Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Nayla

Berichtdoor Nayla » Wo Jun 25, 2008 5:01 pm

H.Numan schreef:
Nayla schreef:Diep in jullie schuilt een Moslim...

Klopt inderdaad. Vandaar de uitdrukking: "Even een bruine jongen wegbrengen."

Je begrijpt dat deze sig nogal beledigend is voor niet mohammedanen?
Maar dat was precies de bedoeling, niet waar?

Ik hoef daar niet op te antwoorden, denk ik :twisted:
Diep in jullie schuilt een Moslim...

Links666

Berichtdoor Links666 » Wo Jun 25, 2008 5:26 pm

Ohh, een moslim, wat poëtisch!

Nayla, schuilt in jou ook een moeder, van een 9-jarig meisje?
Very few of us lie awake at night, worrying about the Amish. This is not an accident. They are not likely to hijack aircraft and fly them into buildings. That all religions have these extremists is bullshit. Some religions have never had these extremists.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jun 25, 2008 5:36 pm

Nayla schreef:
H.Numan schreef:

Nee hoor meisje, dat hoeft niet.
Ik geloof namelijk dat diep in elke Moslim een mens schuilt. Een mens die het vreselijk vindt dat Mohammed seks had met een kind van 9 jaar, een mens die het gruwelijk vindt om andere mensen op te hangen of ze te verminken. Een mens die het nooit eens kan zijn met dit vers..

5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Of dit vers.. "Als zij zich van u afkeren, grijpt hen en brengt hen ter dood waar ge hen maar vindt." Of dit..Wanneer gij de ongelovigen tegenkomt, houwt dan in op hun nek en wanneer gij onder hen een bloedbad aangericht hebt, bindt hen (= de overlevenden) dan in de boeien." [47:4]

Of dat vers waarin men de vingertoppen van ongelovige moet afhakken.. Denk je eens in Nayla.. 10 vinger toppen afhakken.. 1 voor 1. dat is pijnlijk. Zou jij dat kunnen ? Zou jij tegen het geschreeuw van de arme man die deze straf moet ondergaan kunnen ? Vast niet, want diep in de Moslim Nayla schuilt een mens die deze dingen verafschuwt .
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Jun 25, 2008 5:54 pm

Vast niet, want diep in de Moslim Nayla schuilt een mens die deze dingen verafschuwt .

Zal je heel diep moeten graven om die mens te vinden.

Een Moslim ziet zijn medemensen niet meer attributen van het decor.
Het decor wereld waarin vooral, ik Moslim, de regels van het toneelstuk speel dat leidt naar het paradijs.
Als een attribuut de vingers moeten afgehakt, is dat een onderdeel van de regie. Regie van de grote regisseur Allah.

Mededogen met de medemens. Nergens in de geschiedenis van Islam is er een greintje mededogen met de medemens te vinden. Kinderen worden gemaakt en opgevoed om te doden en gedood te worden. Zoals 9.111 van de grote regisseur voorschrijft.
Als de liefde voor hun kinderen kleiner is dan de eigenliefde, die zich uitspreekt in het zo goed mogelijk volgen van de regels van het toneelspel. Dan is de mens reeds lang vernietigd.

De wereld en de medemens decor en attributen zijn, dienend om de Moslim zijn superioriteit in een zo goed mogelijk voetlicht te plaatsen voor publiek Allah. Het echte leven na het toneelspel komt.
Dan snijdt deze Moslim zonder gewetensproblemen hoofden, vingers, handen en voeten af. Want het is niet echt. Het is een proef als spel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Wo Jun 25, 2008 7:09 pm

BFA schreef:
Vast niet, want diep in de Moslim Nayla schuilt een mens die deze dingen verafschuwt .

Zal je heel diep moeten graven om die mens te vinden.

Een Moslim ziet zijn medemensen niet meer attributen van het decor.
Het decor wereld waarin vooral, ik Moslim, de regels van het toneelstuk speel dat leidt naar het paradijs.
Als een attribuut de vingers moeten afgehakt, is dat een onderdeel van de regie. Regie van de grote regisseur Allah.

Mededogen met de medemens. Nergens in de geschiedenis van Islam is er een greintje mededogen met de medemens te vinden. Kinderen worden gemaakt en opgevoed om te doden en gedood te worden. Zoals 9.111 van de grote regisseur voorschrijft.
Als de liefde voor hun kinderen kleiner is dan de eigenliefde, die zich uitspreekt in het zo goed mogelijk volgen van de regels van het toneelspel. Dan is de mens reeds lang vernietigd.

De wereld en de medemens decor en attributen zijn, dienend om de Moslim zijn superioriteit in een zo goed mogelijk voetlicht te plaatsen voor publiek Allah. Het echte leven na het toneelspel komt.
Dan snijdt deze Moslim zonder gewetensproblemen hoofden, vingers, handen en voeten af. Want het is niet echt. Het is een proef als spel.

het wordt me nu ook duidelijk hoe het mògelijk is dat 'ze' hun eigen dochters en vrouwen kunnen vermoorden... die empatische band IS er gewoon niet.. alles wat volgens hen de koran voorschrijft volgen ze slaafs op...

ik kon het nooit begrijpen, nu nog niet maar het is me wel ineens duidelijk hoe het in elkaar zit...

zeg.. waarom kunnen we niet zo'n aktie ondernemen zoals in WO2 maar dan met hèn en niet vergassen hoor.. alleen maar terùg naar hun thuislanden en wel snèl!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Links666

Berichtdoor Links666 » Wo Jun 25, 2008 8:00 pm

Dat heet 'etnisch zuiveren' en het is waarschijnlijk (internationaal) strafbaar. Ook niet erg rechtvaardig om mensen zomaar uit hun huis te zetten. Maar als ergens in de toekomst (?????) een burgeroorlog (?????) dreigt of plaats vindt, dan is dat misschien een noodzakelijke oplossing. Beter met wat lunchpakketten de grens over, dan talibannetje-doodschieten a-la Afghanistan.

Toch raar, als je menselijke kant moet verdedigen voor de aanhangers van een ideologie waar gelijkwaardigheid zo afwezig is en gewelddadigheid zo aanwezig is. Maar ja, dat hoort helaas bij wie we zijn, toch?

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Jun 25, 2008 8:03 pm

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Jun 25, 2008 8:23 pm

zeg.. waarom kunnen we niet zo'n aktie ondernemen zoals in WO2 maar dan met hèn en niet vergassen hoor.. alleen maar terùg naar hun thuislanden en wel snèl!

Dat heet 'etnisch zuiveren' en het is waarschijnlijk (internationaal) strafbaar.

De WOII aktie heet Holocaust en is Genocide. Indien het tot burgeroorlog komt is er een mogelijkheid dat deze gaat paaatsvinden. Laat ons hopen dat het nooit zo ver komt.

Etnisch zuiveren is een beetje minder onmenselijk. Is alle mensen van een of meerdere etniciteiten terugsturen. DIt met geweld doen is ook geen oplossing. Maar ook een ding dat kan gebeuren indien het op een burgeroorlog uitdraait.

Hoofdzaak is deze burgeroorlog vermijden, een vrede die neerregent kost ook een zware prijs.

Wet toepassen en een stimulans geven, dat een zuivering van wie liever niet in de Moderne wereld leeft spontaan gebeurt.
Eerst een strikte toepassing van de wet, die alle oproep tot Sharia en Kalifaat onmiddellijk aanpakt. Deze zijn antidemocratisch. Met uitwijzing of in werkkampen.
Samen met deze kan je een flinke oprotpremie geven. Of het plan Pamela Hemelrijk.
Mensen die de Islamdictaturen ontvluchten, omdat ze vervolgd worden en aan de Moderne Wereld willen meebouwen kunnen we altijd aanvaarden.

Het hele conflict draait niet om etniciteit. Het is veel ingewikkelder dan dat. Het is visie op verder ontwikkelen naar een toekomst tegen een romantische visie van terug naar het verleden. Dan zitten er nog eens de winsten bij van het grootkapitaal, zoals Zwanworstjes en Friesland Foods tonen.

Links666

Berichtdoor Links666 » Wo Jun 25, 2008 8:52 pm

- Pamela Hemelrijk = ?

- Etniciteit is niet púúr afkomst (naar het schijnt). Ook cultuur, religieuze blah blah.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Wo Jun 25, 2008 9:05 pm

Nou.. ik begin te denken dat we van màzzel kunnen spreken àls t op een burgeroorlog uitdraait.. want het alternatief is kennelijk geknecht te worden door de moslims die hun gelederen hier versterkt hebben om de voorfase vd islamisering te bewerkstelligen.. luister en kijk maar goed naar die video van Wat het Westen zou moeten weten over de islam..

dus kom maar op met de burgeropstand.. en dan allemaal terug 'naar huis' want die lui die hier komen met die grote onbeschofte bekken zijn niet hierheen gekomen omdat ze hun land ontvluchten moesten.. nee dat zijn vooruit gezonden figuren.. staat ook in de koran ergens dacht ik dat ze op harar grond mogen gaan wonen om de 'goede zaak' ècht.. ik begon al aardig op de hoogte te raken maar die video die sloeg echt àlles!

ik zal ook niet met een van hen in discussie gaan.. zonde vd tijd.. en daarbij liegen ze dat t gedrukt staat dus je weet t nooit met ze, dus vandaar mijn voorstel allen zurück nach Hause..

en dan een toelatingsbeleid met BELEID! en constant toezicht op de figuren die toezicht houden daarop.. want ook dat werd uit de doeken gedaan door die ex moslim vd video.. de vertaling van wat er gezegd wordt in t arabisch naar het Engels of welke andere taal dan ook, is volkomen ànders dan wat er in wèrkelijkheid gezegd wordt! pure misleiding en met opzet! en dat mògen ze wànt het is voor 'de goede zaak' en iedere niet-moslim is 'toch maar een infidel op zijn best gezegd..

neee eruit! en liever gisteren dan vandaag! en graag onder toezicht! en reken maar dat er nog wel wat bergdorpjes leeg staan.. en over de nieuwe villa's/ huizen/appartementen bekostigd door de Nederlandse belastingbetaler maar niet te spreken, die kunnen met gemak al deze 'arme uitgewezenen', herbergen..

en vergeet niet.. ZIJ hebben geen medelijden/medeleven met wie dan ook, zelfs niet hun eigen vlees en bloed... want alles is goedgekeurd door hun allah..

dus.. nee.. dit kost mij geen moeite meer dit zo te zien.. gek dat een mens zo veel kan veranderen door inzichten ook al zijn het niet die van jouzelf.. en zou je die ook nooit willen 'omhelzen' maar ik zie ons als 'in war' met hen... laten we hen niet onderschatten.. vergeet niet dat ze gefokt hebben op veelheid en dat als ze dood gaan ze denken naar DE geneugten te mogen die wij dag in dag uit hebben.. vandaar ook die sacherijnige gezichten natuurlijk... je zult maar links het toilet in moeten, rechts eruit... stenen om je kont schoon te maken.. onthouden dat je in de goede richting je zit te ontlasten.. tjonge.. die mensen moeten zich toch enòrm opgelucht voelen als ze weer in eigen land zijn! alles is daar op ingericht.. ze kennen elkaar.. neee we bewijzen hen juist een DIENST!!

vd week kreeg ik een nieuwe hulp hier in huis.. ik heb gevraagd of ze ms een moslima was.. neee zei ze.. dat wordt vaker van me gedacht vanwege mijn uiterlijk.. ik zei nee hoor dat is t niet.. ik wil gewoon weten of je moslima bent en dat naleeft? neee zei ze integendeel.. waarop ik zei ok dan mag je erin!

dat zou ik een half jaar geleden niet voor MOGELIJK hebben gehouden van mezelf om zoiets maar te denken laat staan te vràgen!

ik liep een tijdje geleden met een van mijn honden in de stad.. ik dacht eerst dat ik t me verbeeldde.. maar vdie gesluierde troela's en wat manfiguren die met afschuw naar de hond keken en uitwèken!!

pas toen ik weer zaken gelezen had begreep ik t.. ik dacht vroeger dat t was omdat ze bang v honden zouden zijn maar dat is t niet.. ze zijn er VIES van en laten jou op die manier hun afschuw van JOU zien.. het steekt allemaal zooo stiekem in elkaar! ik ben nooit racistisch geweest en ben er trots op dat ik het nog steeds niet ben.. maar ik ben wèl realist! en heb mijn ogen open.. ik voelde de woede door me heengolven, in je eigen Europa.. en dan zo iets te moeten meemaken.. het heeft iets weerzinwèkkends.. alles van hen is er op gericht om de minachting jegens 'de Westerling' 'de niet-moslim' te laten blijken..

ik heb er zooo GENOEG van! wèg met die lui en JPB e.c. erbij!

zo! nu ga ik voetbal kijken zodat ik hopelijk zelf getuige kan zijn dat turkije van Duitsland verliest! insallah allaaaahhhhakbaaar! :twisted: jammer ik hoor dat 'de turken wat feller zijn' helaas vrije trap niet succesvol... helaas.. :twisted: :evil:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Jun 25, 2008 9:30 pm

- Pamela Hemelrijk = ?

Columniste van HVV
Heeft onlangs een plan uitgschreven met een royale oprotpremie van 50 000€:persoon.
Lees verder

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=6361

- Etniciteit is niet púúr afkomst (naar het schijnt). Ook cultuur, religieuze blah blah.

Er zijn in de duizenden jaren geschiedenis van de mens al zoveel immigratiestromen geweest dat er geen echt zuivere etniciteit is.
Door een etniciteit kunnen verschillende kulturele stromingen gedragen worden, net zoals een kulturele stroming door verschillende etniciteiten.

Een ideologie baseren op etniciteit leidt naar rascisme en mensenklasses.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Jun 26, 2008 2:51 am

BFA schreef:De WOII aktie heet Holocaust en is Genocide. Indien het tot burgeroorlog komt is er een mogelijkheid dat deze gaat paaatsvinden. Laat ons hopen dat het nooit zo ver komt.

Dat ga je binnen 5 tot 7 jaar ontdekken. Ik schat dat de bom dan ontploft. Kan een jaartje eerder gebeuren, of een jaartje later. Maar als ik een jaartal moet prikken: 2013.
Etnisch zuiveren is een beetje minder onmenselijk. Is alle mensen van een of meerdere etniciteiten terugsturen. DIt met geweld doen is ook geen oplossing. Maar ook een ding dat kan gebeuren indien het op een burgeroorlog uitdraait.

Terugsturen? Hoe dan wel?
Per vliegtuig? Marokko en Turkije sluiten gewoon hun luchtruim.
Per trein? Sorry, maar de grenzen zijn op slot.
Per boot? Dat kan al lang niet meer.

Zowel Marokko als Turkije beschikken niet over de mogelijkheden om miljoenen landgenoten op te nemen. Al zouden ze het willen. Maar ze willen dat helemaal niet, en ik denk dat ze hoe dan ook terugsturen zullen verhinderen. Dan kunnen ze de slachtofferrol blijven spelen.

Hoofdzaak is deze burgeroorlog vermijden, een vrede die neerregent kost ook een zware prijs.

Tot hoever ben je bereid te gaan? Als de koran verplicht wordt op school? Wanneer je vrouw en kinderen verplicht in een burka moeten lopen? Als je dhimmie belasting moet betalen? Speciale kleding moet dragen zodat mohammedanen je op een afstand als dhimmie kunnen herkennen?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

BFA

Berichtdoor BFA » Do Jun 26, 2008 8:09 am

Tot hoever ben je bereid te gaan?

In feite zijn we nu al veel te ver om nog iets vreedzaam te kunnen terugschroeven.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Do Jun 26, 2008 8:18 am

De reeks voorschriften bij het toiletteren zijn er niet voor niets, hé! Evenmin de regel om op je rechterzijde te slapen.. Die zijn er met een wijsheid.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Jun 26, 2008 8:25 am

Chaimae schreef:De reeks voorschriften bij het toiletteren zijn er niet voor niets, hé! Evenmin de regel om op je rechterzijde te slapen.. Die zijn er met een wijsheid.

Soms heb ik het idee dat jij probeert Islam nog meer zwart en belachelijk te maken dan wij Chaimae.
En wat is het voordeel voor een moslim om met een bepaalde voet in de WC te stappen, of om een gebed op te zeggen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Do Jun 26, 2008 8:28 am

Velen vonden het ook belachelijk dat we op ons rechterkant moeten slapen! Nu is gebleken dat slapen op je buik slechts is voor je organen. Slapen op je rug, daar krijg je een holle rug van. En slapen op je linkerkant, dat is slecht voor de hart.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Do Jun 26, 2008 8:32 am

Chaimae schreef:Velen vonden het ook belachelijk dat we op ons rechterkant moeten slapen! Nu is gebleken dat slapen op je buik slechts is voor je organen. Slapen op je rug, daar krijg je een holle rug van. En slapen op je linkerkant, dat is slecht voor de hart.

Als ik op mijn goede kant slaap, snurk ik in het oor van mijn bedgenote.
De onvermijdelijke elleboogpor in mijn ribbenkast is niet bevorderlijk voor mijn gezondheid.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Jun 26, 2008 9:10 am

Chaimae schreef:Velen vonden het ook belachelijk dat we op ons rechterkant moeten slapen! Nu is gebleken dat slapen op je buik slechts is voor je organen. Slapen op je rug, daar krijg je een holle rug van. En slapen op je linkerkant, dat is slecht voor de hart.

als rugpatient weet ik dat op je rug slapen het beste is voor je rug.
van op je buik slapen krijg je een holle rug, niets met je organen te maken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Do Jun 26, 2008 10:03 am

Ik herken wat Numan zegt... is er niet een of andere 'moslimdatum' waar ze wat mee willen?

denk aan september met de Twin Towers.. naderhand bleek dat die datum voor hen een of ander 'heilig' iets was...

persoonlijk denk ik dat er dus metèèn begonnen moet worden met terugzenden.. of voor mijn part op een eiland ergens droppen.. mèt koelkast..

dit moet NU aangepakt worden!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Jun 26, 2008 10:24 am

Nayla schreef:
H.Numan schreef:

Natuurlijk niet. We weten allemaal dat je eigenlijk 'ja' bedoelt.
dan dooft het licht….
Anoniem

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Jun 26, 2008 10:28 am

De toilet avonturen van een gelovig mohammedaan zijn bekend. Ik heb er met veel plezier een leuk stukje over geschreven dat op Het Vrije Volk stond.
En dankzij jouw kundige bijdrage (met dank aan de profeet, die dit allemaal verzon) kan ik strakjes een leuk vervolg schrijven hoe een belijdend mohammedaan gaat slapen.

hoe zat dat ook al weer met engeltjes of duivels in je neusgaten?
dan dooft het licht….
Anoniem

Links666

Berichtdoor Links666 » Do Jun 26, 2008 4:39 pm

Ik heb medelijden met je, Chaimae, ... 20 jaar ofzo, en dan nog in deze fabeltjes geloven! ... :( :( Stel je voor: zelfs tijdens je slaap kan je zondigen, zelfs je slaap wordt voorgeschreven, hoe je dat moet doen -- omdat een één of andere 7e eeuwer op z'n rechterzij sliep en jij dat ook moet doen?

Deze flauwekul geloof je zelf toch niet !?

..... spra ke loos ..... en heel treurig .....
Very few of us lie awake at night, worrying about the Amish. This is not an accident. They are not likely to hijack aircraft and fly them into buildings. That all religions have these extremists is bullshit. Some religions have never had these extremists.

Links666

Berichtdoor Links666 » Do Jun 26, 2008 5:14 pm

@ toilet etiquette

Maar Ariel, je weet toch, wij domme mensapen kunnen de almachtige God Mohammed, oeps, de almachtige God Allah en zijn Profeet - die kunnen wij niet begrijpen, onze intelligentie is te beperkt. En tóch (Chaimae zweert erbij) is het zeer belangrijk om met de juiste spreuken, hink-stap-sprong, orientatie en hokus-pokus het toilet te bezoeken. Echt waar! Medische wetenschap zal het in het jaar 2030 bewijzen dat een hink-stap-sprong bevorderlijk is voor de stoelgang.

Ik hoop dat Chaimae zéér en zéér gelukkig wordt van het toilet ritueel en het hokuspokussen bij het toilet. De horror-god 'Allah' zal haar belonen door haar geen extra brandwonden te geven.

Ondertussen verliezen wij wel onze hoop voor het Marokkaans-Nederlandse meisje dat door deze onzin in een clowneske kwiebus verandert ... Ik hoop dat ze binnenkort in een pas geboend toilet onderuit glijdt, haar hoofd tegen de toiletpot stoot zodat alle hersenen weer op de goede plaats belanden!

:cry:

Hayat

Re:

Berichtdoor Hayat » Ma Feb 23, 2009 6:45 am

Chaimae schreef:De reeks voorschriften bij het toiletteren zijn er niet voor niets, hé! Evenmin de regel om op je rechterzijde te slapen.. Die zijn er met een wijsheid.

Ja dat over dat slapen hoorde ik ook laatst meid. Ik ben meer iemand die gewoon....plons bed in duikt en direct binnen een seconde in slaap valt. Maar wat je zegt over holle rug en organen kan kloppen. Voortaan slaap ik ook op mijn rechterzijde :D!
Life is a bitch. Ze is weer terug.

Ariel

Re: Sylvie van Sylver gaat scheiden na twee jaar huwelijk

Berichtdoor Ariel » Ma Feb 23, 2009 12:23 pm

Wat een mens nodig heeft is een goed bed met een goed matras.
En het is onzin om te denken dat je nooit draait in je slaap, dus van op je rechter zij slapen komt nooit iets terecht. In onze slaap draaien we ons gemiddeld elke 10 a 15 minuten om. Dat is dus ruwweg 40 keer per nacht.
Vergeet dus de op je rechterzij slapen. Je moet als je naar bed gaat in een prettig mogelijke houding gaan liggen, zodat je snel in slaap valt.
Het is van de idiote om je slaap patroon aan te passen aan Mohammed.
Maar Hayat.. Wanneer slaap jij? Het is verdraaid al ochtend als jij deze post maakt. De hanen hebben al gekraaid. :shock:

Terug naar “Een moslim in mijn leven”