Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ethiek, moraliteit en de logica zouden hoog in het vaandel van vooral Mohammedaanse Marokkanen zichtbaar moeten zijn als een stralenkans van woorden die van een superieure opvoeding en beschaving dient te getuigen. Hoog in hun vaandel? Jazeker! Vanwege het naleven - zeg maar na-apen - van hun onnavolgbare historisch islamitisch Arabische profeet Mohammed (vrede zij met hem).
Hoe dit in de dagelijkse praktijk uitpakt leest u in deze topic.

Ik wens u veel inzicht in de diepere zielenroerselen van de mohammedaanse Marokkaan met een Nederlands paspoort die zoals u weet zich bij zijn dood zo goed als zeker laat begraven in Marokko. Zou het kunnen dat de grond hier niet geschikt is om een waardeloos lijk te herbergen? Of zou het iets met parasietengedrag te maken kunnen hebben?

We beginnen met een YouTube video die gaat over een Marokkaanse vader die zijn zes dochters pardoes op straat zet.

Vader in Marokko zet zijn zes dochters op straat (https://youtu.be/4Mo5zYic78Y)

Reacties: 33
hans van de mortel - 4 maanden geleden
Ik ken een beetje Hebreeuws. Dat lijkt op Arabisch. In het Hebreeuws betekent 'Allah achbar'' - 'Alla muis'. Nu begrijp ik waarom al die islamaanhangers het nakijken hebben en niets voorstellen dan alleen geschreeuw en gescheld op onze kennisbeschaving vanuit pure onwetendheid en voorkeur voor de liefhebberij in de afgodenpraktijken van de historische Arabische pedofiel, analfabeet en seksistisch zieke oorlogscriminele woestijnterrorist Mohammed. Het zal wel te maken hebben met jaloezie en een sterk minderwaardigheidscomplex dat logisch te begrijpen is, gelet op de geestelijke gebrekkige armoede dat islam voorstelt: rituele afgoderij sinds 1400 jaren.

hans van de mortel - 11 maanden geleden (bewerkt)
Wie in Allah zijn geloof stelt heeft altijd pech. Beter is parasiteren op de westerse beschaving die niet-islamitisch is.

Umut nur Turan - 11 maanden geleden
Neem die woorden terug aub.

Thememeking - 8 maanden geleden
Doe normaal man dit gaat echt veel te ver

Najda Elma - 8 maanden geleden
Ey Hans hoe je nou mag heten hou je kkr bek jaa als jy niet in Allah gelooft is het jou probleem jaa kijk aub naar je zelf ik ben elhmdl moslim wat is jou kkr probleem heee!!!!!

Najda Elma - 8 maanden geleden
+Hans van de mortel gekke naam maar ja

Najda Elma - 8 maanden geleden
+Hans van mortel je moeder heeft altijd pech jaa

Young Blood - 5 maanden geleden
De vraag is wat doe jij hier? Ga maar op pvv video's reageren, hond.

hans van de mortel - 4 maanden geleden (bewerkt)
NEE smurrie murrie! Eerst was er God dankzij de Joodse religie! Wie het eerst komt die het eerst maalt. Islam is een achterbakse perverse misselijk makende achterlijke tweedehandse plagiaat plegende schaamhaarlappenachterstandsreligie. EN JIJ WEET DAT ALS PARASITERENDE MOSLIM OP ONZE KENNISECONOMIE! Toegeven en integreren in onze samenleving is niet bepaald het sterkste punt van (Marokkaanse) moslims. Ik begrijp het. Parasiteren gaat meer voor de wind dan daadwerkelijk een positieve bijdrage leveren aan integratie van achterlijkheid naar kennisbeschaving! Trek in Koran teksten?

hans van de mortel - 4 maanden geleden (bewerkt)
Umut nur Turan: - "Neem die woorden terug aub." Waarheid brengt altijd onaangenaamheden met zich mee.

Young Blood - 4 maanden geleden
+hans van de mortel waarom ga je niet rustig wachten totdat je dood bent. Dan zie je wel wat de waarheid is. Wees nu maar stil en geniet van je leven. Totdat de dood je bereikt. Herinner dan mijn woorden op dat moment.

hans van de mortel - 4 maanden geleden (bewerkt)
Dat doen moslims. Wachten tot de dood hen brengt in het hoerenparadijs van Mohammed - herstel - Allah. Moslims denken alleen maar aan hoereren, aan neuken van 72 geile maagden met een hoofddoek om hun schurftige kop. Want waarom anders die religieuze islamitisch folkloristisch achterlijk heidense beschermdoek om hun hoofd?
Bedankt Young Blood! Ik geniet van het leven. Moslims kunnen dat niet. Die moeten wachten tot de dood hen wegwijs maakt in de babbeltjes van de historische pedofiele achterbakse heidense sadistische wraakzuchtige oorlogszuchtige woestijnrover Mohammed. Als doorgewinterd atheïst kies ik voor Jezus. Ik kies dus voor vrede en niet voor het sadistische haat- en oorlogsgeweld conform de Koranteksten namens Mohammed. Wil je nog integreren in onze kennisbeschaving? Helaas - ik geef je weinig kans. Moslims zijn parasieten op onze kenniseconomie. En ik geef hen geen ongelijk. Pak wat je afnemen kunt! Ik ken alle teksten uit de Koran. Vandaar!

Young Blood - 4 maanden geleden
+hans van de mortel Gozer, kom op. Heb je echt niks beters te doen dan lappen tekst schrijven op Youtube en discussiëren met onbekende mensen? Wauw, wat heb jij een leuk leventje. Misschien moet je achter je computertje vandaan en iets nuttigs gaan doen zoals sporten. Dan heb jij het over integreren, haha. Niet meer op mij reageren, ik heb wel wat beters te doen, maat.

hans van de mortel - 4 maanden geleden (bewerkt)
Niet meer op mij reageren beval Marokkaan met een Nederlands paspoort, Young Blood. Hitler gaf bevelen. Mohammed deed niet anders. Marokkanen kunnen alleen wat voetballen. Ik heb gevoetbald, geturnd, parachute gesprongen, bungee jumping, skieen, squash, schaken, dammen, mens erger je niet . . . Ach, Marokkanen komen doorgaans niet verder in hun leven dan iets met hun religieuze zweetvoeten. Zij moeten blijven lopen. Tenminste een keer in hun erbarmelijke parasiterende leven naar Mekka. Anders worden zij volgens hun Koranboekje levend verbrand in het islamitische paradijspretparkvuur van Allah, de knecht van de historische pedofiele analfabeet en sadistische Arabische oorlogsmaniak Mohammed.

Young Blood - 4 maanden geleden
+hans van de mortel omg waar heb je het allemaal over? Ik ben niet eens een Marokkaan. -,- dit toont aan hoe zielig je bent. Maar hitler heeft de joden wel kankerhard gegeven, toch? 6 millie gelijk weg. Niet stoer praten over hitler.

Rania Laktit - 1 uur geleden
U moeder mongool racist FOK jou ik zal maar niet praten Allah zal je inshallah straffen a foking racist gij moet niet over onze godsdienst praten jij vind dat toch ook niet leuk hebt gij niets beters te doen ik ben blij dat ik moslima ben niet zo als jou een foking Belg young blood heeft gelijk geniet van je leventje want je gaat toch naar de hel inshallah en dan zegt gij dat wij hier de hoeren kijk naar u eigen in de spiegel OH NEE WACHT NIET DOEN! WANT DAN ZIET GIJ U EIGEN SYAITAN! TEGEN MIJN GODSDIENST IS TEGEN MIJ A RACIST!

nico b - 1 maand geleden
echt zielig

soumaya zeg ik niet - 1 maand geleden
Ajow dit is zo erg zieleg 6 dochters 6 dochters Dit is erg wollah vader moet naar de gevangenis . allemaal helpen alsje help allemaal jullie allemaal allah .phelpt jullie sowieso

Naziha Akachar1 maand geleden
dit is erg

sweety me - 3 maanden geleden
zo beschaafd klink jij niet vieze mormel. en zeg eens leugenaar het hebreeuws lijkt in geen enkel opzicht in het Arabisch. niet groot praten jij zielige mongool die alleen achter zijn monitor durft uit te halen naar swerelds beste mensen De Moslims.

Christian Wouters - 8 maanden geleden
Ik versta er niks van maar zo te zien komen ze daar in Marokko niks tekort.

Young Blood - 5 maanden geleden
Wat doe je hier? Is je leven zo saai? Haha

Christian Wouters - 5 maanden geleden
Ja eigenlijk wel.

hans van de mortel - 4 maanden geleden (bewerkt)

Dan rest nog de vraag: 'Waarom parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving als islam de ware overtreffende trap is in het denken van de moslimschepping door Allah?'

Mocro Vlog dingen - 10 maanden geleden
Ewa Jaa geen geld helemaal niks dan kan je toch naar familie gaan en alles gaan zeggen dan kunnen hun je misschien wel helpen

Salihiya Balah - 11 maanden geleden
moge Allah hen helpen zijn ze geholpen

selem batata - 11 maanden geleden
dit is wel erg man.

Siyaa Ela - 1 jaar geleden
moge Allah ze helpen. amin Is er iets opgezet voor hun?

GrinGooo187 G - 9 maanden geleden
Dat doet ie nie zomaar rkhab oe saffi

Mo Kabir - 8 maanden geleden
Dat zegt de grootste kehba. man man man. wat ben jij kk zielig persoon

013 - 7 maanden geleden
Gedraag je alsjeblieft je weet niet wat er is niet zomaar mensen uitschelden.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op ma jan 23, 2017 11:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Reacties op YouTube

Bericht door mercator »

Wat die Chr. Wouters daar even vertelt lijkt me wel to the point maar er wordt verder niet op gereageerd. Als je naar dat filmpje kijkt zie je dat samen met die 6 dochters een hele inboedel kompleet met ijskasten, diepvriezers en koffiezetapparaten op straat wordt gezet. Als het zo goed toeven is in Marokko waarom willen ze dan allemaal naar hier komen? Of had die vader alles dubbel in zijn huis staan ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Wat die Chr. Wouters daar even vertelt lijkt me wel to the point maar er wordt verder niet op gereageerd.
En dat terwijl die Chr Wouters zo'n gezonde kijk op deze wereld heeft. :thinking: Tegen die man kunnen ze niet op Mercator.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Reacties op YouTube

Bericht door mercator »

Ariel schreef:En dat terwijl die Chr Wouters zo'n gezonde kijk op deze wereld heeft. :thinking: Tegen die man kunnen ze niet op Mercator.
En onze Hans wordt zelfs een "foking" BELG genoemd blijkbaar is dat het ergste scheldwoord dat de moslims in hun woordenboek hebben staan. En dan moet Hans ook nog s naar de hel om daar zijn Sjaitaan te ontmoeten in de spiegel.
Dat taaltje van de Marokkanen staat hier bekend als het NEDERMAKAKS.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Reacties op YouTube

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik wens u veel inzicht in de diepere zielenroerselen van de mohammedaanse Marokkaan met een Nederlands paspoort die zoals u weet zich bij zijn dood zo goed als zeker laat begraven in Marokko. Zou het kunnen dat de grond hier niet geschikt is om een waardeloos lijk te herbergen? Of zou het iets met parasietengedrag te maken kunnen hebben?
Om dat kromme taaltje en de peilloze achterlijkheid van de Marokkanen te ervaren hoef je geen Youtube filmpje te becommentariëren. Op ontdekislam.nl kan je daar dagdagelijks van genieten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik wens u veel inzicht in de diepere zielenroerselen van de mohammedaanse Marokkaan met een Nederlands paspoort die zoals u weet zich bij zijn dood zo goed als zeker laat begraven in Marokko. Zou het kunnen dat de grond hier niet geschikt is om een waardeloos lijk te herbergen? Of zou het iets met parasietengedrag te maken kunnen hebben?
[icon_lol.gif] Ik vind dit wel heel goed gevonden. Kan me wel voorstellen dat de Moslim die dit leest over de rooie gaat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Reacties op YouTube

Bericht door mercator »

Ariel schreef: [icon_lol.gif] Ik vind dit wel heel goed gevonden. Kan me wel voorstellen dat de Moslim die dit leest over de rooie gaat.
Ik heb ooit s gelezen dat een moslim in zijn thuisland moet begraven worden omdat de overheid hier niet kan garanderen dat er nooit honden over zijn lijk zullen lopen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Ik heb ooit s gelezen dat een moslim in zijn thuisland moet begraven worden omdat de overheid hier niet kan garanderen dat er nooit honden over zijn lijk zullen lopen.
Zou kunnen. Best logisch, maar ik dacht dat ze in het thuisland begraven willen worden, omdat hier de graven na 10 tot 30 jaar geruimd worden. Het lichaam van een dooie moslim mag niet gestoord worden.

Over het omgaan met een dood lichaam is de Islam zeer duidelijk: ‘Voor het lichaam moet men respect hebben in overeenstemming met het respect dat men voor de levende heeft. Het mag op geen enkele wijze verminkt, ontheiligd of verfraaid worden. Het moet zo veel mogelijk met rust worden gelaten.’
https://www.uitvaart.nl/infotheek/de-pl ... en/moslims
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Reacties op YouTube

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
Over het omgaan met een dood lichaam is de Islam zeer duidelijk: ‘Voor het lichaam moet men respect hebben in overeenstemming met het respect dat men voor de levende heeft. Het mag op geen enkele wijze verminkt, ontheiligd of verfraaid worden. Het moet zo veel mogelijk met rust worden gelaten.’
https://www.uitvaart.nl/infotheek/de-pl ... en/moslims
? En hoe zit dat dan met de zelfploffers ? Geldt die regel voor hen niet ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube

Bericht door Ariel »

mercator schreef: ? En hoe zit dat dan met de zelfploffers ? Geldt die regel voor hen niet ?
Nee, die ploffers gaan regelrecht naar allah denken ze. Een ploffer wordt niet gewassen, zodat allah het bloed op zijn kleren kan zien, en vaak draagt de plofferd iets voor zijn geslachtsdeel, zodat die tijdens de plof niet beschadigd kan raken . Een plofferd begint na zijn plofdood graag gelijk te spelen met zijn maagden.

No joke
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Slachthuis Ayguler ontving ‘Gimdes Halal certificaat’ ondanks extreem veel dierenleed!

07.12.2016

Zelden hebben wij zoveel dierenleed gezien als in het Turkse slachthuis Ayguler. Niet alleen zorgt de apparatuur en het ontwerp van de slachterij ervoor dat dieren in paniek raken, uitglijden, vallen en zich verwonden, ook de behandeling van de dieren is ronduit bruut. Runderen worden herhaaldelijk bewerkt met een elektrische prikker en bij volle bewustzijn aan één poot opgetakeld. Minutenlang hangen ze met hun volle gewicht aan één poot totdat de slager ‘klaar is’ om de keel door te snijden. Dat de runderen het uitschreeuwen van de pijn wordt volledig genegeerd. Het doorsnijden van de keel gebeurt met een veel te klein mes, waardoor ook dat proces veel te lang duurt en extreem veel pijn en paniek veroorzaakt. Vaak moet de slachter wel 3-5 keer snijden. Bekijk hier de schokkende beelden die wij hebben gemaakt:



We zijn geschokt dat het bedrijf ‘GIMDES Halal Certificatie’ het slachthuis Ayguler in 2015 heeft goedgekeurd en ze een Halal certificaat heeft verstrekt. We twijfelen dan ook sterk aan de competentie en het controle-systeem van Gimdes. Bij navraag liet Gimdes ons weten dat slachthuis Ayguler verbeterd is, maar kort daarna lieten ze weten dat het certificaat weer is ingetrokken. Op de website van Ayguler wordt het Halal certificaat echter nog steeds getoond:

http://www.ayguler.com.tr/sertifikalar.htm.

BRON: eyes on animals

Mijn reacties zijn zichtbaar in YouTube via de internet versie.

O o o wat hebben mohammedanen toch een schik met hun smerige kermisattractie HALAL. Vies onbetrouwbaar volkje die moslims. Ze gebruiken hun religie om meer winst te maken. Zo werden ook door de historische Mohammed joden en christenen afgeperst, die net zoals bij de maffia gebruikelijk, protectiegeld moesten afdragen aan de Achterlijken, de Criminelen, de mohammedaanse heidense woestijnzwervers onder leiding van de pedofiele woestijn maffiabaas Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Samir laktit
Berichten: 2
Lid geworden op: ma mei 08, 2017 11:41 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Samir laktit »

Hans heb je niks beters te doen in je leven
Ik vind jou een loser ! : nono3:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Ariel »

Hoi Samir. Leuk om je te ontmoeten.

Waarom vind jij Hans een loser?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jack McDuff - Hot barbecue

https://www.youtube.com/watch?v=K1o3Zng ... e=youtu.be
One of my favourites: Jack Mc Duff. Pork on the grill in my garden with a hot barbecue. For Allah sake no muslims please. You know why? Because we drink wine and beer. Thanks oh lord you made all this possible: beautiful girls and everything you did for us to make our lives enjoyable with a taste of alcohol. God is not stupid, but muslims are! For more than 1400 years.
Je hoeft niet alleen aan The Beatles te denken. Het is ronduit ongelooflijk hoeveel muziek er in de loop der jaren gecomponeerd en gespeeld is door . . . vanzelfsprekend niet-moslims. Tsja . . . wie liever de historische Mohammed in plaats van Jezus aanhangt, zal de rest van zijn leven het etiket 'PARASIET' met zich moeten meetorsen. Zelfs als de persoon zich NIET in Europa heeft genesteld. Want ALLE mohammedanen (moslims in de volksmond) zijn parasieten.

Vreugde in het leven begint niet bij Allah de nutteloze knecht van de vieze historische perverse sadist, oorlogsmisdadiger en woestijnpedofiel Mohammed (VZMH), maar bij jezelf wanneer je niet belast en getraumatiseerd bent door je culturele achterlijkheid en baggerreligie islam. By the way: mijn beste vriend is van Marokkaanse afkomst. Super intelligent en slimmer dan honderdduizend mohammedanen (volgers van de Arabische woestijnkeutel Mohammed (VZMH)) bij elkaar. Hij is ook slimmer en intelligenter dan ik ben. Daarom krijgt hij ook bijna altijd van mij gelijk. Ik spreek hem zelden tegen. Zelfs niet wanneer het over vrouwen en voetbal gaat. :wink2:

Logisch, mijn Marokkaanse vriend is atheïst.

Aan hem kan geen Nederlandse vriend van mij tippen. Nou ja, Mercator dan. Die is niet alleen super intelligent, maar ook nog eens super begaafd. Hij heeft geweldige muziek gecomponeerd en heeft overal verstand van. Kan iemand ergens op de aarde een moslim aanwijzen die vergelijkbaar is met een niet-moslim? Jazeker! Ze moeten allebei poepen wanneer de natuur hen daartoe dwingt. Verder houdt de vergelijking op. Want moslims dragen niks bij aan onze beschaving. Volgens de uitvinder van Allah, Mohammed (VZMH), hoeft dat ook niet. Parasiteren en tevens kotsen op onze beschaving en haar afbreken is al voldoende.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Nou ja, Mercator dan. Die is niet alleen super intelligent, maar ook nog eens super begaafd. Hij heeft geweldige muziek gecomponeerd en heeft overal verstand van.
Behalve van voetbal dan [icon_lol.gif] . In wielrennen ben ik wel geïnteresseerd maar ook daar zit ik met grote vragen. Bijv.: van op voorhand zijn er altijd pakweg een 5tal kandidaten om te winnen maar waarom rijden die andere 150 dan nog mee ?
Bij wielrennen zie je ook NOOIT moslims of negers terwijl de voetbalploegen er vol mee zitten, hoe komt dat ? Dat zal Hans mij wel willen uitleggen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Maarten »

Samir laktit schreef:Hans heb je niks beters te doen in je leven
Ik vind jou een loser ! : nono3:
Samir... Oh boy [icon_lol.gif]

Wat Hans neerschrihft zijn feiten, alleen Pislamieten lijken als enigen op aarde nog te leven in een wereldbeeld dat allang is ingehaald door de wetenschap. Allah is een niet-bestaande verzinsel. Punt.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Nou ja, Mercator dan. Die is niet alleen super intelligent, maar ook nog eens super begaafd. Hij heeft geweldige muziek gecomponeerd en heeft overal verstand van.
Behalve van voetbal dan [icon_lol.gif] . In wielrennen ben ik wel geïnteresseerd maar ook daar zit ik met grote vragen. Bijv.: van op voorhand zijn er altijd pakweg een 5tal kandidaten om te winnen maar waarom rijden die andere 150 dan nog mee ?
Leuk! Maar alles draait om geld. En je kunt van je hobby je beroep maken.

Wie in de god van Abraham gelooft kent slechts een winnaar: Jehovah. Waarom voelen dan zovelen zich geroepen net zoveel kennis over Jehovah uit te dragen als God zelf aan kennis heeft?
Alles draait om geld. Want zonder geld heeft niet één priester te vreten. God Jehovah kijkt wel uit om zondaars vanuit de hemel te voederen die te lui zijn om te werken. Voor de joden maakte God destijds in de woestijn een uitzondering. De hemel werd verduisterd door kwartels die God uit de hemel liet vallen. Waarmee is vastgesteld dat buiten God en Satan en de engelen ook kwartels in de hemel een plaats hebben gevonden.

Wij zijn allemaal zondaars. Iedereen zal moeten wachten tot aan de dood om verder te groeien in kennis over God. Daarna ziet God wel verder. Naar het schijnt heeft God een joodse zoon die lang geleden de sukkel uithing en aan het kruis moest sterven. Dat is raar, maar volgens velen waar. Gelovige christenen - joden niet - mogen zich daarover verheugen. Geweld schijnt nog altijd niet afgezworen te zijn onder christenen. Al is het slechts in de geest hoe men over de relatie God en zijn zoon Jezus dacht.
Bij wielrennen zie je ook NOOIT moslims of negers terwijl de voetbalploegen er vol mee zitten, hoe komt dat ? Dat zal Hans mij wel willen uitleggen.
Moslims en negers in voetbalteams zijn nodig om voetbaluitslagen onvoorspelbaar te maken. Het is een makkelijke baan die kortstondige inspanning vergt en honderd keer zoveel betaalt dan je met wielrennen ooit zou kunnen verdienen. In het wielrennen moet je geconcentreerd blijven. De meest blunders in voetbal worden begaan door onoplettendheid en gebrek aan concentratie. En niet alleen bij amateurvoetbal. Het is haast onvoorstelbaar hoe vaak de bal slecht op doel wordt geschoten. Het liefst tegen de keeper aan of ver boven het doel uit alsof ze nooit goed hebben leren schieten, waarbij weer een kans verspeeld is op een doelpunt dat bepalend had kunnen zijn voor de eindoverwinning. Ik ren altijd vele malen de trap op en neer als iemand die haast heeft. Met twee treden tegelijk. Als ik mij daarbij niet concentreer lig ik binnen de kortste keren in het ziekenhuis. Dus concentreer ik mij. Dat hoeft weer niet bij het lezen van de Koran. Want iedere boerenkinkel die lezen kan, weet dat wat in de Koran staat, ontsproten is aan het lugubere dunne poep verstand van de historische heidense woestijnpsychopaat met de naam Mohammed (VZMH). De inhoud is alleen gevaarlijk voor domme mensen die zich moslim noemen en hier geen aanstoot aan nemen. Zij zijn de mensen die niet deugen in onze samenleving, als u begrijpt wat ik bedoel. Want voor hen zijn alle niet-moslims mensen die niet deugen en beschouwd dienen te worden als apen die onderdrukt, afgeperst of afgeslacht moeten worden.

Moslims beweren altijd dat zij naar Europa zijn gekomen omdat wij het vieze werk niet meer wilden doen. Laat zij daarmee vooral doorgaan en ophouden met parasiteren op onze kenniseconomie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Het is haast onvoorstelbaar hoe vaak de bal slecht op doel wordt geschoten. Het liefst tegen de keeper aan of ver boven het doel uit alsof ze nooit goed hebben leren schieten, waarbij weer een kans verspeeld is op een doelpunt dat bepalend had kunnen zijn voor de eindoverwinning.
Ik kijk zo weinig mogelijk naar voetbal maar dàt heb ik ook opgemerkt. Een of andere neger -het kan ook een witte vol tattoo's zijn-baant zich met veel moeite en onder dierlijk aanmoedigingsgebrul van het duizendkoppige publiek een weg naar het vijandige doel, krijgt dan een kans om een doelpunt te maken en schopt die bal dan naar alle mogelijke kanten behalve in de richting van het doel. Soms presteren ze het zelfs om die bal in het eigen doel te stampen, beats me
hoe achterlijk je daarvoor moet zijn maar het gebeurt en nog niet weinig ook.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Pizzaman »

Samir laktit schreef:Hans heb je niks beters te doen in je leven
Ik vind jou een loser ! : nono3:
Hey Samir wat je vindt mag je houden.
Je mag echter niks jatten, en alles wat hans vindt heeft ie zelf gevonden.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het is genoegzaam bekend dat moslims niet tegen hun verlies kunnen.

Dat is raar want ze hebben nog nooit wat gewonnen. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Samir laktit
Berichten: 2
Lid geworden op: ma mei 08, 2017 11:41 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Samir laktit »

Ariel schreef:Hoi Samir. Leuk om je te ontmoeten.

Waarom vind jij Hans een loser?
Omdat hans heel veel negatieve berichten heeft geplaatst
En het niet klopt wat hij verteld
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Ariel »

Samir laktit schreef:
Omdat hans heel veel negatieve berichten heeft geplaatst
En het niet klopt wat hij verteld
Geef eens een voorbeeld. Misschien kunnen wij je dan helpen om Hans zijn fout te laten erkennen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Samir laktit schreef:
Omdat hans heel veel negatieve berichten heeft geplaatst
En het niet klopt wat hij verteld
Geef eens een voorbeeld. Misschien kunnen wij je dan helpen om Hans zijn fout te laten erkennen.
Ja, ik ben ook nieuwsgierig. En nooit te beroerd om mijn fout toe te geven. Ik was 12 jaren bij de Jehovah's Getuigen. Ik begreep daarna dat ik een sukkel was geweest die het beste met mijzelf en de rest van de wereld voor had. Jezus was een vredelievend personage. Maar kan dat ook van de profeet Mohammed, die door alle mohammedanen aanbeden wordt, gezegd worden?

Ik ben zeer benieuwd hoe mohammedanen (moslims in de volksmond) denken over het verschil in goedheid en slechtheid tussen Jezus en Mohammed (VZMH).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Ali Yas »

Samir laktit schreef:Omdat hans heel veel negatieve berichten heeft geplaatst
En het niet klopt wat hij verteld
Laat ik dan wat positiefs zeggen! Het is maar goed dat het oorlogstribunaal in Den Haag zo rond het jaar 700 nog niet bestond.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Pizzaman »

Samir laktit schreef:
Ariel schreef:Hoi Samir. Leuk om je te ontmoeten.

Waarom vind jij Hans een loser?
Omdat hans heel veel negatieve berichten heeft geplaatst
En het niet klopt wat hij verteld
Het klopt juist zo'n beetje 99% wat hij vertelt, daarbij vind ik 'm nog behoorlijk positief.
Cynisch, dat wel maar de humor heeft ie nog lang niet verloren. En dat is knap.
Want de islam biedt helaas slechts weinig om te lachen. Wel veel om te janken.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie