeld werd was dat hij homo was. Dat deed er niet toe.
En nu? Je zou denken dat in dit tijdsmoment het wel van belang is dat hij homo was. Maar nee. Nog steeds wordt er geen woord over gerept in de programma's op de StaatsTV.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Dat is toch logisch? Waarom iets vermelden waar de NOS of de linkse kerk geen garen uit kan spinnen?

De meeste gays zouden van nature op conservatieve partijen stemmen, maar doen dat noodgedwongen links. Waarom zouden ze conservatief stemmen? Omdat de meeste gays (m) -wederom van nature- geen kinderen krijgen. Gesteld dat ze dat zouden willen. De meeste gays die ik ken vinden kinderen hartstikke leuk, zolang ze maar een uurtje later weer terug naar hun ouders gaan. Ze willen helemaal geen kinderen. Natuurlijk zijn er altijd een paar die dat wel willen, en die piepkleine club wordt in de schijnwerpers gezet. Dat zijn vrijwel altijd lesbiennes, omdat vrouwen nu eenmaal erg graag kinderen willen hebben. De gemiddelde gay man zeer beslist niet.

Ergo, de gemiddelde gay heeft meer geld te besteden en vaak (niet altijd) een betere opleiding. Niet omdat gays slimmer dan gemiddeld zijn, maar omdat ze tegen de stroom op moeten roeien. Je moet, ook vandaag de dag, redelijk sterk in je schoenen staan om toe te geven dat je gay bent. De hele maatschappij is gericht op volwassenen die kinderen willen. Of in ieder geval het gewenste patroon volgen. Toegeven dat je gay bent (tegen jezelf) vereist al moed, dat toegeven tegenover je omgeving nog veel meer.

Alle conservatieve partijen zien gays liever gaan dan komen. Alleen binnen linkse partijen zijn die stemmen welkom, maar alleen als je er kleurrijk uitziet en multikul correct gedraagt. Dus gekleed in veel leer of extra verwijft. Waarop stemmen de meeste gays dus? Juist. Op de partijen die voor hen het minst schadelijk zijn.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

mercator

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef: Hij was een heel getapte goozer,
Die uitdrukking gaat mijn talenkennis te boven, wat wil dat precies zeggen Mahalingam ? Ik neem aan dat het Jiddisch is ?

Zowat alle mannelijke Nederlandse artiesten in Nederland zijn homo, dat spreekt gewoon vanzelf zodat het ook niet nodig was om daar nog s op te wijzen. Een Nederlandse cabaretier IS nu eenmaal homo, je spreekt toch ook niet over een "vliegende vogel"?

Plaats reactie