Marokkaanse mohammedaan, 39 jaar

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Vr Nov 05, 2010 10:48 pm

Onvermogen tot concentratie
Neerslachtigheid
Cardio-vasculaire en intestinale klachten

Zonder initiatief en onzeker van zich zelf. Depressief. Intestinale en cardio-vasculaire vegetatieve stoornissen. Wordt bij het werk in het koffiehuis voortdurend door onbenulligheden afgeleid. Suf, innerlijk gespannen en zonder energie.
Door ’overwerktheid’ ontstaan herhaaldelijk spanningen.
Door Allah wordt ontslag overwogen.

Behandeling
10 schapenvijgen dragees Mohammidon* per dag vermengd met onverdunde kamelenurine.
Reeds na enkele dagen wordt patiënt rustiger en minder angstig. Kan gemakkelijker beslissingen nemen. Moeilijkheden met koran hinderen hem minder. Vermoeidheidsklachten verdwijnen na acht weken vakantie in Marokko. De verbetering houdt aan bij het volhouden van de behandeling.

*Mohammidon® Nieuw arabisch woestijngeneesmiddel voor de behandeling van islamitische psycho-vegetatieve klachten.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Zwartmeer

Re: Marokkaanse mohammedaan, 39 jaar

Berichtdoor Zwartmeer » Di Dec 21, 2010 12:27 pm

Wat me van de islam verbaast is dat ze voor diverse kwalen een middel geeft, bijvoorbeeld wierrook tegen keelklachten, terwijl het met zwarte komein alle kwalen claimt te genezen. Dat maakt die andere middelen toch overbodig?

"There is healing in black cumin for all diseases except death." (Book #71, Hadith #592)
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Dec 21, 2010 2:14 pm

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Di Dec 21, 2010 6:51 pm

Zwartmeer schreef:Wat me van de islam verbaast is dat ze voor diverse kwalen een middel geeft, bijvoorbeeld wierrook tegen keelklachten, terwijl het met zwarte komein alle kwalen claimt te genezen. Dat maakt die andere middelen toch overbodig?

Je vergeet de door Mohammed persoonlijk aanbevolen kamelenpis. Nu vraag ik mij af, bestaan er eigenlijk wel moslims die kamelenpis drinken? Je mag godverdomme die terroristische proleet Mohammed niet beledigen van moslims, maar als ze ziek zijn gaan ze naar ons Gezondheidscentrum voor medicatie en niet naar de dierentuin.

Hoe vaak moet ik het nog herhalen? Aanhangers van de islam zijn het grootste zooitje ongecontroleerde stelletje huichelaars in de wereld die ik ken als aanbidders en verdedigers van de eer van Mohammed. Op wat uitzonderingen na - afschrikwekkende ongeciviliseerde baardapen en bidvlekklanten - lappen zij alle regels van Mohammed aan hun, dankzij ONZE kennisbeschaving verkregen, schone reet!

Islam in ONZE kennisbeschaving? Schande! Weg ermee!
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Terug naar “Bronnen Centrum”