Merkbaar en Meetbaar.

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Teva Teff

Re: Gefrustreerd

Bericht door Teva Teff »

hans van de mortel schreef:
hans van de mortel schreef:Ik heb eens rustig de tijd genomen om deze topic helemaal uit te lezen.

Ik zou iedereen aanraden dat ook nog eens te doen indien men twijfelt aan mijn onderstaande gedachte.

Volgens mij is Tefa Teff een zeer gefrustreerde teef. Sorry, ik moet zeggen zeer gefrustreerde persoonlijkheid. Er heeft ongetwijfeld iets ernstigs in haar leven plaatsgevonden dat haar leven veranderd heeft in een cynische levensvisie. En haar zo heeft aangezet tot al die eenzijdige kortaf neergezette van levensvreugde ontbrekende reacties.

Had het wat te maken met geloof? Was zij ooit lid van een kerkgenootschap, misschien wel verliefd/getrouwd met zo iemand? Is zij belazerd? Het lijkt er veel op. OK, allemaal speculaties. Maar ze heeft het er zelf naar gemaakt met haar reacties op dit forum.

Als ’fijnproever’ is mij dat opgevallen bij mevrouw TT. Ben ik soms de enige?
Had ik al mijn excuses aangeboden Teva? Mijn reactie was waarschijnlijk ingegeven omdat jouw reacties mij niet bevielen. Een zeer slechte zaak om je objectiviteit door emoties te laten beïnvloeden. Komt voort uit mijn onzekerheid, denk ik.
Ja, hoor, dat had je al gedaan.
Mogelijk heeft Teva toch gelijk met haar stelling, volgens mij.
Ja, wellicht.
Ik ben ooit als jongetje geboren en leef nu als volwassene in gemeenschap met een leuke vrouw.
Teva Teff

Re: Gefrustreerd

Bericht door Teva Teff »

hans van de mortel schreef:Ik heb eens rustig de tijd genomen om deze topic helemaal uit te lezen.

Ik zou iedereen aanraden dat ook nog eens te doen indien men twijfelt aan mijn onderstaande gedachte.

Volgens mij is Tefa Teff een zeer gefrustreerde teef. Sorry, ik moet zeggen zeer gefrustreerde persoonlijkheid. Er heeft ongetwijfeld iets ernstigs in haar leven plaatsgevonden dat haar leven veranderd heeft in een cynische levensvisie. En haar zo heeft aangezet tot al die eenzijdige kortaf neergezette van levensvreugde ontbrekende reacties.

Had het wat te maken met geloof? Was zij ooit lid van een kerkgenootschap, misschien wel verliefd/getrouwd met zo iemand? Is zij belazerd? Het lijkt er veel op. OK, allemaal speculaties. Maar ze heeft het er zelf naar gemaakt met haar reacties op dit forum.

Als ’fijnproever’ is mij dat opgevallen bij mevrouw TT. Ben ik soms de enige?
Die Hans, na al die jaren is hij nog even scherp.
( Dit bijna vergeten topic vond ik vandaag weer terug )
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Merkbaar en Meetbaar.

Bericht door Pilgrim »

Je merkt dus wel dat je flink wat aandacht trekt. Maar of het positieve aandacht is...? :scratch:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie