Ode aan Mercator!

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ode aan Mercator!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Deze presentatie is van de hand van mijn beste onvergetelijke Belgische vriend Mercator.

Hij heeft een hekel aan moslims en al het andere parasietenvolk dat uit islamitische landen en Afrika afkomstig is en onze samenleving komt overspoelen met islamitische achterlijke godsdienstwaanzinnige vervuiling. Volk dat rechtstreeks gelieerd is aan de mislukte mensensoort moslims en door hen vereerde vieze vunzige vuile pedofiel psychopaat profeet, sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed.

Mogelijk heeft dit te maken met bepaalde fouten in het menselijk DNA veroorzaakt door een evenredig mislukte evolutietheorie. Allah weet. En Allah staat toevallig of niet, NIET aan de kant van de Islam. Want moslims zijn door Allah veroordeeld tot het parasiteren op de kenniseconomie en beschaving van NIET-moslims! Islam is volgens Allah een virus waar moslims de dragers van zijn en waar hij niks mee te maken wil hebben.

Voor alle duidelijkheid: Joden, Christenen en Atheïsten bepalen vandaag-de-dag de norm. Ik heb niks met welke religie die verwant is met elke soort van kanker dan ook. Vandaar dat ik atheïst ben. Want het rooms-katholieke geloof is net zo verwerpelijk als dat van de Islam. Dus allebei bemoeizuchtig met de vrijheid van denken van de mens die blijkbaar niet over een vrije wil mag beschikken. KLOPT! Haha! Geen mens heeft een vrije wil. Vandaar dat ik best wel kan opschieten met moslims. Uiteraard op mijn voorwaarden.

Gelet op de prestatie van mijn vriend Mercator mag het duidelijk zijn dat het virus Islam en zijn 1,7 miljard moslim aanhangers, niets, maar dan ook nooit iets heeft kunnen bijdragen aan wat de christelijke beschaving ons gebracht heeft:

VOORUITGANG!

"Toon mij uw vrienden en ik zal zeggen wie gij zijt."


Ik heb niks te mopperen. Bijna al mijn vrienden zijn intelligenter dan ik!

Hallo moslims! Zijn jullie er nog? Nu niet laf zijn, weglopen en een goed gesprek uit de weg gaan.

Moslims missen Westerse Beschaving
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie