De verschillen tussen Allah en God.

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ashadoe schreef:
Freya schreef:
Ariel schreef: Niet zo moeilijk Ashadoe...

Dus.....Is islam met het zwaard verspreid.
Inderdaad, Ashadoe, je quote Mohyouknow19 met de zin:
Wij mogen niemand aanvallen totdat zij ons eerst aanvallen of oorlog verklaren
terwijl dat natuurlijk bewezen en klinkklare onzin is. Moslims gaan nu het volgende doen, of net zoals jij, mijn naam is haas, of negeren, of zeggen dat het een leugen is en er een koranvers bijslepen (waar tientallen tegenover zijn te zetten, met het tegendeel), of, en dat lijkt het populairst, de misdaden van het westen en/of christenen daartegen zetten, alsof dat het goed maakt......

De afschuwelijke daden van Mohammed, hebben de toon gezet. Zoals een seriemoordenaar die lief is voor oude dametjes.

Hopeloos dus.
Kom nou toch! Gaan we zo beginnen? Elk land en elk volk in de hele wereld heeft ooit wel eens een poging gedaan om zijn land uit tebreiden tot een rijk! Om de macht in handen te krijgen. En allemaal waren ze verliezers aan het einde.

Nederland heeft toch ook in Indonesie gevochten?
Duitsland heeft toch ook Joden gedood?
Frankrijk stichtte een heel Rijk onder de naam Napoleon?
ik kan zo wel doorgaan!
Goh Ashadoe, heb je het eindelijk door?

Jouw laatste vier zinnen, is namelijk precies wat de moslims altijd zeggen en schrijven. Het westen is slecht, kolonisatie, maken andere altijd tot slachtoffer, heel zielig allemaal. Terwijl ze beweren, dat moslims totaal niet zo zijn, moslims zijn alleen maar naar andere landen gegaan, om met bloemetjes en korans strooiend de Islam te prediken!

Maar dat laatste gaat totaal niet op. Al vanaf het moment, dat Mohammed steeds machtiger begon te worden, is het een bloedig geheel geweest, met veroveringen, die niets te maken hadden met het verspreiden van de godsdienst, maar om macht en rijkdom te behalen. Waarom mochten de overwonnen stammen, niet tijdens de eerste drie dagen, zich bekeren tot de Islam? Omdat ze dan niet lekker geplunderd en verkracht konden worden.

Enig idee, hoe Noord-Afrika door de moslims is overwonnen? Vooral met de berbers hadden ze wel wat moeite, in totaal 50 jaar geduurd, maar dat was de moeite, om die mooie blanke vrouwen als slavinnnen te verhandelen en de mannen als lijfeigenen in het moslimleger te stoppen. Het is wat een koningin van de de Berbers nog zei tegen de moslims:
Komen jullie hier nu om alleen jullie boodschap, de Islam te brengen? Dan zeg ik, laat jullie boodschap hier, voordat jullie vertrekken. Hebben ze helaas niet gedaan, tot op heden worden berbers nog steeds zwaar gediscrimineerd. Khadaffi heeft het in zijn groene boekje, over het uitroeien van de berbers, in Marokko, mag je je eigen kind alleen maar een islamtische naam geven, andere namen, zoals berberse namen zijn verboden!!

Graag wil ik je verwijzen, en hoop ook dat je het leest, naar mijn posten die ik heb geschreven, als antwoord op Serdar, een moslim die bij het minste of geringste ALTIJD de kolonisaties van het westen erbij haalden, en hij is niet de enigste moslim die dat gedaan heeft:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... rdar#82843
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... rdar#83053
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... rdar#83531

En eens kijken of Hindoe Kusj je wat zegt..............
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Bericht door Jan Janssen »

mohyouknow19 schreef:
Jan Janssen schreef:
mohyouknow19 schreef:

Al-Yaum (Dag) in de koran 365
Beste Moh,

Jouw vriend saaws heeft van de koran blijkbaar weinig kaas gegeten en heeft een maanjaar van ongeveer 354 dagen ingesteld.

Stel je dan voor om toch het kafir jaar van 365 dagen te gebruiken ipv het islamitisch jaar?

Jan
Ik weet niet waar jij het over hebt.
het woord dag komt 365 keer voor in de koran.

Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Beste Moh,

Ik dacht dat dit een makkie zou zijn voor jou maar ik heb mij vergist. Je antwoord is dan ook naast de kwestie. Ik probeer even opnieuw.

1. De Koran is een wonder
2. Het woord Youm of dag komt 365 keer voor in de Koran
3. Het islamitische jaar zoals door Mohamed ingesteld is ongeveer elf dagen minder dan 365
4. Het kafir jaar en het jaar van de tijd van jahiliyya en het perzische jaar bedragen alle 365 dagen
5. Mohamed heeft de boodschap van allah niet begrepen dat hij een jaar van 365 dagen en niet van 354 dagen moest instellen

Ik vergelijk even:

1. Een jaar op mars is 100 dagen
2. Ik ben een nieuwe profeet en vind een boek uit waarin DAG 100 keer voorkomt
3. Ik breng mijn leven door met het beschimpen van de marsmannetjes die mijn boodschap niet aanvaarden
4. IK stel een jaar in van 200 dagen
5. Een van mijn volgelingen komt af met het geniale idee dat in mijn boek 100 keer het woord DAG voorkomt net zoals in het marsjaar. Deze volgeling wordt natuurlijk uitgelachen omdat zijn profeet gezegd heeft dat een jaar 200 dagen bedraagt.

Groeten,
Jan
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Bericht door Jan Janssen »

mohyouknow19 schreef:
Roelof schreef:Ja Thomas, in plaats van zijn gewelddadige geloofsgenoten proberen te overtuigen dat ze verkeerd bezig zijn komt tie ons ongelovigen lastig vallen... :mad:

Dat doen wij ook dag en nacht wij proberen iedereen zo veel mogelijk kennis te geven over de ware islam namelijk de koran en de suna.

Maar de profeet Mohammed(vzmh) heeft het al gezegd.
de joden hebben zich gesplitst in 71 sekten, de christenen hebben zich gesplitst in 72 sekten en de moslims zullen zich splitsen in 73 sekten. hij zei daarna: allen zullen in de hel belanden behale 1.
dat betekent dat er 1 groep van de joden, 1 groep van de christenen en 1 groep van moslims tot de geredde groep zullen zijn.
joden zijn: de volgelingen van mozes tot aan de tijd van Jezus.
christenen: de volgelingen van jezus tot aan de tijd van Mohammed.
moslims: de volgelingen van Mohammed tot aan de dag des oordeels.
dag des oordeels: dat is de dag dat alle mensen opgewekt zullen worden. vanaf de eerste mens Adam tot aan de laatste mens.
op deze dag zullen de mensen veroordeelt worden naar hun daden.
in de koran maakt god vele meldingen over deze grote dag, die 50.000 jaar zal duren.
een moslim die een niet-moslim onrecht heeft aangedaan zal hiervoor gestraft worden. of deze persoon een jood een christen een atheist of welk geloof deze persoon ook heeft.

Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Moh,

Kan je eens een lijstje geven van deze resp 71, 72 en 73 sekten?

Volg jij een God die zo slecht is dat hij bijna iedereen naar de hel stuurt? En die zelfs nog zorgt voor een meerderheid vrouwen in de hel omdat ze ondankbaar zijn tegenover hun man, en dit volgens de hadith.

Ben jij fier om een god te volgen die bijna iedereen naar de hel stuurt? Hoe denk je zelf aan de hel te ontsnappen? Tot welke secte behoor jij?

Jan
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

mohyouknow19 schreef:Ik weet niet waar jij het over hebt.
het woord dag komt 365 keer voor in de koran.

En dit boek Heeft god geschreven en geopenbaardt aan de mensheid.
Mohammed(vzmh) was slechts een boodschapper.
1 bewijs dat de koran afkomstig is van god de almachtige de alwijze :
Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Het bewijs voor een hele domme die iets goddelijk noemt als er tot 365 geteld kan worden.
Hoe achterlijk kan een moslim denken.
En dan een jaartelling inoeren gebaseerd op de maanstanden.
Overigens als het woord dag 365 en 1/4 keer in de koran genoemd zou worden, is dat nog geen enkel bewijs.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

mohyouknow19 schreef:Waarom denk je dat ik schreeuw.
Omdat je een klein kindje bent dat verongelijkt is. Ik veronderstel dat je de waarheid wilt horen, dus bij deze. Hard en direct.
mohyouknow19 schreef:Ik ben niet degene die leugens over de islam vertelt of geloof van anderen.
Eigenlijk wel. De leugens die jij over de islam verteld, bewust (want vaak beweer je ook het tegendeel van wat je 3 posts ervoor beweerde) zijn erg. De leugens die jij over de andere godsdiensten verteld, zijn nog erger.

Dat jij een doodscultus volgt is niet onze fout. Stop alstublief met schreeuwen. En stop dat op ons te steken.

Dat jouw profeet zijn 9-jarig nichtje tegen haar wil verkrachtte, en aan moslims wereldwijd vraagt om hetzelfde te doen, is volledig de schuld van de pedofiele profeet zelf. Dat hij een terrorist was, en genocides uitvoerde is niet iets wat moslims ontkennen. Stop met dergelijke idiotigheden te verspreiden.
mohyouknow19 schreef:Ik volg alleen de koran hoe de overgeleverd is aan de profeet vrede zij met hem.
Jij volgt de koran niet. Dat weet je ook. Hoe dom denk je dat wij zijn ? Het wordt gewoon hoog tijd dat je dat aan jezelf ook nog toegeeft.

Wie ga jij vermoorden ? (koran 9:111), want anders ben je geen moslim. Je noemt mij "vriend" verschillende keren, bewust wetende dat dat volkomen haram is, en volgens de pedofiele profeet jouw christen maakt (5:51), ...

Alle sorry maar wij hebben onze ogen open.
mohyouknow19 schreef: En ik heb je duizend keer gezegd de islam is vrede zolang we niet bestrijdt worden.
En je kan een leugen blijven herhalen. Dat maakt hem niet waar.

2:213 "vechten is je geboden. zelfs al vind je van niet, want allah weet het beter"

Kom, vertel eens de waarheid tegen jezelf en maak de keuze die je moet maken : wordt je een ex-moslim of een terrorist ? Ga je onschuldigen proberen uit te moorden of verlaat je de islam ? Want dat zijn de enige keuzes die je hebt. Vertel jezelf de waarheid en maak je keuze.

En aanvaard dan ook de consequenties van die keuze.
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Bericht door Jan Janssen »

mohyouknow19 schreef:
Jan Janssen schreef:
mohyouknow19 schreef:

Al-Yaum (Dag) in de koran 365
Beste Moh,

Jouw vriend saaws heeft van de koran blijkbaar kaas gegeten en heeft een maanjaar van ongeveer 354 dagen ingesteld.

Stel je dan voor om toch het kafir jaar van 365 dagen te gebruiken ipv het islamitisch jaar?

Jan
Ik weet niet waar jij het over hebt.
het woord dag komt 365 keer voor in de koran.

En dit boek Heeft god geschreven en geopenbaardt aan de mensheid.
Mohammed(vzmh) was slechts een boodschapper.
1 bewijs dat de koran afkomstig is van god de almachtige de alwijze :


Mohamed kwam uit een Arabische stam genaamd de Quraisj, de joden keken altijd neer op de Quraisj. Ze vonden de arabieren barbaren, en de arabieren konden ook niet opschieten met de joden. Dus als Mohamed de Quraan zelf zou hebben geschreven waarom zou een hoofdstuk uit de Quraan naar Maryam noemen? Maryam stond toen bekend als een joodse vrouw. en waarom kom je in de hele Quraan niks tegen over de gevoelens van Mohamed ? Of dat hij een beschrijving geeft van zich zelf? En in de hele Quraan kom je niet de namen tegen van de vrouwen van Mohamed, of zijn kinderen. Maar je komt er wel de namen en verhalen tegen van de vroegere profeten. Als mohamed de Quraan zelf heeft geschreven dan zou hij ook een bescrhijving geven van zijn gevoelens maar dat lees je niet terug in de Quraan. In de Quraan kom je ook wetenschappelijke feiten tegen, zoals het menselijke lichaam, of hoe de bergen zijn ontstaan, de wolken en hoe regen tot stand komt. Deze feiten is men pas te weten te komen in 19 de eeuw met behulp van aparratuur. Zonder deze apparatuur kon men dat nooit weten, dus de profeet ook niet. Daarom is de Quraan het woord van Allah Taala. Er zijn nog meer bewijzen.


Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Moh,

Je begrijpt blijkbaar niets van de Islam. Alle profeten waren joden en die volgen de moslims zogezegd ook.

De hele koran is een reflectie van het leven van Mohamed. Het grootste deel is een scheldtirade aan het adres van de ongelovigen die Mohamed door hebben en hem niet willen volgen;

Surah 33 praat een schande goed toen Mohamed zijn schoondochter wou huwen wat in die tijd not-done was.
Surah 66 gaat onder andere over een sex-schandaal met Mariam en Hafsa
Surah 111 wordt gebruikt om Abu Lahab en zijn vrouw naar de hel te wensen

Lees de oudst beschikbare biografie door Ibn Ishaq en je zal de context zien en begrijpen

Groeten,
Jan
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Weet je jongens.
Ik ben bang dat onze moslims niet jokken.
Ze denken namelijk dat ze de waarheid spreken.
In onze ogen mag dat als jokken overkomen, maar Moh, en andere moslims spreken HUN waarheid en dan is het niet jokken.
Misschien moeten we ze daarom maar niet als leugenaar uitmaken, maar ze ONZE waarheid vertellen.
In hun ogen komt dat misschien ook over als jokken.

Dit is wat ik er van denk.

Vriendelijk groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Hier zijn wat echte wordcounts uit de koran : zoals je ziet zijn ze zo random als het wordt, gesorteerd op voorkomen :
(aantal keer) (woord)
9676 the
4997 you
4894 and
3801 of
3789 to
3065 they
2974 is
2885 god
2108 a
2102 in
2067 them
2000 he
1971 we
1908 who
1865 will
1834 for
1568 are
1532 not
1495 that
1487 their
1256 have
1244 your
1186 with
1180 it
1131 be
1106 this
1105 from
1087 those
1014 center
998 do
989 as
950 his
944 him
927 lord
821 if
803 people
750 said
750 most
693 shall
690 i
680 when
666 one
600 on
596 say
594 then
577 what
560 by
558 all
527 gods
522 our
516 day
498 my
473 us
466 believe
455 or
437 no
424 was
414 earth
401 me
388 has
382 any
373 retribution
370 but
362 were
358 can
353 only
351 messenger
346 see
339 o
326 never
320 righteous
308 may
307 among
298 did
290 everything
285 life
282 would
280 foots
280 an
276 believers
274 thus
271 nor
268 before
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Heh mijn antispam filter is van mening dat de koran spam is. Goed getrained dat beestje :lol:
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ariel schreef:Weet je jongens.
Ik ben bang dat onze moslims niet jokken.
Ze denken namelijk dat ze de waarheid spreken.
In onze ogen mag dat als jokken overkomen, maar Moh, en andere moslims spreken HUN waarheid en dan is het niet jokken.
Misschien moeten we ze daarom maar niet als leugenaar uitmaken, maar ze ONZE waarheid vertellen.
In hun ogen komt dat misschien ook over als jokken.
Dat is waar als het over algemene geloofskwesties gaat. Maar moh19 is niet over algemene geloofskwesties bezig, maar hij vervalst perfect verifieerbare feiten.

Het woord "dag" komt bijvoorbeeld veel meer dan 365 keer voor in het boek van de pedofiele profeet.

Dit had moh19 kunnen checken voor hij het neerschreef. Maar hij doet dat bewust niet. Dat is op zijn best plagiaat, maar in zijn geval weet je dat het gewoon een bewuste leugen is.
Laatst gewijzigd door tomc op ma jun 04, 2007 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Volgens mij ben je het woord hel vergeten.
Probeer het eens. Je zal schrikken.
Het woord "dag" komt bijvoorbeeld veel meer dan 365 keer voor in het boek van de pedofiele profeet.
Misschien bedoelt hij in de Arabische vertaling?
Zou daar verschil in zitten?
Daar ben ik benieuwd naar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ariel schreef:Volgens mij ben je het woord hel vergeten.
Probeer het eens. Je zal schrikken.
215 hell
48 fire
32 hellfire
8 hellish
1 shell

Totaal : 304 keer over de hel bezig in de koran

188 heavens
65 heaven

Totaal : 253 keer hemel

Straf komt ook veel vaker voor dan beloning trouwens.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welke Koran browser gebruik jij?

Als je deze gebruikt dan zal je zien dat het woord hel of een verwijzing er naar vaker voorkomt.

Query: hell
Occurrence of matched words (across all versions): hell-1195
Found total of 1195 references across all versions.

http://www.quranbrowser.com/

Day…

Query: day
Occurrence of matched words (across all versions): day-4884
Found total of 4884 references across all versions.

Ik denk dat jouw browser nauwkeurig is, of ik doe het verkeerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ik heb gewoon een .txt van de korantekst afgehaald en voor het exacte woordje "dag" gezocht.

En ook wordcounts gemaakt op dezelfde manier. Ik geloof dat het de picktail vertaling is.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Kullu Nafsin Dha'iqatu Al-Mawti.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Kullu Nafsin Dha'iqatu Al-Mawti.
En nu in het Nederlands Chaimae.
Weet je nog wat we afgesproken hebben?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:Kullu Nafsin Dha'iqatu Al-Mawti.
En nu in het Nederlands Chaimae.
Weet je nog wat we afgesproken hebben?

Elke ziel zal de dood proeven.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dank je wel Chaimae.
En dat is waar, maar dat is niet het punt.
Het punt is hoe leeft men het leven.
geef je liefde aan de gehele mensheid, leef je een waardevol leven, help je mensen , en kan je zonder angst te hebben van het leven genieten.

En als je zo'n leven gehad hebt, dan is sterven niet erg.
Aan alles komt een eind. Ook aan ons leven. Niets is eeuwig.
En Chaimae, de meeste mensen zijn op een gegeven tijdstip toe aan de dood. Mensen die heel oud of ziek zijn vinden het niet erg om te sterven. Het is genoeg zeggen deze mensen en gaan rustig hun dood tegenmoet.
Alleen heel zwaar gelovige mensen die bang gemaakt zijn voor God zijn bang om te sterven.
Jammer.
Dood bestaat niet. Leven wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Mijn opa zei: "wie benauwd leeft, zal benauwd sterven" :wink:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Roelof schreef:Mijn opa zei: "wie benauwd leeft, zal benauwd sterven" :wink:
Jij hebt of had een wijze opa Roelof!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Hallo Ashadoe, het je nog een antwoord op
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ght=#92753
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Islaminside schreef:moh''

Kan je eens een lijstje geven van deze resp 71, 72 en 73 sekten?

Ik heb er een paar opgeschreven .
Er zijn zoveel die verschillen van elkaar.

Wij volgen daarom alleen de koran (van god) hoe die geinterpeteerd is aan de profeet mohammed (vzmh).
Terwijl andere groeperingen hun imaams en leiders , metgezellen als profeten zien.

Nee.

Mohammed (vzmh) heeft gezegd degene die niet mijn overlevering volgt behoort niet tot de islam.


Volg jij een God die zo slecht is dat hij bijna iedereen naar de hel stuurt? En die zelfs nog zorgt voor een meerderheid vrouwen in de hel omdat ze ondankbaar zijn tegenover hun man, en dit volgens de hadith.

Ik kan tegen niemand zeggen jij gaat naar de hel (ja of nee) ?
Ik oordeel niet .
Dat kan alleen god doen , hij kent het verborgene van de mensheid.
Je moet het zo zien , hij heeft ons geschappen .
Wij waren niks , hij heeft ons gemaakt en een leven gegeven .
En hij kan het weer van ons afnemen.
HIj kan ons straffen en belonen.
Wij zijn in dienst bij hem.
Dit wereldse is een examen.

En de profeet zij vervloekt zijn degene die vrouwen aanbidden , geld aanbidden en hun werk aanbidden .

Allah heeft in de koran gezegd :

zij verkiezen het wereldse leven terwijl het hiernamaals beter is en blijvender , voor eeuwig.

En degen wie bepaalt wie naar de hel gaat of het paradijs is god hij kent het verborgene van de 7 hemelen en de aarde en hij weet wat er in jouw ziel is.

KIJK ALLEEN NAAR DE VINGERTOPPEN ELKE MENS IS UNIEK .

Voorwaar allah weet wat gij placht te doen.
Ach nee. De volgende, imbeciele, religieuze fanaat dient zich aan. Het zoveelste wanproduct van eeuwenlange, Noord-Afrikaanse incest.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Voorwaar allah weet wat gij placht te doen.
Ach nee. De volgende, imbeciele, religieuze fanaat dient zich aan. Het zoveelste wanproduct van eeuwenlange, Noord-Afrikaanse incest.

Ik ben het mohyouknow19 heb me naam verandert islam van binnen in.
Islaminside .

Het ware geloof namelijk de koran en de suna van de profeet mohammed vrede zij met hem.

En ik ben een schepsel van god net zoals jij .

Alleen weet je dat sommige mensen en persoon uitschelden , haten en discrimeren .
Ze kunnen niet zeggen wat hij fout doet of meschien heeft hij niks fout gedaan.
Pure afgunst en jaloerzie.
Voor de rest heb ik niks te zeggen is no goed .

Je bent echt niet goed nee ' daat heb je 100% procent gelijk in :razz:

Met vriendelijke groeten islaminside of mohyoukonw19
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Islaminside schreef:Voorwaar allah weet wat gij placht te doen.
Ach nee. De volgende, imbeciele, religieuze fanaat dient zich aan. Het zoveelste wanproduct van eeuwenlange, Noord-Afrikaanse incest.

Ik ben het mohyouknow19 heb me naam verandert islam van binnen in.
Islamside .
Ik dacht het al: je bent een imbeciel. Al dat geinstitutionaliseerde geneuk tussen neven en nichten levert generaties van meelijwekkende, beschadigde mensen op. Misschien is er nog hoop voor je. Maar dat zeg ik eigenlijk alleen maar om je een plezier te doen want ik geloof er niet echt in.

Met vriendelijk groet,

iznogoodh
Laatst gewijzigd door Iznogoodh op wo jun 06, 2007 8:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Pure afgunst en jaloerzie.
Is't weer van dat ? Afgunst, jalouzie waarop, waarvan ?????
Gesloten