Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Sep 23, 2014 7:18 pm

We hebben er weer één. Dit is was Lindsey van Gele 20 lentes jong in volle glorie.
Afbeelding

En dit is Lindsey van Gele in haar nieuwe carrière als vrome moslima
Afbeelding
Afbeelding
en aanstaande bruid en zoontjes fabriek van Mamoutou N'Diaye.

Anyway...Lees hier haar succes story.

Als Miss België-kandidate dartelde Lindsey van Gele (20) nog rond in hoog uitgesneden badpak, maar sinds haar verloving met de Malinese profvoetballer Mamoutou N'Diaye (24) heeft ze haar leven omgegooid. De studente bekeerde zich tot de islam. Ze noemt zich Aïcha en de korte rokjes blijven thuis, meldt Het Laatste Nieuws.

Van Gele is vier jaar samen met de Malinese voetballer die onder contract staat bij Zulte Waregem. Sinds twee jaar gaat de blondine als moslima door het leven.

Alle vereisten
Haar levensstijl hoefde ze niet drastisch aan te passen, vertelt Van Gele, die in 2012 meedeed aan de verkiezing van Miss België. 'Varkensvlees en alcohol lustte ik sowieso niet en flink stappen deed ik ook nooit. Ik ga nog wel eens naar het café, maar drink dan cola. Ik voldoe nu aan alle vereisten om een moslim te zijn. Voor mijn vriend.'

Bij haar bekering hoort ook een nieuwe onofficiële naam: Aïcha. 'Samen gekozen. Mooi, hé? Veel hoor ik 'm niet, want Mamoutou noemt me gewoon schatje.'

Gebedsmoment
Vijf keer per dag naar Mekka bidden doet de Vlaamse moslima niet. 'In bed voor het slapengaan hou ik een klein gebedsmoment. Even nadenken over alles. Dat deed ik als tienermeisje trouwens ook al. Ik heb altijd geloofd in een soort levenskracht die ons helpt. Of die nu God of Allah heet...'

Van Gele trekt zich weinig aan van mensen die haar geloofskeuze bekritiseren. 'Mijn ouders vinden mijn keuzes prima, dat is het belangrijkste. Ze weten dat ik verstandig ben.'
Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"
I Stand with Israel

Schepsel!

Re: Miss België-kandidate Lindsey is nu moslima Aïcha

Berichtdoor Schepsel! » Di Sep 23, 2014 9:49 pm

Ze is ook zo onopvallend in die niqaab!
(^v^)

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Sep 23, 2014 9:55 pm

Veel tiet heeft ze niet. Dus missen we niets.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

sjun

Berichtdoor sjun » Wo Sep 24, 2014 12:20 am

Geluk zit in kleine dingen. Bijvoorbeeld in de kijkspleet die de burka open laat. Zonder dat zou je als ingepakte helemaal blind door het leven gaan.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Sep 24, 2014 8:29 am

De echte fundi vrouwtjes doen zodoende een zonnebril op.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Sep 30, 2014 9:30 pm

het kan nog erger:

Afbeelding

sjun

Berichtdoor sjun » Za Jun 13, 2015 5:49 am

Dan te bedenken dat goedgelovige gansjes met nood aan aandacht er vrijwillig voor kiezen om tot ietswezen zonder publieke identiteit te transformeren...
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Okt 24, 2016 7:07 pm

wat zien wij hier?

Afbeelding

dit is Myriam (19) en zij is naar eigen zeggen moslima en Miss België-finaliste.
En wat heeft ze over zichzelf te melden?
“Zonder mijn geloof voel ik me leeg” .
(sexisme = on)Tja, wat kan een man daar nu aan doen, aan dat lege gevoel?(sexisme=off)

Niet al haar geloofsgenoten zullen haar geloofsgenoten willen zijn. Vanwege bloot vel.
Nu we het daar toch over hebben: de parade van de Miss België kandidaten werd verstoord door een kat. En wie heeft er dan nog belangstelling voor dames in veel bloot vel?

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Okt 24, 2016 7:19 pm

Bij haar bekering hoort ook een nieuwe onofficiële naam: Aïcha. 'Samen gekozen. Mooi, hé? Veel hoor ik 'm niet, want Mamoutou noemt me gewoon schatje.'

Het moet toch leuk zijn om zo naar een kindvrouwtje genoemd te worden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Okt 25, 2016 11:36 am

Manon schreef:Het moet toch leuk zijn om zo naar een kindvrouwtje genoemd te worden.

Er is ook zo een serie EX ON THE BEACH waarin blonde Hollandse en Vlaamse babes zich door hun ex vriendjes moeten laten verleiden. De meeste van die met steroïden opgespoten types zijn allochtoon, zo hoort dat. Een ervan is een -vermoedelijk Congolese- neger BAUDUIN BABOLALA, onveranderlijk verkeerd uitgesproken door de Noord Hollandse commentator als BOUDUWIEN .
onzalig zijn de armen van geest

sjun

Berichtdoor sjun » Di Nov 01, 2016 10:19 pm

De moeder der gelovigen Aïcha was ondanks dat zij door Mohammed's huwelijksconsumptie op haar negende geen kinderen meer kon krijgen behoorlijk bijdehand:

Bukhari Volume 7, boek 72, Nummer 715:
Verteld door 'Ikrima:
Rifa'a verstootte zijn vrouw, waarna 'AbdurRahman bin Az-Zubair Al-Qurazi met haar trouwde. 'Aisha zei dat de vrouw, die een groene sluier droeg, tegen haar (Aisha) klaagde over haar echtgenoot, (en ze toonde haar een groene plek op haar huid, veroorzaakt door slagen). In die tijd steunden de vrouwen elkaar, dus toen Allahs profeet kwam, zei Aisha: "Ik heb nog nooit een vrouw zo zien lijden als de gelovige vrouw. Kijk! Haar huid is nog groener dan haar kleren!"

Zo achterlijk was Aïsha dus niet, msschien dat dit schaap er nog iets van op kan steken voordat het te laat is.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Apr 01, 2017 8:22 pm

Mahalingam schreef:het kan nog erger:

Afbeelding

Ik zag gisteren de film 'Speed' van ons Nederlands camera fenomeen en regisseur Jan de Bont. Het had alles te maken met aanslagen. Een afgewezen ex politieman en bommenexpert wilde geld zien en plaatste explosieven. Wanneer het rode lampje ging branden was het eigenlijk al te laat. Dan vloog de boel in de lucht. Hoe het met deze moslimtrut is afgelopen laat zich raden. Zij is regelrecht aangenomen en aangesteld in het paradijs van Allah voor alle trouwe aanhangers van de Koran. Hoe? Als maagdelijke hoer eersteklas met een vagina waarin minstens twintig moslims tegelijk aan hun gerief kunnen komen. Er is namelijk een chronisch tekort aan hoerenmaagden in Allah's exclusief islamitisch lustoord.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Terug naar “Een moslim in mijn leven”