Laten wij wat video's bekijken.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Monique »

Zwartmeer schreef:
Monique schreef:als hier in de buurt zo'n zwarte gospelkerk zou zijn dan zou ik daar iedere zondag te vinden zijn.... worthy:
Je bedoelt toch niet toevallig zoiets?
Ooh, zalig.... iedere zondag en ik zou het geleuter op de koop toe nemen..
Ik kan daar niet stil bij blijven zitten..... :oops:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Monique schreef:
Zwartmeer schreef:
Monique schreef:als hier in de buurt zo'n zwarte gospelkerk zou zijn dan zou ik daar iedere zondag te vinden zijn.... worthy:
Je bedoelt toch niet toevallig zoiets?
Ooh, zalig.... iedere zondag en ik zou het geleuter op de koop toe nemen..
Ik kan daar niet stil bij blijven zitten..... :oops:
Dat geleuter krijg je er gratis bij. Ik denk al met al dat dit heel gezond is! En dan vooral ook voor de bovenkamer. Heel stress reducerend. Ik moet zeggen dat ook ik er een bepaalde rust van krijg. Dan nog maar zo'n gospeltje:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ik zat net te denken dat het toch heel goed is dat Mahalia Jackson haar talent niet verpest heeft door klassieke bladmuziek te gaan nazingen. Ze heeft uitsluitend gospels gezongen. Maar so what? De meeste andere teksten gaan toch ook nergens over? Ik geloof dat ik vanavond een beetje fan van Mahalia Jackson geworden ben. Dus:





Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ik heb zojuist ontdekt dat de zangeres van dit liedje, Fleeta Mitchell, op 7 maart van dit jaar op 98 jarige leeftijd overleden is. Meer:
http://handmemytravelinshoes.blogspot.c ... chell.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Links666 »

Lang leve religie.

Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Joop Klepzeiker »

Zwartmeer schreef:Ik zat net te denken dat het toch heel goed is dat Mahalia Jackson haar talent niet verpest heeft door klassieke bladmuziek te gaan nazingen. Ze heeft uitsluitend gospels gezongen. Maar so what? De meeste andere teksten gaan toch ook nergens over? Ik geloof dat ik vanavond een beetje fan van Mahalia Jackson geworden ben. Dus:
dit gaat ergens over en is keigoed.

http://www.youtube.com/watch?v=w6YpvcCCgCM" onclick="window.open(this.href);return false;

Amazing, dit is ultimate ( voor mij)

http://www.youtube.com/watch?v=5YYSKY_VBL4" onclick="window.open(this.href);return false;

Oke nog eentje dan, ben een fan!

gaat ook ergens over.

http://www.youtube.com/watch?v=SA6ku7MsIEU" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Monique »

Gino Vanelli is inderdaad gaaf... :rock:

Amorele atheistische nitwit
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Links666 »

deze gasten zijn briljant:

Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Mahalingam »

In Irak hebben op de TV een Sunni en een Shia ruzie over een theologische kwestie. Die wordt zoals gewoonlijk beslecht met een gevecht.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef:In Irak hebben op de TV een Sunni en een Shia ruzie over een theologische kwestie. Die wordt zoals gewoonlijk beslecht met een gevecht.[/youtube]
Vrij in het begin roept de ene: "Je zuster is een hoer". Zoiets zou mij volkomen koud laten maar daar is dat blijkbaar een grote belediging. Zoals de ander het opvat, is het bedoeld: Jij bent geen erewraakpleger.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door silkyboxershortXL »

13.30min
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Monique »

ik ben er stil van
Amorele atheistische nitwit
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door naar boven »

Maar zelfs na deze ervaring begrijpt Lara Logan nog steeds niet waarom ze het slachtoffer werd van een horde moslimbeesten. Of ze weet het wel, maar durft het nog niet te zeggen. So much for 'breaking her silence'..
CBS Reporter Recounts a ‘Merciless’ Assault

...
“My clothes were torn to pieces,” Ms. Logan said.

She declined to go into more detail about the assault but said: “What really struck me was how merciless they were. They really enjoyed my pain and suffering. It incited them to more violence.”

After being rescued by a group of civilians and Egyptian soldiers, she was swiftly flown back to the United States. “She was quite traumatized, as you can imagine, for a period of time,” Mr. Fager said. Ms. Logan said she decided almost immediately that she would speak out about sexual violence both on behalf of other journalists and on behalf of “millions of voiceless women who are subjected to attacks like this and worse.”

More than a dozen journalists have been detained in Libya in the past two months, including four who were working for The Times. One of the Times journalists, Lynsey Addario, said she was repeatedly groped and harassed by her Libyan captors.

For Ms. Logan, learning about Ms. Addario’s experience was a “setback” in her recovery. While Ms. Logan, CBS’s chief foreign affairs correspondent, said she would definitely return to Afghanistan and other conflict zones, she said she had decided — for the moment — not to report from the Middle Eastern countries where protests were widespread. “The very nature of what we do — communicating information — is what’s undoing these regimes,” she said. “It makes us the enemy, whether we like it or not.”
“It makes us the enemy, whether we like it or not.”

De vijand waren ze toch al. Of ze nu informatie verspreiden of niet. Niet alleen vijand van de regimes, maar ook van de bevolking. En niet om wat ze doen, maar om wat ze zijn: westers, blond, vermeend joods en vooral...niet-moslim.
RTFM
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Dhana »

Dat laatste is niet helemaal waar. Ik herinner me nog dat een paar jaar geleden een artikel over een Egyptische getrouwde moslima die ontvoerd was en vastgebonden op een bed tien dagen lang door een legertje mannen verkracht is tot dat de politie haar meer dood dan levend kon bevrijden.

Vrouwen zijn gewoon seksueel vogelvrij daar. Kaffir of moslima, maakt niet uit.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ik heb eigenlijk niks met die Donald Trump. En toch moet ik hem steunen na deze:












Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Gisteravond (6 Mei) in P&W

Bart Chabot over de omstreden oud-politicus Hans Janmaat

http://pauwenwitteman.vara.nl/Uitzendin ... 111.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Deze stond vandaag op het HVV. Dit filmpje maakt duidelijk dat moslims niet geloven wat in de koran of hadith staat, maar geloven wat de geestelijken, hun leiders, zeggen dat erin staat. En die vertellen de waarheid niet want dan zou geen moslim nog geloven. Zie maar:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

1571, een voor Europeanen bijna net zo belangrijk jaartal als 1683. Waarom?: De Slag bij Lepanto!



Meer:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Lepanto" onclick="window.open(this.href);return false;

Uitgebreider:

http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Lepanto" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Links666 »

Mooi filmpje Zwartmeer. Die replica is te zien in Barcelona, het is een mooi ding.

Twee straten van dat museum staat ook een mooie zuil met een beeld van Columbus, die over de zee uitkijkt en naar de Nieuwe Wereld wijst.
Afbeelding
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Links666 »

Tijd om even te lachen om dit clowntje. Aan het einde zegt 'ie iets over Wilders.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Laatst gewijzigd door Zwartmeer op za mei 14, 2011 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

This is an interview with Geert Wilders taken in Ottawa May 10th 2011 on the day he spoke at the National Arts Centre about Islam, and Freedom of Speech.


Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Uit 2010:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Robert Spencer, ik mist hem al een tijdje.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie