De Wil van Allah

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Wil van Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie alles wil te weten wil komen over de wil van Allah, kan uitstekend terecht in het boek van de historische Mohammed: Koran. Net zoals de bijbel niet begrepen kan worden zonder de bereidwillige gratis hulp van de Jehovah's Getuigen, is de Koran - zelfs niet met geweld - te begrijpen zonder uitleg van een soort mensen dat blij mag zijn een restant intelligentie in het warhoofd te bezitten waarmee het lagere schooldiploma met de hulp van Allah is behaald: imams, ayatolla’s, moefties, kaliefen, mahdies en mollah’s.

Allah akbar
is een veel gehoorde kreet op het nog altijd niet ondenkbare moslimslagveld. Dat heeft ook alles te maken met de wil van Allah die voor iedere mohammedaan heilig en allesbepalend is. Dan graag nu het volgende. Wie kaatst moet de bal verwachten. Ik besef dat aanhangers van de niets aan onze kenniseconomie bijdragende parasietenreligie islam daar geen kaas van hebben gegeten. Terwijl juist het eten van Hollandse kaas een welkome demonstratie van het positief willen integreren in onze cultuur zou moeten zijn.

Na duizenden raketten op Israël afgevuurd te hebben, waarvan veel werd tegengehouden door het Israëlische anti-raket afweersysteem, was de maat vol bij de Israëlische bevolking en kreeg de bevolking van Gaza een koekje van eigen deeg gepresenteerd. En Israël was beslist niet krenterig. Er vielen vele doden en gewonden onder de aanhangers van Hamas, de nazi's onder de Palestijnen. Palestijnse moeders konden hun kinderen voor dood oprapen. Maar waarom nu zo onbedaarlijk gillen en moord en brand schreeuwen bij het aanschouwen van je levenloze kind dat via het zaad van een oprechte in de wil van Allah gelovige mohammedaan tot stand was gebracht? Dat afschuwelijk gillen doe je toch niet als Allah's wil in werking is? Zoiets maakt op mij de indruk dat je het niet eens bent met Allah's wil. Tsja . . . dan zou ik als Allah de almachtige, de Palestijnen nog een extra poepie laten ruiken met nog meer geweld, doden en gewonden als uiting van zijn heilige wilsbeschikking. De Israëliërs mogen hun handen in onschuld wassen. Zij stonden immers aan de kant van Allah.

Ik verwacht dat deze intro niet te lang is en zodoende een duidelijk inzicht kan verschaffen in wat nu precies de wil van Allah is. Wie de eeuwenlange achterlijkheid van het mohammedanisme en zijn mohammedanen beschouwt die altijd maar weer teruggrijpt op de zedenpreken van de historische Mohammed namens zijn knecht Allah, begrijpt als geen ander dat moslims ten enenmale altijd en eeuwig zijn overgeleverd aan de wil van Allah. De facto heeft de mohammedaan als aanbidder van Mohammed niet te klagen. Waarom hij danalsnog zo nodig met alles moet parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving heeft waarschijnlijk alles te maken met het misselijk makende hypocriete karakter van de moslim.

Allah hakmaar!

Wie het kleine (Allah) niet eert is het grote (Mohammed) niet weert.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Wil van Allah

Bericht door sjun »

Allahoe akbar blijft een opmerkelijke kreet waar je gezien hetgeen te destilleren valt uit alle overgeleverde moslimse teksten Mohammed akbar zou mogen verwachten.

محمد أَكْبَر
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Wil van Allah

Bericht door Mahalingam »

Mohammad Akbar ?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Wil van Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Mohammad Akbar ?
NEE, Mohammed akbar.

Stom dat ik daar zelf niet eerder ben opgekomen. Je kunt mohammedanen niet beter iets duidelijk maken dan dit te roepen. Kwetsen? Jazeker, dit is de moslim in zijn geloof kwetsen. De Koran is immers een boek voor islamitische kwetsers. Je kunt dus ook beredeneren dat je mohammedanen (volgers van Mohammed) geen groter plezier kunt doen door Mohammed als akbar te benoemen en dit is toch verre weg van een moslim beledigen. Want alles wat we in de Koran lezen is bedacht door dat stuk onbenul psychopaat en oorlogscrimineel Mohammed. "Er is dus helemaal niets van gelogen edelachtbare." (stel dat je voor de rechter staat wegens een aanklacht voor haat zaaien, discriminatie, fascistische ideeën, belediging of wat voor aantijgingen dan ook om moslims vertrouwd te laten blijven met hun in het maatschappelijk verkeer onrustbarende leugens). Dat moet voor moslims (mohammedanen) een waar feest zijn om telkenmale te mogen waarnemen hoe zij beschermd worden door een systeem dat zij verwerpen en verachten.

Gelet op hoe moslims zich gedragen ten aanzien van de door de geschiedenis vastgestelde dagelijkse praktijken en normen van de historische Mohammed, blijkt er een aanvaardbare leugen voor moslims te bestaan tegenover de onuitwisbare leugen ten aanzien van Mohammed waar niet-moslims zich van bewust zijn.

Moslims voelen zich beledigd door de waarheid, terwijl niet-moslims de waarheid een warm hart toedragen.

Een rechter kan op grond van deze constateringen, wanneer hij moeite doet hier aandacht aan te besteden, dus nooit een oordeel uitspreken over wie nu eigenlijk wie beledigt. Want een achterlijke achterhaalde wet gebiedt vrijheid van godsdiensthandelen in denken en - hoe vreemd dat ook mag zijn - niet in het doen. Want een moslim die een ongelovige doodt is strafbaar. Een duidelijke paradox in de wet die destijds nog geen rekening hield met de massale instroom van de aanhangers van de leugenreligie islam.

Moslims zouden veroordeeld moeten worden vanwege hun niet aflatend ontkennen van de waarheid. De waarheid als rechtsgeding? Daar gaat het juist toch om binnen onze rechtspraak, maar wanneer islam en moslims in het geding zijn geeft justitie niet thuis. Bang voor de huidige veel te grote populatie aan moslims in Nederland. Vandaar ook dat een moslim aangaande zijn verderfelijke religie nooit onder ede zou mogen getuigen (of dit werkelijk in de praktijk zo is weet ik niet). Een rechter wordt geacht te weten wat al Takiya betekent in de islam; een religieus wettig leugenarsenaal dat exclusief voorbehouden is aan iedere moslim.

De moslimmens mag dankzij zijn ranzige geloof liegen dat hij besneden is. Een flagrante smerige belediging van het gezonde menselijke verstand. Vandaar dat een moslim natuurlijk NOOIT onder ede mag staan voor de rechtbank. Alleen een waanzinnige en corrupte rechter zal meegaan in het weerzinwekkende geloof van de mohammedaan (volger van Mohammed). Maar misschien moet een rechter eens bij een bioloog te rade gaan om vast te stellen dat het verstand van de doorsnee moslim overeenkomt met dat van de kameel. Vandaar dat vooral de smerige huichelachtige linkse politiek respect eist voor de niet-moslim terwijl het juist andersom zou moeten zijn.

De moslim is een grote parasiet en huichelaar. Hij zweert bij de profeet en niet bij de kameel. Terwijl zij allebei vergane glories zijn.


De moslim is de parasiet op de niet-moslim.
En niet andersom.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Wil van Allah

Bericht door sjun »

The Real Meaning of Jihad | What Muslims Don't Want You to Know


Deel deze kennis en laat je gesprekspartners er maar eens goed over nadenken. Leuker kan ik islam en haar streven niet maken. Wel inzichtelijker en dat gaat dan ook gebeuren.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Wil van Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De enigen die wel wat aan de wil van Allah kunnen doen, en deze op de voor onze kenniseconomie en beschaving gepaste wijze weten te manipuleren, zonder rekening te houden met het gedachtegoed van de historische pedofiele Arabische viespeuk psychopaat, sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed, zijn de niet-moslims.

Het bewijs is in heel Europa zichtbaar als de bliksem die de islam treft:

Miljoenen op onze kenniseconomie parasiterende mohammedanen,
kunnen niet buiten het IQ van de niet-moslims.


Vroeger hoorde je nog weleens moslims zogenaamd slim uit de hoek komen met argumenteren dat zij in Europa waren omdat wij te beroerd waren het vuile werk op te knappen. Zij waren zich dus terdege bewust van hun moslimgedrag. Tegenwoordig hoor je dit geluid bijna niet meer. Logisch. Het moslimzijn volstaat met je hand op te houden en die te laten vullen met de bijstand, kinderbijslag en zo meer. Trouwens, zo goed als alle sociale huurwoningen in de grote steden zijn bezet door . . . ? Jawel! De armoedeklasse uit de Marokkaans islamitische wereld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Wil van Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dearborn's First Hijab-Wearing Officer



Genoemde kwalificaties over de kopvod: Goed opgevoed. Zelfvertrouwen. Bijzonder nuttig.
“This is a huge, huge step for our community, for the Arab and muslim commuity in particular.”

Toe maar! Alsof er nooit islamitische aanslagen hebben plaatsgevonden. Zou Trump hier eigenlijk al weet van hebben? Ik neem aan dat een of andere loyale FBI-agent hem hierop reeds heeft geattendeerd.

Een hoofddoek als uiting van de baggerreligie islam bewijst dat je van de verkeerde kant bent. Lekker dan zo’n bij islam ondergewaardeerde vrouw die op de historische pedofiel Mohammed geilt en nu ten onrechte wordt overgewaardeerd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie