Laten wij wat video's bekijken.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Ozes

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Berichtdoor Ozes » Zo Mar 31, 2013 2:48 am

Nu nog een laatste poging de realiteit te laten doordringen bij onze stofdoek. Een volgorde van gebeurtenissen:

1.Ik gaf een verklaring over het onderzoek.
2. Xplosive reageerde door het onderzoek te bagatelliseren en te claimen dat het bevooroordeeld zou zijn, het zou onmogelijk eerlijk zijn uitgevoerd(nul bewijs)
3. Ik verklaarde te menen dat de dadergroep voornamelijk uit atheisten en moslims zou bestaan, wat mij aannemelijker lijkt dan dat er voornamelijk christenen andere christenen aanvallen(aanname+argument).
4. Jij maakte duidelijk dat alles wat ik zei nergens op sloeg, en het was volledig fout.
5. Je stelde dat het NIET WAAR was dat de 15% verantwoordelijk was voor de misdaden(een even grote aanname, maar dan zonder argument)

Nogmaals, jij stelt dat wat ik zei 100% niet waar was. Dit heb je meer dan duidelijk gemaakt. Maar je hebt geen enkel bewijs dat het NIET WAAR is. Je hebt geen enkel bewijs dat het niet zo is dat niet-christenen de voornaamste misdadigers zijn in dit rapport. Toch stel je dat alles wat ik claimde fout was. Jij weet niet of het klopt dat het voornamelijk atheisten en moslims zijn die de misdaden plegen, maar je stelt wel dat wat ik zeg volledig FOUT was. Voor je eigen claims heb je evenmin bewijs, of wel?

Als je had gezegd, dat je niet kan weten of wat ik zei klopte, dan had je gelijk gehad. Alsnog zou het logisch te beredeneren zijn dat het waarschijnlijk geen christenen zijn die de misdaden plegen, en dat deed ik ook.Maar dat had je moeten zeggen, voordat je zelf verklaarde dat de misdaden niet door een mix van seculieren en moslims werd gepleegd.

Jij verklaarde, zonder bewijs, dat ik alles fout had. Net zoals je verklaarde, zonder bewijs,dat het onderzoek 100% gekleurd moest zijn.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Zo Mar 31, 2013 2:57 am

Ozes, wat ik stelde is dat je conclusie dat de uitvoering van de misdaden vooral gezocht moeten worden bij die 15% volkomen ongerechtvaardigd was op basis van de uitslag van het onderzoek.

Wordt nou toch eens wakker, man !

Ozes schreef:Net zoals je verklaarde, zonder bewijs,dat het onderzoek 100% gekleurd moest zijn.

Jij bent een meester in het verdraaien van iemands woorden. Ik verklaarde slechts dat het onderzoek niet onafhankelijk genoemd kan worden. Meer niet. Dat is altijd een slecht uitgangspunt, net zoals het een slecht uitgangspunt is om een slager zijn eigen vlees te laten keuren. Misschien doet die slager zijn eigen vleeskeuring wel perfect, maar het is niet zoals het hoort.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Ozes

Berichtdoor Ozes » Zo Mar 31, 2013 3:11 am

Ik verklaarde slechts dat het onderzoek niet onafhankelijk genoemd kan worden

Oh, gebruikte je daarom de term ONMOGELIJK"?
Dat is nogal wat anders als je nu zegt hé.
Nogmaals, het is een drogreden om simpelweg vanwege de christelijke oorsprong van het onderzoek te stellen dat het bevooroordeeld is.

Was ik maar zo'n meester in het verdraaien van woorden, en smerige onderhandse opmerkingen als jij, maar daar mis ik de sluwheid voor.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Zo Mar 31, 2013 3:14 am

Ozes schreef:

Ozes, maak jezelf nu niet bespottelijk door een verschil te willen zien in "niet" en "onmogelijk". Het komt op precies hetzelfde neer.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier

op z'n kop

Berichtdoor op z'n kop » Zo Mar 31, 2013 3:17 am

Ariel schreef:Sind Blitze, sind Donner...... :ohmy2:

Wirklich wonderchun :rock:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?

Ozes

Berichtdoor Ozes » Zo Mar 31, 2013 3:19 am

Heb je al bedacht hoe je gaat verklaren dat jij mij woorden in de mond legde? (ik zou hebben gezegd dat alle misdaden werden gepleegd door seculieren en moslims)

Want toegeven dat dit fout was, dat zou een unicum zijn. Als je eerlijk zou zijn had je allang toegegeven dat dit een valse aantijging was, maar uren later is het nog steeds niet gerectificeerd(en zelfs herhaald).

xplosive verklaart nu:Ozes, wat ik stelde is dat je conclusie dat de uitvoering van de misdaden vooral gezocht moeten worden bij die 15% volkomen ongerechtvaardigd was op basis van de uitslag van het onderzoek.

Eerder verklaarde hij: Jij stelde dat die 15% verantwoordelijk was voor die 85% misdaden. Ik stelde dat die redenatie niet klopt.

Ik laat voor het gemak de vele malen dat je zei dat het "volledig niet klopt" erbuiten, maar het was duidelijk dat mijn verklaringen volgens jou 100% onjuist waren.

Nogmaals, heb je bewijs dat het niet klopt?
Dat heb je niet.

Heb ik ergens gesteld dat ik statistieken had over de achtergrond van de daders?
Het antwoord is NEE. Ik beargumenteerde daarop de meest logische verklaring voor de achtergrond van de daders, en jij bleef verklaren dat dit 100% incorrect was. Nogmaals, zonder bewijs. Het feit dat jij eerder meerdere malen heb ik verklaard dat ik "alle misdaden" zou toeschrijven aan niet-christenen geeft aan dat je het niet zo nauw neemt met de waarheid.

~Winston Churchill.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Zo Mar 31, 2013 3:22 am

xplosive schreef:
Ozes schreef:

Ozes, maak jezelf nu niet bespottelijk door een verschil te willen zien in "niet" en "onmogelijk". Het komt op precies hetzelfde neer.

En jij beschuldigt mij van spelen met woorden?

Daarbij was het de uitkomst van een onderzoek door een christelijke organisatie. Dat kan dus onmogelijk een onafhankelijk onderzoek genoemd worden.

Nogmaals, je hebt geen enkel bewijs voor deze statement, en het is gebaseerd op een ECHTE drogreden. Volgens jou is er gewoon geen mogelijkheid dat het onderzoek niet gekleurd is.

~Winston Churchill.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Zo Mar 31, 2013 3:28 am

Ozes schreef:Heb je al bedacht hoe je gaat verklaren dat jij mij woorden in de mond legde? (ik zou hebben gezegd dat alle misdaden werden gepleegd door seculieren en moslims)

Want toegeven dat dit fout was, dat zou een unicum zijn. Als je eerlijk zou zijn had je allang toegegeven dat dit een valse aantijging was, maar uren later is het nog steeds niet gerectificeerd(en zelfs herhaald).

Ozes, je draait jezelf zo alleen maar verder de soep in.

Wat je zei was :

Ozes schreef:Als 15% van de Europeanen zoveel schade aanrichten(85% van alle misdaden)

Draai daar nou niet omheen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Mar 31, 2013 8:12 am

Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Zo Mar 31, 2013 10:14 am

Ik hoop dat die moslims in Australië zwaar gestraft worden voor hun schaamteloze krankzinnige gedrag. Ik hoop ook dat dit de wereld nu eindelijk eens wat wakkerder maakt.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Mar 31, 2013 10:29 am

xplosive schreef:. Ik hoop ook dat dit de wereld nu eindelijk eens wat wakkerder maakt.

Ik denk het niet. Geert Wilders werd door een grote groep Australiers weggehoond. Dit is bijna 2 jaar geleden gebeurd , dus de meeste mensen moesten dit al weten. Het was groot nieuws . Maar goeie troost. Was die rechtspraak nu pas? http://www.dailytelegraph.com.au/news/i ... 6097842298

In an Australian legal first, magistrate Brian Maloney yesterday found four men guilty of assaulting a Muslim convert in a religion-inspired whipping.

http://www.barenakedislam.com/2013/03/0 ... g-alcohol/
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Zo Mar 31, 2013 7:25 pm

xplosive schreef:
Ozes schreef:Als 15% van de Europeanen zoveel schade aanrichten(85% van alle misdaden)

Draai daar nou niet omheen.

Hier een duidelijker antwoord over de inhoud van die 15%, letterlijk één post ervoor.
. En dat eerste betekent uiteraard hoe vijandig die overige 15%, voornamelijk links-seculieren en moslims dan zijn

Ik stel hier waaruit die 15% zou bestaan, en dat was het antwoord ervoor wat volgens jou, en zonder bewijs uiteraard, volledig onjuist was. Daar zie ik geen bewijs voor en dat zal er ook niet komen want het bestaat niet. Zelfs als ik had gezegd dat die 15% volledig uit atheisten zou bestaan zou je nog niet eens kunnen claimen dat dit "volledig fout is" want jij hebt hier geen bewijs voor, je begaat dan dezelfde fout waar je mij van beticht. Alsnog, is het geen fout, het is een redelijk logisch argument, tegenover ongerechtvaardigde beschuldigingen.

~Winston Churchill.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Ma Apr 01, 2013 3:07 pm

Ik zag zojuist een documentaire over Noord-Korea. En daarin werd verwezen naar deze docu over een Amerikaans soldaat die overliep naar het communistische land. En nog een paar anderen hebben dat gedaan. En zij zijn veelvuldig gebruikt in films om de rol van Amerikaanse vijand te spelen daar zij de enigen in Noord-Korea zijn met een westers uiterlijk.

The film is about a former U.S. Army soldier, James J. Dresnok, who defected to North Korea on August 15, 1962.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Di Apr 02, 2013 8:56 am

Ozes schreef:Hier een duidelijker antwoord over de inhoud van die 15%, letterlijk één post ervoor.
. En dat eerste betekent uiteraard hoe vijandig die overige 15%, voornamelijk links-seculieren en moslims dan zijn

Ik stel hier waaruit die 15% zou bestaan, en dat was het antwoord ervoor wat volgens jou, en zonder bewijs uiteraard, volledig onjuist was. Daar zie ik geen bewijs voor en dat zal er ook niet komen want het bestaat niet. Zelfs als ik had gezegd dat die 15% volledig uit atheisten zou bestaan zou je nog niet eens kunnen claimen dat dit "volledig fout is" want jij hebt hier geen bewijs voor, je begaat dan dezelfde fout waar je mij van beticht. Alsnog, is het geen fout, het is een redelijk logisch argument, tegenover ongerechtvaardigde beschuldigingen.

Wat ik zei is dat je redenering van geen kanten klopte omdat jouw conclusie dat die 15% vijandig moet zijn onmogelijk getrokken kan worden op basis van de uitslag van het onderzoek.

Dus Ozes, hou dus liever voortaan dit soort onnozele beschuldigen aan mijn adres voor je als je zelf de fout in gaat en dit zelf ook wéét ! Je kunt beter maar direct eerlijk open kaart spelen dan er zo'n komedie van te maken ! Het is niet erg als iemand je op een vergissing wijst en dan hoef je niet als reactie daarop zo te steigeren en proberen de zaak om te draaien.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Apr 03, 2013 9:28 pm

Terwijl ik op yt op zoek was naar Benny Hill liep ik tegen Benny Hinn aan. Ik had nog nooit van de man gehoord. Maar hij blijkt een hele bekende gebedsgenezer te zijn bij wie een boel vraagtekens gezet worden. En er staan nogal wat documentaires van hem op yt. Dit is een ervan:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Benny_Hinn

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Wo Apr 03, 2013 10:42 pm

Wat ik zei is dat je redenering van geen kanten klopte omdat jouw conclusie dat die 15% vijandig moet zijn onmogelijk getrokken kan worden op basis van de uitslag van het onderzoek.

Dat kan wel beredeneerd worden, daarom gaan normale mensen een discussie aan over wat de kans is dat het werkelijk voornamelijk christenen zijn geweest die hun eigen kerken aanvielen of niet-christenen. Hierbij mag je zowel argumenten als andere bronnen introduceren.Weet je wel, hetzelfde als bij debatten elk ander maatschappelijk onderzoek gebeurt, daar zijn we niet eens aangekomen. Maar dit gaat over christenen als slachtoffers en je toont weer wat voor een figuur je bent . xplosive, de man zonder ideologie. Kan je jezelf nog serieus nemen?

Ga meer weer in een ander topic roepen hoe geweldig Rusland en China zijn, dit is kennelijk te lastig voor je.Oh, en neem je lijst drogredenen nog eens door, je aanklacht tegen de organisatie achter het onderzoek blijft een valse beschuldiging, van iemand die werkelijk bevooroordeeld is.

~Winston Churchill.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Do Apr 04, 2013 11:39 am

Ozes schreef:Hierbij mag je zowel argumenten als andere bronnen introduceren.

Ja, dat mag. Maar dan is het dus precies zoals ik aangaf, namelijk dat op basis van de uitkomst van dat ene onderzoek niet de conclusie getrokken kan worden die jij trok.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Do Apr 04, 2013 5:51 pm

xplosive schreef:
Ozes schreef:Hierbij mag je zowel argumenten als andere bronnen introduceren.

Ja, dat mag. Maar dan is het dus precies zoals ik aangaf, namelijk dat op basis van de uitkomst van dat ene onderzoek niet de conclusie getrokken kan worden die jij trok.

Klopt, en je kan net zo goed niet verklaren dat wat ik zei niet klopt. Je kan hoogstens zeggen dat het niet direct beschreven in het onderzoek stond, dat claimde ik ook nergens. En jij gaf aan dat ik complete onzin uitsprak, dat is niet waar, ik trok een logische conclusie gebaseerd op dat onderzoek, dat is wat anders dan stellen dat het onderzoek direct aangaf wie de voornaamste dader is van misdaden tegen christenen.

~Winston Churchill.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Do Apr 04, 2013 7:47 pm

Het is Godsonmogelijk, Ozes om in discussie te gaan met mensen waarvoor alleen de uitkomst van hun gevallige onderzoeken zonder meer tellen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

op z'n kop

Berichtdoor op z'n kop » Do Apr 04, 2013 11:30 pm

Pigs Will Fly

Nou hang het wasje maar buiten weer he? :finger:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?

xplosive

Berichtdoor xplosive » Vr Apr 05, 2013 12:19 am

Ozes schreef:ik trok een logische conclusie gebaseerd op dat onderzoek

Ik probeerde nou juist duidelijk te maken dat die conclusie niet logisch is.

op z'n kop

Berichtdoor op z'n kop » Vr Apr 05, 2013 6:56 pm

Dom lullen kunnen we allemaal, maar als het aan deze meneer ligt gaan er koppen rollen!

xplosive

Berichtdoor xplosive » Vr Apr 05, 2013 9:54 pm

Zoals Pim Fortuyn het op deze video zegt (met passie) wordt het veel te weinig gezegd.

op z'n kop

Scientific Racism: The Eugenics of Social Darwinism

Berichtdoor op z'n kop » Zo Apr 07, 2013 12:01 am

xplosive

Berichtdoor xplosive » Zo Apr 07, 2013 7:33 pm

Terug naar “Bronnen Centrum”