Laten wij wat video's bekijken.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

"Allah houdt niet van vrouwen" - Nahed Selim over vrouwen in de islam.

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Manon »

Nog maar eens een video met informatie over drie basiselementen die blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen zijn bij de massa in het Westen:

http://www.youtube.com/watch?v=ZHdMlT3E ... ZSZPHzoLA0" onclick="window.open(this.href);return false;


More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ariel »

Goeie leerzame video.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ik kende de Amerikaanse presidentskandidaat Newt Gingrich eigenlijk niet. Dus benieuwd naar zijn islam-standpunten. Nou die zien er beter uit dan die van Romney.





Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Dit is een documentaire van History Channel in twee delen van maar liefst drie uren over de kruistochten!
http://www.documentairenet.nl/review/th ... the-cross/" onclick="window.open(this.href);return false;

The Crusades: Cresent and the cross presenteert de epische strijd tussen twee Middeleeuwse grootmachten, de christelijke kruisvaarders en de moslims. Een oorlog die meer dan 2 eeuwen duurde, het conflict besloot het lot van het Heilige Land van het Midden-Oosten, een kleine strook land slechts een paar honderd mijl lang, maar met de ultieme prijs, de stad Jeruzalem.

Deze documentaire vertelt het verhaal van de belangrijkste personen van de Eerste, Tweede en Derde Kruistochten – pausen, koningen, sultans en ridders die in de naam van God meedogenloos vochten voor land en macht. Ervaar de moord, verraad en het bloedvergieten van dit legendarische hoofdstuk van de geschiedenis door de ogen van de belangrijkste historische figuren als Richard Leeuwenhart en Saladin, koning Louis VII en Nur al-Din.


Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

Ik weet niet of History Channel nou zo een goede bron is....
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ozes schreef:Ik weet niet of History Channel nou zo een goede bron is....
Dat weet ik ook niet. Het is geupload door ene Fazzamin... Ben het nu aan het kijken. Er staan meerdere docu's over de kruistochten op dit forum trouwens.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door silkyboxershortXL »

[c045.gif] :D :crying:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Islamic Extremists Cut Girls Nose And Ears Off For Shaming F

Bericht door King George »

Islamic Extremists Cut Girls Nose And Ears Off For Shaming Family

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Does Sharia Produce An Inferior Society? Het antwoord zit al in de vraag. Oa Bill Warner, de man van de islam statistieken, zit in dit programma! En onze grote vriend Chaudary is er weer!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »



Even wat entertainment :laugh1:
Een Pacifier is een speen trouwens, niet zo'n bekend woord dus zeg et maar even.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Something From Nothing - a conversation w/ Richard Dawkins & Lawrence Krauss - ASU Feb 4, 2012

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:Ik kende de Amerikaanse presidentskandidaat Newt Gingrich eigenlijk niet. Dus benieuwd naar zijn islam-standpunten. Nou die zien er beter uit dan die van Romney.
The guy has its flaws, but in my opinion he is by far the best Republican candidate concerning fighting islam. I'm not a fan of the Republican Party though. Nor that I'm a fan of the Democratic Party either.

Romney smiles too much. It doesn't look trustworthy.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »



Een Lord spreekt zich uit over de genocide op Christenen in het midden-oosten.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Het is weer hetzelfde liedje. De moslim ontwijkt heel duidelijk directe vragen en de PVV'er is hier veel te lief voor hem. Als ik die PVV'er een paar tips had mogen geven, dan waren de volgende teksten mijns inziens wel aardig geweest om te richten tot de moslim:

- Waarom verdedig je een ziek geloof als de islam? Wat voor voordelen zie je erin?
- Waarom schiet je in de verdediging? Waarom moet je misdadigers verdedigen? Wat is daar de zin van? Waarom beloof je in plaats daarvan niet om eraan mee te werken deze misdaad te bestrijden?
- De manier waarop je hier discussieert zal er alleen maar voor zorgen dat de PVV weer 100.000 potentiële kiezers erbij krijgt, want iedereen kan zien dat je niet eerlijk bent over de rechtstreekse vragen die je hier krijgt. Dus als dàt je doel is: ga zo door!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Der Heilige Krieg, hele goeie serie!





Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Hier is het vervolg van de serie "Der Heilige Krieg" (deel 4 en deel 5) te zien:











Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Hier is het vervolg van de serie "Der Heilige Krieg" (deel 4 en deel 5) te zien:
Mooi! Ik heb tot nu toe alleen het eerste deel gezien, Das Schwert des Propheten, en ben daar best wel van onder de indruk.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Ik heb er inmiddels al meer van gezien en helaas is het zo dat er hier en daar enige dhimmitude in doorschemert.

Verder is de serie informatief en interessant genoeg om te volgen, maar de veelgehoorde kreet in de serie dat zowel het christendom als de islam erop geënt zijn om de vrede na te streven slaat absoluut nergens op. De mening wordt verkondigd dat moslims en christenen geweld gebruiken ondanks dat hun religies het tegendeel voorschrijven. Dat is weinig objectief, om niet te zeggen volkomen bezijden de waarheid. Het commentaar in de serie is dus veel te gekleurd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Ik heb er inmiddels al meer van gezien en helaas is het zo dat er hier en daar enige dhimmitude in doorschemert.

Verder is de serie informatief en interessant genoeg om te volgen, maar de veelgehoorde kreet in de serie dat zowel het christendom als de islam erop geënt zijn om de vrede na te streven slaat absoluut nergens op. De mening wordt verkondigd dat moslims en christenen geweld gebruiken ondanks dat hun religies het tegendeel voorschrijven. Dat is weinig objectief, om niet te zeggen volkomen bezijden de waarheid. Het commentaar in de serie is dus veel te gekleurd.
Dat ben ik met je eens. Dat zowel het christendom als de islam erop geënt zijn om de vrede na te streven zal kloppen in de zin van dat zelfs een figuur als Hitler alleen maar vrede wil. Alleen de weg er naar toe is met oorlog. En af en toe bemerk je iets van dhimmitude. Ik geloof dat dat altijd wel in de wat groter en duurder opgezette documentaires zoals deze zit. Om de moslims niet helemaal de grond in te trappen kan men erop wijzen dat de kruisvaarders ook geen lieverdjes waren. Ik heb nu twee delen gezien en ga nu de derde bekijken. Gaat over het beleg van Wenen in 1683. Daar heb ik al vrij veel over gezien, die documentaires staan hier wel ergens, en ik geniet er elke keer weer van...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

The Third Jihad

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Het mag ook eens iets 'lolligs' zijn. Hier een 'Encore' uit een show van de Amerikaanse komiek en talk show host Bill Maher. Dit stukje gaat over vrouwen in Saudi-Arabië en de islamitische kledingvoorschriften, en drijft de spot met heel wat dingen (als je goed luistert). Het is opgezet als een soort modeshow.



Bill Maher heeft onder andere een show "Real Time with Bill Maher" en heeft al verschillende stand-up comedyshows gegeven. Hij is zeker naar Amerikaanse normen erg liberaal/links. Zo is hij voorstander van abortus en euthanasie, voor de legalisatie van softdrugs, voor de hervorming van de gezondheidszorg van Obama, noemt hij zichzelf een milieuactivist en is hij voor dierenrechten (lid van PETA). Hij steunde echter wel (althans aanvankelijk) de IrakoorlogHij staat erg kritisch ten opzichte van religie en drijft er geregeld de spot mee. Ook de Islam neemt hij geregeld op de korrel.

Zo reageert hij als volgt op de vele baby-mohammedjes in het Verenigd Koninkrijk (en ik ben het met hem eens, trouwens):
And when I say Westerner, I mean someone who believes in the values that Western people believe in that a lot of the Muslim world does not. Like separation of church and state. Like equality of the sexes. Like respect for minorities, free elections, free speech, freedom to gather. These things are not just different from cultures that don’t have them. … It’s better. … I would like to keep those values here.
Ook in zijn film 'Religulous' waarin hij religie op de korrel neemt, zit een stukje over de islam.



Nog een paar stukjes Bill Maher.


Over de superioriteit van de Westerse waarden. Ik vind dit zelf een redelijk leuk filmpje.


Met Ayaan Hirsi Ali.


Over jonge moslimmannen en terrorisme.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Een tijdje geleden heb ik deze documentaire die door Bill Maher gemaakt is hier geplaatst. Ik heb niet het idee dat veel hem gezien hebben maar hij is zeker het kijken waard. En Maher neemt niet alleen de islam onder de loep.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik heb die documentaire vorig jaar in de zomer al eens helemaal gezien, voor ik hier kwam.

Ook o.a. christenen, joden en mormonen krijgen er in Religulous van langs. De film is erg spottend, en bij momenten best hilarisch. Zeker het bekijken wel waard.
Plaats reactie