Het Westerse verraad jegens de Koerden

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het Westerse verraad jegens de Koerden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:De Turken in Afrin werden verwend door een Turkse aanhanger in Nederland van Erdogan.
Eentje? Ach toe nou! Turken zijn Turken en blijven Turken wanneer zij afstammen van achterlijke primitieve ouders die niets beters wisten te bakken van hun analfabetische saamhorigheid met de fascistische gedachtenstructuur van psychopaat profeet Mohammed.

Ik heb vroeger leuk contact gehad met Turken in het exclusieve grote allereerste Turkse restaurant in Amsterdam aan de OZ Voorburgwal. Mijn reclamestudio grensde aan het restaurant om de hoek in de zijstraat. Seskin Kaya, die ik in het restaurant ontmoette, was toen 18 jaar. Zijn verstandige vader stuurde hem vanuit Turkije naar Nederland. Om te studeren. Want waar Allah het voor het zeggen heeft viert analfabetisme hoogtij dagen.

Ik had versterking nodig voor het voetbalteam waarin ik speelde bij de top amateurclub sc Buitenveldert. En Seskin wist ik te strikken voor mijn team. Hij speelde in de jeugd in Turkije in de hoogste divisie. En dat was te merken. Hij beschikte over een techniek die je heden zelden op de voetbalvelden tegen komt. Zelfs Messie beheerst niet de techniek die Seskin mij in extase bracht. Seskin was rechtsbuiten. Hij is nu computer ingenieur en heeft de verantwoordelijkheid bij Carlson Wagonlit Travel Nederland in Diemen om alle computers draaiende te houden.

By the way . . . Mohammed is de directeur daar. Marokkaan van huis uit. Een alleraardigste vent. Ik heb hem persoonlijk ontmoet. Ik betwijfel of hij moslim is. Alhoewel . . . waarom verandert zo'n aardige man in godsnaam niet zijn wereldwijde besmette voornaam in bijvoorbeeld: Hans. Maar Nidal mag ook. Wie het weet mag het zeggen. Als directeur ben je niet dom. Maar mogelijk wel als alleraardigste mens.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie