Geldboete voor boze Marokkaan

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Mar 18, 2008 4:56 pm

Typisch geval van een mislukt Islamitische huwelijk.

Vier jaar lang was de Marokkaanse man volgens de islamitische wetgeving getrouwd met zijn Nederlandse vriendin.

Toen hij zijn ex-vrouw in haar Moordrechtse woning met een andere man op de bank aantrof, sloegen bij een 25-jarige Rotterdammer de stoppen door.
Hij wilde de man te lijf gaan en die schrok daar erg van. Niet zonder reden, want de Rotterdammer verdient zijn kost met kickboksen.

De verdachte bevestigde gistermiddag bij de politierechtbank dat hij het huis van zijn ex op 5 februari tegen haar wil was binnengedrongen. ,,Ik belde haar keer op keer, maar ze nam niet op. Ik was ongerust. Ik ging naar haar toe, klopte te hard op de deur en brak daarmee de voorruit.’’ Dat hij haar en haar mannelijke visite vervolgens zou hebben uitgescholden en bedreigd, ontkende verdachte.

Vier jaar lang was de Marokkaanse man volgens de islamitische wetgeving getrouwd met zijn Nederlandse vriendin. Die verdiepte zich echter meer en meer in het geloof en kwam tot de conclusie dat haar man niet religieus genoeg was, waarop ze aangaf te willen scheiden. Hij kon dat maar moeilijk verkroppen.

De man gaf tijdens de zitting aan inmiddels weer door één deur te kunnen met zijn ex en af en toe zelfs dagjes met haar op stap te gaan, aldus Ad.nl.

Officier van justitie Berton stelde dat hij desondanks straf verdiende voor de dreigende taal en houding naar zijn ex toe en eiste een werkstraf van zestig uur.

De man gaf aan dit nauwelijks te kunnen combineren met zijn kickbokstrainingen. Rechter Van Ham bleek gevoelig voor dit argument en zette de straf om in een geldboete van 500 euro.

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=9878
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Mar 18, 2008 5:09 pm

Vier jaar lang was de Marokkaanse man volgens de islamitische wetgeving getrouwd met zijn Nederlandse vriendin. Die verdiepte zich echter meer en meer in het geloof en kwam tot de conclusie dat haar man niet religieus genoeg was, waarop ze aangaf te willen scheiden.

Huh?
Dit snap ik niet.
Hij moest islamitischer zijn?

Maar... zij lag met een andere man op de bank?

Mis ik iets?
Amorele atheistische nitwit

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Mar 18, 2008 5:24 pm

Dit komt van een Islamitische site.. Misschien een type foutje ?
Misschien was hij te religieus geworden. Dat lijkt me logischer
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Mar 18, 2008 5:30 pm

De man gaf aan dit nauwelijks te kunnen combineren met zijn kickbokstrainingen.

Als die man zo super-religieus zou zijn geworden dan zou die gewoon bidden voor de overwinning en niet gaan trainen. Doen de Pakistaanse cricketers ook.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

BFA

Berichtdoor BFA » Di Mar 18, 2008 8:00 pm

Als die man zo super-religieus zou zijn geworden dan zou die gewoon bidden voor de overwinning en niet gaan trainen. Doen de Pakistaanse cricketers ook.

Jihad en voorbereiding op Jihad zijn beter dan het gebed. Kickbokstraining is dus een goede vervanging voor het gebed. Kan je niet van cricket zeggen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Terug naar “Een moslim in mijn leven”