Laten wij wat video's bekijken.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Pilgrim »

Ik denk dat het China er heimelijk wel blij mee is dat we in aanvaring zijn gekomen met de Islam en dat dus ook graag zo wil houden. Ik meen destijds zelfs gelezen te heben dat China er op rekende dat steeds meer in confrontatie met de Islamitische wereld zouden komen en dat dat ons grotendeels economisch kreupel zou maken en dat zij daar profijt van zouden trekken. Ik zou dus maar niet te veel op hun steun rekenen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Toch denk ik niet dat China aanstuurt op een steeds sterker wordend islamitisch machtsblok. Het zal eerder zo zijn dat China graag ziet dat het Westen wat dat betreft de kastanjes voor China uit het vuur haalt. Hopelijk neemt het besef in China toe dat het niet verstandig is om de strijd tegen het islamisme alleen aan het Westen over te laten.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ga er maar vanuit dat China vooral doet wat in zijn eigen (geopolitiek) belang is. Volgens mij zullen de Chinezen, als ze voordeel uit kunnen halen tegenover het kapitalistische westen, de islamisten zeker laten doen en mogelijk zelfs steunen. De enige reden dat China zich intern verzet tegen moslims (Oeigoeren) is omdat die een bedreiging zijn voor het regime in Beijing, net zoals veel andere groepen in China die door de overheid worden bestreden.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Re:

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:
KevinB schreef:China is zeker geen onverdeelde vriend van het democratische en kapitalistische westen.
Dat is Rusland ook nooit geweest. Als de Chinezen straks op islamisten inhakken on zich te verdedigen tegen jihadistische koppensnellers, ga jij dan klagen bij de Chinese ambassade in Nederland over de schending van mensenrechten door chinezen ?
Ik zag een tijdje geleden een fantastische documentaire over Pablo Escobar, de grote drugs lord van Columbia. Inwezen beheerste hij het hele land. Wie of wat hem niet aanstond ruimde hij uit de weg. Om zijn wil gegaan te krijgen pleegde hij bloedige aanslagen. Zelfs een vliegtuig vol mensen moest er aan geloven. Terreur was zijn wapen. Dat was totdat er een groep ontstond, Los Pepes genaamd, die dezelfde methoden als Escobar ging hanteren. Ze gingen iedereen vermoorden die maar iets met Escobar te maken had. Dat waren behalve zijn familie en vrienden daarvan, zijn advocaten, familie en vrienden van die advocaten, leveranciers, om mijn part zijn melkboer en die zijn familie en vrienden daarvan, enz. Binnen de kortste keren sloeg de paniek om zijn hart. Escobar wilde toen dit begon zijn familie zo snel mogelijk het land uit hebben. Maar wat ze ook deden, bv naar Duitsland vliegen, ze werden teruggestuurd. De CIA zou hier een hand in gehad hebben. En toen stortte zijn wereldje snel in. Moraal van dit verhaal is dat een rechtstaat het aflegt tegen zo’n machtig iemand. Die gast was multimiljardair en nam geen enkele regel in acht. Pas toen hij tegenstanders kreeg die zich ook aan god nog gebod hielden verloor hij. Maar we hadden het over China en de islam. De chinezen hanteren als het moet exact dezelfde methoden als de moslims. Op een bomaanslag zal een golf van terreur volgen. Vooral de islam, en duizenden moslims, zullen de consequenties dragen. De islam is vooral sterk waar moslims zich achter advocaten wetten en mensenrechten kunnen verschuilen. Het lijkt me daarom dat een rechtstaat het op termijn aflegt tegen islam. Wil je de islam bestrijden dan moet je, om zo te zeggen, islamitisch oorlogsrecht toepassen. In China doen ze dat!

Dat de Chinees een bondgenoot van ons is in de strijd tegen de islam zou best eens kunnen. Ik geloof niet dat ze er veel belang bij hebben dat ons werelddeel op termijn islamitisch wordt. Omgekeerd is het wel zeker zo dat wij geen vriend van China zijn als het om de bestrijding van de islam gaat. Wij houden ons aan de regels en vinden dat hun dat ook moeten doen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re:

Bericht door xplosive »

KevinB schreef:Volgens mij zullen de Chinezen, als ze voordeel uit kunnen halen tegenover het kapitalistische westen, de islamisten zeker laten doen en mogelijk zelfs steunen.
Als dat waar is, waarom zijn de islamisten dan vooral bang voor China?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Re:

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:
KevinB schreef:Volgens mij zullen de Chinezen, als ze voordeel uit kunnen halen tegenover het kapitalistische westen, de islamisten zeker laten doen en mogelijk zelfs steunen.
Als dat waar is, waarom zijn de islamisten dan vooral bang voor China?
Het aantal aanslagen geeft deze angst niet weer.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Sam Harris over de vrije wil...
SAM HARRIS IS THE AUTHOR of the New Work Times bestsellers, The Moral Landscape, The End of Faith and Letter to a Christian Nation. His new book is short (96) pages, to the point, and will change the way we all view free will, as Oliver Sacks wrote: "Brilliant and witty — and never less than incisive — Free Will shows that Sam Harris can say more in 13,000 words than most people do in 100,000."
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Nog maar weer eens wat leuks over de islam.

90% van alle haathutten in het Verenigd-Koninkrijk verkiest om vrouwen buiten te houden. Want vrouwen zijn uiteraard minderwaardig, en je weet hoe het is met die moslimmannetjes.


Deze video is niet goed, maar toch. Verhaal uit Pakistan... een koppeltje in Pakistan dat verkoos zijn eigen partner te verkiezen uit liefde ontsnapt ei zo na aan eremoord. Want liefde, dat mag natuurlijk niet in de islam. Nee, huwelijken moeten gearrangeerd worden.


90% van de Egyptische vrouwen wordt genitaal verminkt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:

Bericht door Ariel »

KevinB schreef:Nog maar weer eens wat leuks over de islam.

90% van alle haathutten in het Verenigd-Koninkrijk verkiest om vrouwen buiten te houden. Want vrouwen zijn uiteraard minderwaardig, en je weet hoe het is met die moslimmannetjes.
Als ik moslima zou zijn, dan zou ik heel blij zijn dat ik niet naar de moskee mocht. Ik zou een gat in de lucht springen. Wat een zegening. Man zit in de moskee, en ik kon heerlijk mijn ding doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

In het bronnen centrum altijd graag een bron bij statistieken.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Islamistische wapenfabrieken:

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »



Zeer interessant, en van mij had het nog wel een paar uur mogen duren.
Het bewijst voor mij wel dat mensen die geloven in een soort evolutionaire universele morele code uit een milieu of gezin komen waar men niet in verleiding kon komen met echte zonden. Er zijn enkele situaties denkbaar waar men toch uit zo'n situatie komt, en die zijn zeker te verklaren, maar 1 ding wat duidelijk is, is hoe gemakkelijk anti-theisten met concepten als moord, diefstal en andere begrippen omgaat. "Ik ben tegen moord, en ik ben atheïst, zie je dat het kan". Dat is heel gemakkelijk te zeggen als Nederlander uit een milieu waar de enorme complexiteit van dit soort morele zonden nooit een probleem is geweest.Er zijn een duizendtal manieren om diefstal goed te spreken, maar als middenklasse Nederlander kan je daar denk ik geen werkelijk begrip voor hebben.

Naast geloof bestaat er alleen culturele & persoonlijke preferentie. De laatste is niet bruikbaar, de tweede is lastig te rechtvaardigen zonder enig religieus of spiritueel element.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Robert Spencer '' Did Muhammad Exist? '' Interview by Catholic Answers Live
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Servië en beelden van de jihadi's tijdens de burgeroorlog

Bericht door Ozes »

"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Schepsel »



Ik weet niet of deze al ergens staat...
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Het is een plek in Nederland waar journalisten nauwelijks binnen komen: Staphorst. Zodra een camera de Staphorstenaren in beeld wil brengen, gaan de luikjes dicht. Zo blijft er een mysterie hangen rond dit religieuze dorpje. Maar na vier jaar geduldig werken heeft een filmmaker het nu voor elkaar: Staphorst laat eindelijk op beeld het 'ware' gezicht zien.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik weet niet hoor, maar waarom gaan mensen altijd zo op hun achterste pootjes staan over Staphorst? Ik deel veel/de meerderheid van de opvattingen van deze mensen duidelijk niet, maar zolang ze niemand kwaad doen of hun levenswijze niet op agressieve wijze willen opdringen, heb ik zoiets van 'leven en laten leven' of 'laat maar begaan'. Ik ben van mening dat we zulke mensen en dorpjes moeten kunnen tolereren. Daar de boel gaan liggen 'opstoken', die mensen gaan jennen of hen lastigvallen vind ik redelijk ongepast.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Schepsel »

Ik val ze niet lastig hoor. Als ze giftig naar me kijken (kom uit zo'n plaats) lach ik luidop in hun zure gezicht, dat is mijn goed recht als ze zo venijnig kijken. Ik denk niet dat iemand ze (fysiek) aanvalt, vermoedelijk zien mensen ze als een bezienswaardigheid, een vreemd stel reactionairen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

De PVV stemmer rond 43:00 mag ik wel moet ik zeggen :lol:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Schepsel »

Ozes schreef:De PVV stemmer rond 43:00 mag ik wel moet ik zeggen :lol:
Ik ook :lol:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Schepsel schreef:Ik val ze niet lastig hoor. Als ze giftig naar me kijken (kom uit zo'n plaats) lach ik luidop in hun zure gezicht, dat is mijn goed recht als ze zo venijnig kijken. Ik denk niet dat iemand ze (fysiek) aanvalt, vermoedelijk zien mensen ze als een bezienswaardigheid, een vreemd stel reactionairen.
Dat denk ik ook, dat mensen de "refo's" als een soort vreemd relict of een vreemd stelletje religieuzen zien. Ik denk dat de meeste mensen verder vrij weinig geven om hen en hun levensstijl, zolang ze er niet door worden lastig gevallen. Zoals ik eerder zei, wat mij betreft mogen de refo's doen wat ze willen, zolang ze andere mensen niet lastigvallen of proberen te dwingen als hen te leven.

Ik moet na het bekijken van die reportage wel zeggen dat ik toch wat moeite heb met de SGP.

Die PVV-stemmer vond ik inderdaad ook best goed. Leuk stukje was dat.

PS: Die stukjes van preken in de refo-kerk die opgenomen zijn in die reportage vond ik best akelig.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re:

Bericht door Zwartmeer »

KevinB schreef:Ik weet niet hoor, maar waarom gaan mensen altijd zo op hun achterste pootjes staan over Staphorst? Ik deel veel/de meerderheid van de opvattingen van deze mensen duidelijk niet, maar zolang ze niemand kwaad doen of hun levenswijze niet op agressieve wijze willen opdringen, heb ik zoiets van 'leven en laten leven' of 'laat maar begaan'. Ik ben van mening dat we zulke mensen en dorpjes moeten kunnen tolereren. Daar de boel gaan liggen 'opstoken', die mensen gaan jennen of hen lastigvallen vind ik redelijk ongepast.
Staphorst laat zien dat Nederland altijd al multicultureel was. Ik vraag me af of ze daar tegenwoordig ook tv kijken. Er zonder houd je de buitenwereld buiten. Ik vermoed dat dat met de komst van de onmisbare pc niet meer gaat. En daarom zal het karakter van Staphorst op den duur toch verdwijnen en zal, misschien wel helaas, Staphorst ook in de moderniteit belanden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie