I.Q. Al-Rassooli spreekt zich uit

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: I.Q. Al-Rassooli spreekt zich uit

Bericht door sjun »

249 "Lifting the Veil" Volume III
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: I.Q. Al-Rassooli spreekt zich uit

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Allah allemachtig!

Kijk, je bent natuurlijk een rund wanneer je geloof hecht in de god van de joden (ik was dus inderdaad een rund). Maar Ik liet mij blijkbaar heel geraffineerd op een zijspoor rangeren. Dat was Jezus. Aardige goser die ook nog eens de zoon van God was. Op een of andere manier heb ik daar nooit goed kritisch over nagedacht. Nou ja, ik heb immers geen Gymnasium gevolgd. Die moeten toch allemaal atheïst zijn, volgens mij. Althans wat ik mij herinner. Ik kwam vroeger (via vrienden met Gymnasium opleiding) regelmatig op prima feesten in besloten kring met slaapkamers en lekkere meiden. Daar werd doorgaans jazz-muziek gedraaid. En de meeste daar aanwezige jongens en meiden kenden elkaar van het Gymnasium. Niemand die gelovig was. Op het Gymnasium leer je Grieks en Latijn. En dus maak je kennis met de Griekse MYTHOLOGIE. Ehhh . . . met dus heel veel verschillende goden. Logisch toch?

Maar dat achterlijke incompetente, altijd en eeuwig van goed onderwijs verstoken blijvende moslims, wordt geen Griekse mythologie bijgebracht! Laat staan wijsheid zoals filosofie en de redeneerkunst van de oude Grieken. Maar . . . op internet is nu ALLES te vinden wat de moslim tot inkeer zou kunnen brengen! Maar alle moslims hebben last van diarree. De angst voor de voorspellingen van de historische lang geleden overleden waardeloze incompetente achterlijke Arabische psychopaat en woestijnprofeet Mohammed.

Waarom? Omdat moslims behoren tot de meest achterlijke weerzinwekkende perverse achterstandscultuur en heidense religie sinds Mohammed zijn gore bek opendeed. Voor moslims bestaat er islamitisch onderwijs. Corrupt en ondoelmatig. Maar weten die achterlijke moskee-vaders veel? Die weten niks. Behalve dan dat zij de profeet moeten neuken.

Moslims verkiezen boven alles heden ten dage intens bewust overtuigd achterlijk te blijven! Getuige het weerzinwekkende aantal toegenomen kopvodden tot en met Marokkaanse peuters. (!)

Geen probleem. Parasiteren op onze kenniseconomie is een voorrecht voor moslims binnen onze tolerante achterlijkheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: I.Q. Al-Rassooli spreekt zich uit

Bericht door sjun »

Ook daar is wel een verklaring voor. Een blik op het systeem van islam en daarbij optredende bijwerkingen waarvan de lasten gewoon worden afgewenteld op de maatschappij in plaats van iets aan geconstateerde problemen te doen.

Bill Warner, PhD: Sharia and the Virtue of Hate


Oh ja, in die aldus extra belaste maatschappij lopen dan ook nog moraalclaimende soms zelfgenoegzame mensen rond die oprechte mensen die zich over misstanden uitspreken via woordspelletjes, afleiding en op de mannetjes en als dat niet lukt via de achterdeur van justitie en media het zwijgen op willen leggen. Ook dat is een probleem dat hoognodig adressering verdient als we er zelf niet voor verantwoordelijk willen zijn dat de soldaten op de stranden van Normandië voor niks zullen zijn gestorven.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie