Democrates"islam ontmaskert"

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Democrates"islam ontmaskert"

Bericht door AREND »

http://www.democrates.net/islam/index.htm

Hier een site waar ik al geruime tijd wat feitjes af haal.
Het deed mij de ogen wederom openen,wanneer ik de brute geweldadige culturen uit het middenoosten bezig zie.
De waarheid is hard...Helaas voor de geoogklepte een leugen.
"De Islam is een vredelievende godsdienst".
Dat zeggen tenminste onze politiek correcte politici. Maar wat "politiek correct" is, is nog lang niet correct. In werkelijkheid is de islam helemaal geen vredelievende godsdienst. Het is een politiek religie van haat, terreur en oorlog.

Een grondige studie van de Koran en Hadith ontmaskert een islam die niet eerlijk wordt weergegeven door moslim-propagandisten en die een meerderheid van de moslims niet kennen. De islam, zoals deze geleerd wordt in de Koran ,werd verkondigd door Mohammed en weergegeven in de Hadith (uitspraken van de Profeet), is een religie van intollerantie, ongelijkheid, geweld, discriminatie, bijgeloof, fanatisme en blind geloof.



De islam roept op tot het doden van niet-moslims en schendt de mensenrechten van minderheden en vrouwen. De islam breidde zich uit door de Jihad (heilige oorlog) en het doden van niet-gelovigen en andere "afvalligen".
Afvalligheid is de zwaarste misdaad in de islam die gestraft moet worden met de dood. Mohammed was een fundamentalist en daarom kan de islam niet los worden gezien van fundamentalisme.
Islam (dat Overgave betekent) vraagt van zijn aanhangers om hun wil en gedachten over te leveren aan Mohammed en zijn denkbeeldige Allah, een godheid die redelijkheid, democratie, vrijheid van meningsuiting en denken veracht.

Voor een dergelijk gedachtengoed is geen plaats in de beschaafde Westerse Wereld. Deze website licht dan ook een tip van het Perzisch Tapijt op. Ter leerinck ende vermaeck van de burgers die wél nog in staat zijn logisch na te denken.
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Plaats reactie