Hoererij van de kerk met de Islam (en andere foute zaken)

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hoererij van de kerk met de Islam. Voorgangers zijn de pooiers

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:"Mensen van het boek"... even zien... Is dat niet een islamitische uitdrukking?
Ja, en hoe gek dat ook moge klinken, duidt dit op de joden en de christenen. En niet op het tweedehandsafvalproduct Islamaanhangers als mosterd na de maaltijd van Allah. Allah, de onderdanige secretaris van Mohammed, verwijst ook regelmatig in de Koran naar de boeken (meervoud) die EERDER aan de mensen zijn geopenbaard. Zijn moslims dan niet de mensen van het boek? Nee, dat zeg ik. Zij lopen in alles achterop. Vooral in wijsheid en leergierigheid. Kenmerkend aan moslims is hun gebrek aan intelligentie. Islam heeft nauwelijks wetenschappers voortgebracht.

En als het al een wetenschapper uit een moslimland betrof, is het nog maar de vraag of hij moslim was. :israel:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hoererij van de kerk met de Islam. Voorgangers zijn de pooiers

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Allah, de onderdanige secretaris van Mohammed, verwijst ook regelmatig in de Koran naar de boeken (meervoud) die EERDER aan de mensen zijn geopenbaard. Zijn moslims dan niet de mensen van het boek? Nee, dat zeg ik.
Precies. En die eerder openbaringen zijn verboden voor moslims, anders zouden ze kunnen ontdekken dat ze door Mo zijn bedrogen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Pilgrim »

De dhimmi van de dag is een Italiaan: bisschop wil katholieke leerlingen uitleggen wat ramadan inhoudt

Geplaatst op 25 december 2015

Afbeelding
De bisschop van het Italiaanse Vicenza, Monseigneur Beniamino Pizziol.

Van Italië zijn we gewend om, zodra het om immigranten gaat daar van alles van de bisschoppen over te horen. Het bericht gericht aan de pers ter gelegenheid van Kerstmis door Monseigneur Pizziol, bisschop van Vicenza bij Venetië, slaat echt alles. . . Ten overstaan van de journalisten, die zich in het bisschoppelijk paleis verzameld hadden, drong de bisschop aan op een groter gevoel van solidariteit. Hij vertelde over zijn nieuwe ideeën voor de opvang van “vluchtelingen”: overal in zijn bisdom zouden kleine wooneenheden moeten komen voor kleine groepen immigranten. Maar hij legde ook uit dat het in zijn ogen belangrijk is om te streven naar een “gezond” secularisme en dan met name op de scholen.

We moeten de katholieke leerlingen uit gaan leggen wat ramadan inhoudt en de moslimleerlingen de betekenis van de kerststal. Alle religieuze uitdrukkingen van welke richting dan ook moeten op de scholen kunnen worden uitgelegd en ook in de publieke instituties. Maar dat is mijn mening over secularisme en niet de Franse, die alle religieuze uitingen in openbare instellingen uitsluit.

Het idee dat de kerststal totaal iets anders is in de Italiaanse cultuur dan de ramadan is duidelijk totaal vreemd voor deze bisschop.

Volgens de krant “Il Giornale” is niet iedereen erg ingenomen met dit voorstel. Maar de prelaat benadrukt om “naar de wereld te kijken met een gastvrije houding en de waarde van barmhartigheid hoog te houden, omdat dit alle monotheïstische religies bij elkaar brengt.”

In zijn kerstboodschap aan de beminde gelovigen van zijn bisdom benadrukt hij dat we allen dezelfde broederlijke relaties moeten hebben zoals in de Joodse en islamitische tradities gebruikelijk, die God verwelkomen als de “Genadevolle”.

Bron: http://fr.novopress.info

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/25 ... n-inhoudt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Ali Yas »

Een lesje over de ramadan zou op zich geen kwaad kunnen. Wat wél kwaad kan is het op één hoop gooien van islam, jodendom en christendom.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hoererij van de kerk met de Islam. Een laatste poging tot redding.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Een lesje over de ramadan zou op zich geen kwaad kunnen. Wat wél kwaad kan is het op één hoop gooien van islam, jodendom en christendom.
Je hebt gelijk, maar zo werkt het niet. Je kunt niet verwachten dat de leraar op school gaat uitleggen dat het zich houden aan Ramadan slecht is. De rooms-katholieke kerk ging de islam mogelijk voor. Want vasten is als vanouds met de religieuze paplepel van het verderf ingegeven.

Ik denk dat de logica die door de Franse overheid wetmatig is vastgelegd voor het openbare leven, een meer realistische is. Ik heb daar bewijs voor. Zie later mijn bijdrage op de topic 'Utopie van de logica'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hoererij van de kerk met de Islam. Een laatste poging tot redding.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:De rooms-katholieke kerk ging de islam mogelijk voor.
Dat denk ik ook. Zo'n centraal vastgestelde vastenperiode is trouwens niet christelijk, maar dat geldt wel voor meer tradities van de RK kerk.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Pilgrim »

Collaboratie met de islam: Michael Mannheimer over de kerk als hernieuwde vijand van het Duitse volk

Geplaatst op 26 december 2015

Afbeelding
Bisschop Müller brengt de Hitlergroet (in het Derde Rijk).

Net als bij de Boerenoorlogen (1525) en in het Derde Rijk keren zich ook nu weer grote delen van de kerken tegen hun eigen volk.

Michael Mannheimer is bekennend atheïst. Desondanks is hij bevriend met talloze diepgelovige christenen – en beschouwt het christendom (niet te verwarren met de kerk) als een van de belangrijkste pacifistische ideologieën uit de wereldgeschiedenis. Als nauwelijks een andere journalist bericht Mannheimer over en waarschuwt hij voor de grootste christenvervolging in de historie, die niet ten tijde van Nero, maar in het heden plaatsvindt. De belangrijkste vervolger is de islam, gevolgd door meestal linkse totalitaire staten. Mannheimer hekelt de collaboratie van veel kerkkringen met de islam, die zich niet schamen om met het oog op de meer dan 100.000 in naam van Allah per jaar vermoorde christenen dit hoofdstuk te verzwijgen – en zich zodoende tot handlangers maken van de moordenaars van hun geloofsbroeders. De onderstaande tekst is een gedeelte uit de toespraak van Mannheimer in Karlsruhe bij de “Kargida”-bijeenkomst. (PEGIDA-Karlsruhe).

Michael Mannheimer over de kerk als vernieuwde vijand van het Duitse volk


[Michael Mannheimer verwijst naar het gebruik van enkele predikanten om de kerkklokken te laten luiden tijdens protestdemonstraties tegen de islamisering van Duitsland]

De kerkklokken luiden verbazingwekkend genoeg bij manifestaties die uit het midden van het volk komen, die expliciet voor de vervolgde christenen in de hele wereld gaan staan, die door moslims worden afgeslacht. Dan luiden de kerkklokken. De kerken laten de klokken luiden tegen demonstranten zoals wij, die wijzen op de wrede, moorddadige religie islam. (...)

Het signaal dat de kerken willen afgeven, is het volgende: “Wij, de kerken, zijn de goeden, en jullie, jullie zijn de kwaden”. Mijn antwoord daarop luidt, beste vrienden:

Jullie, de kerken, proberen met klokgelui jullie hernieuwde totale falen wat betreft christenvervolging, ongelooflijke schendingen van mensenrechten door de islam en jullie totale falen in het Derde rijk te overstemmen. Schande over de hogere kerkvorsten, die hun eigen religie verraden hebben. (...)

En ik zeg tegen de kerken, de kerkoversten... let wel, ik maak altijd het onderscheid tussen de kerken, de kerkvorsten, de eigenlijke farizeeërs – want dat zijn de nieuwe farizeeërs en de oude farizeeërs, dezelfde farizeeërs die ook in het Derde Rijk bestonden.

▪ Jullie schamen je niet om zij aan zij met vertegenwoordigers van de na de NSDAP ergste partij van Duitsland, de opvolger van de SED, namelijk Die Linke, te marcheren.
▪ Jullie schamen je niet om zij aan zij met een partij tegen ons te marcheren, die honderden Duitsers aan hun grenzen liet doodschieten en van hun land een van de grootste gevangenissen van de menselijke geschiedenis heeft gemaakt.
▪ Jullie schamen je niet om zij aan zij met de opvolgers van de SED te marcheren, die bij verschillende gelegenheden haar tanks heet ingezet tegen haar eigen volk en op 17 juni 1953 honderden van de eigen mensen overhoop heeft laten schieten. (...)

Hoe diep valt de kerk na het Derde Rijk weer, beste vrienden?

▪ Jullie schamen je er niet eens voor om met de ergste vijanden van de vrijheid van meningsuiting en de civilisatie, met de SA-bende, de door de Groenen opgevoede Antifa, zij aan zij te demonstreren.
▪ Dus met diegenen, die ieder jaar opnieuw oproepen om kerken in brand te steken.
▪ Met diegenen, die ons Duitsers collectief als dadervolk bestempelen.
▪ Met diegenen, die hebben opgeroepen om dijken op te blazen.
▪ Met diegenen, die ertoe oproepen om Dresden opnieuw te bombarderen.

Daartegen worden de klokken niet geluid, maar jullie staan zij aan zij met de grootste vijanden van het Duitse volk. Net zoals jullie ook in de nazitijd met de ergste vijand van Duitsland hebben gecollaboreerd. (...)

Per jaar worden er 150.000 christenen in de islamitische landen vermoord. Waar blijft jullie klokgelui gezien het feit dat er iedere drie minuten een van jullie broeders en zusters in de islamitische landen wordt vermoord, alleen voor de “misdaad” een niet-moslim te zijn?

De klokken zouden helemaal niet meer mogen ophouden te luiden. (...) Jullie gebruiken de nazi-knuppel tegen ons op dezelfde manier hoe jullie met de heksenhamer tegen jullie volk gezwaaid hebben. Net zoals jullie nu een nazi-hysterie aanwakkeren, hebben jullie destijds een duivels- en heksenhysterie aangewakkerd en hebben jullie duizenden onschuldige mensen vreselijk gefolterd en levend verbrand.

Jullie zijn er als kerk in getraind om de mensen schuld en zonde aan te praten en hen bang te maken voor de hel. Daarin zijn jullie de ware broeders van de islam. Beste vrienden, in het Derde Rijk bevond een groot deel van de Evangelische kerk zich op Hitler´s antisemitische koers. Nu zijn een groot deel van de Evangelische kerk en delen van de rooms-katholieke kerk op Hitler´s pro-islam koers. Er is niets veranderd. (…)

Mijn vraag aan de kerk: “Is het antisemitisme van Luther een van de redenen waarom de Evangelische kerk zich destijds zo openlijk tegen de Joden en nu zo duidelijk aan de kant van de islam, de ergste vijand van de Joden, staat en alle gruwelen tegen de eigen broeders en zusters zo schandelijk verzwijgt? Het is een schanddaad wat de kerk nu in naam van zijn religie honderdduizenden geschonden gelovigen van het christendom aandoet. (...)

Ik zal er met mijn toespraak van vandaag vast en zeker een nieuwe doodsvijand hebben bij gekregen. En wel de kerkoversten. Niet iedereen – we kennen predikanten die dit alles (misdaden van de huidige kerken) eveneens zien. En zoals jullie bij die ene moedige predikant tijdens een Pegida-manifestatie hebben gezien: zodra een predikant openlijk voor het christendom, niet voor de kerken, voor het christendom, het gebod van de naastenliefde, het verbod om te doden opkomt, krijgt hij een spreek- en preekverbod.

Afbeelding
De Evangelisch-Lutherse Beierse bisschop (op de foto met leugen-imam Idriz uit München) annex Raadsvoorzitter van de Evangelische kerk in Duitsland, Bedford-Strohm.

Beste vrienden, de kerken raken terecht hun leden kwijt. In de jaren-30 was 97,8% van de Duitsers Evangelisch of rooms-katholiek. Nu zijn er nog maar een belachelijke 200.000 christenen die iedere zondag naar de kerk gaan.

Maar, er bestaat een grote christelijke tegenbeweging. Dat is de tegenbeweging van de Vrije Bekennende Christenen. En ik zeg dat, als atheïst, met genoegen: alleen al in Stuttgart bestaat zo´n grote gemeente dat er ieder zondag tweemaal een kerkdienst gehouden moet worden met iedere keer 4000 bezoekers. Dat is meer dan waarschijnlijk in het hele district Stuttgart in de normale Evangelische kerken samen. Dus: het volk heeft zich al lang afgekeerd van deze farizeeërs. (...)

Ik sluit af. Wie links of Groen stemt, wie nu nog op de oude partijen stemt, stemt op de perverse genderisering van onze samenleving. Hij stemt op de nog perversere vroege seksualisering van onze kinderen. Hij stemt op de islamisering van Duitsland. Hij stemt op de afschaffing van ons Duitsers als etniciteit en op de afschaffing van Duitsland als nationale staat. Echter hij stemt voor het creëren van een supranationale autoriteit, de EU, die alleen nog maar met de USSR, de voormalige centrale staat van de Sovjets, vergeleken kan worden. Hij stemt daarmee voor de feitelijke beëindiging van onze democratie en onze rechtstaat.

De waarheid is dat Duitse politici op dit moment met behulp van de islam en een dramatische immigratie-epidemie... en met actieve ondersteuning van bijna alle media en grote kringen van de kerk een volkerenmoord op ons Duitsers volgens paragraaf 6 van het Wetboek van Strafrecht uitvoert. Wij zullen alles in het werk stellen om deze volkerenmoord ongedaan te maken.

Beste vrienden, wij hebben geen geld en geen politieke macht. Het enige dat we hebben, is de waarheid. Moge deze de kiem zijn waaruit in de niet te verre toekomst het Duitse volk zijn kracht tot verzet tegen zijn vijand vindt. Lang leve de vrijheid.

Bron: http://michael-mannheimer.net

Auteur: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/26 ... itse-volk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

religieus bordeel geleid door de pooiers van het geloof.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Duivel (links) in schaapskleren. Collega duivel (rechts) in duivelskleren.

Het verschil? De stropdas.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door mercator »

Een van de profetieën van Mercator is deze:
De Volken van het Boek-Joden, Christenen en Moslims-zullen gemene zaak maken om de atheïsten uit te roeien.

In die zin moet je het opvrijen door de kerken van de moslims bekijken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hoererij van de kerk met de Islam. Een laatste poging tot redding.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Een van de profetieën van Mercator is deze:
De Volken van het Boek-Joden, Christenen en Moslims-zullen gemene zaak maken om de atheïsten uit te roeien.

In die zin moet je het opvrijen door de kerken van de moslims bekijken.
Dat zit er dik in en ligt er kamerbreed bovenop. En dat is al een lange tijd zo aan de gang. Onder het psychisch kreupele motto:

'De vijand van mijn vijand is ook mijn vijand'.

Die religieuze onkruid zaaiers zijn elkaars vijanden. En hebben zich als zodanig verenigd in een zeer vijandig zelfvernietigingscollectief tegenover mensen die nog beschikken over een zuivere geest met een helder kritisch denkvermogen.

Wat ook nog kan, is dat dit zooitje simpelweg de kluit belazert. Omdat zij met hun opvallende naargeestige religieuze stuiptrekkingen hun boterham verdienen en niet in staat zijn tot enige fatsoenlijke arbeid met hun hersenen of handen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Mahalingam »

'Meer, meer, meer vluchtelingen anders slechte christen'
Het CDA moet in het vluchtelingenvraagstuk meer de christelijke kaart van gastvrijheid en solidariteit spelen en minder die van angst. Dat zegt bisschop Gerard de Korte van het bisdom Groningen-Leeuwarden in Trouw. De partij moet veel meer spreken ,,vanuit de christelijke wortels” en zou een voorbeeld moeten nemen aan de Duitse bondskanselier Angela Merkel. ,,Zij durft wel meer te spreken vanuit de christelijke wortels van de CDU. In de zin van: wij geloven dat ieder mens door God geschapen is en daarmee fundamentele waardigheid heeft gekregen.”
http://politiek.tpo.nl/2015/12/31/bissc ... eus-neemt/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Ariel »

In de zin van: wij geloven dat ieder mens door God geschapen is en daarmee fundamentele waardigheid heeft gekregen.”
:scratch:
Misschien moet iemand deze simpele zielen inlichten en ze het verhaal van de bijtjes en de bloemen een informatieve gids over conceptie, zwangerschap en geboorte toe sturen. Volgens mij heeft god er weinig mee van doen, en zijn het toch echt doodgewone mannen die vrouwen zwanger maken. .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Mahalingam »

In dit verband kwam ik een reactie tegen van een filosoof, Rüdiger Safranski, in Duitsland.
Duitse politici spreken voortdurend van de menselijke waardigheid die onschendbaar is. Zij doen alsof de menselijke waardigheid een aangeboren orgaan is zoals armen of benen. Dit is een naïef mensenbeeld. De menselijke waardigheid komt niet uit de hemel, maar vereist een functionerende staat die dit kan garanderen binnen haar grenzen. En dan moet je de vraag stellen: Hoe kun je deze staatsstructuur krijgen? Dit is alleen mogelijk met zeer strenge regels, anders zal de staat zijn geïntegreerde, de mensenrechten garanderende macht verliezen.
­
Spoiler! :
Deutsche Politiker sprechen dauernd von der Menschenwürde, die unantastbar sei. Man tut so, als sei die Menschenwürde ein allen ­angeborenes Organ wie Arme oder Beine. Das ist ein naives Menschenbild. Menschenwürde fällt nicht vom Himmel, sondern setzt ­einen funktionierenden Staat voraus, der sie in seinen Grenzen garan­tieren kann. Und dann muss man sich die Frage stellen: Wie kann man dieses Staats­gebilde erhalten? Das gelingt nur mit sehr strikten Regeln, sonst verliert der Staat seine integrierende, die Menschenrechte garantierende Kraft.
https://psychosputnik.wordpress.com/201 ... e-germans/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Droppy »

Ik ben nog bezig deze topic helemaal door te lezen en dat kost even tijd. (sorry daarvoor). Maar ik wil alvast iets antwoorden. Het komt regelmatig voor dat christenen werven voor hulp aan asielzoekers en iedereen die skeptisch is daarbij de mond willen snoeren, onder het mom dat het niet christelijk zou zijn om islamkritisch te zijn.

Naar mijn mening dient, voor zover het in het bereik van een land ligt, men geen mens zonder voldoende warm dak boven het hoofd en eerste levensbehoeften te laten creperen. Een paar tijdelijke barakken met kachel, brood, water , kleding en slaapplaats, kan binnen zekere grenzen geboden worden.

Verder geldt vanuit christelijk oogpunt naar mijn mening echter óók:
Ex.23:32 Gij zult noch met hen noch met hun goden een verbond sluiten. Zij zullen in uw land niet blijven wonen, opdat zij u niet tegen Mij doen zondigen.
En ja, men dient de naaste lief te hebben gelijk zichzelf en God boven alles. Dat houdt in aanbidding in Geest en Waarheid. En dus niet de Waarheid te verdoezelen, verheimelijken, te onthouden aan de vreemdeling.

Nu zullen er in het christendom altijd lieden zijn die Ex.23 van de hand wijzen, omdat het voor de joden zou zijn. Deze mensen zouden echter 1.Kor.10:6-11 eens goed moeten lezen, waarin staat dat alles wat voor Israël geldt, eveneens een waarschuwing is voor de christen.

Er zijn zelfs mensen en politieke partijen bij die oproepen om vluchtelingen in je eigen huis op te nemen. Zoals de CU ( http://forum.geloofsgesprek.nl/viewtopic.php?f=8&t=2699)

Zij zouden eens goed moeten kijken naar
2Joh.1:7 Want er zijn vele misleiders uitgegaan in de wereld, die de komst van Jezus Christus in het vlees niet belijden. Dit is de misleider en de antichrist. Let op uzelf dat gij, dat gij niet verliest, wat wij verricht hebben, maar uw loon ten volle ontvangt. Een ieder, die verder gaat en niet blijft in de leer van Christus, heeft God niet; wie in die leer blijft, deze heeft zowel de Vader als de Zoon. Indien iemand tot u komt en deze leer niet brengt, ontvangt hem niet in uw huis en heet hem niet welkom. Want wie hem welkom heet, heeft deel aan zijn boze werken.
2 Kor.6:Vormt geen ongelijk span met ongelovigen, want wat heeft gerechtigheid gemeen met wetteloosheid, of welke gemeenschap heeft het licht met de duisternis. Welke overeenstemming is er tussen Christus en Belial, of welk deel heeft een gelovige samen met een ongelovige? Welke gemeenschappelijke grondslag heeft de tempel van God met afgoden?
Een kerk die het Evangelie overboord gooit en alleen brood geeft, heeft de Zoon verloochenend, Die leerde dat een mens niet zal leven van brood alleen.

Het laat zich raden waar de grootschalige import van een jodenhatende antichristelijke religie op uitdraait. Zeker in een land als NL waar de gemiddelde Gutmensch, en zelfs een deel van de christenheid, Israël aan de Filistijnen wenst uit te leveren.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Pilgrim »

Heel goed gezegd Droppy! icon_thumbup.gif

Ik zal die Bijbelteksten onthouden. Die kunnen nog wel eens van pas komen. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Ariel »

Heel goed. icon_thumbup.gif Ik ga die bijbelteksten ook uit mijn hoofd leren. Heel handig voor mijn politiek correcte familie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De kerk loopt leeg. De moskeeën puilen uit.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Droppy schreef: Het laat zich raden waar de grootschalige import van een jodenhatende antichristelijke religie op uitdraait. Zeker in een land als NL waar de gemiddelde Gutmensch, en zelfs een deel van de christenheid, Israël aan de Filistijnen wenst uit te leveren.
We dienen dit in het politiek correcte vergelijkende licht te zien van de Duitsers tijdens de Tweede Wereldoorlog en de joden hatende anti-christelijke Gutmenschen nu: Niet alle Duitsers waren fout en niet alle moslims zijn fout. Rutte weet het helemaal bont te maken door naar aanleiding van Keulen uit te kramen dat het om slechts een klein groepje vandalen gaat. (Het is niet te geloven, maar dat heeft hij echt verkondigd. [...])

Het getuigt van een onwaarachtige gotspe dat de Kerk aansluiting zoekt bij islam, terwijl wij weten dat de islam niets, maar dan ook helemaal niets met die Kerk te maken wil hebben. Ondanks dat geen moslim een kwaad woord over Jezus uit zijn mond zal laten vloeien, heeft niet één moslim interesse in Jezus. Ik begrijp dat wel. Wanneer een mohammedaan (volger van Mohammed) de makkelijke vergelijking van Jezus met Mohammed maakt, moet hij stante pede van geloof veranderen in de overtuiging dat Mohammed een boosdoener was en Jezus niet. Ondanks dat Jezus als 'boosdoener' aan het kruis is terecht gesteld, aanvaardt de moslim deze zienswijze niet. Want God laat zijn onschendbare getrouwe boodschapper niet vernietigen. En dat Jezus zoon van God zou zijn kan al helemaal niet volgens de islam en alle moslims.

Wat is de reden van de vasthoudendheid in het verkeerde geloof van de moslim? De Koran staat stevig verankerd in de waarheid. De Bijbel niet. Die is gemanipuleerd, zeg maar corrupt, zal de moslim ons uitleggen. Want er is in gewijzigd - zeg maar in gerommeld - er zijn veranderingen in aangebracht. Dus niets is nog geloofwaardig van het geloof van de christenheid. Alleen de islam staat sterk door de waarheid en de bevoorrechte kracht en zegen aan moslims door Allah en zijn laatste profeet.

Daar valt in de praktijk echter niets van te merken. Het zijn de christenen en joden die feest vieren en drinken. Over een stukje vlees valt te twisten. Want er is keuze genoeg. Het zijn de moslims die massaal OVERLOPEN naar landen waar christenen in samenwerking met atheïsten de baas zijn. Dat is raar maar waar. Nog los van het feit dat Nederland net zoveel varkens huisvest als mensen. Onder mensen worden ook moslims gerekend.

Mijn conlusie?

Moslims zijn geestelijk gestoorde super grote huichelaars die zich superieur wanen
en daardoor een gevaar vormen voor zichzelf en anderen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: De kerk loopt leeg. De moskeeën puilen ui

Bericht door Droppy »

'Hans van de Mortel' schreef:
Droppy schreef: Het laat zich raden waar de grootschalige import van een jodenhatende antichristelijke religie op uitdraait. Zeker in een land als NL waar de gemiddelde Gutmensch, en zelfs een deel van de christenheid, Israël aan de Filistijnen wenst uit te leveren.
We dienen dit in het politiek correcte vergelijkende licht te zien van de Duitsers tijdens de Tweede Wereldoorlog en de joden hatende anti-christelijke Gutmenschen nu: Niet alle Duitsers waren fout en niet alle moslims zijn fout. Rutte weet het helemaal bont te maken door naar aanleiding van Keulen uit te kramen dat het om slechts een klein groepje vandalen gaat. (Het is niet te geloven, maar dat heeft hij echt verkondigd. [...])

Het getuigt van een onwaarachtige gotspe dat de Kerk aansluiting zoekt bij islam, terwijl wij weten dat de islam niets, maar dan ook helemaal niets met die Kerk te maken wil hebben. Ondanks dat geen moslim een kwaad woord over Jezus uit zijn mond zal laten vloeien, heeft niet één moslim interesse in Jezus. Ik begrijp dat wel. Wanneer een mohammedaan (volger van Mohammed) de makkelijke vergelijking van Jezus met Mohammed maakt, moet hij stante pede van geloof veranderen in de overtuiging dat Mohammed een boosdoener was en Jezus niet. Ondanks dat Jezus als 'boosdoener' aan het kruis is terecht gesteld, aanvaardt de moslim deze zienswijze niet. Want God laat zijn onschendbare getrouwe boodschapper niet vernietigen. En dat Jezus zoon van God zou zijn kan al helemaal niet volgens de islam en alle moslims.
Inderdaad. Wat je schrijft is gewoon waar.
Wat is de reden van de vasthoudendheid in het verkeerde geloof van de moslim? De Koran staat stevig verankerd in de waarheid. De Bijbel niet. Die is gemanipuleerd, zeg maar corrupt, zal de moslim ons uitleggen. Want er is in gewijzigd - zeg maar in gerommeld - er zijn veranderingen in aangebracht. Dus niets is nog geloofwaardig van het geloof van de christenheid. Alleen de islam staat sterk door de waarheid en de bevoorrechte kracht en zegen aan moslims door Allah en zijn laatste profeet.
Terwijl het omgekeerde waar is. Het Arabisch is zo sterk veranderd door de eeuwen heen, dat geen moslim meer kan weten of err nou 72 vruchten staat of 72 maagden. (En dat men er maagden van maakt laat al zien hoe ziekelijk het islamitisch denken is). Geen moslim kan de brontekst nog lezen. Ook al leest ie nog zoveel de koran in het Arabisch, dat is bij lange na niet meer het Arabisch uit de tijd van Mohammed. Die taalontwikkeling binnen het Arabisch is één grote chaos.

De mensen het Midden-Oosten zijn door Mohammed en de islamitische legers van hun beschaving ontdaan. Het zoroastrisme , een veel meer liefdevolle religie, is de werkelije bakermat van de beschaving die in het Midden Oosten begon, in Iran, Perzië. De Zoroasters ( ook wel de Parten genoemd) zijn door Mohammed en zijn islam nagenoeg uitgemoord. Wat er vandaag de dag van over is, is bijna niets meer. Er leven nog een handjevol Parten in India. Van het gedachtegoed van het zoroastrisme zijn onderdelen in zowel de Bijbel (Oude Testament) als de koran terechtgekomen. De engelen, de aartsengelen en de kennis over het hele dualisme tussen licht en duisternis waar de Bijbel verslag van doet, is afkomstig uit het zoroastrisme, van de Parten.
Daar valt in de praktijk echter niets van te merken. Het zijn de christenen en joden die feest vieren en drinken. Over een stukje vlees valt te twisten. Want er is keuze genoeg. Het zijn de moslims die massaal OVERLOPEN naar landen waar christenen in samenwerking met atheïsten de baas zijn. Dat is raar maar waar. Nog los van het feit dat Nederland net zoveel varkens huisvest als mensen. Onder mensen worden ook moslims gerekend.
Misschien zijn (of beter gezegd waren) de overlopers de mensen in wie een stukje van die oude liefdevolle beschaving levend is of was gebleven.
Mijn conlusie?

Moslims zijn geestelijk gestoorde super grote huichelaars die zich superieur wanen
en daardoor een gevaar vormen voor zichzelf en anderen.
In de kern ben ik het met je eens. Eigenlijk helemaal. Ik zou het ietsje willen nuanceren, maar inmiddels zou ik niet meer weten hoe. Ze zijn heel ziek.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Manon »

Ali Yas schreef:
mercator schreef:Niet lang geleden hoorde ik de pastoor tijdens zijn preek op de televisiemis vertellen:
Jezus werd vervolgd. De asielzoekers nu zijn ook op de vlucht voor vervolging.
Ook criminelen zijn op de vlucht voor vervolging. Wat een logica zeg.

En overigens zijn, het moet toch nog maar een keer gezegd worden: veel van de immigranten zijn helemaal niet op de vlucht voor vervolging. Je ziet wel waar langdurige propaganda toe in staat is.
Net andersom: veel van die rapefugees zijn net degenen die de christenen en yezidis vervolgen!

Dat krijg je nu met de politiek correcte censuur! in plaats van de vervolgden te helpen ga je de vervolgers en invaders een handje toesteken!

WAAROM HEBBEN WIJ HIER GEEN BRAAKICOONTJE?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De kerk loopt leeg. De moskeeën puilen ui

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Droppy schreef: Terwijl het omgekeerde waar is. Het Arabisch is zo sterk veranderd door de eeuwen heen, dat geen moslim meer kan weten of err nou 72 vruchten staat of 72 maagden. (En dat men er maagden van maakt laat al zien hoe ziekelijk het islamitisch denken is). Geen moslim kan de brontekst nog lezen. Ook al leest ie nog zoveel de koran in het Arabisch, dat is bij lange na niet meer het Arabisch uit de tijd van Mohammed. Die taalontwikkeling binnen het Arabisch is één grote chaos.
HiHiHi. HaHaHa! Precies! Daar wringt hem de schoen die al 1400 jaar te krap zit bij moslims. De Bijbel is in de loop der vertaald - met zijn tijd meegegaan - in leesbare tekst. Daar deed geen mens moeilijk over. Kom daar maar eens om bij moslims. O jee! Je gaat toch niet aan de teksten van Allah rommelen? Hoe gekker en onbegrijpelijker, hoe meer de moslim overtuigd is van de taal van Allah.

De vertaling en aanpassingen van de leeswaarde van de teksten van de Bijbel hebben in de loop van honderden jaren plaatsgevonden. Dus niemand die daar aanstoot aan heeft genomen. Wanneer de islam nu de Arabische teksten van de Koran zou gaan aanpassen zou de pot de ketel verwijten dat hij zwart ziet. Ach, dat Arabisch toch.

Het is al te laat voor islam en zijn sukkels de moslims. Het enige dat hen nog kan redden is over te stappen naar een ander geloof. Niet alleen naar een ander geloof maar ook de mogelijkheid om van energie- en zorgleverancier te wisselen.

Geen weldenkend mens in de wereld neemt mohammedanen (volgelingen van Mohammed) nog serieus. Keulen zal ongetwijfeld de bekende druppel zijn geweest. De meeste mensen slapen zo vast in hun preoccupatie dat zij moeilijk zijn wakker zijn te schudden voor het innemen van een juist standpunt.

De wereld is nu wel klaar met islam en zijn godsdienstwaanzinnige sukkels.

Ik mis nog het commentaar van de Keulse imam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Mahalingam »

Droppy zei:
De Zoroasters ( ook wel de Parten genoemd) zijn door Mohammed en zijn islam nagenoeg uitgemoord. Wat er vandaag de dag van over is, is bijna niets meer. Er leven nog een handjevol Parten in India.
Ik kwam dit over die stam tegen:
Why is India's wealthy Parsi community vanishing?
Their numbers are down to a critical 61,000, and diminishing by the day; another 40,000 are scattered across the world with an even greater struggle to hang on to their distinctive identity.

In his speech, eminent lawyer Darius Khambata said Zoroastrianism, being a universal religion, should be opened to anyone seeking to join.
This is a red rag, and not only to the bullish. Most Parsis fiercely believe that it is their exclusive right.
Parsi numbers have declined by 12% every census decade - India's population increases by 21%. They are projected to plummet to 23,000 in the near future, reducing this sophisticated, urbane community to a "tribe".

An infusion of fresh blood is desperately needed.
Even literally because cousin marriages are common, and so are the diseases of inbreeding. Yet, with a combination of racial pride and fear, community leaders have obdurately resisted any intrusion.
http://www.bbc.com/news/world-asia-india-35219331
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Droppy »

@ Mahalingam, nou..."stam"....het zijn de oorspronkelijke inwoners van o.a. Iran. Maar ze zijn uitgemoord, dus je zou kunnen zeggen dat het nu een stam is ja.

Er is van het zoroastrisme niet zoveel over, maar het was in elk geval vele malen beter dan islam, het zoroastrisme was niet oorlogszuchtig maar juist heel liefdevol. Dankzij het feit dat ze zich niet met Mohammed en zijn legers inlieten is er überhaupt nog iets van over. Maarja, dat resulteert dan nu in inteelt. Idioot allemaal natuurlijk. Zucht.

Inteelt maakt mensen niet intelligenter, das duidelijk :shock: [icon_lol.gif] . Daar zijn de Zoroasters helaas niet uniek in :shock: .
Laatst gewijzigd door Droppy op za jan 09, 2016 10:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Bericht door Droppy »

Overigens is een andere naam voor Zoroastrisme het Mazdeïsme. Hun geschrift was de Avesta, ook wel Zend-Avesta. Hun profeet was Zarathustra (Zarathoestra). Die piepkleine stukjes in de koran die nog enigszins liefdevol zijn, komen o.a. voort uit het Zoroastrisme.

Er staat niet zoveel over op internet, maar hier wordt kort iets erover aangeduid: http://www.universelevrede.nl/universel ... Avesta.htm

http://www.universelevrede.nl/universel ... rathoestra

Het Mazdeïsme kan gezien worden als een voorloper van het christendom. Het wijst daarnaar vooruit.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kerk loopt leeg. De moskeeën puilen ui

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:De wereld is nu wel klaar met islam en zijn godsdienstwaanzinnige sukkels.
:victory: Voor een groot deel geldt dat zeker. Misschien is dit het omslagpunt wel. Het zou ook eens tijd worden.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De kerk loopt leeg. De moskeeën puilen ui

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:De wereld is nu wel klaar met islam en zijn godsdienstwaanzinnige sukkels.
:victory: Voor een groot deel geldt dat zeker. Misschien is dit het omslagpunt wel. Het zou ook eens tijd worden.
Dat dacht ik in 2001 in september ook al maar het moslimgepamper werd nog erger. Nu gaat hetzelfde gebeuren en de tijd is tegen onze beschaving. Mijn theorie-die ik niet natuurlijk niet kan bewijzen-is dat heel die invasie door Turkije is georganiseerd om de demografische samenstelling in West Europa snel en ingrijpend te wijzigen zodat het eindelijk zal lukken om Europa helemaal te veroveren. Hoe kan je anders verklaren dat de Turken jarenlang allerlei "vluchtelingen" op hun grondgebied verzamelen om ze dan ineens te lozen ? Alsof je een dam opwerpt, het dal laat vollopen en dan blaas je ineens die dam op zodat alles stroomafwaarts vernield wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie