Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Is seksgenoegen evolutionair bepaald? Knap hoor!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Aangeboren homofilie is natuurlijk een afwijking, en bovendien een zeldzame, omdat het bijbehorende gedrag niet leidt tot nageslacht.
Conclusie mijnerzijds? De vrije wil bestaat niet. Wat wel bestaat is het evolutietheodrama. Wat zoveel duidelijk wil maken dat Darwin de klok had horen luiden, maar niet wist - geen mens trouwens - waar de klepel hing. Dat is ook verdomde lastig. Want die klepel is er wel, maar geen mens is in staat hem te vinden. Zolang de mens dood gaat zal die klepel niet ontdekt worden. Nog meer evolutietheodrama? Kijk elders op FFI!

Op seks gebaseerd lesbisch huwelijksgeluk :heart:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Homoseksualiteit evolutionair bepaald?

Bericht door mercator »

Nu een vraag aan jouw: is jouw voorkeur voor vrouwen ook een modegril?
Nee, ik ben -wat dat betreft toch-gewoon "normaal", zoals het voor een Europeaan normaal is om blank te zijn.
Als gays uit modieuze overwegingen besluiten gay te worden, dan geldt exact hetzelfde voor hetero's. Even doorvragen: heb je met beide vormen geëxperimenteerd?
Nee, het idee dat er een andere vent aan mij zit te friemelen vervult me met weerzin.
Wanneer besloot je dat mannen niet voor jouw zijn?
Toen ik op de VPRO Monique van de Ven zag in Turks Fruit. Lang geleden dus.
Plannen om dat te veranderen, als de mode verandert?
Nee, ik zie er het nut niet van in. Ik ben ook niet bedrijvig in de artistieke- of hotelsector.
Met andere woorden: wat voor mij geldt geld ook voor jouw en andersom.
Daar kan ik niet op antwoorden, want ik weet niet welk type homo jij bent. Het biologisch bepaalde of het culturele.
Wat ik niet begrijp is de afkeer die je laat zien.
Ik begrijp dat zelf niet goed, wat kan het mij nou schelen wat homo's wel of niet met elkaar uitvreten ? Ik kan alleen maar vaststellen dat het zo IS. Ik heb hetzelfde met moslimwijven met hoofddoeken en Joden met pijpenkrullen. Hoewel alleen de moslimwijven woede en agressie bij mij opwekken, opzichtige homo"s en Joden alleen maar afkeer in combinatie met lachlust.
Dat is dus puur irrationeel, want uiteraard zou het prima zijn dat ineens alle Afrikaanse zwarten gay zouden worden, dat zou hun voortplanting aanzienlijk verminderen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Homoseksualiteit evolutionair bepaald?

Bericht door H.Numan »

mercator schreef:
Nu een vraag aan jouw: is jouw voorkeur voor vrouwen ook een modegril?
Nee, ik ben -wat dat betreft toch-gewoon "normaal", zoals het voor een Europeaan normaal is om blank te zijn.
Vreemd. Waarom is gay zijn dan een modegril?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Homoseksualiteit evolutionair bepaald?

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Vreemd. Waarom is gay zijn dan een modegril?
Er zullen wel échte homo's zijn, die zullen een of andere genetische afwijking hebben die nog niet gevonden is. Maar dat is heel zeldzaam, verreweg de meeste homo's zijn nu eenmaal zo omdat het maatschappelijk aanvaard is en bepaalde voordelen biedt. Hoe verklaar je anders dat er veel minder lesbische vrouwen zijn dan homo mannen ? Als het helemaal in de genen zit zou die verhouding dezelfde moeten zijn.
Het zal zijn zoals met sigaretten roken. De eerste smaakt vies maar zodra je die vieze smaak gewend bent komt er een proces van gewenning op gang.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Homoseksualiteit evolutionair bepaald?

Bericht door Manon »

mercator schreef:
H.Numan schreef: Vreemd. Waarom is gay zijn dan een modegril?
Er zullen wel échte homo's zijn, die zullen een of andere genetische afwijking hebben die nog niet gevonden is. Maar dat is heel zeldzaam, verreweg de meeste homo's zijn nu eenmaal zo omdat het maatschappelijk aanvaard is en bepaalde voordelen biedt. Hoe verklaar je anders dat er veel minder lesbische vrouwen zijn dan homo mannen ? Als het helemaal in de genen zit zou die verhouding dezelfde moeten zijn.
Het zal zijn zoals met sigaretten roken. De eerste smaakt vies maar zodra je die vieze smaak gewend bent komt er een proces van gewenning op gang.
neenee Mercator. Hier ga ik niet mee akkoord.

Dat er nu veel meer mensen zijn die verkiezen om openlijk homosexueel te zijn tegenover vroeger ligt inderdaad aan de grotere permessiviteit in de maatschappij.

Vroeger "huwden" deze mannen, bekeken hun vrouw drie keer per jaar of tot ze bevrucht was, en gingen verder naar het "homobos" om aan hun sexuele trekken te komen.
Hoe het met die vrouwen zat, daar maakt blijkbaar niemand zich zorgen over. Ze moesten alvast niet teveel zeuren want wat is er nu verkeerd met manlief die liever met de maten op café zit? Gelukkig huwden ze geen vrouweloper.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Homoseksualiteit evolutionair bepaald?

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Er zullen wel échte homo's zijn, die zullen een of andere genetische afwijking hebben die nog niet gevonden is. .
Er is wel onderzoek naar gedaan. Ik denk dat homoseksualiteit aangeboren is.

De theorie van Dick Swaab -en met hem vele anderen- is dat homoseksualiteit wordt veroorzaakt doordat de hersenen van een homoman in de baarmoeder op een cruciaal moment tijdens de tweede helft van de zwangerschap aan net wat minder testosteron zijn blootgesteld dan gebruikelijk is. Daardoor pakt de hypothalamus wat vrouwelijker uit dan bij de meeste mannen. Een seksuele voorkeur voor andere mannen is het gevolg.

En dan zijn er volgens verschillende recente onderzoeken ook nog uitslagen dat de hersenen van homo’s en transsexuelen van de hetero hersenenverschillen . Eén van deze onderzoekers benoemden een bepaalde afwijking tot het homo-gen. Dit zou betekenen dat het homo-zijn geen keuze is, maar vastgelegd zit in het DNA.

Raar genoeg zijn sommige homo's boos om deze uitkomst, omdat het homo-zijn zo als een ziekte, of als genetische handicap bestempeld wordt.

Ik begrijp zelf helemaal niets waarom ze hier boos om zijn.

Anyways...Waar maken wij ons druk om. We weten nu eenmaal dat homoseksualiteit bestaat, dus waarom zouden we dat niet accepteren als normaal. Homo's zijn over het algemeen enorm aardig, en ik hou van mijn homo vriend. Hij is een schat, en het is voor een vrouw heel veilig en gezellig om als vriend te hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door Ozes »

Er zijn enkele studies gedaan naar homoseksualiteit in de gevangenis, waar mannen homoseksuele neigingen krijgen vanwege een gebrek aan vrouwelijk schoon. Dit is de reden dat men in vele Amerikaanse gevangenissen vrouwen mochten ontvangen omdat vooral de zwarte gevangen niet van het "mannelijk schoon" af konden blijven. In de documentaire die ik hierover zag gingen ze na de gevangenis weer terug in hun heteroseksuele rol, en maakte ze meer criminele kinderen. Heteroflexibiliteit word dit weleens genoemd. Ik geloof dat cultuur wel een invloed kan hebben op mannen die richting homoseksueel gedrag worden gestuurd, vooral in samenlevingen waar men bang is vrouwen aan te spreken, of waar er te weinig vrouwen zijn die zich aanbidden.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door mercator »

Ozes schreef:Ik geloof dat cultuur wel een invloed kan hebben op mannen die richting homoseksueel gedrag worden gestuurd, vooral in samenlevingen waar men bang is vrouwen aan te spreken, of waar er te weinig vrouwen zijn die zich aanbidden.
Klopt, veruit de meeste homo's zijn voor een of andere bizarre reden bang van vrouwen. Net zoals moslims eigenlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door Ozes »

Ik weet niet of er een meerderheid is. Ik heb nooit serieus naar het zogenaamde "homo-gen" gekeken dus weet niet in welk deel van de populatie dit voorkomt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Homoseksualiteit is een afwijking

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Anyways...Waar maken wij ons druk om. We weten nu eenmaal dat homoseksualiteit bestaat, dus waarom zouden we dat niet accepteren als normaal.
We kunnen het accepteren zoals de vier jaargetijden. Maar homo zijn is en blijft een afwijking en is derhalve NIET normaal en kan dus ook niet als normaal beschouwd worden. Criminaliteit bestaat ook, en meer dan ons lief is. Dus maar normaal vinden . . . : nono3:

Homoseksualiteit is een afwijking vanaf de geboorte, net zoals een kind met een waterhoofd. Is toch ook niet normaal? :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door Ariel »

Dit topic moet een feest zijn voor Numan om te lezen. :no1: Maar niet heus.

Kunnen we het nu over wat anders hebben?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door Ozes »

Geen flauw idee, maar een paar honderd minimaal. Hoeveel gay en hoeveel hetero? Ook geen idee, we waren met andere zaken bezig dan visitekaartjes uitwisselen. Grotendeels gay, zou ik zeggen.
Ik durf te zeggen dat de mannen in dit topic, inclusief Hans(!) bij elkaar opgeteld dit getal niet halen. Daarvoor moet je als hetero minstens in het Nederlands elftal spelen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hetero, homo, lesbisch, bi-seksueel. Dat zijn alle smaken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Dit topic moet een feest zijn voor Numan om te lezen. :no1: Maar niet heus.

Kunnen we het nu over wat anders hebben?
Een tevreden mens is een gelukkig mens! icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hetero, homo, lesbisch, bi-seksueel. Dat zijn alle smake

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Een tevreden mens is een gelukkig mens! icon_thumbup.gif
Hetzelfde. Ik heb mij gisteren uitstekend vermaakt met een uurtje te kijken naar het grensverleggende nichten gekir van Geer en Goor. Wat ik heel goed vond was deze:
Geer: Gordon, je stinkt uit je bek, welke tandpasta gebruik jij zeg ?
Goor: Ik ? Oral Gay natuurlijk !!!
[icon_lol.gif]
Afbeelding
Goed dat deze twee vrolijke halzen er nog zijn om ons een realistisch beeld te verstrekken van het rijke homosexuele leven !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door Schepsel! »

Wat een WETENSCHAP hiero over homo's. Nog meer leerzaams:



SCIENCE.



Die viespeuken zeg, die homo's. En het is nog een modegril ook :nietverstaan:
(^v^)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door H.Numan »

Ariel schreef:Dit topic moet een feest zijn voor Numan om te lezen. :no1: Maar niet heus.

Kunnen we het nu over wat anders hebben?
Welnee, niks geen probleem mee hoor. Dat Mercator rubber handschoenen aantrekt om een antwoord te tikken is iets waar ik aan gewend ben.

Hij is zeker niet de eerste, enige of laatste die moet braken bij de gedachte aan ruigpoten, flikkers en ander ziekelijk ongedierte. Waarom denk je dat tot in het zeer nabije verleden de meeste gays dat feit liever voor zichzelf hielden? Tot het moment dat ik vertrok naar Thailand (1994; dus niet zo gek lang geleden) wisten alleen mijn (zeer) goede vrienden het. Mijn kennissen en op zeker mijn collega's absoluut niet. In sommige beroepsgroepen is het verstandiger om daar je mond over te houden. Zelfs nu. Ik kom uit die beroepsgroepen. Op z'n best werkt dat als je solliciteert en ze hebben net een hoop ellende over zich heen gekregen wegens te weinig gays in de organisatie of omdat een gay medewerker is weggepest. Dan ben je van harte welkom, vermits je in staat bent om alle openlijke en vooral indirecte tegenwerking te accepteren.

Ik ga vrijwel zeker horen: nou, JUIST als je zegt dat homo bent maak je promotie! Complete onzin. Als je in de bewaking, bij de politie/brandweer of in het leger werkt staat je carrière meteen op dood spoor, tenzij je gigantisch uitblinkt en men je een promotie niet kan weigeren zonder door de mand te vallen. Tel daar als extraatje bij op de tegenwerking die je ondervind van de mensen die onder je staan of op gelijk niveau. Vooral de laatste groep. Misschien (geen idee) dat je bij de omroep of als burger ambtenaar minder last ondervind, maar in bovenstaande beroepen kan je beter de krant pakken en naar een nieuwe job uitkijken. Vroeger helemaal, en nu eigenlijk nog steeds.

Ik kan wel wat hebben. Wat ik wel prettig zou vinden is een eerlijk antwoord op mijn eerlijke antwoorden. Dat Mercator pukkeltjes krijgt van ruigen, dat verstopt hij beslist niet onder stoelen of banken. Prima, dat noemen we vrijheid van meningsuiting. En hij mag net doen alsof hij gays prima mensen vind. Ik probeer zoveel mogelijk rekening daar mee te houden, en mijn antwoorden zijn dusdanig dat zelfs de meest preutse dames & heren zich niet opgelaten voelen (hoop ik).

Maar verder dan het uiten van zijn afkeer gaat Mercator niet. Waarom?

Als gay zijn een modegril is - zoals Mercator stelt - dan is zijn sexuele voorkeur dat ook. Dat hij "normaal" is en ik niet is geen argument. Ik heb totaal geen probleem met Mercator's afkeer, maar wel met zijn gebrek aan argumentatie.

Wat ik ook graag wil weten is waarom gays en een navenant aantal dames een leven uit de hel moeten lijden. De meest virulente homo haters (ik denk niet dat Mercator daar toe behoort) willen erg graag dat homo's trouwen. En uiteraard voor nageslacht zorgen. Vanwege de door hun gevreesde ondergang van het menselijk ras. Praktisch gezien veroordeel je dan twee mensen tot een hel: de gay en zijn vrouwelijke partner. Dat is afgezien van de vereiste kinderen, en beider families.

Okay, daar hebben die mensen natuurlijk geen enkel probleem mee, want dat raakt ze totaal niet. Wat ze wel zou moeten raken is dat vele varkens de spoeling dun maken. Hoe meer gays er zijn, hoe meer vrouwen er beschikbaar zijn voor die homohaters. Dat zou ze eigenlijk wel moeten raken. Als ik 'gewoon' was, dan zou ik heel veel interesse hebben in alle mogelijke beschikbare vrouwen. Hoe meer, hoe beter.

Maar ook daar geen enkel antwoord op.

Dit is een debat, en ik wil graag weten hoe de andere kant er over denkt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door H.Numan »

mercator schreef:Klopt, veruit de meeste homo's zijn voor een of andere bizarre reden bang van vrouwen. Net zoals moslims eigenlijk.
Wat Ozes zegt laat me koud, die kopieert zijn argumentatie bij Stormfront.

Maar van jouw verwacht ik echt wel wat meer. Of schat ik je te hoog in?

Ik ben niet bang van vrouwen. Ze doen me niets. Dat is alles. Denk nou eens even logisch na.

Zo ongeveer alles verkoop je beter (aan die 90% van de markt) als je het verpakt met tepels of zo naakt mogelijk vrouwen. Hoe ontoepasselijk dan ook. Nestle verkoop peperduur kraantjeswater met Miss Wet T-Shirt die een flesje vast houdt. Pirelli doet hetzelfde moet autobanden. Ik zie de relatie tussen water, autobanden en vrouwen niet. Wil dat zeggen dat ik daarom dus bang ben voor vrouwen? De enige in dit forum dit dat geloofd is Ozes.

Voel jij je aangetrokken tot mannen? Natuurlijk niet. Je neemt ze waar, dat is alles. Dat hebben gays met vrouwen. Jij bent niet bang voor mannen, ik ben niet bang voor vrouwen. In beide gevallen blijft het schakelaartje die kan/wil ik ik versieren in de uit stand staan. Niet in de paniek stand.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Homoseksualiteit evolutionair bepaald?

Bericht door H.Numan »

Ariel schreef:Raar genoeg zijn sommige homo's boos om deze uitkomst, omdat het homo-zijn zo als een ziekte, of als genetische handicap bestempeld wordt.
Ik begrijp zelf helemaal niets waarom ze hier boos om zijn.

Anyways...Waar maken wij ons druk om. We weten nu eenmaal dat homoseksualiteit bestaat, dus waarom zouden we dat niet accepteren als normaal. Homo's zijn over het algemeen enorm aardig, en ik hou van mijn homo vriend. Hij is een schat, en het is voor een vrouw heel veilig en gezellig om als vriend te hebben.
Ik begrijp dat ook niet. Hooguit dat dit heel snel als een argument gebruikt kan worden om gays te kunnen behandelen. Want dat is eigenlijk de conclusie die heel veel mensen gaan trekken. Zijn mensen die linkshandig zijn geestelijk gestoord? Natuurlijk niet. Ze zijn anders. Dat is alles.

Toch kan ik me nog herinneren dat de juf in de eerste klas ons heel goed observeerde de eerste keer dat we iets moesten opschrijven. Ik deed dat automatisch met mijn linkerhand. Waarom? Geen flauw idee. De juf kwam naast me staan, en stopte mijn potlood in mijn rechterhand. Dus probeerde ik zo te schrijven, maar vond dat het niet werkte. Ik stopte mijn potlood in mijn linkerhand, en schreef door. Ze probeerde het nog eens. Ik keek haar vreemd aan, en stopte mijn potlood wederom in mijn linkerhand. Toen liet ze me maar doorschrijven.

Op dat moment (1964-5) kon dat. Men was toen al zo verlicht dat men linkshandigen niet meer dwong om rechts te schrijven. Had ik een jaar of 5 ouder geweest, dan had het verhaal heel anders gelopen. Dan had ze me gedwongen om met mijn rechterhand te schrijven. Beter een onleesbare hanenpoot met rechts dan kalligrafie met links.

Wat ik met bovenstaande anekdote bedoel is dat nogal wat mensen, en zeker niet de minsten, heel snel tot conclusies komen die ongepast zijn. Op het moment dat het vast staat dat gay zijn veroorzaakt wordt door te weinig xyz hormoon moet je niet vreemd opkijken als JUIST religieuze kopstukken dat willen oppakken en uitbreiden naar 'als we die ruigen nou eens verplicht inspuiten met xyz'?

Of gay zijn bepaald wordt door een gen, een gebrek of teveel aan hormonen en/of ervaringen is niet meer van belang. Er zijn meer dan genoeg zaken zoals linkshandigheid, rood haar of een voorkeur voor bepaald voedsel die afwijken van de norm. Dat wil niet zeggen dat die mensen gek zijn. Gelukkig zijn we nu ver genoeg ontwikkeld (hoop ik) dat dit nu een vaststaand feit is.

Alhoewel... als ik zie hoeveel succes geestelijk gestoorden hebben om hun sprookjesboeken aan de man te brengen vrees ik het ergste. In Amerika doen de Flintstones het bijzonder goed. Sommige staten vinden het belangrijk genoeg om dat te laten vermelden in tekstboeken. In Europa doen mohammedanen het bijzonder goed. Niet op basis van foute argumentatie zoals de fundies in Amerika. Maar doodsimpel op basis van grof geweld en negeren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Menselijke wetenswaardigheidjes

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:
Ariel schreef:Dit topic moet een feest zijn voor Numan om te lezen. :no1: Maar niet heus.
Kunnen we het nu over wat anders hebben?
Welnee, niks geen probleem mee hoor. Dat Mercator rubber handschoenen aantrekt om een antwoord te tikken is iets waar ik aan gewend ben.
[icon_lol.gif]

Daarom mag ik die Numan wel. Vanwege zijn gevoel voor humor. Je kunt niet zeggen dat FFI een saaie site is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door mercator »

Welnee, niks geen probleem mee hoor. Dat Mercator rubber handschoenen aantrekt om een antwoord te tikken is iets waar ik aan gewend ben.
Dat doe ik altijd, want het toetsenbord van de computer is naar verluid het meest vieze plekje in de woning [icon_lol.gif]
Ik kan wel wat hebben. Wat ik wel prettig zou vinden is een eerlijk antwoord op mijn eerlijke antwoorden. Dat Mercator pukkeltjes krijgt van ruigen, dat verstopt hij beslist niet onder stoelen of banken. Prima, dat noemen we vrijheid van meningsuiting. En hij mag net doen alsof hij gays prima mensen vind. Ik probeer zoveel mogelijk rekening daar mee te houden, en mijn antwoorden zijn dusdanig dat zelfs de meest preutse dames & heren zich niet opgelaten voelen (hoop ik).

Maar verder dan het uiten van zijn afkeer gaat Mercator niet. Waarom?
OMDAT ik er niet echt een verklaring voor heb, daarom ! Wat kan het mij als hetero schelen dat homo's "anders" doen? Het sexleven van zeg maar panda's of moslims laat me ook Siberisch koud. ALS er al een reden voor is, is het de uitvinding van Hans dat de mens geen vrije wil heeft. IK WIL me wel herprogrammeren en een warm gevoel krijgen bij homosexualiteit en alles wat er rond hangt. Alleen: het lukt me niet.
Ik heb vroeger wel slechte ervaringen met homo's gehad die mij het bed in wilden praten, maar zelfs dat kan geen verklaring zijn. Ik heb met zoveel soorten lui slechte ervaringen gehad en daar heb ik geen trauma's aan over gehouden.
Als gay zijn een modegril is - zoals Mercator stelt - dan is zijn sexuele voorkeur dat ook. Dat hij "normaal" is en ik niet is geen argument. Ik heb totaal geen probleem met Mercator's afkeer, maar wel met zijn gebrek aan argumentatie.
Omdat ik zoals gezegd, bitter weinig argumenten heb. En dat mag ook geen probleem zijn. Het is een kwestie van "smaak", niet meer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door mercator »

Wat Ozes zegt laat me koud, die kopieert zijn argumentatie bij Stormfront.
Dat is me nog nooit opgevallen. En moest dat zo zijn, so what ? Wat is er mis met Stormfront?
Maar van jouw verwacht ik echt wel wat meer. Of schat ik je te hoog in?

Ik ben niet bang van vrouwen. Ze doen me niets. Dat is alles. Denk nou eens even logisch na.
In heel mijn argumentatie maakte ik duidelijk onderscheid tussen TWEE homorassen, wat ik zou willen noemen de primaire( waar jij dus meent toe te behoren) en de secundaire. Die laatste soort houdt t gewoon bij de eigen sekse uit allerlei remmingen, trauma's, modegrillen etc. Die soort wordt gekenmerkt door een verkrampte omgang met vrouwen, een hoop andere opzichtigheden om zich te manifesteren, kortom het bekende nichten gedrag met slap handje, verwijfd praten en meelopen in de gay parade. Geer en Goor zijn dus volgens mij 100 % secundaire nichten.
De primaire homo accepteert zichzelf gewoon zoals hij is en hoeft daar geen show van te maken.

Ik zal nog iets anders schrijven hier wat niemand zal waarderen, maar als je al niet eerlijk mag zijn op FFI, waar dan wel ? Als ik hoor van opzichtige gays die bijv in Rusland wat klapjes krijgen denk ik net goed. Je moet maar gewoon normaal doen op straat.

En tijdens de gay parade in Amsterdam mogen er gerust een paar van die boten zinken.

Hetzelfde heb ik overigens met berichten over ingepakte moslimwijven die bespuwd en beschimpt worden.


Goed te horen dat jij niet bang bent van vrouwen icon_thumbup.gif !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door H.Numan »

mercator schreef:
Wat Ozes zegt laat me koud, die kopieert zijn argumentatie bij Stormfront.
Dat is me nog nooit opgevallen. En moest dat zo zijn, so what ? Wat is er mis met Stormfront?
Helemaal niks, tenminste als je nationaal socialist bent.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:Helemaal niks, tenminste als je nationaal socialist bent.
Dat is geen probleem. De enige aanvaardbare vorm van socialisme is nationalistisch socialisme. Eigen Volk Eerst.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door Pilgrim »

In dat geval zou de SP misschien de beste partij zijn voor jou, als je in Nederland zou wonen. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Homo jacht is geopend. Nieuwe wending in de Zeitgeist

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:In dat geval zou de SP misschien de beste partij zijn voor jou, als je in Nederland zou wonen. :thinking:
Is wel off topic, maar dat zou best wel s kunnen. Zolang een partij niet wegloopt met allerlei dwaze "universele" beginselen maar gewoon, practisch voor de eigen bevolking wil zorgen kan ze op mijn belangstelling rekenen.

Maar nu even terug op het rijke homofiele leven.

Ik zag net dat er hier een vent veroordeeld is voor moord, en hij heeft een extra zware straf gekregen omdat zijn daad was ingegeven door homohaat. Kijk, daar krijg ik nu dus echt spontaan een anti-homo reflex van :x ! Dus iemand koud maken gewoon voor geld is minder erg dan dat het over een afkeer van homo's zou gaan ? Exact hetzelfde heb je met dat fameuze racisme, dat is ook altijd een verzwarende omstandigheid. Binnenkort wordt je zwaarder gestraft als het slachtoffer een moslim is OMDAT Islamophobie een reden was.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie