Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Silly »

Wat een wijsheid! Veeg je reet niet met rechts maar met links af.. het grenst aan idiotie dat ik daar nooit eerder bij nagedacht heb :crying: Als we de islam niet hadden waren we inderdaad slechter af! Dan sliepen we op onze linkerzijde! Veegden we onze bips af met rechts :o Dronken we geen kamelenpis wanneer we ziek waren etc etc..

Wat
Een
Verrijking
...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Manon »

Silly schreef:Wat een wijsheid! Veeg je reet niet met rechts maar met links af.. het grenst aan idiotie dat ik daar nooit eerder bij nagedacht heb :crying: Als we de islam niet hadden waren we inderdaad slechter af! Dan sliepen we op onze linkerzijde! Veegden we onze bips af met rechts :o Dronken we geen kamelenpis wanneer we ziek waren etc etc..

Wat
Een
Verrijking
...
nou, dit was nu toch wèl een belangrijk regeltje voor mensen die hun handen niet wassen hoor.

met je rechterhand moeten ze namelijk ETEN.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door H.Numan »

Als links-handige zal ik toch ernstig moeten protesteren! Dat soort rituelen is bijzonder lastig uit te voeren. Gesteld dat iemand zo zwakzinnig is om dat te doen. :rongue:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Manon »

H.Numan schreef:Als links-handige zal ik toch ernstig moeten protesteren! Dat soort rituelen is bijzonder lastig uit te voeren. Gesteld dat iemand zo zwakzinnig is om dat te doen. :rongue:
dit laat me denken aan het couscous-recept dat Anja Mollahbelt ooit op haar site zette (waarschijnlijk gekregen van haar palestijnse "man" of zo?). enfin, ik heb daarop gereageerd als "linkerhandje" want volgens Anja moest ongeveer iedereen met de rechterhand eten, en "linkerhandje" was nu eenmaal linkshandig! Heb het even kunnen volhouden maar toen bleek dat ik met haar edele voeten aan het rammelen was, kreeg "linkerhandje" een ban!

http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2007 ... #more-5252" onclick="window.open(this.href);return false;

comment nr. 11: ( :oops: ho wat was ik toch weer stout)

Waarom mag je de kippenpoot er niet met je linkerhand afhalen als je linkshandig bent? En waarom is je rechterhand “rein” en de linkerhand eventueel niet?

Verder leuk recept, al netjes opgeslagen! Ik doe het dan wel op z’n Hollands hoor, met een lekker varkenshammetje erin.(*)

Multicultuur op z’n best zou ik zeggen!

Reactie door linkerhandje — zaterdag 31 maart 2007 @ 22.40
(*) Zou Ahmed dit gelezen hebben en daar zijn snert-origine vandaan gehaald?

Grapje, linkerhandje. Je weet vast wel dat in de islamitische traditie je rechterhand de schone is en je linkerhand waarmee je de minder schone karweitjes verricht, zoals daar zijn je gat afvegen. Mijn Palestijnse vrienden trekken zich daar al heel lang niks meer van aan en gebruiken beide handen wanneer een kip weerstand biedt.
Maar met de vingers eten doen we daar vaak, met z’n allen om een grote schaal, al zijn er ook lepels en messen en vorken. Ik vind het erg prettig om ongegeneerd te mogen kluiven aan kip of een visje, en het brood af te scheuren en er de houmous mee op te scheppen. Ik hoorde ook een mooie verklaring waarom eten met je handen schoner is dan eten met mes en vork. Van je eigen handen weet je tenminste wie er mee gegeten heeft en dat je die gewassen hebt. Kun je van mes en vork die je aangereikt worden niet zeggen.

Reactie door Anja — zondag 1 april 2007 @ 7.14
nou ik wil gerust wel mult-cultureel eten hoor, maar ik moet zeggen dat ik dus WEL beide handen was alvorens met de handen te eten. Iets wat ik trouwens altijd al zo gedaan heb: eet jij soms boterhammetjes met mes en vork?
Ik eet die namelijk zowel met mijn gewassen linker- als met mijn gewassen rechterhand.

Misschien iets dat je aan je islamitische vrienden ook kan aanleren? kwestie van de “multi” ook “multi” te maken nietwaar?

Reactie door linkerhandje — zondag 1 april 2007 @ 13.23
Handen wassen hoef je moslims niet te leren, schattebout. Die zijn een stuk schoner op hun lichaam dan de gemiddelde Nederlander, geen remsporen in de onderbroek, geen droge wc papiertjes maar wassen. Multi betekent dat jij ook wat van hen kan leren, trouwens, dus neem maar niet op voorhand aan dat jij alles beter weet en beter doet want zo ligt het niet.

Reactie door Anja — zondag 1 april 2007 @ 13.40

nou nou! en toen viel het doek... anja "feministe" mollahbelt moest vast haar "man" gaan bevredigen of zoiets.
En mijn messen en vorken komen trouwens uit het afwasmachine.... of heeft ze het nu over restaurants in haar geliefkoosde streken waar niet zo strikt wordt omgesprongen met hygiene? (oeps... straks wordt ze weer boos).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Manon »

zie ik net een berichtje in de krant over de scheidingsperikelen van het koppel :

http://www.hbvl.be/she/gossip/silvy-mel ... maken.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

zie:
16-jarige verloofde
Khalid Boujida kwam enkele maanden geleden in opspraak nadat bekend raakte dat hij verloofd was met een Marokkaans meisje van 16 jaar. "Ik heb er alle vertrouwen in dat ze goed voor Noor zal zorgen. Marokkaanse vrouwen zijn zo opgevoed dat ze zorg moeten dragen voor anderen. Ik hoop dat zin vrouw en ik later goed met elkaar kunnen praten, dat ze me zal bellen als er iets met Noor scheelt", besluit De Bie.
kijk, van zo'n uitspraken krijg ik dus kippenvel hoor....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Ariel »

Het zit in de meeste vrouwen dat ze zorg dragen voor anderen.
Ik vermoed dat Noor de dochter van Silvy en Khalid is? Waarom heeft ze haar kind aan de Marokkaan gegeven? En moet een kind van 16 voor een haar kind gaan zorgen?
Achterlijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Manon »

In Belgie zijn we "verrijkt" Ariel.

Standaard hebben we hier co-ouderschap. De kinderen moeten dus om de week worden omgewisseld.

Verder geef ik er geen commentaar meer op. Heb al veel te veel schrijnende toestanden gehoord sindsdien.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Adinah »

"Silvy is niet zo heilig als jullie zeggen. Ze zit elke week ladderzat in discotheken met Jan en alleman te flirten", het is één van de vaak voorkomende beschuldigingen aan het adres van Silvy De Bie. "Ik heb er stilaan genoeg van. Blijkbaar scheppen kennissen van Khalid er genoegen in om leugens over mij te verspreiden. Na al die negatieve berichtgevingen over Khalid willen ze me zwart maken", beklaagt De Bie zich in Story.
Dat verbaast me niks. Toen ik nog jong, dom en naïef was heb ik ook een paar maandjes met een Marokkaanse jongen gedate. Nou, je kunt er natuurlijk duvel op zeggen dat dat niet goed ging - en inderdaad: na de eerste klap hield ik het voor gezien met hem, en nadat het uit was, ben ik ook echt compleet door het slijk gehaald. Ik was een hoer, een leugenaar, ik was verslaafd, ik deed het met andere mannen voor geld, ik was met tientallen kerels vreemdgegaan gedurende onze relatie, en noem het hele circus maar op. Je kon het zo gek niet bedenken of het werd wel over me rondgestrooid. En het heeft ook echt láng geduurd voor mijn imago weer een béétje recht was, want zulke roddels blijven nu eenmaal lang hangen bij mensen die ervan horen (zeker als je in een plaats woont die niet zo groot is).

Uiteindelijk heeft meneer zelf me nog iets van 1,5 jaar gestalkt voor hij het definitief kon laten rusten dat ik hem niet meer hoefde.

Silvy kan er dus maar beter vanuit gaan dat die roddels niet door 'kennissen van Khalid' worden rondgestrooid, maar waarschijnlijk gewoon door Khalid zélf. Die voelt zich nu zwaar in zijn eer aangetast en om 'recht te praten' dat Silvy bij hem weg is en hij de schande van een scheiding op zijn nek heeft, moet hij nu maar tegen iedereen gaan vertellen dat ZIJ een hele slechte vrouw was en dat het huwelijk daarom mis is gegaan.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Scarlatti »

ja het is een èchte verrìjking :turban: die koeltoer... ellendig dat 'meisjes en jongens trouwens net zo goed' op een bepaalde leeftijd nog niet in staat zijn om onderscheid te maken.. papa zegt ' pasòp mijn kind, dat hondje :turban: bijt'... ze luistert niet :crying:

ik hoop dat Sylvie en haar kind niet alle ellende nog moeten gaan meemaken die zo vele vrouwen en kinderen hebben moeten meemaken, doordat ze 'verliefd' werden op een 'ja maar mamma hij is geen èchte moslim hoor, hij doet echt NIX aan zijn moslimschap, hij drinkt ook BIER :shock: ècht waar... :knorrie:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Adinah »

Haha, ja dat hoor je zó vaak om je heen! Hij drinkt bier, dus hij is geen moslim. Nou, dat bier drinken is eerder 'met 2 maten meten' en zegt niks over het al-dan-niet moslim zijn.

Mijn ouders waren destijds echt hélemaal over de zeik toen ik met hem kreeg, en achteraf kan ik ze donders goed begrijpen. Ik zou er zelf ook echt niet blij van worden als mijn eigen dochter met een moslim aankwam.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Scarlatti »

Adinah schreef:Haha, ja dat hoor je zó vaak om je heen! Hij drinkt bier, dus hij is geen moslim. Nou, dat bier drinken is eerder 'met 2 maten meten' en zegt niks over het al-dan-niet moslim zijn.

Mijn ouders waren destijds echt hélemaal over de zeik toen ik met hem kreeg, en achteraf kan ik ze donders goed begrijpen. Ik zou er zelf ook echt niet blij van worden als mijn eigen dochter met een moslim aankwam.
ik begrijp je ouders hélemààl.. maar dan ook hélémààl! :smile: Ben ook blij voor JOU dat je er van los bent kunnen komen! :knorrie:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Adinah »

Ja, dat ben ik ook. Had er niet aan moeten dénken dat ik nu nog steeds met die idioot samen was geweest. Het was ook helemaal geen leuke relatie. Hij was ziekelijk achterdochtig (grensde echt aan paranoia), jaloers en ik kreeg de hele tijd allerlei beschuldigingen naar mijn kop. En in het begin probeer je het nog natuurlijk - maar op een gegeven moment was ik echt wel suf geluld. Er viel gewoon niet met die gozer te praten. Alles omdraaien, elke vraag met een wedervraag beantwoorden (of met een antwoord komen waar je nog niks aan hebt), emotionele chantage, nooit naar zijn eigen aandeel willen kijken (alles was gewoon altijd mijn schuld)...en dan nog mij proberen te isoleren van mijn vrienden zodat hij mij helemaal voor zichzelf alleen had....op een bepaald moment was ik het echt beu. En toen de eerste klap viel, toen was het voor mij echt over. Heeft nog een heel staartje gehad overigens, want hij heeft me 3 uur lang in mijn eigen huis vastgehouden en mijn vader is me uiteindelijk komen redden. :?

Later, toen het allang uit was en ik boeken begon te lezen over westerse vrouwen die met moslimmannen waren getrouwd, toen herkende ik echt in al die kerels mijn ex terug. Ik dacht eerst dat HIJ gewoon niet helemaal 100 was, maar volgens mij is het echt iets standaards onder moslimkerels of zo, om paranoia, jaloers en agressief te zijn. De schellen vielen echt acuut van mijn ogen.
En het grappige was dan idd nog dat hij niet eens gelovig was, hij deed er niks meer aan. Noemde zichzelf ook niet eens meer moslim. Maar het zit gewoon in ze: door de hele opvoeding, de relatie tussen hun ouders die ze hebben gezien (dat is immers het eerste voorbeeld wat een kind mee krijgt van 'hoe de verhoudingen horen te liggen in een relatie'), de cultuur, het feit dat ze als mannen de prinsjes zijn, alles. Dat heb je er niet zomaar uit met alleen dat woordje 'moslim of niet'. Het is veel meer dan alleen islam en gelovig zijn of niet. Een Marokkaanse knul hoeft echt niet persé een salafist met baard en jurk te zijn om als vrouwonvriendelijke etterbak te gelden.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Manon »

maar mamma hij is geen èchte moslim hoor, hij doet echt NIX aan zijn moslimschap, hij drinkt ook BIER ècht waar...
Waar is de tijd dat men als ouder met een gerust hart en zo fier als een kapotte gieter kon rondlopen met: "mijn dochter een een vriend, ja, echt een goede jongen: drinkt niks bier of andere alcohol hoor!" :cool:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Manon »

En ze zijn nu officieel gehuwd.... in marokko (in Belgie moet je meerderjarig zijn zeker?)


---------

Khalid, de Marokkaanse ex-man van Sylver-zangeres Silvy ‘Melody’ De Bie, is getrouwd met zijn 16-jarige vriendin Ikeram.


Het huwelijk vond volgens Story vorige week plaats in Marokko. Volgens insiders bedroog Khalid zijn Silvy indertijd met Ikeram, die toen nog maar 14 was.
Volgens de geruchtenmolen gaat Khalid ook nu nog vreemd, ditmaal met Miss Antwerpen Lindsay Blassieaux. Het huwelijk met Ikeram zou niet gearrangeerd zijn: de twee zijn volgens vrienden "oprecht verliefd"


http://www.gva.be/she/gossip/aid854539/ ... eisje.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

En als hij nu met Lindsay ook in Marokko gaat trouwen kan hij er nog twee extra bijnemen ook. Tenzij Lindsay enkel diende als Belgische oefenmatras tot hij met zijn marokkaanse bruid mocht huwen. Zo doen velen het ook natuurlijk. Dat is niet verboden, dat is n**ken met wat uw rechterhand bezit, want we zijn het tenslotte in het dar-al-harb en oorlogsbuit is oorlogsbuit.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Bericht door Ariel »

Khalid gaat nog vreemd, maar het is wel een liefdes match. Heel vreemd. :sly:
Ik vermoed eerder dat er weer vers Marokkaans moslim bloed in België geïmporteerd moet worden. Wat zijn sommige mensen toch naïef.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie