Islamitische wetten (Sjiieten)

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Manon

Islamitische wetten (Sjiieten)

Berichtdoor Manon » Wo Jan 23, 2008 8:43 pm

Ik veronderstel dat het sjiietisch is, vermits er ook een hoofdstuk over het tijdelijk huwelijk in voorkomt, en er bovendien rekening gehouden wordt met echtscheidingen indien "je vrouw minder dan negen is en nog geen menopauze heeft"..... of hoelang de negenjarige tijdelijke vrouw moet wachten tussen twee tijdelijke huwelijken door.

http://al-islam.org/laws/

Uren lees- en studieplezier mensen! :wink:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 23, 2008 10:57 pm

Najis dingen.

106. The dogs and pigs which live on land are najis, and even their hair, bones, paws and nails, and every liquid substance of their body, is najis. However, sea dogs and pigs are Pak.

Wat een zeehond is wist ik, maar wat een zeevarken is dat wist ik nou weer niet.
Nou hier is hij. In volle glorie. Het blijkt een haaisoort te zijn. In ieder geval is hij pak.
Weer wat geleerd van Moslims. Toch wel een wonder dat het zeevarken al genoemd werd in de koran.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Bronnen Centrum”