Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Ariel »

We hebben er weer één. Dit is was Lindsey van Gele 20 lentes jong in volle glorie.
Afbeelding
En dit is Lindsey van Gele in haar nieuwe carrière als vrome moslima
Afbeelding
Afbeelding
en aanstaande bruid en zoontjes fabriek van Mamoutou N'Diaye.



Anyway...Lees hier haar succes story.
Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Als Miss België-kandidate dartelde Lindsey van Gele (20) nog rond in hoog uitgesneden badpak, maar sinds haar verloving met de Malinese profvoetballer Mamoutou N'Diaye (24) heeft ze haar leven omgegooid. De studente bekeerde zich tot de islam. Ze noemt zich Aïcha en de korte rokjes blijven thuis, meldt Het Laatste Nieuws.

Van Gele is vier jaar samen met de Malinese voetballer die onder contract staat bij Zulte Waregem. Sinds twee jaar gaat de blondine als moslima door het leven.

Alle vereisten
Haar levensstijl hoefde ze niet drastisch aan te passen, vertelt Van Gele, die in 2012 meedeed aan de verkiezing van Miss België. 'Varkensvlees en alcohol lustte ik sowieso niet en flink stappen deed ik ook nooit. Ik ga nog wel eens naar het café, maar drink dan cola. Ik voldoe nu aan alle vereisten om een moslim te zijn. Voor mijn vriend.'

Bij haar bekering hoort ook een nieuwe onofficiële naam: Aïcha. 'Samen gekozen. Mooi, hé? Veel hoor ik 'm niet, want Mamoutou noemt me gewoon schatje.'

Gebedsmoment
Vijf keer per dag naar Mekka bidden doet de Vlaamse moslima niet. 'In bed voor het slapengaan hou ik een klein gebedsmoment. Even nadenken over alles. Dat deed ik als tienermeisje trouwens ook al. Ik heb altijd geloofd in een soort levenskracht die ons helpt. Of die nu God of Allah heet...'

Van Gele trekt zich weinig aan van mensen die haar geloofskeuze bekritiseren. 'Mijn ouders vinden mijn keuzes prima, dat is het belangrijkste. Ze weten dat ik verstandig ben.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Schepsel! »

Ze is ook zo onopvallend in die niqaab!
(^v^)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Eliabe »

Veel tiet heeft ze niet. Dus missen we niets.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door sjun »

Geluk zit in kleine dingen. Bijvoorbeeld in de kijkspleet die de burka open laat. Zonder dat zou je als ingepakte helemaal blind door het leven gaan.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Mahalingam »

De echte fundi vrouwtjes doen zodoende een zonnebril op.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Mahalingam »

het kan nog erger:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door sjun »

Dan te bedenken dat goedgelovige gansjes met nood aan aandacht er vrijwillig voor kiezen om tot ietswezen zonder publieke identiteit te transformeren...
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Mahalingam »

wat zien wij hier?

Afbeelding

dit is Myriam (19) en zij is naar eigen zeggen moslima en Miss België-finaliste.
En wat heeft ze over zichzelf te melden?
“Zonder mijn geloof voel ik me leeg” .
(sexisme = on)Tja, wat kan een man daar nu aan doen, aan dat lege gevoel?(sexisme=off)

Niet al haar geloofsgenoten zullen haar geloofsgenoten willen zijn. Vanwege bloot vel.
Nu we het daar toch over hebben: de parade van de Miss België kandidaten werd verstoord door een kat. En wie heeft er dan nog belangstelling voor dames in veel bloot vel?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Manon »

Bij haar bekering hoort ook een nieuwe onofficiële naam: Aïcha. 'Samen gekozen. Mooi, hé? Veel hoor ik 'm niet, want Mamoutou noemt me gewoon schatje.'
Het moet toch leuk zijn om zo naar een kindvrouwtje genoemd te worden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door mercator »

Manon schreef:Het moet toch leuk zijn om zo naar een kindvrouwtje genoemd te worden.
Er is ook zo een serie EX ON THE BEACH waarin blonde Hollandse en Vlaamse babes zich door hun ex vriendjes moeten laten verleiden. De meeste van die met steroïden opgespoten types zijn allochtoon, zo hoort dat. Een ervan is een -vermoedelijk Congolese- neger BAUDUIN BABOLALA, onveranderlijk verkeerd uitgesproken door de Noord Hollandse commentator als BOUDUWIEN .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door sjun »

De moeder der gelovigen Aïcha was ondanks dat zij door Mohammed's huwelijksconsumptie op haar negende geen kinderen meer kon krijgen behoorlijk bijdehand:

Bukhari Volume 7, boek 72, Nummer 715:
Verteld door 'Ikrima:
Rifa'a verstootte zijn vrouw, waarna 'AbdurRahman bin Az-Zubair Al-Qurazi met haar trouwde. 'Aisha zei dat de vrouw, die een groene sluier droeg, tegen haar (Aisha) klaagde over haar echtgenoot, (en ze toonde haar een groene plek op haar huid, veroorzaakt door slagen). In die tijd steunden de vrouwen elkaar, dus toen Allahs profeet kwam, zei Aisha: "Ik heb nog nooit een vrouw zo zien lijden als de gelovige vrouw. Kijk! Haar huid is nog groener dan haar kleren!"


Zo achterlijk was Aïsha dus niet, msschien dat dit schaap er nog iets van op kan steken voordat het te laat is.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:het kan nog erger:

Afbeelding
Ik zag gisteren de film 'Speed' van ons Nederlands camera fenomeen en regisseur Jan de Bont. Het had alles te maken met aanslagen. Een afgewezen ex politieman en bommenexpert wilde geld zien en plaatste explosieven. Wanneer het rode lampje ging branden was het eigenlijk al te laat. Dan vloog de boel in de lucht. Hoe het met deze moslimtrut is afgelopen laat zich raden. Zij is regelrecht aangenomen en aangesteld in het paradijs van Allah voor alle trouwe aanhangers van de Koran. Hoe? Als maagdelijke hoer eersteklas met een vagina waarin minstens twintig moslims tegelijk aan hun gerief kunnen komen. Er is namelijk een chronisch tekort aan hoerenmaagden in Allah's exclusief islamitisch lustoord.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Mahalingam »

En nu wil men bij de Miss verkiezing minder bloot vel in beeld hebben. Waarom? De nieuwe preutsheid vanwege islamisering.
Waalse zender wil bikinidefilé schrappen uit finale Miss België: “Te bloot”
De Waalse tv-zender AB3, die al jaren de finale van Miss België uitzendt, wil dat het bikinidefilé wordt geschrapt uit de finaleshow in januari, dat meldt Het Nieuwsblad. “Te bloot”, klinkt het.

De finale vindt plaats op 13 januari in het Plopsa Theater in De Panne. De finalisten defileren die avond twee keer in bikini, een eerste keer aan het begin van de show, wanneer ze alle dertig een dansje doen en nadien met de overblijvende twintig. Het is die laatste act die AB3 eruit wil, omdat het anders naar eigen zeggen “te bloot” wordt.

De Waalse commerciële zender AB3 zendt de finale van Miss België al jaren uit, maar eist nu voor het eerst inspraak op de inhoud. Het zou kunnen dat dit komt door de steeds dalende kijkcijfers: de finaleshow in januari van dit jaar haalde nog een kleine 130.000 kijkers op AB3.

In Vlaanderen wordt de verkiezing uitgezonden op Fox, maar die zender deelt de eis niet. Ook de finalisten zelf zijn unaniem: “Het bikinidefilé is een van de leukste momenten uit de show. Het is zonde als dat zou verdwijnen”, zegt Darline Devos, de voorzitster van het Miss België-comité. Vandaag zit ze rond de tafel met AB3.
https://www.hln.be/showbizz/waalse-zend ... ~a3404e33/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:En nu wil men bij de Miss verkiezing minder bloot vel in beeld hebben. Waarom? De nieuwe preutsheid vanwege islamisering.
Waalse zender wil bikinidefilé schrappen uit finale Miss België: “Te bloot”
De Waalse tv-zender AB3, die al jaren de finale van Miss België uitzendt, wil dat het bikinidefilé wordt geschrapt uit de finaleshow in januari, dat meldt Het Nieuwsblad. “Te bloot”, klinkt het.
Te bloot? O ja, Adam en Eva vielen van de ene verbazing in de andere en ontdekten dat zij naakt waren. Voor zover ik weet was een vijgenblad voor de 'poorten' van de voortplanting de oplossing. Waarom die poorten bedekt moesten worden is mij onduidelijk. Het was Gods bedoeling dat de mens zich voortplantte om uitendelijk in een verstopte trechter van de overbevolking te geraken. Maar blijkbaar heeft dit alles met intens diepe smerigheid van God te maken. De viezigheid van God ten top: De mens die niet naakt gezien mag worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:De viezigheid van God ten top: De mens die niet naakt gezien mag worden.
De achterlijke Joden liggen aan de bron van alle monotheïstische verdwazing en schaamte . De Romeinen en Grieken hadden daar helemaal geen last van. De goddelijke keizer werd graag spiernaakt afgebeeld, gegoten in brons. Kunnen we ons nu standbeelden van een naakte Mark Rutte of Merkel voorstellen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:De viezigheid van God ten top: De mens die niet naakt gezien mag worden.
Kunnen we ons nu standbeelden van een naakte Mark Rutte of Merkel voorstellen?
Ik laat Rutte zelf even aan het woord.
Mark Rutte: Ik was graag biseksueel geweest

Onze premier was graag biseksueel geweest, want 'dan krijg je de hele wereld achter je aan', ook vindt hij het fijn om naakt in huis rond te lopen 'als de gordijnen dicht zijn'. Dit heeft Mark Rutte vier jaar geleden (HvdM: 10 jaar geleden) in een wel erg openhartig interview aan de Viva verteld. Het verhaal wordt deze week gerecycled na een dringend verzoek van de Rijksvoorlichtingsdienst om er niet meer over te beginnen.

Rutte deed zijn ontboezemingen vier jaar geleden bij interviewster Tatum Dagelet. De uitspraken deden toen geen stof opwaaien omdat Rutte nog niet zo in spotlights stond. Hij sprak ook over (het ontbreken van) relaties en dat hij een echt moederskindje is: 'ik eet nog steeds één keer in de week bij mijn moeder'.

AD
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie