1950: De Islam grijpt zijn kans

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Mahalingam

1950: De Islam grijpt zijn kans

Berichtdoor Mahalingam » Za Jan 17, 2009 5:06 pm

In De Leidse Post van 1 september 1950 verscheen een artikel met de kop:
"De islam grijpt zijn kans" van W. Panman
dat waarschuwt voor het opdringen van het Mohammedanisme in Nederland en waarschuwt voor de gevolgen.
http://i44.tinypic.com/2wecrj4.jpg
Er zou een vervolgartikel zijn:
In een volgend artikel hopen wij meer uitgebreide bijzonderheden te verschaffen omtrent deze Nederlandse zending der Mohammedanen
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Re: 1950: De Islam grijpt zijn kans

Berichtdoor Ariel » Za Jan 17, 2009 5:17 pm

Kan je nagaan. Een artikel van 58 jaar geleden , die waarschuwd voor Islam.
De Leidse Post is wat PC betreft in deze afgelopen 58 jaar ook stevig veranderd. Zo'n artikel komt er nu niet meer in.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Nov 15, 2011 9:49 pm

deleted :cry:
Heeft iemand het plaatje bewaard?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 15, 2011 9:57 pm

Ik niet Ozes. Sorry. Waarschijnlijk was het plaatje nu niet meer genoeg politiek correct voor Leiden.
Ik weet ook niet meer om wat voor plaatje of artikel het ging.
Zo ze je maar weer, je moet eigenlijk het gehele artikel hier op het forum plaatsen zodat het bewaard blijft.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Nov 15, 2011 10:06 pm

oke, jammer, dit soort plaatjes sla ik altijd op, vooral alles wat al wat ouder is omdat de kans groot is dat het er word afgehaald.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Wo Nov 16, 2011 1:29 am

"OEeehhh! Wat zijn we bang! De Mozzzzlemzzz nemen Nederland over!!!"

:?

Zoals het in 2010 stond:

Afbeelding

Zoals het over 15 jaar zal staan:

Afbeelding

Een stijging van 0.5%! Immigratie daalt sterk, maar emigratie stijgt op dit moment:

"Totaal kwamen er hier 346 duizend mensen uit moslimlanden de afgelopen 13 jaar en vertrokken er 219 duizend en dat geeft dus het saldo van 127.000. Totaal kwamen naar Nederland de afgelopen 13 jaar 1,5 miljoen mensen en vertrokken er 1,3 miljoen".
    http://www.flipvandyke.nl/2009/12/massa ... e-cijfers/

"In de zeven jaar vanaf 2002 kwamen er 60,8 duizend (moslims uit Arabische landen) en vertrokken er 69.700".
    http://www.republiekallochtonie.nl/mass ... che-landen

"De immigratiecijfers laten een scherpe daling zien (vooral bij de Turken en Marokkanen)".
    http://www.sigra.nl/fileadmin/archief/d ... es_v04.doc
Laatst gewijzigd door Ibn Kathir op Wo Nov 16, 2011 1:32 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Wo Nov 16, 2011 1:31 am

Moslims in de EU:

Afbeelding
http://sargasso.nl/archief/2009/06/17/a ... in-europa/

Volgens andere statistics:

"Muslims are inadequately captured in demographic statistics: the most conservative
    estimate based on official and, where they are not available, unofficial data is of a
    Muslim population of around thirteen million, around 3.5 per cent of the total
    population of the European Union
    , but with great variations between Member States".
    http://fra.europa.eu/fraWebsite/attachm ... ons_EN.pdf
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Wo Nov 16, 2011 1:38 am

Plak even het aandeel van Moslims in de Misdaad erbij & het aantal Moslims dat Sharia wetgeving steunt?

~Winston Churchill.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Wo Nov 16, 2011 1:45 am

Ozes schreef:Plak even het aandeel van Moslims in de Misdaad erbij & het aantal Moslims dat Sharia wetgeving steunt?

Dat is precies wat de racisten zeiden over de zwarten. Is het niet tijd dat je ophoudt met je racisme?

Jullie zijn bang voor de "gruwelijke-Islam", zoals Wilders. Bang voor een illusie. Bang voor iets dat niet bestaat. Islam is niet wat jullie denken.

Lees boeken. Neem afstand van anti-islam websites. Ga naar de juiste personen!

Een man had oogpijn. Hij ging naar de dierenarts. Hij kreeg koeien medicijnen. Hij werd blind. Hij kwam klagen: U gaf mij koeienmedicijnen!! De dierenarts zei: Als jij geen koe was, waarom kwam je dan naar mij?! Zie je niet GROOT boven mijn deur staan : DIERENARTS?!

Ga naar de juiste personen. Neem kennis van geleerden , niet van "onwetenden" die zichzelf voordoen als "wetenden"!

Ozes

Berichtdoor Ozes » Wo Nov 16, 2011 1:57 am

Spoiler! :
Ibn Kathir schreef:
Ozes schreef:Plak even het aandeel van Moslims in de Misdaad erbij & het aantal Moslims dat Sharia wetgeving steunt?

Dat is precies wat de racisten zeiden over de zwarten. Is het niet tijd dat je ophoudt met je racisme?

Jullie zijn bang voor de "gruwelijke-Islam", zoals Wilders. Bang voor een illusie. Bang voor iets dat niet bestaat. Islam is niet wat jullie denken.

Lees boeken. Neem afstand van anti-islam websites. Ga naar de juiste personen!

Een man had oogpijn. Hij ging naar de dierenarts. Hij kreeg koeien medicijnen. Hij werd blind. Hij kwam klagen: U gaf mij koeienmedicijnen!! De dierenarts zei: Als jij geen koe was, waarom kwam je dan naar mij?! Zie je niet GROOT boven mijn deur staan : DIERENARTS?!

Ga naar de juiste personen. Neem kennis van geleerden , niet van "onwetenden" die zichzelf voordoen als "wetenden"!
Als westerlingen massaal naar jouw land zouden komen om daar barbaarse wetgeving op te leggen, zoals dat een vrouw vier getuigen nodig heeft om een verkrachtingszaak te bewijzen anders loopt ze zelf risico om de doodstraf voor overspel te krijgen, of dat men ter dood veroordeelt kan worden omdat je buurman zegt dat je hun profeet hebt beledigt, zou je dan nog zo denken?

Tuurlijk zou je dat doen, maar dat zegt iets over jouw gesteldheid.
Als Westerlingen in Kabul 80 tot 90% van de verkrachten zouden doen zoals Moslims doen in Duitse steden of in Noorwegen, dan zou ik je niet eens een man noemen als je hier niet tegen zou verzetten. Niet dat ik dat nu wel doe, geen enkele man zou een pedofiel als profeet volgen. Je noemt me nou al meerdere keren een racist & een nazi, heb je daar rede toe of ben je op het gebied van debatteren even zwak als je moreel gezien bent?

Waar zijn je statistieken over Moslims in de Misdaad & Moslims die de walgelijke sharia wetgeving willen invoeren?

~Winston Churchill.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Wo Nov 16, 2011 2:51 am

Spoiler! :
Ozes schreef:Als westerlingen massaal naar jouw land zouden komen om daar barbaarse wetgeving op te leggen, zoals dat een vrouw vier getuigen nodig heeft om een verkrachtingszaak te bewijzen anders loopt ze zelf risico om de doodstraf voor overspel te krijgen, of dat men ter dood veroordeelt kan worden omdat je buurman zegt dat je hun profeet hebt beledigt, zou je dan nog zo denken?

Tuurlijk zou je dat doen, maar dat zegt iets over jouw gesteldheid.
Als Westerlingen in Kabul 80 tot 90% van de verkrachten zouden doen zoals Moslims doen in Duitse steden of in Noorwegen, dan zou ik je niet eens een man noemen als je hier niet tegen zou verzetten. Niet dat ik dat nu wel doe, geen enkele man zou een pedofiel als profeet volgen. Je noemt me nou al meerdere keren een racist & een nazi, heb je daar rede toe of ben je op het gebied van debatteren even zwak als je moreel gezien bent?

Waar zijn je statistieken over Moslims in de Misdaad & Moslims die de walgelijke sharia wetgeving willen invoeren?

Ozes

Berichtdoor Ozes » Wo Nov 16, 2011 2:59 am

Geen antwoord he. Kan ook niet, want jij vergelijkt rustig doden onder terrorisme met ...
Islam vermoord jouw hart zoals Islam landen als Iran & Afghanistan heeft kapotgemaakt. En zelfs de grootste en meest geliefde da'ees, steunen de Taliban die hun volk zoveel leed hebben aangedaan. Want een echte Moslim, zwijgt als Islam bloed vergiet, maar schreeuwt en moord als Mohammed word beledigt. En hiermee is de Moslim niet eens het kleinste beetje anders dan Mohammed zelf.

Ibn, weet je wie die uitzending betaalt heeft?
Als de regering de media financiert om een politicus zwart te maken noemen wij dat.... het begint met een P.
En niet Pedofiel, dan denk je aan Mohammed.

~Winston Churchill.

King George

Berichtdoor King George » Wo Nov 16, 2011 1:55 pm

Over geïmporteerde overbevolking, cultuurverdringing en Islamisering (Hoe meer Moslims, hoe meer gekkigheid):

De Islam heeft aan een modern geëvolueerde Westerse liberaal-democratische samenleving geen ene waarde toe te voegen! En overal waar de Islam zich manifesteert, daar duwt zij de beschaving terug naar af! Lees voor de grap eens het artikel Hoe meer Moslims, hoe meer gekkigheid. Overal waar de lange arm van de Islam een beschaving domineert, daar brengt zij overbevolking, massale werkloosheid, armoede, uitbuiting, corruptie, onderdrukking.

Massaïmmigratie verstoort de sociale cohesie omdat deze veel te groot is t.o.v. het absorptievermogen van een beschaving. En voorts zijn wij in onze eigen beschaving nog een stelletje Gekke Henkies ons aan te passen aan hun niveau wat betreft een lagere stand op de maatschappelijke evolutieladder. Denk aan een gemeenteloket in een moskee in Utrecht Overvecht met gescheiden loketten voor mannen en vrouwen. Scheiding van kerk en overheid/openbaar leven zijn eens bevochten! En om die Moslimprimaten die benedengemiddeld presteren op de arbeidsmarkt en bovengemiddeld uitblinken in de criminaliteit, dus van netto parasitaire waarde zijn i.p.v. netto toegevoegde waarde, te behagen, gooien we de eens bevochten vrijheden overboord? Hoe een Gekke Henkies zijn wij wel niet dat wij dit toelaten. Gescheiden loketten voor mannen en vrouwen? Om deze Moslimprimaten te behagen? Van hetzelfde laken een pak! Gescheiden zwemles? Gescheiden gymnastiekles? Gekke Henkie buigt wel weer mee. Onthoud dat de politieke Islam op drie fronten probeert het Westen aan het Islamitisch kalifaat te onderwerpen: Middels agressie, middels massaïmmigratie en middels de baarmoeder/leuter.

Nederland is overbevolkt en staat absoluut niet te wachten op nog meer overbevolking. En al helemaal niet op overbevolking door massaïmmigratie van primaten die ons niets te bieden hebben! Eigen aan beschavingen die op een hogere sport op de evolutieladder staan, is ook een lager geboortecijfer. Op zich geen probleem, want de bevolking leeft ook langer en gezonder.
Laatst gewijzigd door King George op Wo Nov 16, 2011 2:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Berichtdoor King George » Wo Nov 16, 2011 2:04 pm

Hoe een volk te vernietigen d.m.v. immigratie

PROMETHEUS - 10 DECEMBER 2010

Verdeel en heers – natiestaten vernietigen door immigratie.

Fjordman

Doorheen de geschiedenis hebben machtshebbers een tactiek gebruikt om bezette gebieden en naties te destabiliseren en vernietigen. Deze methode is eenvoudig: immigratie. Importeer grote groepen vreemde mensen in het bezette land om de oorspronkelijke bevolking uit te dunnen en te verdelen.

(zie: Machiavelli, de heerser)*

De zaden van het conflict op de Balkan werden gezaaid toen de Turken bewust Albanese moslims importeerden in Kosovo, dit om de christelijke Serviërs uit te dunnen en te ontwortelen van land en omgeving. De christelijke Serviërs, die reeds lang de grenzen van de middeleeuwse christelijke wereld verdedigden en meermaals het tij keerden van het expanderende (Turkse) Ottomaanse rijk.

De Sovjet-Unie onder Stalin moedigde systematisch Russische emigratie aan naar de bezette Baltische staten in een langetermijncampagne ter russificatie en sovjetisering, totdat bijna 30 procent van de bevolking van Letland en Estland Russisch was.

Dezelfde principes gelden voor Noord-Amerika.
Hier (http://www.globalpolitician.com/23252-eu) is wat ik drie jaar geleden schreef.

Multiculturalisme is gewoon toepassing van de “verdeel en heers” tactiek. Heeft het zin om er de logica ervan te begrijpen? Misschien was het gewoon een handig excuus, gebruikt om de gevestigde orde van nationale staten te verstoren door hen te laten overstromen met massa-immigratie onder het mom van 'culturele diversiteit' of historische onvermijdelijkheid. Als dat het geval is, zoek er nooit een coherente logica achter, verspil er geen tijd aan. Veel van die besluiten werden niet eens geloofd door de verdedigers en uitvoerders ervan.

Multiculturalisme is de nieuwe Allah: niet begrijpen, gewoon gehoorzamen!

Deze verdeel een heers tactiek door middel van immigratie werd ondernomen door een coalitie van verschillende groepen met een gemeenschappelijk doel: de ondermijning Westerse natiestaten. Ik hoorde enkele generaties geleden de aanhangers van deze massa-immigratie verklaren dat al dat gepraat over hoe het onze samenlevingen zou veranderen en onherkenbaar maken slechts paniekzaaierij was en racisme. Nu zeggen dezelfde groepen: ja, onze samenlevingen zijn voor eeuwig veranderd. Het is goed en het is nu toch te laat om iets aan te doen, dus wen er maar aan! Hun propaganda werd gebruikt om het publiek te misleiden en de populatie te ontwrichten met het oog op onomkeerbare veranderingen, zonder er ooit een publiek of politiek debat over te voeren. Ze wisten dat ze nooit de toestemming zouden krijgen om hun eigen land te vernietigen, dus vroegen ze het gewoon niet.

Door de afschaffing van nationale grenzen (Schengen akkoorden)*, heeft de EU de grootste migratiegolven in de Europese geschiedenis gefaciliteerd. Toen Polen lid werd, emigreerden veel Polen naar Groot-Brittannië, Duitsland enz. Dit liet Polen achter met een tekort aan arbeidskrachten. Nu importeerden de Polen zelf werknemers uit de Oekraïne en Rusland om de Polen te vervangen die naar West Europa trokken. Tegelijkertijd zijn inheemse Britten op de vlucht naar Spanje, omdat ze zich niet meer thuis voelen in Groot-Brittannië. Dergelijke migratiestromen zetten een domino-effect van migratie in werking die uiteindelijk hele natiestaten en culturen, die eeuwen hebben bestaan, totaal zullen vernietigen. Toch is deze intra-Europese migratie kleinschalig in vergelijking met de immigratie uit ontwikkelingslanden. Het eindresultaat zal - vermoedelijk - een heel continent van mensen zijn zonder enige nationale loyaliteiten, die verdeeld, gedesoriënteerd en dus gemakkelijker te controleren zullen zijn. Stalin deed hetzelfde: het verplaatsen van grote bevolkingsgroepen om bezette staten en gebieden verdeeld te houden. De EU heeft dan ook veel geleerd van Stalin.

Fjordman

* Noot van de vertaler

Bron: How to Destroy a People Through Immigration http://gatesofvienna.blogspot.com/2010/ ... rough.html
Vertaling: Prometheus

Bron: Het Vrije Volk
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Nov 16, 2011 3:56 pm

In het flauwekul propagandafilmpje tegen Wilders dat Ibn Kathir geplaatst heeft wordt zoals gewoonlijk weer gesuggereerd dat moslims een soort Joden zijn en Wilders een nazi. Het staat vol met onzin zoals de bewering dat extremistische moslims de Koran misbruiken. Ik heb het al eerder gehad over de massale vervolging van minderheden van niet-moslims in de moslimwereld, waarbij er zelfs om de vijf minuten een Christen door een moslim vermoord wordt. Zijn al die miljoenen moslims de Koran aan het misbruiken? Dat is wel erg veel. De moslimterreur wordt ook vergeleken met terreur van Christenen en Joden. Volkomen bespottelijk, want de terreur van extremistische Christenen en Joden zinkt in het niet bij de massale en brisante terreur van de moslims en bedraagt waarschijnlijk nog niet eens een fractie van een procent daarvan. Ieder jaar vallen er meer doden door de moslimterroristen dan door de Spaanse Inquisitie gedurende zijn hele 350 jarig bestaan.

Grappig is ook de bewering dat de Islam niets te maken heeft met criminele gedrag van veel moslims. Toch zijn er gedegen wetenschappelijke onderzoeken die dat tegenspreken.

Islam zet aan tot criminaliteit

"De islam" is mogelijk een van de oorzaken van delinquent gedrag van Marokkaanse jongeren. Dat oppert Corine de Ruiter, hoogleraar forensische psychologie in Maastricht die - samen met anderen - in opdracht van het ministerie van Justitie de aanpak van criminele Marokkaanse jongeren in kaart heeft gebracht. Volgens De Ruiter hebben Marokkaanse (en Turkse) jongeren een ‘achterstand in hun morele ontwikkeling’.

Zo’n achterstand is één van de factoren die crimineel gedrag kunnen veroorzaken: wetenschappelijk is aangetoond dat delinquenten vaak een verminderde gewetensfunctie, minder empathisch vermogen en minder agressiecontrole hebben. Dit minder goed ontwikkelde ‘moreel redeneren’ van Marokkaanse en Turkse jongeren is volgens De Ruiter en haar medewerkster Kim van Oorsouw te verklaren uit de islamitische achtergrond van deze minderheidsgroepen.

‘Binnen de islam ligt de nadruk op gehoorzaamheid aan en respect voor de ouders. Individualisme en onafhankelijkheid worden minder belangrijk gevonden - en dit zijn juist de eigenschappen die de morele ontwikkeling tot een hoger niveau kunnen brengen’, aldus de co-auteurs van het Kennisfundament ten behoeve van de aanpak van criminele Marokkaanse jongeren.

Kinderen in Nederlandse gezinnen groeien op met een ‘democratische onderhandelingsstijl’ en veel overleg met de ouders, waardoor ze leren mee beslissen. Islamitische kinderen groeien vaak op in een gezinsstructuur waarin ze ‘alleen maar bevelen moeten opvolgen’. Het empirische bewijs dat dit antisociaal of crimineel gedrag in de hand werkt, is er nog niet, maar de auteurs achten het ‘plausibel’ dat het zo werkt.

Achtergrond
Marokkaanse jongeren hebben te maken met andere achtergrondfactoren dan Turkse jongeren. Marokko is minder geïndustrialiseerd en minder democratisch dan Turkije en in Marokko hebben vrouwen minder politieke rechten, wat analfabetisme in de hand werkt, zo worden wat verschillen opgesomd.

Al met al zijn programma’s als de "Glenn Mills school" volgens de onderzoekers bij Marokkaanse jeugdigen dan ook ‘niet effectief om de morele rijping te vergroten, omdat repressie vaak al de dominante opvoedingsstijl is’. Veel meer heil zien ze in het aanleren van een andere denkstijl. Studies in het buitenland tonen aan dat die aanpak daadwerkelijk leidt tot minder recidive. Bekend is ook dat Marokkanen vaker dan gemiddeld lijden aan schizofrenie. Dat zou weleens te maken kunnen hebben met de veelvoorkomende neef-nichthuwelijken, aldus onderzoekster Trees Pels, die ook meewerkte aan het rapport.

Het Kennisfundament ligt ten grondslag aan het ‘Marokkanenbeleid’ dat het kabinet op dit moment ontwikkelt. Het WODC (Wetenschappelijk Onderzoeksen Documentatiecentrum) van het ministerie van Justitie heeft meerdere wetenschappers gevraagd op een rijtje te zetten wat er al bekend en bewezen is over de aanpak van jeugdcriminaliteit en antisociaal gedrag in het algemeen, en van allochtone/Marokkaanse jongeren in het bijzonder.

Uitgezocht is van welke interventies en maatregelen vaststaat dat ze echt werken. Dat zijn er maar weinig, concluderen de onderzoekers. Wat er voorhanden is aan wetenschappelijk bewijs stoelt vooral op Amerikaanse studies; onderzoek naar de werking van (buitenlandse) interventies in de Nederlandse context is dan ook hoognodig, betogen de auteurs. Zo is niet bekend of jongeren die in een justitiële jeugdinrichting geen probleemgedrag meer vertonen, die lijn na vrijlating ook vasthouden. Waarschijnlijk niet, denken de onderzoekers.

Aanbevelingen
Een belangrijke aanbeveling uit het rapport is verder dat scholen een veel grotere rol moeten krijgen bij het bestrijden van de overlast en criminaliteit van Marokkaanse jongeren. Allochtone ouders stappen minder snel dan autochtone ouders naar de (psychische) hulpverlening, mede vanwege een cultureel taboe. Voorlichting aan die ouders is daarom van groot belang, stellen de auteurs van het Kennisfundament.

‘In het signaleren is het aan te bevelen dat scholen (schoolartsen, jeugdgezondheidszorg, leerkrachten) een belangrijkere rol gaan spelen. Leerkrachten zouden bijvoorbeeld gestimuleerd kunnen worden om in hun klas te screenen op gedragsproblemen’. Er bestaat een test met eenvoudige vragen (‘Kan het kind stilzitten? Liegt het vaak?’) die probleemgedrag en gedragsstoornissen heel vroeg kan signaleren.

Wanneer allochtone ouders via de school verwezen worden naar de hulpverlening, werkt dit drempelverlagend, betogen de onderzoekers. ‘Nog beter zou het zijn wanneer de hulpverlening op of via de school aangeboden wordt. Dat zullen allochtone ouders, maar ook ouders met een lage sociaal-economische status, als drempelverlagend en minder stigmatiserend ervaren dan wanneer ze uit eigen beweging hun weg moeten vinden naar bijvoorbeeld de jeugd-GGZ’, aldus de schrijvers van het Kennisfundament.

Als ouders makkelijker de weg vinden naar de vrijwillige hulpverlening, zal de allochtone oververtegenwoordiging in de niet-vrijwillige, zwaardere hulp (Jeugdzorg, tbs) ook afnemen, is de verwachting.

Buffer
Het vergroten van de ‘sociale binding’ onder etnische minderheden kan werken als ‘buffer tegen crimineel gedrag’, denken de onderzoekers die voor het WODC hebben gewerkt. Die sociale binding kan weer worden versterkt door de sociale cohesie binnen (Marokkaanse) gezinnen te verstevigen.

‘Oudertraining kan al in de basisschoolperiode. Marokkaanse ouders blijken er moeite mee te hebben om te erkennen dat hun kind moeilijk hanteerbaar gedrag vertoont.’ Leerkrachten signaleren dit gedrag wel, reden te meer om al op school ‘preventieve interventies’ aan te bieden.

Andere bevindingen van de wetenschappers: het creëren van hangplekken voor risicojongeren werkt vaak averechts; bij het tegengaan van criminaliteit is het instellen van een avondklok niet effectief, het verbeteren van straatverlichting daarentegen wel. Lukraak meer ‘blauw’ op straat heeft geen nut, gericht extra patrouilleren op bepaalde tijden en plaatsen werkt aantoonbaar wél.

(Bron: Binnenlandsbestuur.nl - ® Sjors van Beek • 22.05.09)

Onderzoek: hoe meer identificatie met islam, hoe gewelddadiger

Duitsland, juni 2010

Moslimjongeren zijn eerder geneigd geweld te gebruiken dan immigranten jongeren van een andere religie. Dat blijkt uit onderzoek van het Criminologisch Onderzoek Instituut Niedersachsen.
Er werden 45.000 scholen onderzocht met een vragenlijst. Duidelijk werd dat vooral gelovige moslims zich schuldig maakten aan fysiek geweld en berovingen. Ook wanneer het onderzoek wordt gecorrigeerd voor sociale factoren, blijft het verband bestaan tussen bereidheid tot geweld en de islamitische religie.
De studie noemt het een probleem dat de islam vaak wordt overgedragen door imams die geen Duits spreken en de Duitse cultuur niet kennen. De imams dragen vooral een reactionair beeld van mannelijkheid uit.
Bij katholieke en evangelische jongeren is het verband precies andersom: jongeren die hun geloof series nemen, begaan juist minder delicten. Dit geldt ook voor christelijke immigranten, die vooral uit Polen en de voormalige Sovjet-Unie afkomstig zijn

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3731

Hieronder een interessante maar al wat oude post van Roelof.

Criminaliteit vooral niet-Westers

Naar aanleiding van een gesprek wat ik vandaag met iemand had ben ik mij eens gaan verdiepen in de criminaliteitcijfers van ons land omdat mijn gesprekspartner beweerde dat niet westerse allochtonen verantwoordelijk zijn voor meer dan 90% van de criminaliteit in ons land.

Tot mijn grote verbazing had hij gelijk...

Dit kwam ik als eerste tegen:

De criminaliteit in Nederland ligt ruim boven het gemiddelde in de Europese Unie. Geweldpleging ligt maar liefst 50 procent hoger dan het EU-gemiddelde en is het afgelopen decennium toegenomen.

"Het onderzoek meldt dat het hoge aantal misdrijven in ons land mede wordt veroorzaakt door de grote groep allochtonen. Vooral bedreigingen en haatcampagnes komen onder - met name gelovige - immigranten veel vaker voor dan onder de autochtone bevolking."

(dat laatste heeft natuurlijk betrekking op de moslims in ons land)

Toen ben ik eens gaan kijken naar de cijfers van het CBS:

Afbeelding

Bovenstaande grafiek toont aan dat het leeuwendeel van de criminaliteit in ons land voor rekening komt van niet westerse allochtonen.

In de grafiek hieronder kunnen we zien dat autochtonen nog geen 5% van de totale criminaliteit voor hun rekening nemen, en dat het percentage bij westerse allochtonen ong. even hoog ligt:

Afbeelding

Wat inhoud dat de rest van de criminaliteit in ons land wordt veroorzaakt door niet westerse allochtonen die daarmee RUIM 90%! van de totale criminaliteit in ons land voor hun rekening nemen!

Kijken we verder naar de verschillen in populatie dan zien we dat de niet westerse allochtonen in ons land nog geen 11% van de totale bevolking voor hun rekening nemen.

Nog geen 11% van de totale bevolking die verantwoordelijk is voor ruim 90% van de criminaliteit!

Wie durft er nog te spreken van een verrijking? :roll:

viewtopic.php?f=25&t=14624
Laatst gewijzigd door Anonymous op Wo Nov 16, 2011 7:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Nov 16, 2011 5:43 pm

Het weerzinwekkende en misdadige gedrag van moslims komt helemaal voort uit een ingebakken minachting voor de 'kufr', de 'ongelovige'. De kufr is in de Islam een soort untermensch die vertrapt en vernederd mag worden! In een islamitisch land wordt de kufr gewoon geexecuteerd of (als het een monotheist is) onderworpen tot de dhimmistatus en dus derderangsburger. In niet-moslimlanden waar ook moslims wonen manifesteert de minachting voor de kufr zich in crimineel gedrag. Onlangs riep een Britse imam moslims zelfs op om de staatskas van onze welvaartstaten zoveel mogelijk te plunderen (een soort jyzia dus).

Frauderen (vooral met uitkeringen), stelen en roofovervallen, terrorisme, Westerse vrouwen uitschelden voor hoer, mishandelingen, begrafenissen van niet-moslims verstoren en vooral ook verkrachtingen; dat is het gedrag van veel moslims in de Westerse wereld. Die verkrachtingen van Westerse vrouwen en meisjes lijken haast wel een soort sport onder moslims. :ohmy:

Verkrachtingsepidemie door moslims in het Westen

(Bewust?) onopgemerkt door de publieke opinie, omdat hierover door politieke partijen en media collectief wordt gezwegen, breidt zich in Noord- en West-Europa, maar ook in Australië, een gruwelijk fenomeen razendsnel uit: de verkrachting van autochtone meisjes en vrouwen door immigranten respectievelijk nakomelingen van immigranten van het islamitische geloof. Het geheel heeft een sterke etnisch-culturele respectievelijk racistische achtergrond.

”Frontpage Magazine” berichtte in twee schokkende artikelen over deze onheilspellende ontwikkeling, die in het Nederlandstalige gebied helaas volledig werden genegeerd.
(Islamitische mannen verkrachten westerse vrouwen om etnische redenen. Ze zouden openlijk hun motieven erkennen. De slachtoffers zouden niet het recht hebben om ”nee” te zeggen, omdat ze geen hoofddoek zouden dragen. In deze opvatting worden ze gesterkt door hun religieuze leiders. In Sydney verklaarde sjeik Faiz Mohammed tijdens een toespraak, dat slachtoffers van verkrachtingen niemand anders zouden hebben aan te klagen dan alleen zichzelf. Vrouwen met weinig kleding zouden mannen uitnodigen tot verkrachting. Westerse meisjes zouden hoeren en sletten zijn. Al in 2004 verkondigde de Egyptische sjeik Yusuf al-Qaradawi in Londen, dat verkrachtingsslachtoffers bestraft zouden moeten worden, voor zover ze zich niet gepast zouden hebben gekleed. Om vrij van schuld te zijn, zou het meisje fatsoenlijk gedrag moeten hebben getoond.

In Kopenhagen liet de islamitische moefti Shahid Mahdi weten, dat meisjes, die geen hoofddoek zouden dragen, er bijna om zouden smeken verkracht te worden. Vele verkrachters zouden verklaren, dat het niet erg zou zijn om westerse meisjes en vrouwen te verkrachten. Voor de rechtbank stellen ze niet te vinden een misdaad te hebben gepleegd. Er zou zich per slot van rekening sowieso iemand over de meisjes ontfermen, bovendien zouden ze het sowieso met veel mannen doen. Islamitische meisjes echter zouden zuiver zijn en zouden hun maagdelijkheid in ieder geval voor hun toekomstige man moeten bewaren, omdat ze anders schande over zichzelf en hun familie zouden brengen. De meeste islamitische jongeren gaven toe hun seksuele behoeften uit te leven met westerse meisjes, later echter in ieder geval te willen trouwen met een ”zuivere” islamitische vrouw).

De Zweedse journalist Fjordman waarschuwt in zijn artikel voor een regelrechte verkrachtingsepidemie in Zweden en Noorwegen (zie: http://tinyurl.com/2w4rbcw en http://tinyurl.com/376omfb en http://tinyurl.com/2udxr4c ). Hij schrijft, dat volgens een nieuwe studie van de Crime Prevention Council in Zweden de waarschijnlijkheid, dat een verkrachter van buitenlandse herkomst is, viermaal zo hoog is als die, dat de dader een Zweed van geboorte zou zijn. Immigranten uit Algerije, Libië, Marokko en Tunesië zouden deze groep domineren. Ook in Noorwegen en Denemarken zijn immigranten van het islamitische geloof duidelijk oververtegenwoordigd. In het jaar 2001 waren immigranten betrokken bij twee op de drie verkrachtingsgevallen, in Kopenhagen zelfs bij drie op de vier! In deze statistieken wordt echter geen rekening gehouden met de nakomelingen van immigranten. Advocate Ann Christin Hjelm kwam erachter, dat 85% van alle wegens verkrachting veroordeelde daders immigranten respectievelijk hun nakomelingen waren, 80% van de slachtoffers zijn Zweedse meisjes en vrouwen. Het aantal door islamitische immigranten gepleegde verkrachtingen is zo hoog, dat het volgens Fjordman bijzonder moeilijk is om deze dingen als randverschijnsel en individuele fouten te beschouwen. Het zou eerder lijken op een soort oorlogstoestand, waarbij de islamitische veroveraars meisjes en vrouwen als hun vrij ter beschikking staande oorlogsbuit zouden beschouwen. Men moet zich voorstellen, dat in het Europa van de 21e eeuw een groep teenagers in Zweden uit wanhoop een soort omgekeerde kuisheidsgordel heeft ontworpen, die de draagster een betere bescherming over het eigen lichaam mogelijk moet maken, omdat deze alleen door haarzelf met beide handen is te openen. De meisjes hopen hiermee potentiële verkrachters af te schrikken. Ze streven naar een massaproductie van de gordel en wel – zoals ze uitdrukkelijk verzekeren, niet om geld te verdienen – maar om andere meisjes te beschermen voor de vreselijke ervaring van een verkrachting. Het fenomeen van het seksuele geweld door islamitische mannen zou, zoals Sarah Lapkin schrijft, met de prioriteit moeten worden behandeld die het verdient. In plaats daarvan negeren politici, academici en media het en beschimpen diegenen, die het aanspreken.

In Australië werd de journalist Paul Sheehan van racisme en aanzetting tot rassenhaat beschuldigd, omdat hij het gewaagd had te berichten over groepsverkrachtingen en de algemeen hoge criminaliteit in de Libanese moslimwijken van Sydney. Zijn collega David Marr noemde zijn columns schandelijk. De vicepresident van de Australische Libanese moslimvereniging noemde het ”behoorlijk unfair” om de etnische herkomst van de verkrachters te publiceren. De BBC nam in 2004 een geplande documentaire over het seksuele misbruik van blanke Engelse meisjes door Pakistaanse en andere islamitische mannen uit het programma, nadat de politie had gewaarschuwd voor het gevaar van het groeien van de etnische spanningen. De zender zou zich bewust zijn van zijn verantwoordelijkheid.

Een niet echt rustgevend uitzicht voor de toekomst is de opvatting van Unni Wikan, professor in de antropologie in Oslo. Zij raadt haar Noorse seksegenoten aan om er toch alsjeblieft kennis van te nemen, dat islamitische mannen hun manier van zich kleden nu eenmaal provocatief zouden vinden. En zolang islamitische mannen denken, dat vrouwen zelf de verantwoordelijkheid zouden dragen voor een verkrachting, zouden de vrouwen zich gewoon moeten aanpassen aan de multiculturele samenleving.

Dat betekent waarschijnlijk: vrouwen onder de boerka en alles wordt goed!
Zoals men hier ziet, klopt dat helaas niet: tot nu toe rechtvaardigden islamgeleerden de versluiering met de bescherming tegen seksuele intimidatie. Een studie van het Egyptische centrum voor vrouwenrechten (ECWR), dat meer dan 2000 mannen en vrouwen ondervroeg, weerlegt deze these. Zo gaf 46% van de Egyptische vrouwen aan, dagelijks last te hebben van handtastelijkheden, geroep of exhibitionistisch gedrag, vaak in de publieke ruimte. 62% van de Egyptenaren gaf toe vrouwen seksueel lastig te vallen, ook vrouwen, die zich islamitisch correct zouden verhullen. Wanneer vrouwen echter strakke kleding dragen, dan, zo vonden zelfs de meeste vrouwelijke ondervraagden, ”verdienen ze het ook om te worden lastiggevallen.” (http://tinyurl.com/3xvdquh)

Verkrachtingen
Domein van de immigranten. ”Frontpage Magazine” berichtte over het toenemende aantal verkrachtingen van westerse vrouwen door immigranten van het islamitische geloof. Nu volgt de Noorse ”Aftenposten”. Volgens de krant zijn alle daders, die de laatste drie jaar in Oslo werden aangeklaagd wegens gewelddadige verkrachtingen, immigranten met een niet-westerse achtergrond {getallen van de politiesectie van Oslo voor geweld- en zedendelicten laten zien, dat alle 41 verkrachtingen van 2006-2008 waarvan aangifte werd gedaan, gepleegd werden door niet-westerse daders. ”De daders zijn relatief jonge mannen, die uit andere landen komen. Het zijn vooral asielzoekers en komen vaak uit getraumatiseerde landen of uit landen met een geheel ander vrouwenbeeld dan wij in Noorwegen hebben”, zegt het hoofd van de politiesectie van Oslo voor geweld- en zedendelicten Hanne Kristin Rohde tegen de zender NRK (Noorse staatsomroep). Het zijn mannen met een Koerdische of Afrikaanse achtergrond, die de statistiek domineren, en de politie denkt dat er meer preventief werk bij mannen met een migratieachtergrond nodig is. Volgens het rapport ”Verkrachting in Oslo 2007” had 72,8% van de daders in dat jaar een andere nationaliteitachtergrond dan de Noorse. Bij een overeenkomstig onderzoek in het jaar 2004 lag dit aantal bij 63,2%, en in 2001 bij 53%. Dat zijn aantallen voor alle verkrachtingen. Het aandeel buitenlandse daders bij gewelddadige verkrachtingen was doorgaans groter. ”We zien, dat meerdere van hen een vrouwenbeeld hebben, dat het toestaat dat zij, wanneer ze maar willen, controle over andere personen kunnen uitoefenen, vooral over vrouwen”, zegt Rohde. Drie weken geleden werd er een Egyptische man aangeklaagd, die in totaal acht vrouwen in de periode van 1998 tot 2007 verkracht had of pogingen daartoe had gedaan. Deze zaak werd door officier van justitie Pal-Fredrik Hjort Kraby als zwaarste verkrachtingszaak in Oslo in de moderne tijd omschreven. Van de man werd intussen zijn Noorse staatsburgerschap afgenomen (opmerking bij de laatste zin: de man had aangegeven op grond van zijn homoseksualiteit te worden vervolgd, daarom zou hij asiel nodig hebben. Op basis van de verkrachtingen [en omdat hij waarschijnlijk intussen ook een dochter heeft] geloofde men zijn homoseksualiteit niet meer. Het afnemen van het staatsburgerschap is daarom niet de rekening voor de gepleegde verkrachtingen, maar voor het opgeven van een valse asielreden)}.

Geen westerse verkrachter in de straten van Oslo
14-01-2010: De politie in de Noorse hoofdstad Oslo onthult dat er in Oslo in 2009 een nieuw verkrachtingsrecord werd gevestigd: in vergelijking met 2008 waren er dubbel zoveel gevallen van verkrachting. Niet alleen in 2008 en 2009, maar ook in 2007 waren de daders in alle gevallen niet-westerse immigranten. In diezelfde periode waren in 9 van de 10 gevallen Noorse vrouwen het slachtoffer. Volgens een melding van de Noorse krant ”Aftenposten” domineren Koerden en Afrikanen de verkrachtingsstatistiek.

Nederland
Eén op de negen vrouwen al verkracht. In Nederland werd een gruwelijke statistiek gepubliceerd met het aantal slachtoffers van verkrachting. Volgens deze statistiek werd al één op de negen vrouwen minstens eenmaal verkracht. Vier procent van de Nederlandse vrouwen onder de 16 jaar is zelfs al het slachtoffer geworden van groepsverkrachtingen. Zeventien procent heeft minstens een poging tot verkrachting achter zich. En slechts 8% van de verkrachte vrouwen doet überhaupt nog aangifte bij de politie, omdat deze volgens de slachtoffer vaak niet eens onderzoek willen doen naar de verkrachting om redenen van politieke correctheid. Nederland wordt bijzonder getroffen door de toestroom van niet-Europese immigranten. Met grote meerderheid gaan verkrachtingen op rekening van migranten. Volgens de Noorse krant ”Aftenposten” zijn alle daders, die de afgelopen drie jaar in Oslo werden aangegeven voor overvalverkrachting, migranten met een niet-westerse achtergrond.

Bron:
http://koptisch.wordpress.com/2010/05/2 ... #more-3217

Vertaald uit het Duits door:
E.J.
http://www.onzestem.com/2010/08/22/verk ... et-westen/
Laatst gewijzigd door Anonymous op Wo Nov 16, 2011 7:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Nov 16, 2011 6:49 pm

Ibn Kathir schreef:

:roll2:

Zoals deze professor?

Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Jan 17, 2012 4:34 am

Nog geen 11% van de totale bevolking die verantwoordelijk is voor ruim 90% van de criminaliteit!

Klopt dit?...
Kan toch niet.

~Winston Churchill.

Leader

Berichtdoor Leader » Di Jan 17, 2012 8:19 am

Of men nu bijbels onderlegd is of niet, deze spreekt er al in vroege tijden over dat de Arabieren een aggresief, losgeslagen volk zal worden zie hier: Gen. 6:12 God zei over Ismaël dat hij wilde ezel van een mens zal worden.

Ismaël is de zoon van Hager, een slavin van Abraham. Alle arabieren stammen af vanaf deze "stam". Ik kan niet anders zeggen dat deze inderdaad een zeer ongecontroleerd volkje is en nog weinig goede dingen van deze heb kunnen ontdekken.

't Is dat ze de oliebronnen hebben in het Midden Oosten anders waren de arabieren zo arm geweest als een kerkrat, het vreemde is dat de westerse landen zelf de olie uit de grond dienen te halen aldaar, want die expertise hebben ze na al die jaren (nog) niet eens. worthy:

Zulke volkeren hebben dan ook vaak de neiging om van de welvaart van andere landen te profiteren, zie wat er in Europa gebeurt, het wordt langzaam maar zeker bezet door de arabieren, wat mij betreft is het maximum dan ook allang overschreden in aantal, anders wordt het echt bedreigend, als het niet nu al bedreigend is. :nono1:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Jan 17, 2012 12:54 pm

Als je de vergelijking met Hagar uit de bijbel wilt doortrekken naar de hedendaagste afstammelingen, hoef je alleen maar naar het ordinaire gebek van de vrouwtjes te luisteren en je hoort er de stem van de mentaliteit van de slavin Hagar luidkeels uit schetteren.

Hagar dacht even omhoog gevallen te zijn omdat ze Abraham een zoon geschonken had maar haar triomfelijk wangedrag tegen haar meester hield niet lang stand nadat Sara alsnog een van een jongen beviel.

Ik heb nog geen moslima gehoord die niet dezelfde laaghartige, ordinaire mentaliteit tentoon spreidt als het kaliber van de slavin Hagar.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Jan 17, 2012 5:59 pm

Dhana schreef:Ik heb nog geen moslima gehoord die niet dezelfde laaghartige, ordinaire mentaliteit tentoon spreidt als het kaliber van de slavin Hagar.

Dus....eigenlijk is Aisha niet de Moeder der Gelovigen maar de slavin Hagar.

Leader

Berichtdoor Leader » Di Jan 17, 2012 6:39 pm

Pilgrim schreef:Verkrachtingsepidemie door moslims in het Westen

Dan zijn er ook nog mensen die het durven te relativeren..... :x

Afbeelding
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Jan 17, 2012 7:46 pm

Leader schreef:Ismaël is de zoon van Hager, een slavin van Abraham. Alle arabieren stammen af vanaf deze "stam".:

Dat verhaaltje is natuurlijk oncontroleerbare mythologie uit een ver en barbaars verleden. t Zou mij niet verbazen dat de Arabieren in feite afstammen van de Neanderthalers, een genetisch minder geëvolueerde mensensoort. Het verhaal van Hagar zou daar wel s een metafoor voor kunnen zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Jan 17, 2012 8:26 pm

Leader schreef:
Pilgrim schreef:Verkrachtingsepidemie door moslims in het Westen

Dan zijn er ook nog mensen die het durven te relativeren..... :x

Afbeelding

Dat is volgens velen haatzaaiende berichtgeving.

Leader

Berichtdoor Leader » Di Jan 17, 2012 10:17 pm

Feiten liegen niet hetgeen er in de Skandinavische landen gebeurt op dit moment, in Malmö verven de blonde meiden maar hun haar, anders worden ze uitgekotst door de arabische allochtonen aldaar. Lekker in je eigen land..... :?

Terug naar “Bronnen Centrum”