Zou jongensbesnijdenis verboden moeten worden?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Zou jongensbesnijdenis verboden moeten worden?

Bericht door Pizzaman »

Teva Teff schreef:Het is ook een anti-masturbatie ingreep.
Ik geloof daar niks van, de grootste rukkers zijn namelijk moslims.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Zou jongensbesnijdenis verboden moeten worden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:Maar welke straf past dan bij voorhuidsnijders?
Ik was even bang voor het antwoord... :wink2:
Ik heb niet zoveel bezwaar tegen de jongensbesnijdenis.
Veel Amerikanen doen het ook, en niet uit religieus motief.
Ik deel jouw mening. Wat maakt het nu uit dat je besneden bent? Best mogelijk dat veel vrouwen dat interessant vinden. Het schijnt bovendien dat een man het langer kan ophouden. Belangrijk voor de vrouw.

Hoe dan ook houden zo goed als alle joden van alcoholische versnaperingen en dat de vrouw maagd moet zijn speelt volgens mij bij joden geen enkele rol. Maar het allerbelangrijkste is de lol die joden hebben bij het tegen elkaar opboksen met eigen meningen over God en kritiek of geen kritiek over wat er allemaal in het Oude Testament staat. Christenen onder elkaar doen ook nooit moeilijk met kritiek en eigen meningen over de bijbel.

Wat blijft er dan nog over van het mohammedanisme om aan die smerige perverse geestelijk zwaar verwaarloosde sadistische Arabische tweedehands plagiaat- en achterlijkheidsreligie te blijven hangen? De drang om te blijven leven. Want dat perverse vieze smerige mohammedanistische primitieve Arabische woestijngeloof verbiedt te veranderen van geestelijke leverancier. Op straffe van de dood, toegebracht door een van je geloofsgenoten.

En die immens uitzaaiende kankerreligie wordt door de links corrupte elite de hand boven het kopvod gehouden?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Zou jongensbesnijdenis verboden moeten worden?

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:....
En die immens uitzaaiende kankerreligie wordt door de links corrupte elite de hand boven het kopvod gehouden?[/color][/size]
Kijk, het laatste daar gaat het gewoon om. Ik vind het allemaal best wat iedereen in z'n vrije tijd doet, ze gaan hun gang maar.
De grens van de vrijheid ligt echter bij de grens van de vrijheid van een ander, en dat noemen we dan de tolerantie.

Waarom zou ik bv moeten betalen omdat er een hoofddoekkie of haatbaard geen werk kan vinden?
Dan zal ie zich moeten aanpassen, en niet de hand ophouden. Evengoed met het besnijden van meisjes.
Misschien vinden ze dat leuk, maar daarmee bederf je wel de lol van een ander.
Ten eerste van dat meisje, ten tweede van degene die er mee trouwt. Daarbij is het helemaal nergens goed voor.
En wie kan het weer betalen als het onvermijdelijk mis gaat? Juist ja.

Die links corrupte elite moet gewoon opzouten.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie