Een verhaal van een bekeerde Zuster

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Heilige Maagd Maria
Berichten: 27
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 3:29 pm
Locatie: 's Zomers de Zevende Hemel, 's Winters Lucifer's Haard. Seizoen gezien van noordelijk halfrond.

Bericht door Heilige Maagd Maria »

Adinah schreef:
Hamid schreef:Ook vindt ze dat Islam haar niet beperkt, maar eerder bescherming biedt.
Ja, dat hoor ik dus ook vaak, dat het bescherming is...alleen dat zie ik dus niet. Bescherming waartegen dan in hemelsnaam?

Bescherming tegen de verhelderende werking van het verstand. En bescherming tegen een leven op eigen benen dat gelukkig is.
Christenen geloven in de Bijbel, moslims geloven in de Koran, en ik geloof in de sprookjes van Grimm.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

BFA Ik heb het niet over jullie toeristentrip naar de zwarte vagina en de zuilen van de duivel.
BFA dit is wel erg grof en erg respectloos!
Spijtig dat ik dit gemist heb.
Diegene die vooral grof en respectloos zijn, zijn de mohammedanen. Vooral in de eerste regel van hun gebed.

'Er is geen God dan Allah' is grof en een teken van disrespect tegen elke anders gelovige en atheïst op deze aardbol.
Minstens 5X per dag moeten jullie zonodig deze belediging voor 4/5 van de mensheid uiten.
Laat eerst dat varen voor je respect begint te eisen van iemand anders.

Zuilen van de duivel, wat kun je er tegen hebben als je een groot deel van je dag doorbrengt in de houding van fellatio. Dit samen met gewettigde pedofilie, veelwijverij en bij het minste wat jullie niet aanstaat: martelen en mutileren.
Van: Markies de Sade wordt aangenomen dat hij het toppunt van decadentie beschreef. Het is klein bier ivm jullie dagelijkse levensstijl.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Hamid schreef:
Adinah schreef:Klopt, ik zei idd ook 'veel bekeerde moslima's'...dus niet alle.

Al vind ik het persoonlijk vrij moeilijk om te begrijpen waarom een westers meisje, dat opgroeit in een cultuur waarin ze alle vrijheid heeft om te kiezen wat ze met haar leven wil, ervoor kiest zich vast te leggen in een godsdienst die vrouwen zoveel beperkingen oplegt. Ik begrijp dat echt niet.
Ik heb haar laatst gevraagd waarom ze besloten had om moslima te worden. Ze zei dat ze onder de indruk was van de rijke cultuur van Islam en de reinheidswetten en gastvrijheid van moslims. Ook vindt ze dat Islam haar niet beperkt, maar eerder bescherming biedt. Ze had maar 1 zusje en een broer, maar nu heeft een grote familie van moslims uit alle landen. Dit zijn haar woorden geweest en ik gun dit ook aan andere mensen.
Heb je haar ook de onderstaande verzen laten lezen....???

Heb je haar ook verteld wat de betekenis is van 4:34??
Nee zeker Hamid. Je kijkt wel uit.
Schijnheilige, huichelachtige Hamid!!!!

Je hebt haar vast ook geen kijkje laten nemen op

http://www.thereligionofpeace.com/

Hoofdstuk 2, vers 178:
O jij die gelooft, vergelding inzake doodslag is je voorgeschreven: de vrije man tegen de vrije man, de slaaf tegen de slaaf en de vrouw tegen de vrouw. Maar, indien iemand kwijtschelding is verleend door zijn broeder, dan moet de eis billijk zijn, en betaling moet hem worden gedaan met goedheid. Dit is verzachting en barmhartigheid van jouw Heer. Wie daarna overtreedt, hem wacht een pijnlijke straf.

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 4, vers 15:
En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat God haar een weg opent.

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 8, vers 12:
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

44.47:
Grijpt hem en sleurt hem in het midden van het laaiend Vuur;

44.48:
Giet daarna als marteling kokend water op zijn hoofd.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Hamid schreef:
Ik heb haar laatst gevraagd waarom ze besloten had om moslima te worden. Ze zei dat ze onder de indruk was van de rijke cultuur van Islam en de reinheidswetten en gastvrijheid van moslims. Ook vindt ze dat Islam haar niet beperkt, maar eerder bescherming biedt. Ze had maar 1 zusje en een broer, maar nu heeft een grote familie van moslims uit alle landen. Dit zijn haar woorden geweest en ik gun dit ook aan andere mensen.
Leuke familie heeft ze dr dan bij gekregen. Haar somalische familie heeft pas een vrouw gestenigd en haar indonesische oom vond het nodig om met een meisje van 12 te huwen. Maarja een paar flinke oogkleppen op of de kop in t zand en deze nieuwbakken moslima droomt vrolijk voort op haar roze wolkje.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ruth schreef:
Hamid schreef:
Ik heb haar laatst gevraagd waarom ze besloten had om moslima te worden. Ze zei dat ze onder de indruk was van de rijke cultuur van Islam en de reinheidswetten en gastvrijheid van moslims. Ook vindt ze dat Islam haar niet beperkt, maar eerder bescherming biedt. Ze had maar 1 zusje en een broer, maar nu heeft een grote familie van moslims uit alle landen. Dit zijn haar woorden geweest en ik gun dit ook aan andere mensen.
Leuke familie heeft ze dr dan bij gekregen. Haar somalische familie heeft pas een vrouw gestenigd en haar indonesische oom vond het nodig om met een meisje van 12 te huwen. Maarja een paar flinke oogkleppen op of de kop in t zand en deze nieuwbakken moslima droomt vrolijk voort op haar roze wolkje.
Overal heb je goede en slecht mensen, ook hier in Nederland zijn er genoeg boeven en slechte mensen die ik nooit in mijn leven als vriend zou nemen. Waarom gaan jullie toch meteen van de slechtst mogelijke sanario uit? tegenover een klein groep moslims die slecht zijn, is er duizenden anderen die wel heel erg goed zijn. Waarom zijn jullie zo eenzijdig? zeggen jullie dit ook van de voetbal supporters? zijn alle voetbal supporters vandalisten? ik word er hier helemaal niet goed van.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Thomas schreef:
Hamid schreef:
Adinah schreef:Klopt, ik zei idd ook 'veel bekeerde moslima's'...dus niet alle.

Al vind ik het persoonlijk vrij moeilijk om te begrijpen waarom een westers meisje, dat opgroeit in een cultuur waarin ze alle vrijheid heeft om te kiezen wat ze met haar leven wil, ervoor kiest zich vast te leggen in een godsdienst die vrouwen zoveel beperkingen oplegt. Ik begrijp dat echt niet.
Ik heb haar laatst gevraagd waarom ze besloten had om moslima te worden. Ze zei dat ze onder de indruk was van de rijke cultuur van Islam en de reinheidswetten en gastvrijheid van moslims. Ook vindt ze dat Islam haar niet beperkt, maar eerder bescherming biedt. Ze had maar 1 zusje en een broer, maar nu heeft een grote familie van moslims uit alle landen. Dit zijn haar woorden geweest en ik gun dit ook aan andere mensen.
Heb je haar ook de onderstaande verzen laten lezen....???

Heb je haar ook verteld wat de betekenis is van 4:34??
Nee zeker Hamid. Je kijkt wel uit.
Schijnheilige, huichelachtige Hamid!!!!

Je hebt haar vast ook geen kijkje laten nemen op

http://www.thereligionofpeace.com/

Hoofdstuk 2, vers 178:
O jij die gelooft, vergelding inzake doodslag is je voorgeschreven: de vrije man tegen de vrije man, de slaaf tegen de slaaf en de vrouw tegen de vrouw. Maar, indien iemand kwijtschelding is verleend door zijn broeder, dan moet de eis billijk zijn, en betaling moet hem worden gedaan met goedheid. Dit is verzachting en barmhartigheid van jouw Heer. Wie daarna overtreedt, hem wacht een pijnlijke straf.

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 4, vers 15:
En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat God haar een weg opent.

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 8, vers 12:
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

44.47:
Grijpt hem en sleurt hem in het midden van het laaiend Vuur;

44.48:
Giet daarna als marteling kokend water op zijn hoofd.
Ze is een nederlanse meid die hier opgegroeid is en weet hoe ze zelf aan relevante informatie kan komen. Ik en mijn familie, we proberen door ons eingen leven een positieve indruk achter te laten over Islam. Die negatieve dingen zijn er genoeg en als je het graag wil, kan ik haar vragen om een kijkje te nemen op FFI, maar ik weet niet of mijn broer dat zou waarderen. Hij is heel erg strikt en gelovig moslim en wil niets met jullie kafir's te maken hebben, vooral niet als hij zou merken hoe jullie over dingen praten dat voor ons heel erg heilig is. Ik kan gelukkig wel tegen dit soort zaken.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Hamid schreef:
Thomas schreef:
Hamid schreef: Ik heb haar laatst gevraagd waarom ze besloten had om moslima te worden. Ze zei dat ze onder de indruk was van de rijke cultuur van Islam en de reinheidswetten en gastvrijheid van moslims. Ook vindt ze dat Islam haar niet beperkt, maar eerder bescherming biedt. Ze had maar 1 zusje en een broer, maar nu heeft een grote familie van moslims uit alle landen. Dit zijn haar woorden geweest en ik gun dit ook aan andere mensen.
Heb je haar ook de onderstaande verzen laten lezen....???

Heb je haar ook verteld wat de betekenis is van 4:34??
Nee zeker Hamid. Je kijkt wel uit.
Schijnheilige, huichelachtige Hamid!!!!

Je hebt haar vast ook geen kijkje laten nemen op

http://www.thereligionofpeace.com/

Hoofdstuk 2, vers 178:
O jij die gelooft, vergelding inzake doodslag is je voorgeschreven: de vrije man tegen de vrije man, de slaaf tegen de slaaf en de vrouw tegen de vrouw. Maar, indien iemand kwijtschelding is verleend door zijn broeder, dan moet de eis billijk zijn, en betaling moet hem worden gedaan met goedheid. Dit is verzachting en barmhartigheid van jouw Heer. Wie daarna overtreedt, hem wacht een pijnlijke straf.

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 4, vers 15:
En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat God haar een weg opent.

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 8, vers 12:
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

44.47:
Grijpt hem en sleurt hem in het midden van het laaiend Vuur;

44.48:
Giet daarna als marteling kokend water op zijn hoofd.
Ze is een nederlanse meid die hier opgegroeid is en weet hoe ze zelf aan relevante informatie kan komen.

Dat weten die meiden op die leeftijd niet.
En dat weet jij ook heel goed.
En ik dacht al dat jij dat zeker niet zou vertellen.
Je probeert hier ook altijd netjes en voorkomend over te komen maar in wezen ben je een grote huichelaar Hamid!!!

Maar je kunt je "fouten" goed maken door haar wel attent te maken op de desbetreffende passages.

Als je een beetje ballen had en een beetje vertrouwen in de Islam en Allah dan zou je niet twijfelen om haar dit te laten lezen..


Ik en mijn familie, we proberen door ons eingen leven een positieve indruk achter te laten over Islam. Die negatieve dingen zijn er genoeg en als je het graag wil, kan ik haar vragen om een kijkje te nemen op FFI, maar ik weet niet of mijn broer dat zou waarderen. Hij is heel erg strikt en gelovig moslim en wil niets met jullie kafir's te maken hebben, vooral niet als hij zou merken hoe jullie over dingen praten dat voor ons heel erg heilig is. Ik kan gelukkig wel tegen dit soort zaken.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

je hoeft de tv maar aan te zetten en of een krant open te slaan en de 'geweldigheid' lees geweldadigheid van de islam stuitert je tegemoet,
jij bent duidelijk geïndoctrineerd Hamid, ik heb met jou en je soortgenoten te doen hoor, ik erger me ook dat wel, maar probeer me te realiseren dat jullie van af jullie geboorte zo opgevoed worden en met niets anders in aanraking komen dan dat iedereen die geen islamitische moslim is een ongelovige, een infidel is!

Jullie staan anderen naar het leven en voelen jullie daar ook nog eens gerèchtigd toe omdat die pedofiele struikrover mo dat ooit heeft laten optekenen en jullie ingepompt is geen kritische vragen/opmerkingen over mo en zijn boekje te stellen/maken.

als je graag ergens in geloven wil doe dat achter je eigen voordeur en dring t niet op aan ieder ander op straffe van dood als die ander dat niet wilt!

Man houd toch op met deze liederlijke onzin, ik ben niet gewend te haten maar mijn God ik zou onsterfelijk gelukkig zijn als al die fundamentalistisch extremistische islamitische fanatische moslims NIET langer meer in onze Westerse landen zou zijn, ik kan níet zeggen hóe spuugzat ik jullie ben! Overal waar jullie zijn, met een grotere groep, wordt t een en al ellende! Jullie léven zelf niet jullie wòrden geleefd door die krijsende imams, ach t heeft ook geen enkele zin om dit te bespreken, t dringt toch niet door, door puur onvermogen ZELFstandig te kunnen denken en te beslissen over je eigen leven en vergeeet die 77 maagden maar, nooo weeej Bob..

desondanks hoop ik voor jou Hamid dat je toch een keer nog wakker zou schieten, ik gun iedereen een fijn gelukkig leven in geestelijke en lichamelijke vrijheid namelijk..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Scarlatti, volgens mensen die het kunnen weten zijn het 72 maagden en geen 77 stuks.
Ik hoop voor Hamid dat die heel snel kennis kan maken met die 72 maagden. Heerlijk toch: tot in de eeuwigheid in een grote hoerenkast te zitten en naar hartelust te kunnen neuken voor altijd en altijd en altijd...
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

sorry Mahalingam, liet me meeslepen kennelijk, druiven.. maagden.. 77.. 72 dus, nog zàt!! de vellen zullen er bij hangen met dat voortdurende geneuk tot in de eeuwigheid :evil: zal t wel niet zo leuk meer zijn hehehehe :twisted: :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Adinah schreef:Wat mij vaak opvalt aan veel bekeerde moslima's, is dat het in heel veel gevallen meisjes zijn uit een gebroken gezin, die niet zo goed weten wat ze nu met zichzelf en met hun leven aan moeten,
Zondermeer. Maar dat geldt dus ook voor Getuigen van Jehova, Scientology en wat al meer, die recruteren ook hoofdzakelijk bij mensen met psychische en familiale moeilijkheden.
Het is dus in zo'n gevallen meestal een kwestie van "shoppen" tot je op een dwaalleer valt die best aansluit bij je eigen vorm van psychische afhankelijkheid. Heel wat van die domme gansjes zaten vroeger bijv. ook aan de drugs en dan ineens hebben ze het licht van Allah gezien.
Een masochistische component is ook aanwezig. Sommige vrouwen gedijen nu eenmaal goed bij onderdrukking en mishandeling.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Hamid schreef: Ik en mijn familie, we proberen door ons eingen leven een positieve indruk achter te laten over Islam.
Jullie moslims zijn geesteszieken die dienen behandeld te worden als jullie willen meedraaien in een moderne maatschappij.

Jullie kwijlen altijd maar over respect, maar respect is iets wat je moet verdienen, en dat is onmogelijk voor de achterlijke dwaasheid die jullie collectieve psychose jullie oplegt.

Islam is het grootste geestelijke gif dat ooit over de wereld is verspreid geworden, de Moeder van alle Achterlijkheden om Koranische taal te gebruiken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef: die 77 maagden
Niet overdrijven hé Scarlatti(waar is je klavecimbel?), 72 is ruim genoeg voor de hitsige Jihadisten. Wist je overigens dat die hun maagdenvlies na elke neukbeurt terug dichtgroeit? Een dat alleen jij als martelaar die kan zien? Zodat je collega's dooie terroristen zich daar niet aan kunnen opgeilen, je moet niet vragen hoe groot het onderling vertrouwen is daar in het moslim-Paradijs.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Masha'Allaah een prachtig verhaal!
Laa ilaaha illallaah
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Onlangs, zijn er hier vijf dames bekeerd tot de islam in een week tijd. En mijn nieuwe buurvrouw en haar kinderen zijn sinds een aantal jaren bekeerd tot de religie van God.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Onlangs, zijn er hier vijf dames bekeerd tot de islam in een week tijd. En mijn nieuwe buurvrouw en haar kinderen zijn sinds een aantal jaren bekeerd tot de religie van God.
Masha'Allaah! Wat prachtig!
Een vriendin van mij bekeerde tijdens het Suikerfeest en haar zusje (die ook al bid en hijaab draagt) wil binnenkort ook de shahada afleggen.
Laa ilaaha illallaah
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Masha'Allaah! Wat prachtig!
Dat is het grote probleem met alle religies.
Van het ogenblik af dat zij hun slaven overtuigd hebben van de status ubermensch, kunnen deze slaven het niet laten anderen tot slavernij te brengen.
In feite spelen zij in op de grootste illusie die een mens kan koesteren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Ja, ik snap het ook niet zo goed. Ik ben zelf wel degelijk gelovig, maar als iemand zich ineens bekeert, dan word ik daar echt niet superblij van of zo. Ik heb meer zoiets van "nou ja, leuk voor 'm, moet ie zelf weten". Als ie het niet doet, vind ik het ook best en laat dat me net zo koud als wanneer ie het wél doet. Ik vind het altijd zo'n onzin als al die andere gelovigen gaan roepen dat 'die persoon nu eindelijk de waarheid heeft gevonden' en dat ze dan zo blij voor 'm zijn. Overdreven gedoe.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Adinah schreef:Ja, ik snap het ook niet zo goed. Ik ben zelf wel degelijk gelovig, maar als iemand zich ineens bekeert, dan word ik daar echt niet superblij van of zo. Ik heb meer zoiets van "nou ja, leuk voor 'm, moet ie zelf weten". Als ie het niet doet, vind ik het ook best en laat dat me net zo koud als wanneer ie het wél doet. Ik vind het altijd zo'n onzin als al die andere gelovigen gaan roepen dat 'die persoon nu eindelijk de waarheid heeft gevonden' en dat ze dan zo blij voor 'm zijn. Overdreven gedoe.
Had ik eerst ook hoor. Maar als ik zag wat mijn bekering bij anderen teweeg bracht, kreeg ik toch wel een raar gevoel.
Ik hoorde ook altijd van mensen die bij een bekering waren en dan enorm moesten huilen enzo. Dan dacht ik ook, puh overdreven.
Maar toen die vriendin van me de shahada zei stond ik toch te janken! En ik had het niet eens door, ik dacht, huh wat zie ik ineens wazig en wat zijn mn wangen nat.
Het was zooooo mooi.
Laa ilaaha illallaah
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het was zooooo mooi.
Het is zoooooo irrationeel en een beetje emotioneel.
Waar je het irrationele en emoties laat primeren staat de deur open voor totalitarisme.
Islam heeft nog niets anders voortgebracht dan de meest totalitaire en dictatoriale regimes uit de menselijke geschiedenis.

Mooi is iets anders.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Vera schreef:Het was zooooo mooi.[/color]
Dolende zielen! Ik huil er ook om, maar om een andere reden. :crying:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Bij onze Mohammedaansen komt het huilen voor uit vreugde. Met een zwaar sadistische inslag wel te verstaan.
Het enige plezier voor de masochist (naast het explosiever klaarkomen), is het sadisme dat voortkomt uit een ander in dezelfde slavernij als jij trekken.
Omdat ze te laf zijn om tegen deze slavernij te vechten.
Omdat ze geen normale menselijke relaties kennen, die garant staan voor een warm en liefdevol klaarkomen.
Vooral, de masochist leeft in de illusie van übermensch. Het valse besef dat iemand anders in deze illusie duwen, hen dichter bij de realiteit brengt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Zoooo mooi.... dat vonden de aanhangers van de Jones sekte ook toen ze nieuwe bekeerlingen mochten binnenbrengen.... zoooooo mooi! Altijd vinden de sekteleden het zooo mooi.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ach, ik denk dat Hare Krishna's ook wenen van vreugde als er weer een idioot bij de club komt. Vera zou waarschijnlijk 25 jaar geleden Krishna geworden zijn, om daar 'verlichting' te vinden.

Vandaag de dag is mohammedanisme populairder. En dezelfde domme gansjes vallen er als vliegen voor. Of voor de aandacht (= stevige smeerbeurt) die Ali, Hassan, Yousouf, Harim, Mohammed, Galid, ..... om de beurt geven.

Een andere keuze is om 'bewust' te strijden voor arme zielige boeren in Zuid Amerika. Daarvoor vlieg je naar Venezuela, en hang je de kamphoer in de jungle uit. Bij drugsbaronnen.

Een van die domme gansjes beweert glashard dat wij blind zijn. Omdat we het licht niet zien. Ben bang dat er een peertje bij die jonge juf is doorgebrand.

Allemaal lijden ze aan het zelfde probleem: wat je van ver haalt is lekkerder.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

H.Numan schreef: wat je van ver haalt is lekkerder.
Dat is ook zo! :D
Alleen moet je dan wel zorgen dat je er wat goeds vandaan haalt. ;-)
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Plaats reactie