Een verhaal van een bekeerde Zuster

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door PollyCorrect »

Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Ik plaats nog even voor de gezelligheid een bekerings verhaal van een hollandse meid . Dat het Oeght Denise goed mag gaan.
Dat het haar goed mag gaan? Dat denk ik niet! Wie in de duisternis van de Islam terecht komt zit gewoon fout. Westerlingen die zich bekeren tot de Islam tot de Islam vind ik niet gezellig maar dwaas. Het geeft me een triest gevoel. :cry:
Ja maar ze heeft op een "culturele" school gezeten, want daar zaten veel turken en marokkanen.

Amehoela!
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door PollyCorrect »

Dit verhaal bevestigt weer eens dat de islam de puberteit is van de religies.
Of gewoon een soort puberteit van de mensheid.

Vroeger was men punk, en deed men lijm in z'n haar, als symbool voor rebellie, tegen de autoriteit, de maatschappij, de ouderlijke macht.

Nu douwt men er een lap op en denkt men dat men een held is.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door Ariel »

Ik ben trouwens van mening dat Oeght Denise Youssra en alle andere bekeerde moslima's verplicht een zwarte boerka moeten aantrekken. Dan hoeven we nooit meer naar hun gezichten te kijken en we herkennen ze gelijk. Net zoals men de hoeren vriendinnen van de Duitsers na de oorlog herkende door hun kaalgeschoren hoofd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door H.Numan »

Na de komende oorlog ook.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door Silly »

H.Numan schreef:Na de komende oorlog ook.

Na de komende oorlog gaan ook zij met geschoren hoofden en wat mij betreft ezelsoren de straat over! Hoe herkenbaarder hoe beter ;)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door H.Numan »

Ik denk dat er na de komende oorlog geen mohammedanen meer in Europa wonen, of alle oorspronkelijke bewoners met gele kruisen en vreemd geschoren koppen rondlopen. Hangt er gewoon vanaf wie er wint.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Petra
Berichten: 271
Lid geworden op: za dec 13, 2008 10:13 am

Re:

Bericht door Petra »

Hamid schreef:
Adinah schreef:Klopt, ik zei idd ook 'veel bekeerde moslima's'...dus niet alle.

Al vind ik het persoonlijk vrij moeilijk om te begrijpen waarom een westers meisje, dat opgroeit in een cultuur waarin ze alle vrijheid heeft om te kiezen wat ze met haar leven wil, ervoor kiest zich vast te leggen in een godsdienst die vrouwen zoveel beperkingen oplegt. Ik begrijp dat echt niet.
Ik heb haar laatst gevraagd waarom ze besloten had om moslima te worden. Ze zei dat ze onder de indruk was van de rijke cultuur van Islam en de reinheidswetten en gastvrijheid van moslims. Ook vindt ze dat Islam haar niet beperkt, maar eerder bescherming biedt. Ze had maar 1 zusje en een broer, maar nu heeft een grote familie van moslims uit alle landen. Dit zijn haar woorden geweest en ik gun dit ook aan andere mensen.
Bescherming biedt...het is maar hoe je 't uitlegt. Bescherming krijg je als je bescherming nodig hebt. Ik ga maar weer terug naar mijn eigen praktijkvoorbeeld, islamitische staat, waar 2 op de 3 mannen zich schuldig maakt aan de brede noemer : ongewenste intimiteiten. De Islam biedt daar maar tot op zekere hoogte bescherming tegen, zodat je maar beter niet alleen op straat kunt gaan. De islamitische plicht van de mannelijke familieleden is dus ook het begeleiden van vrouwen zodra ze buiten het huis komt. Wat op zich weer heel onhandig kan zijn, want je moet voortdurend rekening houden met het feit dat er een beschikbare man in de buurt moet zijn. Die mannen hebben ook hun eigen schemaatjes, en die houden niet altijd rekening met vrouw, zus of moeder, dus zitten die meer binnen dan ze eigenlijk zouden willen. Hoe 'vrij' en hoe 'gelijk 'ben je dan?
Om maar weer terug te gaan naar waar ik begon: als de mensen zich werkelijk aan het geloof hielden was die bescherming niet nodig, en kon iedereen gaan en staan waar hij/zij wilde...Maar 2 op de 3 mannen kunnen dat blijkbaar niet...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door Manon »

Om maar weer terug te gaan naar waar ik begon: als de mensen zich werkelijk aan het geloof hielden was die bescherming niet nodig, en kon iedereen gaan en staan waar hij/zij wilde...Maar 2 op de 3 mannen kunnen dat blijkbaar niet...
Daarom dat ik zo dikwijls de vinger leg op dat vers van die zogezegde hoofddoek.

Nergens staat namelijk dat mohamedaanse mannetjes vrouwen niét mogen lastigvallen!
Van vrouwen die herkenbaar zij als moslima zouden ze echter moeten afblijven. Dat is alles.

Hoe herken je nu de "echte" moslima van de "minder echte" in een land als Egypte? Degene die op straat lopen zijn dan gewoon "hoeren" die zich niet aan hun geloof houden en bijgevolg mogen worden lastig gevallen.

Als je de koran leest met de logica van oorzaak en gevolg, dan krijg je een hele andere uitleg dan het "beschermingsgevoel"... maar dan moet je wel uw hersenen zèlf gebruiken.

"We 'll make you an offer you cannot refuse" wordt volgens moslims ook uitgelegd als héél vriendelijk en gastvrij....

---------------------------

en nog over die o zo geroemde "gastvrijheid": dit is dus dikke bullshit. Het lijkt me doodnormaal dat in een nomadencultuur met door de woestijn dwalende stammen, je gastvrij bent als je een uitgedroogd sujet uit die woestijn ziet komen...
Maar heeft er al ooit een muzelman of muzelvrouw stilgestaan bij het feit dat de gastvrijheid hier op een veel hoger niveau wordt toegepast? Of zouden de muzelmaanse landen even "gastvrij" zijn tegenover hordes immigranten die onmiddellijk aan de voedselpotten staan aan te schuiven en dat drie generaties lang volhouden? Heeft iemand een voorbeeldje van een "gastvrij" land waar WIJ zulke genoegdoening krijgen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door Mahalingam »

Kort geleden bezocht Geert Wilders een prachtwijk.
Een stel vrouwen met hoofddoeken zagen hem langs komen. Geert keek langs hun heen. Maakte geen praatje met ze. Daar waren ze kwaad om: dat ze genereerd werden; alsof ze lucht waren.
Maar dat is toch juist de bedoeling van die hoofddoekjes? Dat mannen die vrouwen met rust laten? Er niet naar kijken? Ze niet benaderen?
Het is ook nooit goed.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re:

Bericht door sunshine »

Hamid schreef:
Adinah schreef:Klopt, ik zei idd ook 'veel bekeerde moslima's'...dus niet alle.

Al vind ik het persoonlijk vrij moeilijk om te begrijpen waarom een westers meisje, dat opgroeit in een cultuur waarin ze alle vrijheid heeft om te kiezen wat ze met haar leven wil, ervoor kiest zich vast te leggen in een godsdienst die vrouwen zoveel beperkingen oplegt. Ik begrijp dat echt niet.
Ik heb haar laatst gevraagd waarom ze besloten had om moslima te worden. Ze zei dat ze onder de indruk was van de rijke cultuur van Islam en de reinheidswetten en gastvrijheid van moslims. Ook vindt ze dat Islam haar niet beperkt, maar eerder bescherming biedt. Ze had maar 1 zusje en een broer, maar nu heeft een grote familie van moslims uit alle landen. Dit zijn haar woorden geweest en ik gun dit ook aan andere mensen.
Een beetje laat maar beter laat dan nooit. Moslims zijn op veel vlakken echte schijnheiligen. One big family is bullshit. Roddelen hoort ook bij hun dagelijkse praktijken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door Ariel »

Maar het is wel zo dat als een meisje zich bekeerd ze eerst terecht komt in een warm bad. Of zo moet het voelen. Iedereen heeft aandacht voor haar, en ze wordt geprezen. Later zal ze de negatieve kanten van haar bekering wel merken, maar dan is het vaak al te laat. Dat zit ze er te diep in. Kindjes, man..Noem maar op.
Vaak zijn het labiele meisjes die zich tot deze cultuur aangetrokken voelen. Meisjes die thuis geen leuk leven hebben, en niet veel liefde gehad hebben.
Of, kan ook... ze vallen voor een Moslim met zijn zoet gevoosde woorden en mooie bruine fluwelen ogen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaya
Berichten: 43
Lid geworden op: wo dec 30, 2009 2:26 am

Re: Een verhaal van een bekeerde Zuster

Bericht door Chaya »

-.
Plaats reactie