moslims gearresteerd in egypte,wegens verlaten islam

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

moslims gearresteerd in egypte,wegens verlaten islam

Bericht door AREND »

goeie link

Afbeelding

Former Muslims Forbidden to Change Their Identity Papers

Mohammed Kordy, his wife, two daughters
In a harsh crackdown over the past 10 days, Egypt’s state security police have arrested and tortured a Christian couple from Muslim background, along with 11 other Egyptian citizens accused of forging Christian identity papers for former Muslims.

At least 10 more Christians have since been detained and subjected to torture in the sweep, said to be headed by two security police officers known for illegal and cruel tactics against Christian converts.

The convert couple, Mohammed Ahmed Imam Kordy and his wife Sahar El-Sayed Abdel Ghany, was arrested in Alexandria on October 18. The police action apparently came after the wife was implicated in a complaint extorted under police torture that she had helped another Egyptian woman secure false identity papers. ....de rest kan je in de link hierboven lezen


groeten arend
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Nee hoor...er is helemaal geen dwang in islam... :roll:
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Er is inderdaad geen enkele dwang in de islam.....whuhahahah
En nee hoor...Als je vrijblijvend goede daden verricht en niet gelovigen niet tot je vrienden laat zijn,ben je vrijblijvend een goede moslim.

Egypte verhult meer dan wij denken.
Zolang de leiders van zulke landen hun greep op de moslims en hun geloof houden, zal fundementalisme altijd hoogtij blijven vieren.

Ook is het frapant dat vele wannebee wahabisten in nederland en in anderen landen altijd maar weer de zelfde woorden aanvoeren zonder enig onderbouwing.
kijk eens hoe islam groeit...the fastest growing religion!!!

Maar wat de heren wel vergeten dat er ook veel mensen islam verlaten.. Zoals bovengenoemde familie..

Dat zit de wahabi regering niet echt lekker natuurlijk.
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

AREND schreef: kijk eens hoe islam groeit...the fastest growing religion!!!

Maar wat de heren wel vergeten dat er ook veel mensen islam verlaten.. Zoals bovengenoemde familie..

Dat zit de wahabi regering niet echt lekker natuurlijk.
Ik heb dat fabeltje van de snelst groeiende religie eens op een Islam-website gevonden gestaafd met percentages. Op het eerste gezicht zeer indrukwekkend, tot ik het truukje met die percentages doorzag.

Voorbeeld: u behoort tot religie x maar u bent de enige in Nederland. Indien u erin slaagt om 5 andere landgenoten te "bekeren" dan heeft u de snelstgroeiende religie in Nederland daar uw ledenaantal met 500% stijgt. Ondertussen stijgt het ledenaantal van religie Y van 10000 naar 10500, wat dus neerkomt op een stijging van 'slechts' 5% :lol:
Plaats reactie