Het uur van prof.em. Etienne Vermeersch over islam en de migratie

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Het uur van prof.em. Etienne Vermeersch over islam en de migratie

Bericht door Manon »

Hij had een uur nodig zei hij op VRT, en kreeg 10 minuten.

Hier het volle uur van Etienne Vermeersch, het geweten van Vlaanderen.

Een MUST-see.

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het uur van prof.em. Etienne Vermeersch over islam en de migratie

Bericht door Ali Yas »

Ik spreek meneer Vermeersch niet graag tegen, maar ik vraag me toch ernstig af of militaire vernietiging van IS de oplossing wel is. De Duitsers waren de nazi's meer dan zat, maar is dat bij de soennitische inwoners van Irak en Syrië tegenover IS ook zo? Zo niet, dan kun je na de vernietiging van IS beginnen aan Al Nusra en vervolgens aan de moslimbroederschap en wie weet wat er daarna de kop opsteekt.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het uur van prof.em. Etienne Vermeersch over islam en de migratie

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Ik spreek meneer Vermeersch niet graag tegen, maar ik vraag me toch ernstig af of militaire vernietiging van IS de oplossing wel is.
IS vernietigen mag, maar zou geen prioriteit mogen zijn. We laten de moslims best tegen elkaar vechten zoals ze dat al eeuwen doen. Onze militairen moeten ingezet worden om de grenzen te sluiten en te bewaken en de stedelijke getto's uit te zuiveren.
Want eerlijk: wat maakt het ons nu uit of Assad in Syrië de grote baas is of een andere moslim ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het uur van prof.em. Etienne Vermeersch over islam en de migratie

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:Want eerlijk: wat maakt het ons nu uit of Assad in Syrië de grote baas is of een andere moslim ?
Voor de christenen in dat land (zijn die er nog?) maakt dat een heel groot verschil, maar eerlijk is eerlijk, dat maakt ons (de goeden niet te na gesproken) óók niet uit.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het uur van prof.em. Etienne Vermeersch over islam en de migratie

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef: Voor de christenen in dat land (zijn die er nog?) maakt dat een heel groot verschil, maar eerlijk is eerlijk, dat maakt ons (de goeden niet te na gesproken) óók niet uit.
Daar heb ik ook wel aan gedacht, zo een onmens ben ik nu ook weer niet. We zouden moeten doen zoals sommige Oost Europese landen. De Christen vluchtelingen zijn welkom maar geen ene moslim komt nog Europa binnen. Meer kunnen we toch niet doen voor de niet-moslims in al die landen? De geest is uit de fles na die Arabische "lente" en we kunnen onmogelijk ginder ter plaatse elke Christen gaan beschermen. Het is schandelijk genoeg dat de kerken hier net de moslims met open armen ontvangen, de moordenaars van hun eigen Christelijke broeders en zusters.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het uur van prof.em. Etienne Vermeersch over islam en de migratie

Bericht door Ali Yas »

Juist.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie