Moslimsex met schapen.

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

nadia schreef:oeps :o
was dat de koran, dat had ik niet opgemerkt.
dit plaatje stond op een website (link van weda)
ik dacht dat dit het boek van khomeinie was met al zijn gruwelijke regeltjes..

sex met babby's en sex met dieren (absurde ideeen)

anyway, wil nog steeds leren hoe het wel moet..
Je hebt het perfect gedaan Nadia.
Probeer het eens met een gewoon plaatje op de zelfde manier.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Nr1415
Berichten: 81
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 11:33 pm

Bericht door Nr1415 »

Als jullie niet eens moslim zijn,hoe kunnen jullie dan weten wat dat er in de Islam is toegestaan of niet?
Praat eens over jullie zelf,en stop eens met duscusseren over de Islam en de moslimmen.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Dan snap je deze site niet. Kijk eens bij de doelstellingen, lees die maar.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Nr1415 schreef:Als jullie niet eens moslim zijn,hoe kunnen jullie dan weten wat dat er in de Islam is toegestaan of niet?
Praat eens over jullie zelf,en stop eens met duscusseren over de Islam en de moslimmen.
Wat er in de islam is toegestaan of niet is op schrift gesteld (laten we de vermeende goddelijke oorsprong even buiten beschouwing). Iedereen die kan lezen, schrijven en nadenken kan dus discussiëren over de islam.
Wees welkom en doe mee.

Groet, Sjeng
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Nr1415
Berichten: 81
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 11:33 pm

Bericht door Nr1415 »

ja,kan discusseren,maar hebben nooit gelijk,haha.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Nr1415 schreef:ja,kan discusseren,maar hebben nooit gelijk,haha.
eerst zien, dan geloven....
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

De Bijbel verbiedt seks met dieren, zoofilia. Een dergelijk verbod staat niet in de Koran. Mij is ook geen Sahih Hadith bekend die dit verbiedt.
Nr1415
Berichten: 81
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 11:33 pm

Bericht door Nr1415 »

eerst zien dan geloven?
Hmmm..geloof je dat jou eigen moeder je echte moeder is?
Misschien ben je verwisseld bij je geboorte,dat kan,toch?...
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Sjeng schreef:
Nr1415 schreef:ja,kan discusseren,maar hebben nooit gelijk,haha.
eerst zien, dan geloven....
Zien zul je zeker wel. Ben alleen bang dat het dan te laat is.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Linda Danvers schreef:De Bijbel verbiedt seks met dieren, zoofilia. Een dergelijk verbod staat niet in de Koran. Mij is ook geen Sahih Hadith bekend die dit verbiedt.
En daaruit kun je concluderen?
Man en Vrouw dat is wat toegelaten is.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Nr1415 schreef:eerst zien dan geloven?
Hmmm..geloof je dat jou eigen moeder je echte moeder is?
Misschien ben je verwisseld bij je geboorte,dat kan,toch?...
Echte allahtone intelligentie is iets vertellen waar een weldenkend mens niet zo gauw op komt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimsex met schapen.

Bericht door King George »

Migrant arrested for sexually assaulting three women and several sheep and goats in Germany

By VOICE OF EUROPE 30 October 2018

Afbeelding

The German police have arrested a 28-year-old man from Eritrea for multiple sexual offences. The man targeted sheep and goats on a farm in Freiburg and sexually assaulted three women, as well.

Forensic investigators noticed that DNA of a sexual assault case from 11 May this year could be linked to several cases of animal sex attacks in spring 2017.

In May a 30-year-old woman was approached and tackled by a man with sexual intent. Fortunately she was saved by a passing cyclist.

On 12 June, another sex attack took place on a 31-year-old woman. Someone raped the woman or tried it, as no further details were given.

The latest sexual assault was on 1 July this year, with a man attacking a 20-year-old in a house entry way on her way home.

The Criminal Investigation Department identified the alleged perpetrator, who is the now arrested 28-year-old.

The collection of a DNA sample from the man showed a match with the sexual assault of 11 May and the attacks on animals in spring of 2017.

The then unknown culprit was charged with sexually assaulting sheep and goats on a farm in Freiburg.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie