Welkom Sabrine.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Emke schreef:Waarom zijn er dan zoveel westerse vrouwen die scheiden van hun westerse mannen? Beweer je hier nu écht dat westerse mannen per definitie hun vrouw behandelen als een diamant?
Net zoals je hier beweert dat alle moslimmannen er zijn van woorden maar geen daden?
Als een westerse man zijn vrouw als zijn bezit zijn sexslavin en zijn huisslaaf beschouwt en slaat omdat zij aan hem ongehoorzaam is of er een 2de vrouw wil bijnemen of een slavin enz. dan kan die westerse man niet naar een boek grijpen waarin staat dat dat zijn goddelijk recht is. Een moslim kan dat wel.

Duitse rechter: tuchtigen mag van Koran

BERLIJN - Een kantonrechter in Frankfurt heeft onder verwijzing naar de Koran geweigerd het huwelijk van een Marokkaans echtpaar versneld te ontbinden. De mishandeling waarvan de vrouw het slachtoffer is, rechtvaardigt volgens de (vrouwelijke) rechter geen echtscheiding, omdat het in de ‘cultuurkring’ van de betrokkenen ‘niet ongebruikelijk is dat de man tegenover de vrouw het recht op tuchtiging uitoefent’.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/article408921.ece

Koran 4.34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

pd7835 schreef:BERLIJN - Een kantonrechter in Frankfurt heeft onder verwijzing naar de Koran geweigerd het huwelijk van een Marokkaans echtpaar versneld te ontbinden. De mishandeling waarvan de vrouw het slachtoffer is, rechtvaardigt volgens de (vrouwelijke) rechter geen echtscheiding, omdat het in de ‘cultuurkring’ van de betrokkenen ‘niet ongebruikelijk is dat de man tegenover de vrouw het recht op tuchtiging uitoefent’.
Misschien ligt het aan mij, maar ik blijf het merkwaardig vinden dat met name vrijgevochten linkse vrouwen, sharia wetgeving willen invoeren voor moslims en dat goedpraten met hun multiculturele dogma dat alle culturen gelijk zijn en gerespecteerd dienen te worden. :evil:
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit soort linkse vrouwen denken dat moslims zielig zijn en bescherming nodig hebben.

Er zijn geen ( of niet genoeg) onderdrukte vrouwen meer waar ze zich druk om kunnen maken, dus nu zijn de moslims aan de beurt.
Onze moraal ridders moeten toch ergens tegen vechten

De zielige moslims moeten beschermd worden tegen domme overheden en kapitalistische , racistische burgers die deze zielige moslims niet voldoende tegemoet zijn gekomen of anderszins in de kou hebben laten staan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Is het een soort moeder instinkt dat vrouwlijk links zoveel meedelijden heeft met moslims? toegegeven moslims zijn inderdaad zielig met hun psycologieshe zelf mutilatie. Maar om ze daarom maar als een verwend kind altijd maar hun zin te geven zal op de langere duur alleen maar averechts werken.

Moslims zijn net kinderen in de zin dat ze opgevoed dienen te worden. Het opgroeiende kind heeft duidelijkheid nodig en zijn grenzen leren kennen binnen het huis. Misdaagt het zich doordat het de buurt terroriseerd, dan dient het direct gestraft te te worden. Niet luisteren? dan dienten de privileges of favoriete hobies van het opstandige kind ingetroken worden totdat het laten zien dat het zich wel braaf kan gedragen. Pas als het kind opstandig blijft moet er gedreigt worden worden aan uithuis plaatsing. Indien we dit niet doen, zal het kind als maar baldiger worden naarmate het ouder wordt, totdat het op een dag wanner het kind groot en sterk is geworden volledig uit te hand loopt, en dan zijn we nog veel verder van huis. :x
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Sabrina schreef:ik vind het toch ma allemaal zo kortzichtig.
elk geloof evolueerd en de mensen evolueren
we zitten niet meer in de middeleeuwen.
Wie zonder zonden is mag de eerste steen werpen.
Awel als ieder eerlijk is met zichzelf hé zal geen enkele moslim of niet moslim ne steen gaan werpen.
We leven hier wel in europa hier hebben we ons eigen wetten.
Je kan hier ni zomaar ene onterven wegens het geloof
Ken zo een geval van iemand die zijn dochter wou onterven ne nietmoslim, awel das hier in dit landje niet mogelijk.
Dus koran of geen koran, je hebt het leven hier in ons land.
Trouwens wat dan met de turken?
Da zijn dan allemaal geen moslims ofwa?
Want de geloofsbeleving is bij turken veel opener
Die zijn ni vastgeroest bij het extreme gedachtengoed.
Het probleem met elk heilig schrift is dan ook de vele contradicties die er in zitten en de interpretatie van ieder is anders.
De God van de bijbel evalueert niet!!!!
De mens veranderd en wil veel veranderen!Helaas soms.
Ik ben geen moslimhater,maar wel een tegenstander van het islamitische geloof.
Waarom? Omdat ze de Godheid van Jezus loochent.

Voor de rest welkom Sabrina,
mijn naam is Habibti en ik hou van mijn Algerijn.
Ben zelf conservatief, en kan veel begrijpen van de islamitusche normen en waarden(die gewoon veelal uit de bijbel komen).

Groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hoi Sabrina,

Niet elk geloof kan en/of mag evolueren. De islam kan niet veranderen, omdat ervan uitgegaan wordt dat de koran het letterlijke onveranderlijke woord van god bevat, niks aan te tornen, te nemen of te laten dus. En best te laten, ooit was ik zoals jij, later leerde de realiteit in de islam me wel beter...
Dat de islam zou kunnen evolueren tot moderniteit is een misvatting, die ook "moderne" moslims graag willen geloven.
Pas goed op jezelf, laat je niet in de luren leggen door een tijdelijke verbetering in je relatie (uit eigenbelang, geloof me). Het is al zielig op zich en bovendien o zo fout dat je je vriend tot een normaal gedrag moet "dwingen" door een huwelijk als wortel voor zijn neus te gebruiken...denk daar over na beste Sabrina.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Emke schreef: Vond het trouwens grappig dat hier direct geïnsinueerd werd dat het wel om zijn 'papieren' te doen zou geweest zijn.
Noem het maar grappig. In dit geval is het niet waar, maar ik schreef het niet voor niks. Ik weet van deze gevallen, meerdere, uit mijn directe omgeving.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Emke schreef:Je hebt een stukje van mijn vorige post gemist, niet élke moslimman wenst een onderdanige vrouw, net zoals niet elke westerse man er geen wil.
Dan heb jij ook wat gemist. Een moslimman, als hij zich als echte moslim beschouwd, kan alleen trouwen met een vrouw van het boek. Ze hoeft dan geen moslima te zijn, maar zeker wel christelijk, gelovend in god. Dat is het absolute minimum.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Emke schreef:Waarom zijn er dan zoveel westerse vrouwen die scheiden van hun westerse mannen? Beweer je hier nu écht dat westerse mannen per definitie hun vrouw behandelen als een diamant?
Net zoals je hier beweert dat alle moslimmannen er zijn van woorden maar geen daden?
Dan heb je de statistieken er niet op nagekeken.
http://parool.nl/artikelen/NIE/1069224952540.html
Emke
Berichten: 18
Lid geworden op: za feb 10, 2007 8:40 pm

Bericht door Emke »

Freya schreef:
Emke schreef:Je hebt een stukje van mijn vorige post gemist, niet élke moslimman wenst een onderdanige vrouw, net zoals niet elke westerse man er geen wil.
Dan heb jij ook wat gemist. Een moslimman, als hij zich als echte moslim beschouwd, kan alleen trouwen met een vrouw van het boek. Ze hoeft dan geen moslima te zijn, maar zeker wel christelijk, gelovend in god. Dat is het absolute minimum.
En wat precies heeft dat met onderdanigheid te maken?
Emke
Berichten: 18
Lid geworden op: za feb 10, 2007 8:40 pm

Bericht door Emke »

Freya schreef:
Emke schreef:Waarom zijn er dan zoveel westerse vrouwen die scheiden van hun westerse mannen? Beweer je hier nu écht dat westerse mannen per definitie hun vrouw behandelen als een diamant?
Net zoals je hier beweert dat alle moslimmannen er zijn van woorden maar geen daden?
Dan heb je de statistieken er niet op nagekeken.
http://parool.nl/artikelen/NIE/1069224952540.html
Je reageert naast de kwestie. Ik heb nergens beweerd dat een gemengd huwelijk meer kans op slagen heeft.
Het is gewoon larie dat de meeste westerse mannen 'perfect' zouden zijn, waarom zijn er dan zoveel scheidingen?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wie heeft hier gezegd dat alle Westerse mannen perfect zijn.
Dat mijn man dat toevallig nou is, :razz:
Waar het hier omgaat is hoe een Moslim zijn vrouw behandeld.
De vaak ziekelijke jaloersheid van een moslim man en hun narcistische karakter maakt het meestal niet gezelliger om met hem samen te leven.
Je kan die jaloersheid nu wel ontkennen, maar jij weet net zo goed als ik dat dit de waarheid is.
Bij westerse mannen komt deze jaloersheid minder voor. Een westerse man heeft meestal een minder kort lontje en meer zelfvertrouwen.
Dit is nog maar 1 puntje waarvoor ik voor een westerse man zou kiezen

Maar ja, als jij een goed huwelijk hebt, dan is dat toch geweldig Emke.
Ik hoop dat het zo blijft.
Als jij het niet erg vind om tweede viool te spelen en meer te geven dan te ontvangen, dan is dat prima.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Grappig.
Vandaag opende op internationaal iemand een topic over scheidingen
Hij gaf een paar links met statistieken.

Kijk eens hoe groot het scheidingspercentage in Saudi is. Het ligt op 60%
En waarom willen de vrouwen scheiden in Saudi ?
The divorce rate has been rising because of the change in women's status. The fact that women today have education and, more importantly, employment - which leads to their financial independence - makes them more willing to accept divorce rather than live an unhappy life,"
Deze geschoolde vrouwen pikken het namelijk niet meer langer om tweede viool te spelen.

En kijk eens aan.. Uit de mond van een ervaringsdeskundige,
In Arab culture, wives and mothers are self-sacrificing figures, always ready to tolerate their husbands' mistakes, which can amount to infidelity at times. "Mothers maintain homes while fathers destroy them," goes an Egyptian proverb.
Misschien moet je dit artikel even lezen Emke. Ik hoop dat je Engels goed genoeg is?
http://www.metimes.com/storyview.php?St ... 4841-3047r

Anyway, deze mannen kunnen voortaan hun vrouwen uit Nederland en België komen halen. Hier lopen nog wel een paar meisjes rond, die wat minder eergevoel en zelfvertrouwen hebben, en zich graag naar de grollen en grillen van een moslim man schikken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Emke
Berichten: 18
Lid geworden op: za feb 10, 2007 8:40 pm

Bericht door Emke »

Ariel schreef:Wie heeft hier gezegd dat alle Westerse mannen perfect zijn.
Dat mijn man dat toevallig nou is, :razz:
Waar het hier omgaat is hoe een Moslim zijn vrouw behandeld.
Waar haal jij het uit dat alle moslims hun vrouwen hetzelfde behandelen? Nog nooit gehoord van 'cultuur'? Of is de Noord-Afrikaanse cultuur gelijk aan die in het Midden-Oosten? Of ga jij Turken en Marokkanen vergelijken? Ze zullen het graag horen. :lol:

Je kan die jaloersheid nu wel ontkennen, maar jij weet net zo goed als ik dat dit de waarheid is.
Bij westerse mannen komt deze jaloersheid minder voor. Een westerse man heeft meestal een minder kort lontje en meer zelfvertrouwen.
Dit is nog maar 1 puntje waarvoor ik voor een westerse man zou kiezen
Wees maar gerust dat vele westerse mannen stikjaoers zijn, alleen gaan ze dat beter verstoppen, net als hun vrouwen. Zo onlangs op een gezellig vrouwenonderonsje... krijgt een vrouw telefoon en gaat huilend weg... ik vraag wat er aan de hand is. Blijkbaar is haar man vrachtwagenchauffeur en mag zijn vrouw niet buiten terwijl hij op de baan is, hij had de lachende vrouwen gehoord op de achtergrond en zij was zo dom te zeggen dat ze bij een vriendin was, ze moest direct naar huis van haar man. Ik zei dat ze niet moest opgenomen hebben en haar vriendinnen antwoorden dat het ruzie is als ze haar gsm niet opneemt.
Door mijn werk praten vele vrouwen met mij over hun privéleven, er spelen zich vele drama's af tussen 4 muren, alleen is het in onze maatschappij taboe om daarmee buiten te komen. Ga maar eens lezen op anonieme vrouwenfora.[/quote]
Als jij het niet erg vind om tweede viool te spelen en meer te geven dan te ontvangen, dan is dat prima.
Waar leid jij uit af dat ik 2de viool speel?? Wat maakt jou geschikt om te oordelen over mijn huwelijk? Je weet niets van onze situatie. Tuurlijk geef ik op bepaalde vlakken meer dan mijn man, hij werkt 65 tot 75 uur/week in onze zaak. Dat is dan weer meer dan ik ooit zou kunnen geven.
Ik vind mensen die menen over een ander te kunnen oordelen en beter te zijn dan anderen zo zielig.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Emke schreef:
Freya schreef:
Emke schreef:Waarom zijn er dan zoveel westerse vrouwen die scheiden van hun westerse mannen? Beweer je hier nu écht dat westerse mannen per definitie hun vrouw behandelen als een diamant?
Net zoals je hier beweert dat alle moslimmannen er zijn van woorden maar geen daden?
Dan heb je de statistieken er niet op nagekeken.
http://parool.nl/artikelen/NIE/1069224952540.html
Je reageert naast de kwestie. Ik heb nergens beweerd dat een gemengd huwelijk meer kans op slagen heeft.
Het is gewoon larie dat de meeste westerse mannen 'perfect' zouden zijn, waarom zijn er dan zoveel scheidingen?
Ik reageer niet naast de kwestie, dat doe jij. Jij schrijft, dat er zoveel westerse vrouwen, scheiden van hun westerse mannen. Dat is waar, maar zoals je via de statistieken zult weten, zijn er percentagegewijs, nog meer westerse vrouwen, die scheiden van hun allochtone mannen, en dan nog speciaal mannen met een moslimachtergrond. Dat valt nu éénmaal niet te ontkennen.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Emke schreef:
Freya schreef:
Emke schreef:Je hebt een stukje van mijn vorige post gemist, niet élke moslimman wenst een onderdanige vrouw, net zoals niet elke westerse man er geen wil.
Dan heb jij ook wat gemist. Een moslimman, als hij zich als echte moslim beschouwd, kan alleen trouwen met een vrouw van het boek. Ze hoeft dan geen moslima te zijn, maar zeker wel christelijk, gelovend in god. Dat is het absolute minimum.
En wat precies heeft dat met onderdanigheid te maken?
Hier heb je een punt, ik heb ook de verkeerde quote te pakken gehad. Maar, en dat weet ik uit ervaring, een man die zichzelf als moslim beschouwd, moet volgens de Koran alleen met een vrouw van het boek trouwen. Dat moet jij toch ook weten. Dus, een moslimman die wel trouwt met een westerse vrouw, die geen christen, katholiek of joodse is, zit dus per definitie fout en gaat naar de hel, aldus de koran.

Daarnaast is het zo, dat zeer veel mannen die zichzelf moslim noemen of zijn, op een gegeven moment toch de baas willen zijn binnen de relatie. Dat moet ook, volgens hun, dat staat in de Koran, dat zegt ook de imam. Sterker nog, laatst gehoord van een vriendin van mij, dat haar moslimman uit de moskee kwam en in de preek van de imam kwam het volgende voor: dat de huidige vrouw nog slechter is als vroeger. Vroeger had ze weinig hersenen en een zwak geloof, nu helemaal geen hersenen en totaal geen geloof. Daarnaast werd door haar man verteld, dat zij als zijn vrouw zijnde, maar moest zwijgen, ze moet zich niet als man voordoen, dat kan niet. Dat is namelijk hij en hij is de baas in huis.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Emke: Zo onlangs op een gezellig vrouwenonderonsje... krijgt een vrouw telefoon en gaat huilend weg... ik vraag wat er aan de hand is. Blijkbaar is haar man vrachtwagenchauffeur en mag zijn vrouw niet buiten terwijl hij op de baan is, hij had de lachende vrouwen gehoord op de achtergrond en zij was zo dom te zeggen dat ze bij een vriendin was, ze moest direct naar huis van haar man. Ik zei dat ze niet moest opgenomen hebben en haar vriendinnen antwoorden dat het ruzie is als ze haar gsm niet opneemt.
Ja... en?
Ze kiest er voor om bij die vent te blijven. Ze HOEFT niet. Ze kan zo de deur uitlopen en niet meer teruggaan. En er is niemand die haar kan tegenhouden.

Heeft een moslima diezelfde KEUZE?
Kan een moslima de deur uitlopen zonder dat er een haan naar kraait?
Kan een moslima geheel voor zichzelf beslissen??

Je bent steeds kafirvrouwen en moslima's aan het vergelijken...maar... die vergelijking gaat niet op... alleen door het FEIT dat een kafirvrouw volledige "vrijheid" heeft en zelfsbeschikkingsrecht.
Dat heeft een moslima niet... een moslima heeft een "voogd" ... net als een onmondig kind in het westen die heeft.
m.a.w.... beste Emke.... jij bent een onmondig kind.
Emke: Door mijn werk praten vele vrouwen met mij over hun privéleven, er spelen zich vele drama's af tussen 4 muren, alleen is het in onze maatschappij taboe om daarmee buiten te komen.
Dat was mij ook al opgevallen in islam ja.
Wanneer er niet over gesproken wordt....dan.... bestaat het ook niet.
Beetje heel erg dom ... vind je niet?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Waar haal jij het uit dat alle moslims hun vrouwen hetzelfde behandelen? Nog nooit gehoord van 'cultuur'? Of is de Noord-Afrikaanse cultuur gelijk aan die in het Midden-Oosten? Of ga jij Turken en Marokkanen vergelijken? Ze zullen het graag horen. :lol:


Ik snap niet waar ik mijn geduld vandaan haalt Emke. ( zucht)
Ik begrijp dat jij je wilt verdedigen, maar we hebben het hier niet over jou en jouw man, maar over de gemiddelde Moslim.
Natuurlijk heb ik gehoord over cultuur, maar de Noord Afrikaanse cultuur is nu eenmaal doorweven met de Islamitische cultuur.
Door hun islamitische cultuur vinden veel moslim mannen het heel gewoon dat zij de baas in huis zijn. En dat bedoel ik dus weer wereld wijd.

Dit zijn de soort koran teksten waardoor Moslim mannen denken dat ze baas over een vrouw kunnen zijn.
Blijft rustig in uw huizen”(33:33). “De mannen hebben een rang boven haar.” (2:228).

Vrouwen behoren zich, zo wordt vermeldt in de Koran, volgens bepaalde regels te gedragen. Er wordt van hen verwacht dat zij op alle punten gehoorzamen aan hun echtegenoot en alle ongemakken van het huwelijk zonder klagen ondergaan.
Vaak hoor je op Islamitische site tegen ( westerse ) vrouwen zeggen ( die durven te klagen) dat ze “sommige ongemakken” zonder klagen moeten dragen want dat Allah ze er voor zal belonen.
Een getrouwde moslims behoort voor bijna alles toestemming aan haar man te vragen.
De vrouw, mag wel controle uitoefenen over haar eigen bezittingen, maar haar man moet echter over het algemeen toestemming geven voor de registratie van deze spullen, waardoor zij weinig te zeggen heeft over wat zij bezit.

Misschien niet bij jou thuis, maar in veel islamitische gezinnen gebeurd het wel zo.

Een moslim kan zijn vrouw slaan als hij haar maar alleen verdenkt van overspel. De vrouw kan bijvoorbeeld naar een andere man heeft gekeken hebben of is zonder toestemming naar buiten gegaan. Dit is dus al een reden om een vrouw een mep te verkopen.

Waarschijnlijk niet bij jou thuis, maar het gebeurd wel.

Lees dit interview met de Marokkaanse journaliste Hinde Taarji even.

http://members.chello.nl/rphaleber/hinde%20taarji.html

In deze groepen is er sprake van traditionele gezinsverdeling die gebaseerd is op hun eigen cultuur; de vrouw stelt zich onderdanig op ten op zichte van de man, die is de baas in huis; grote gezinnen, waar de vrouw voor moet zorgen. Dit wordt beaamd door Amir Joteir, eigenaar van Shoarmazaak Amir aan de Eerste van Helststraat in Amsterdam. “Overal in de wereld gaat het in de Islamitische gezinnen zo, dus ook hier. Mijn vrouw werkt ook niet,” aldus Amir. Op de vraag of zijn vrouw opgeleid is, moet Amir ook ontkennend antwoorden, “ze komt uit Marokko, en daar is het niet gebruikelijk dat vrouwen een opleiding volgen. Vrouwen zijn te heilig, en moeten in thuis blijven.”

http://www.journalism.fcj.hvu.nl/index.php?id=2412

Waarschijnlijk gebeurd dit niet bij jou thuis, maar……………
Enfin. Waar maak ik me druk om. In ieder geval niet om jou , want jij hebt er geen last van.


Lees nog even dit artikel.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 803#114803

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Emke
Berichten: 18
Lid geworden op: za feb 10, 2007 8:40 pm

Bericht door Emke »

Freya schreef: Hier heb je een punt, ik heb ook de verkeerde quote te pakken gehad. Maar, en dat weet ik uit ervaring, een man die zichzelf als moslim beschouwd, moet volgens de Koran alleen met een vrouw van het boek trouwen. Dat moet jij toch ook weten. Dus, een moslimman die wel trouwt met een westerse vrouw, die geen christen, katholiek of joodse is, zit dus per definitie fout en gaat naar de hel, aldus de koran.
Daar heb je helemaal gelijk in maar euh... waar heb ik dat ontkend of tegengesproken?
Emke
Berichten: 18
Lid geworden op: za feb 10, 2007 8:40 pm

Bericht door Emke »

Monique schreef: m.a.w.... beste Emke.... jij bent een onmondig kind.
Waarom denk je dat?
Je meent dus ook te weten hoe het er bij ons aan toegaat?
Emke: Door mijn werk praten vele vrouwen met mij over hun privéleven, er spelen zich vele drama's af tussen 4 muren, alleen is het in onze maatschappij taboe om daarmee buiten te komen.
Dat was mij ook al opgevallen in islam ja.
Wanneer er niet over gesproken wordt....dan.... bestaat het ook niet.
Beetje heel erg dom ... vind je niet?
Ik heb het helemaal niet over islamitische of gemengde huwelijken.
Emke
Berichten: 18
Lid geworden op: za feb 10, 2007 8:40 pm

Bericht door Emke »

Ariel schreef: Enfin. Waar maak ik me druk om. In ieder geval niet om jou , want jij hebt er geen last van.
Maak je idd alsjeblieft niet druk om mij. Dat is nergens voor nodig.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Emke schreef:
Monique schreef: m.a.w.... beste Emke.... jij bent een onmondig kind.
Waarom denk je dat?
Je meent dus ook te weten hoe het er bij ons aan toegaat?
Jij bent toch moslima?
Dan heb jij een "voogd" en mag je volgens de islam niets doen zonder toestemming van een man.
In kafir land hebben alleen onmonidige kinderen en zwakzinnigen een voogd.

Wat snap je niet van mijn conclusie ?
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Geweldig!

Hoe die Marokkaanse mannen gebruik maken van de naïeve Nederlandse/Belgische meiden en uiteindelijk toch kiezen voor de Marokkaanse dames. Logisch.
:lol: ..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Geweldig!

Hoe die Marokkaanse mannen gebruik maken van de naïeve Nederlandse/Belgische meiden en uiteindelijk toch kiezen voor de Marokkaanse dames. Logisch.
:lol: ..
Geweldig!

Hoe die marokkaanse dames liegen, bedriegen en oplichten goedkeuren en er nog trots op zijn ook.


Geweldig!
Hoe die marokkaanse dames hun zonen opvoeden tot leugenaars, bedriegers en oplichters.

Geweldig gewoon!

Chaimae... die oplichtersmentaliteit... is dat nu "religie" of "cultuur"?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Geweldig!

Hoe die Marokkaanse mannen gebruik maken van de naïeve Nederlandse/Belgische meiden en uiteindelijk toch kiezen voor de Marokkaanse dames. Logisch.
:lol: ..
Jij zegt nu eigenlijk dat Marokkaanse mannen de Hollandse meiden als hoer gebruiken Chaimae ? Mmmmmmmmm :ohmy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie