Haram als danskunst. Allah kan niet dansen

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Haram als danskunst. Allah kan niet dansen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom wij moslims beter kwijt dan rijk kunnen zijn?

Hans van de Mortel sr. presenteert de komende weken dagelijks twee dansstijlen. Waarom? Omdat niet één dansstijl is bedacht door een aanhanger van profeet Mohammed. Hieronder leest u meer over het virus dat onze beschaving al veel te lang teistert.

TANGO en TWIST

Moslims presenteren zich als DE mislukte mensensoort in onze beschaving Daarom zijn zij overbodig. Ik toon dit aan door telkenmale twee dansstijlen te demonstreren aan de hand van een filmpje waar moslims niets mee te maken willen hebben omdat zij in alles de profeet willen navolgen. Want wetenschap, kunst, dansen, muziek en plezier maken in het leven, is nu eenmaal niet halal volgens de achterlijkheid van Islam, en wordt dientengevolge alleen beoefent door niet-moslims.

Ik begin met de TANGO, die een walgelijke vertoning is voor Allah en een geestelijke tumor veroorzaakt achter de ogen van de moslim. De dans is ontstaan in het christelijke Argentinië, eind 19e eeuw, toen Arabieren als tentbewoners in de zandbak van Allah steevast hun taalgebruik ridiculiseerden door ‘Allah akbar’ te roepen als uiting van hun waardering voor het bestaan van kamelen. Ik presenteer: Obama danst de Tango in Buenos Aires. Dus die kan nooit een goede moslim zijn. Maar hij heeft wel lef.

De tweede dans is de meer populaire uitbundige TWIST uit de jaren zestig. Dansen en muziek, daar houdt een moslim zoals salafist en jihadist Aboutaleb zich verre van. Zijn prioriteit ligt in het minstens twaalf maal bidden per dag tot Allah (zijn eigen woorden)

1. TANGO - Walgelijk! Althans in de ogen van de mislukte mensensoort ‘Islam’.



2. TWIST - Zie ik twee vrouwen zonder hoofddoek? WAARSCHUWING! Sommige beelden kunnen schokkend zijn voor moslims.

Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op di apr 24, 2018 11:26 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Dansen is voor moslims haram

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom we moslims beter kwijt dan rijk kunnen zijn? (2)

ENGELSE WALS en SKA

Hans van de Mortel sr. presenteert serie 2 van de vele dansstijlen die onze beschaving, de niet-moslim-wereld, rijk is. Dat Allah niet kan dansen geloof ik niet. Maar moslims dansen niet. Dat weet ik. Want meten is weten. Dansen is haram. Bovendien weet een ieder dat God het drinken van alcoholische dranken NOOIT verboden heeft. Abraham was stomdronken toen hij zijn slavin Hagar een beurt gaf. Daar kwamen uiteindelijk de afstammelingen van profeet Mohammed uit voort. De naam van dat kind? Ismaël. Vandaar dat moslims ook wel ismaëlieten worden genoemd. Islam is het virus dat onze beschaving teistert. Een virus dat leidde tot de mislukte mensensoort 'moslims'.

Dit keer begin ik met de sophisticated Engelse Wals die stamt uit de tijd dat moslims nog in een tent of primitieve lemen hut woonden (belachelijk dat het meervoud van hut hier geblokkeerd wordt en verandert in N.N waardoor ik mijn tekst moest aanpassen. Een virus?). De tweede dans is de uit de band springende SKA, een gruwel voor achterlijke Korangeleerden. Wetenschap, kunst, cultuur en vreugde zijn niet geschikt voor de moslim - daar moet een moslim zoals salafist en jihadist Aboutaleb zich verre van houden, op straffe van de gesel van Allah en het omdraaien in zijn graf door de profeet.

ENGELSE WALS



Romantisch. Dus zonder kopvod. Niet halal. Dus verboden voor achterlijke mensen: moslims.

SKA



Een beetje gekke dans. Verboden voor moslims! Want de moslim beschouwt zich als de verbeterde mens. Dankzij pedofiel profeet sadist en oorlogscrimineel profeet Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Haram als danskunst. Allah kan niet dansen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom we moslims beter kwijt dan rijk kunnen zijn? (3)

FOXTROT en CHARLSTON

Hans van de Mortel sr. presenteert serie 3 van de vele dansstijlen die onze beschaving, de niet-moslim-wereld, rijk is.

Volgens moslims heeft Allah een hekel aan dansen. Zou Allah niet kunnen dansen? Allah hield overigens wel van wijn. Hoe kunnen anders wijnranken op aarde bestaan? Maar volgens moslims is alcohol verboden door Allah – of was het de vieze pedofiele sadistische profeet Mohammed die dit verbood? Islam is het virus dat onze beschaving teistert. Een virus dat leidde tot de mislukte mensensoort 'moslims'.

FOXTROT



Een stijldans die ontstond in 1910 in de Verenigde Staten. Dansen is een kunst. Ook geschikt voor lelijke mensen. Maar zelfs Marokkaanse moslims komen daar niet voor in aanmerking.

CHARLSTON



De gruwel Gods voor lelijke bekrompen achterlijke moslim-mannen en vrouwen. Filmpje uit de jaren twintig van bijna HONDERD jaar geleden. Anno 2018 zijn Marokkaanse moslims nog altijd in staat de toon van profeet Mohammed aan te geven door met afzichtelijk lelijke kopvodvrouwen in lompen kledij ons straatbeeld te verpesten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie