satire humor etc...

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

satire humor etc...

Bericht door AREND »

Een van mijn hobby,s wat ik graag met jullie wil delen.
deze spreekt voor zichzelf

Afbeelding

groetjes... :D

arend
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: satire humor etc...

Bericht door Pilgrim »

Al een oude topic die nauwelijks gebruikt werd zie ik. Eigenlijk hoort deze meer thuis in het café, maar ik zal het nieuw leven inblazen.
SATIRE: Op naar Saoedi-Arabië!

Geplaatst op 19 mei 2015

Afbeelding

Lieve vrienden,

Ik wil jullie er graag van op de hoogte brengen dat ik binnenkort naar Saoedi-Arabië zal emigreren. Ik ben van plan om met een daar al wonende groep Europeanen een christelijke kerk te bouwen. Om mij ongehinderd, bijvoorbeeld door een baan, aan deze taak te kunnen wijden, heb ik uit voorzorg ter plaatse al een sociale uitkering aangevraagd.


En omdat ik toch al bezig ben, zal ik ook meewerken aan de oprichting van enkele christelijke scholen en cafés, die uitsluitend halal-vrije kost aan zullen bieden, aangezien, zoals jullie weten, christenen walgen van deze manier van het doen van dieren.

Bovendien zullen mijn medestrijders en ik in islamitische restaurants en op scholen varkensvlees op het menu laten zetten en eveneens de eis stellen om levensmiddelen in het vervolg van christelijk gecertificeerde handelaren te betrekken.

Na enige jaren afscheiding van mijn medestrijders van het Saoedische gepeupel zouden we onze eigen gemeenschappen gevormd moeten hebben om ons volledig te wijden aan ons belangrijkste doel: mijn persoonlijke extremistengroepering genaamd “Siri Nossam”, die de hegemonie van het christendom predikt. We zullen alle straten onveilig maken, totdat we voor een christelijk rechtssysteem hebben afgedwongen, waaraan het islamitische kalifaat zich moet onderwerpen.

Maar dan zijn we er nog niet: we zullen alle verzetsgroepen infiltreren, intimideren en, indien noodzakelijk, bedreigen, totdat we onze doelen van kerstening bereikt hebben.

Denken jullie dat dit krankzinnig klinkt en oneerlijk tegenover de Saoedi´s? Waarom gebeurt er dan met ons in het Avondland exact hetzelfde?

Bron: http://journalistenwatch.com

Auteur: Iris Nicole Masson

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/05/19 ... more-89393
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Eliabe »

'Allah is groot. Allah is machtig. Allah heeft een lul van één meter tachtig.'
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

Eliabe schreef:'Allah is groot. Allah is machtig. Allah heeft een lul van één meter tachtig.'
Ik herinner me dit kinderversje van vroeger om Katholieken op de kast te krijgen.
Johannes de Doper,
zijn kont is van koper,
zijn pik is van blik
Dat doet van rikketikketik.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

Dhr. Wilders maakt een grap op Twitter. Zo'n grap waarover hele Goegemeente kan vallen. En dat doen ze. In vele variaties op het thema "Misbruik maken van de ellende van anderen ten behoeve van je eigen vermaak? Je bent een grotere schoft dan ik dacht!"
https://twitter.com/geertwilderspvv/sta ... 84/video/1
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »



Zondag met Lubach S03: aflevering 5 - Do not come to Holland
https://www.youtube.com/watch?v=rJj1jcA ... e=youtu.be
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

Bord bij onze grens:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

Humor en Mohammedanisme gaan slecht samen. Of zouden ze een ander gevoel voor humor hebben?
Drie jeugdigen vonden wat ze deden een leuke grap. Nee dus zei de rechter.
Er wordt niet verteld van welke persuasie de daders zijn, maar dat spreekt voor zich.
Men jailed after 'terror train' threat in France
ust five days after 130 people were killed in a terror rampage in Paris last month, a group of young men decided to pull a sickening stunt.

They somehow gained access to the loudspeaker on an RER train in the Pyrenees-Orientales southern France, where they made a call to prayer in Arabic.
They then threatened to kill passengers if they didn't hand over their mobile phones.
Passengers also reported that the men yelled Allahu Akbar (God is greatest), according to Midi Libre newspaper.

Those on board thought they were in the midst of a terror attack.
en het vonnis:
On Wednesday, three of the group were found guilty of crimes including extortion and glorifying terrorism. The men, aged between 19 and 23, were given prison sentences ranging from 12 months to two and a half years.
http://www.thelocal.fr/20151209/men-jai ... -in-france
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

Humor heeft zijn grenzen aldus een rechtbank. En dit kan niet door de beugel .
Afbeelding
Gentse agent die zwarten vergeleek met apen mag straat niet meer op
Er komt een gerechtelijk onderzoek tegen de Gentse agent die op Facebook aan de lopende band racistische beledigingen uitte. Dat deed hij in het openbaar, zodat iedereen mee kan lezen vergelijk hij onder andere zwarten met apen en haalde zwaar uit naar asielzoekers. Het korps start ook een eigen tuchtonderzoek en haalde de agent al van straat.
http://www.powned.tv/nieuws/media/2015/ ... n_aap.html

En dan nu het vervolg:
Racistische agent moet cursus doen
Hans V., een agent uit het Belgische Gent, moet een cursus volgen die hem leert hoe hij om moet gaan met social media. V. plaatste vorig jaar namelijk racistische dingen op zijn Facebook.
[...]
V. is zich van geen kwaad bewust: "Ik wilde alleen de zwarten op die auto aanpakken, niet alle zwarten. Waren het supporters van Club Brugge, dan had ik het ook gedaan. Ik ben echt geen racist."

De rechtbank is het niet met hem eens en wil dat hij de cursus volgt. Anders moet hij drie maanden de bak in: "Ondanks een carrière van 32 jaar vat hij de impact van sociale media niet. Hij is er zich ook niet van bewust dat de grenzen van de humor hier overschreden zijn."
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... ursus.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Ariel »

Racistische agent moet cursus doen
Ik schud mijn hoofd. :no1: man, man.... Wat voor straf hebben die jungle zwarten gekregen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

De agent is voor de rechter verschenen. En hij kreeg een reprimande en meer niet.
Een Belgische agent die op zijn facebookpagina zwarte mensen met apen vergeleek met behulp van twee foto’s, is door de rechtbank in Gent vrijgesproken van racisme, het aanzetten tot racisme en xenofobie. De rechter erkende dat de afbeeldingen verwerpelijk waren, maar zei dat ze ook als humoristisch beschouwd zouden kunnen worden.

Volgens de rechter „is niet met zekerheid bewezen dat de beklaagde wilde aanzetten tot racisme. Hij ontkende dat ook en wilde naar eigen zeggen ook alleen maar zijn kritische mening uiten over bepaalde allochtonen”.
Het enige verwijt dat de agent volgens dagblad De Standaard kreeg van de rechter, was dat hij onvoorzichtig was geweest, „zeker omdat hij als politieman herkenbaar was”.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2509 ... ent__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

Beroep tegen vrijspraak racistische agent
Het Belgische Openbaar Ministerie tekent beroep aan tegen de vrijspraak van een agent die racistische uitlatingen had gedaan op Facebook, bericht het ANP.
[...]
Ook het Interfederaal Gelijkekansencentrum vecht het vonnis aan. Het Gentse hof van beroep spreekt zich binnenkort over de zaak uit.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... acist.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: satire humor etc...

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:De agent is voor de rechter verschenen. En hij kreeg een reprimande en meer niet.
Die reprimande is al te veel. Maar voor het spul dat denkt zo met andermans eigendommen om te kunnen gaan is een reprimande niet genoeg. De prioriteiten worden in het Westen totaal verkeerd gesteld. Waarom krijgt die agent geen massale bijval?! Laat maar eens merken wat wij echt belangrijk vinden. Het uit de wind houden van geweldplegend rapalje hoort daar in elk geval niet bij.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

Turkse humor (als je dat zo mag noemen).
Misselijke grap: vluchteling bang voor bommen uit vliegtuig
Een Syrische vluchteling was in Istanboel vredig aan het spelen in een speeltuin, tot een man hem vertelde dat het vliegtuig dat overvloog een bommenwerper was, die een luchtaanval zou uitvoeren op de speeltuin. 'De grap' is vastgelegd op video.

Op de beelden is te zien dat het jongetje zo erg schrikt dat hij het gelijk op het lopen zet en beschutting zoekt. Ondertussen lacht de flauwe grappenmaker, waarna hij het kind vertelt dat het om een één aprilgrap gaat.
met video;
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... tuig.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: satire humor etc...

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie