Laten wij wat video's bekijken.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
xplosive

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:Klopt, het zijn christenen die massaal graven vernielen, bij kerken de ruiten in gooien en kerkleiders lastig vallen,
Er is in het onderzoek niet gezegd dat het uitsluitend om dit soort misdaden gaat. Zelfs niet dat het voornamelijk om dit soort misdaden gaat.
Ozes schreef:Die 15% zijn toch voornamelijk seculieren en moslims?
Excuses dat ik de hindoes, boeddhisten en andere minderheden vergat.
Ik zie dat je weer een afleidingsmanoeuvre probeert. Waar het om gaat is dat uit het onderzoek niet blijkt welk aandeel van diegenen die behoren tot die 15% bij de misdaden betrokken zijn.
Ozes schreef:Nee, want je argument klopte simpelweg niet. Jij verklaarde dat de christelijke achtergrond van de onderzoekers het onderzoek onmogelijk onafhankelijk genoemd kan worden. Dat is natuurlijk een drogreden, want bij een seculiere organisatie zou ik dezelfde ongefundeerde en doelloze opmerking kunnen maken.
Als een seculiere organisatie iets over seculieren zou onderzoeken dan zou natuurlijk ook gelden dat je niet van een onafhankelijk onderzoek kunt spreken. Het is dus duidelijk geen drogreden.
Ozes schreef:En mijn redenering zou van geen kanten kloppen?
Zoals je ziet : er klopt helemaal niets van.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Ozes

Bericht door Ozes »

Zoals je ziet : er klopt helemaal niets van.
Je bent echt niet goed wijs.
Dit waren mijn stellingen:
1.Als 15% van de Europeanen zoveel schade aanrichten(85% van alle misdaden) is die 15% inderdaad vrij radicaal in vergelijking met de christelijke meerderheid=logica, je zou anders verwachten dat de meerderheid altijd meer misdaden pleegt tegen de minderheid.

2.Claimen dat de onderzoekers niet afhankelijk zijn volledig gebaseerd op het feit dat ze christelijk zijn, zonder enig bewijs dat dit hun onderzoek heeft gekleurd= vooroordeel.
En hier zou niets van kloppen? :lol:

Natuurlijk zullen er ook wat christenen andere christenen verbaal, fysiek of indirect(vandalisme) hebben aangevallen, natuurlijk zullen niet alle daders links of moslim zijn. Maar heb je enig bewijs dat christenen een belangrijke of zelfs de belangrijkste dadergroep zijn van misdaden tegen andere christenen?
NEE

En jouw bewijs voor gekleurdheid van het onderzoek, dat heb je gewoon niet!

En mijn stellingen kloppen van kant noch wal?
Linkse oude freak, leer eens nadenken.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Het ontaardt denk ik zo in een welles-nietes, dus daarom wacht ik even rustig af hoe anderen hier tegenaan kijken.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier

Ozes

Bericht door Ozes »

Ik stel: Het is logisch dat het aandeel 15% niet-christenen de voornaamste dader is van 85% van de misdaden opgetekend in het report, welke tegen christenen waren gericht.
En wat stelt de dorpsgek?

Dat dit van kant noch wal klopt. Als je zou zeggen dat er ook misdaden gepleegd door & tegen christenen kunnen zijn, natuurlijk geef ik je dan gelijk. Maar jij stelt dat ik complete onzin uitkraam. Sneu figuur, die xplosive. En dat, net als de aantijgingen van gekleurdheid, zonder enkel bewijs.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Jij stelde dat die 15% verantwoordelijk was voor die 85% misdaden. Ik stelde dat die redenatie niet klopt. Wees nou toch gewoon eens eerlijk man en doe niet zo hypocriet en geef gewoon toe dat je er naast zat !

Ozes

Bericht door Ozes »

lol, jij zei dat het van kant noch wal klopte, oftewel het was compleet verkeerd. Op dit moment is er geen enkel bewijs dat ik er ook maar een beetje naast zat, en jouw aantijging dat ik er compleet naast zat kan je zelf ook toch alleen maar als belachelijk bestempelen?

Geloof je nou werkelijk dat het voornamelijk christenen zijn die elkaar de ruiten ingooien, bedreigen of anders elkaars leven verstieren?

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:lol, jij zei dat het van kant noch wal klopte, oftewel het was compleet verkeerd. Op dit moment is er geen enkel bewijs dat ik er ook maar een beetje naast zat, en jouw aantijging dat ik er compleet naast zat kan je zelf ook toch alleen maar als belachelijk bestempelen?

Geloof je nou werkelijk dat het voornamelijk christenen zijn die elkaar de ruiten ingooien, bedreigen of anders elkaars leven verstieren?
Daar gaat het niet om. Dat weet jij ook wel. Het gaat er om dat je redenering als zodanig niet klopt. Dat had je gewoon toe kunnen geven, maar in plaats dáárvan doe je nu al de hele tijd zo moeilijk !

Ozes

Bericht door Ozes »

waar heb je het nou over?
Je zei dat ik er compleet naast zat, en dat ik het volledig verkeerd had. Daar is geen enkele sprake van. Of wel soms?
En nou zou ik iets moeten toegeven?

Er zit geen enkele deuk in mijn argumenten, en jouw aantijgingen dat ik hier onzin liep te verkopen blijkt gewoon niets van waar. Puur uit persoonlijke motieven vertel je tegen mij dat ik volledig verkeerd zat.

Alsnog wacht ik op bewijs dat alles wat ik zei compleet verkeerd was:)
Je gelooft het zelf niet eens, dit zijn de puur persoonlijke grieven van een onvolwassen man. Ik ben heus wel groot genoeg om te vertellen wanneer ik verkeerd zit, je projecteert dus. Het doet mij denken aan de vele discussies waar ik duidelijk vertel dat atheisme zeker een goede invloed kan hebben, waar jij stug vasthoud aan het idee dat het christendom niets goeds kan produceren. Alles wat goed is probeer je te bagatalliseren, te ontkrachten of te 'ontchristenen', doe aub niet alsof ik degene ben die kinderachtig is. Deze discussie is ook weer gewoon dieptriest, aan het begin zeg je vanuit je obsessie dat er niets van klopt, dat kan je niet bewijzen en je weigert normaal te doen en dat te erkennen. Nu probeer je mij nog de schuld in de schoenen te schuiven ook. lachwekkend.

~Winston Churchill.

Ariel

Bericht door Ariel »

Sind Blitze, sind Donner...... :ohmy2:

De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:waar heb je het nou over?
Moet ik het nou echt nog een keer zeggen?

Je kunt op basis van de uitslag van het onderzoek niet zonder meer concluderen dat de verantwoordelijkheid voor die 85% misdaden volledig binnen die groep van 15% ligt. Daar zit de fout in je redenatie.

Ozes

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:
Ozes schreef:waar heb je het nou over?
Moet ik het nou echt nog een keer zeggen?

Je kunt op basis van de uitslag van het onderzoek niet zonder meer concluderen dat de verantwoordelijkheid voor die 85% misdaden volledig binnen die groep van 15% ligt. Daar zit de fout in je redenatie.
Ik zei nergens volledig lol, je draait weer. Zal je van wouter bos of een andere linkse held hebben.
Ter herinnering voor de lezers, de tekst hieronder, niet voor de infantiele xplosive, die weet ook wel dat hij zoals altijd in debatten over christendom gewoon weer alles deed om zijn obsessie te bevestigen.

Ik zei
Nee, helaas was het niet door een seculiere organisatie uitgevoerd, dan was het ineens wel "onafhankelijk". En dat eerste betekent uiteraard hoe vijandig die overige 15%, voornamelijk links-seculieren en moslims dan zijn.Doet me denken aan occupy die kerken kapot maakten toen het nog in was.
Jij zei
Ozes, ik snap niet dat je zelf niet in de gaten hebt dat je redenering van geen kanten klopt.
Moeilijk hé

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Jij beweert iets te kunnen zeggen van de 15% (namelijk dat die vijandig is) op basis van de uitslag het onderzoek, maar dat is helemaal niet uit de uitslag van het onderzoek afleidbaar. Ik snap niet dat je dat nu nóg niet ziet.

Ozes

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:Jij beweert iets te kunnen zeggen van de 15% (namelijk dat die vijandig is) op basis van de uitslag het onderzoek, maar dat is helemaal niet uit de uitslag van het onderzoek afleidbaar. Ik snap niet dat je dat nu nóg niet ziet.
De kans is groot dat het voornamelijk geen christenen zijn. Jij beweert dat het tegenovergestelde is, best, maar daar heb jij geen bewijs voor, anders als ik kan je niet eens op de logica beroepen. Het lijkt mij zeer sterk dat er tussen christenen onbekende conflicten woedden, en ik weet dat anarchisten en moslims graag vernielingen plegen van christelijk erfgoed.Ik ben zo redelijk om te zeggen dat het voornamelijk niet-christenen te zijn, jij stelt heel duidelijk, zonder bewijs, dat ik het compleet verkeerd heb en in feite onzin uitkraam.

Hou gewoon op. Nu vertel je dat uit onderzoek niet blijkt dat die 15% niet meer vijandig is dan de christelijke meerderheid.Laat mij dat verduidelijken, als de niet-christenen verantwoordelijk zouden zijn voor een direct proportioneel deel, zouden zij dus 15% van de misdaden plegen, en de christenen 70%. Dat is natuurlijk niet zo, en het lijkt me ook sterk dat bijvoorbeeld (van de 85%) de christenen verantwoordelijk zijn voor 30 of 40% van de misdaden. Er is geen bewijs voor zoiets absurds, dan zouden voornamelijk christenen elkaars kerken bekladden en dergelijke. Aangezien dat zeer onaannemelijk is, is het duidelijker te stellen dat de niet-christenen een disproportioneel aandeel hebben in deze misdaden, waardoor zij dus meer vijandig zijn. Jij hebt geen enkel tegenbewijs, en jij roept de hele tijd dat ik niets goeds zeg, alles is verkeerd. Grappig, of triest genoeg stel je niet dezelfde eisen aan je eigen 'theorieën".

Er zit een balk in je oog, dat leren ze je duidelijk niet op de Universiteit van Marcuse.

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:De kans is groot dat het voornamelijk geen christenen zijn.
Ik wil er verder niet moeilijk over doen, maar het punt is dat je dit niet uit de uitslag van het onderzoek kunt afleiden. Het is slechts een aanname van jou. Misschien is het een goede aanname, maar dat is onzeker en in ieder geval niet afleidbaar.
Ozes schreef:Jij beweert dat het tegenovergestelde is,
Ik beweer wat dat betreft niets, noch de ene kant op, noch de andere kant op. Ik stel slechts vast dat je redenatie niet klopt, omdat die gebaseerd is op een ongefundeerde aanname van jouw kant.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:dan zouden voornamelijk christenen elkaars kerken bekladden en dergelijke.
Je weet helemaal niet welk aandeel dit soort activiteiten het totaal van de onderzochte misdaden betreft, dus ook daar gaat je redenering mank. Het ging om misdaden tegen christenen. Dat hoeft in lang niet alle gevallen iets met kerken e.d. te maken te hebben.

Ozes

Bericht door Ozes »

voordat je ik laatste onzin aankaart:
Als een seculiere organisatie iets over seculieren zou onderzoeken dan zou natuurlijk ook gelden dat je niet van een onafhankelijk onderzoek kunt spreken. Het is dus duidelijk geen drogreden.
In het engels heet dat een "genetic fallacy", en het is dus wel een officiële drogreden. Het feit dat iemand christen of atheist is geen reden om te concluderen dat hun werk gekleurd is.

Trouwens, ga je nog toegeven dat jij mij zonder enige reden heb beticht van de volgende claims?
Leugen één:Je kunt op basis van de uitslag van het onderzoek niet zonder meer concluderen dat de verantwoordelijkheid voor die 85% misdaden volledig binnen die groep van 15% ligt. Daar zit de fout in je redenatie.
Implicatie: Dan wil dat niet zeggen dat al die misdaden door niet-christenen gepleegd worden.
Dat heb ik nergens gezegd. Dit blijf je maar impliceren, en het blijft onjuist.

~Winston Churchill.

Ozes

Bericht door Ozes »

Nu nog een laatste poging de realiteit te laten doordringen bij onze stofdoek. Een volgorde van gebeurtenissen:

1.Ik gaf een verklaring over het onderzoek.
2. Xplosive reageerde door het onderzoek te bagatelliseren en te claimen dat het bevooroordeeld zou zijn, het zou onmogelijk eerlijk zijn uitgevoerd(nul bewijs)
3. Ik verklaarde te menen dat de dadergroep voornamelijk uit atheisten en moslims zou bestaan, wat mij aannemelijker lijkt dan dat er voornamelijk christenen andere christenen aanvallen(aanname+argument).
4. Jij maakte duidelijk dat alles wat ik zei nergens op sloeg, en het was volledig fout.
5. Je stelde dat het NIET WAAR was dat de 15% verantwoordelijk was voor de misdaden(een even grote aanname, maar dan zonder argument)

Nogmaals, jij stelt dat wat ik zei 100% niet waar was. Dit heb je meer dan duidelijk gemaakt. Maar je hebt geen enkel bewijs dat het NIET WAAR is. Je hebt geen enkel bewijs dat het niet zo is dat niet-christenen de voornaamste misdadigers zijn in dit rapport. Toch stel je dat alles wat ik claimde fout was. Jij weet niet of het klopt dat het voornamelijk atheisten en moslims zijn die de misdaden plegen, maar je stelt wel dat wat ik zeg volledig FOUT was. Voor je eigen claims heb je evenmin bewijs, of wel?

Als je had gezegd, dat je niet kan weten of wat ik zei klopte, dan had je gelijk gehad. Alsnog zou het logisch te beredeneren zijn dat het waarschijnlijk geen christenen zijn die de misdaden plegen, en dat deed ik ook.Maar dat had je moeten zeggen, voordat je zelf verklaarde dat de misdaden niet door een mix van seculieren en moslims werd gepleegd.

Jij verklaarde, zonder bewijs, dat ik alles fout had. Net zoals je verklaarde, zonder bewijs,dat het onderzoek 100% gekleurd moest zijn.

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes, wat ik stelde is dat je conclusie dat de uitvoering van de misdaden vooral gezocht moeten worden bij die 15% volkomen ongerechtvaardigd was op basis van de uitslag van het onderzoek.

Wordt nou toch eens wakker, man !
Ozes schreef:Net zoals je verklaarde, zonder bewijs,dat het onderzoek 100% gekleurd moest zijn.
Jij bent een meester in het verdraaien van iemands woorden. Ik verklaarde slechts dat het onderzoek niet onafhankelijk genoemd kan worden. Meer niet. Dat is altijd een slecht uitgangspunt, net zoals het een slecht uitgangspunt is om een slager zijn eigen vlees te laten keuren. Misschien doet die slager zijn eigen vleeskeuring wel perfect, maar het is niet zoals het hoort.

Ozes

Bericht door Ozes »

Ik verklaarde slechts dat het onderzoek niet onafhankelijk genoemd kan worden
Oh, gebruikte je daarom de term ONMOGELIJK"?
Dat is nogal wat anders als je nu zegt hé.
Nogmaals, het is een drogreden om simpelweg vanwege de christelijke oorsprong van het onderzoek te stellen dat het bevooroordeeld is.

Was ik maar zo'n meester in het verdraaien van woorden, en smerige onderhandse opmerkingen als jij, maar daar mis ik de sluwheid voor.

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:
Ozes, maak jezelf nu niet bespottelijk door een verschil te willen zien in "niet" en "onmogelijk". Het komt op precies hetzelfde neer.

op z'n kop

Bericht door op z'n kop »

Ariel schreef:Sind Blitze, sind Donner...... :ohmy2:

Wirklich wonderchun :rock:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?

Ozes

Bericht door Ozes »

Heb je al bedacht hoe je gaat verklaren dat jij mij woorden in de mond legde? (ik zou hebben gezegd dat alle misdaden werden gepleegd door seculieren en moslims)

Want toegeven dat dit fout was, dat zou een unicum zijn. Als je eerlijk zou zijn had je allang toegegeven dat dit een valse aantijging was, maar uren later is het nog steeds niet gerectificeerd(en zelfs herhaald).

xplosive verklaart nu:Ozes, wat ik stelde is dat je conclusie dat de uitvoering van de misdaden vooral gezocht moeten worden bij die 15% volkomen ongerechtvaardigd was op basis van de uitslag van het onderzoek.
Eerder verklaarde hij: Jij stelde dat die 15% verantwoordelijk was voor die 85% misdaden. Ik stelde dat die redenatie niet klopt.
Ik laat voor het gemak de vele malen dat je zei dat het "volledig niet klopt" erbuiten, maar het was duidelijk dat mijn verklaringen volgens jou 100% onjuist waren.

Nogmaals, heb je bewijs dat het niet klopt?
Dat heb je niet.

Heb ik ergens gesteld dat ik statistieken had over de achtergrond van de daders?
Het antwoord is NEE. Ik beargumenteerde daarop de meest logische verklaring voor de achtergrond van de daders, en jij bleef verklaren dat dit 100% incorrect was. Nogmaals, zonder bewijs. Het feit dat jij eerder meerdere malen heb ik verklaard dat ik "alle misdaden" zou toeschrijven aan niet-christenen geeft aan dat je het niet zo nauw neemt met de waarheid.

~Winston Churchill.

Ozes

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:
Ozes schreef:
Ozes, maak jezelf nu niet bespottelijk door een verschil te willen zien in "niet" en "onmogelijk". Het komt op precies hetzelfde neer.
En jij beschuldigt mij van spelen met woorden?
Daarbij was het de uitkomst van een onderzoek door een christelijke organisatie. Dat kan dus onmogelijk een onafhankelijk onderzoek genoemd worden.
Nogmaals, je hebt geen enkel bewijs voor deze statement, en het is gebaseerd op een ECHTE drogreden. Volgens jou is er gewoon geen mogelijkheid dat het onderzoek niet gekleurd is.

~Winston Churchill.

xplosive

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:Heb je al bedacht hoe je gaat verklaren dat jij mij woorden in de mond legde? (ik zou hebben gezegd dat alle misdaden werden gepleegd door seculieren en moslims)

Want toegeven dat dit fout was, dat zou een unicum zijn. Als je eerlijk zou zijn had je allang toegegeven dat dit een valse aantijging was, maar uren later is het nog steeds niet gerectificeerd(en zelfs herhaald).
Ozes, je draait jezelf zo alleen maar verder de soep in.

Wat je zei was :
Ozes schreef:Als 15% van de Europeanen zoveel schade aanrichten(85% van alle misdaden)
Draai daar nou niet omheen.

Dhana

Bericht door Dhana »

Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Plaats reactie