Hoe menselijk zijn moslims ?

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
Ga je gang, leef je uit en geef jezelf over aan het vakjesdenken. Je bent al goed op weg!
Begrijp je het feit niet dat dit 'vakjesdenken' ons is opgedrongen door de Mohammedanen.
Je kan jezelf er blind voor houden. Dat blind houden verandert niets aan de situatie zoals ze is. Integendeel, deze zelfontwikkelde blindheid kan maken dat je eens wakker zal worden en merken dat je een 2de-rangsburger geworden bent. In het vakje van de mensen met voorzetsel 'on' zit en niet meer bent dan een simpele dhimmi.
Even samenvatten maar weer: opkomen voor westerse seculiere waarden en individuele vrijheden betekent dat je vooral in vakjes moet denken. Doet men dat niet (dat in vakjes denken) dan mogen anderen dat doen door op hun beurt jou in een vakje te plaatsen in dit geval de handige verzamelterm 'dhimmi'. Klinkt hartstikke logisch natuurlijk, vooral wanneer argumenten ontbreken :wink:
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Even samenvatten maar weer: opkomen voor westerse seculiere waarden en individuele vrijheden betekent dat je vooral in vakjes moet denken. Doet men dat niet (dat in vakjes denken) dan mogen anderen dat doen door op hun beurt jou in een vakje te plaatsen in dit geval de handige verzamelterm 'dhimmi'. Klinkt hartstikke logisch natuurlijk, vooral wanneer argumenten ontbreken
Omkeringen plaatsen is een vuile truuk. Wel één waarvan jij je nogal makkelijk bedient.
Tegen omkeringen is het zinloos argumenten te gebruiken. Het is een vorm van valsspelen. De moeilijkst opmerkbare.
Verder gelden dezelfde regels als voor valsspelers: pek en veren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
Even samenvatten maar weer: opkomen voor westerse seculiere waarden en individuele vrijheden betekent dat je vooral in vakjes moet denken. Doet men dat niet (dat in vakjes denken) dan mogen anderen dat doen door op hun beurt jou in een vakje te plaatsen in dit geval de handige verzamelterm 'dhimmi'. Klinkt hartstikke logisch natuurlijk, vooral wanneer argumenten ontbreken
Omkeringen plaatsen is een vuile truuk. Wel één waarvan jij je nogal makkelijk bedient.
Tegen omkeringen is het zinloos argumenten te gebruiken. Het is een vorm van valsspelen. De moeilijkst opmerkbare.
Verder gelden dezelfde regels als voor valsspelers: pek en veren.
Ik draai niets om, and you know it! Toon maar aan waar die omdraaiing zit of zwijg erover. Je bent gewoon door je argumenten heen. Tant pis.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik draai niets om, and you know it!
Je draait de basis om.
Islam is een ideologie die alles in vakjes verdeelt en segregeert. Volgens ras, afkomst, sexe en geloof.
Het ZIJ versus WIJ denken is hier terug ingevoerd samen met Islam.
De aanhangers van deze Islamitische ideologie hebben geen zin om zich aan de normen van gelijkheid uit de Moderne Wereld aan te passen.
Hun wens is een in vakjes verdeelde maatschappij onder de vlag van Islam.

Dit is hetgeen waar jij in ontkenning voor staat of omdraait en op de Europeaan projecteert.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
Ik draai niets om, and you know it!
Je draait de basis om.
Islam is een ideologie die alles in vakjes verdeelt en segregeert. Volgens ras, afkomst, sexe en geloof.
Merk op dat het voor de discussie die we hierboven hadden absoluut niet relevant is of ik het daarmee eens ben. Maar voor jouw gerustheid: ik bestrijd dit ook niet.
BFA schreef:Het ZIJ versus WIJ denken is hier terug ingevoerd samen met Islam.
Beste BFA, er is hier geen enkele tijd geweest dat we ons in dit kikkerlandje niet hebben bezig gehouden met wij/zij denken. Het was lange tijd protestanten tegen katholieken en daarbinnen weer allerlei clubjes die het beter wisten dan de ander. Het is NOOIT weggeweest. Wel wist men in dit land een voor die tijd ongekende mate van tolerantie te bereiken. In de kerk verketterde men elkaar maar een zekere mate van ruimte werd iedereen gegund in het openbare leven. En dan heb ik het dus over de tolerantie die jij niet op weet te brengen. Jij betoogt immers dat men in vakjes over moslims mag denken als soort van represaillemaatregel.
BFA schreef:De aanhangers van deze Islamitische ideologie hebben geen zin om zich aan de normen van gelijkheid uit de Moderne Wereld aan te passen.
Dat geldt wellicht voor een deel van de moslims. Feit is dat een deel zich in daad wel naar de Nederlandse wet voegt.
BFA schreef:Hun wens is een in vakjes verdeelde maatschappij onder de vlag van Islam.
Dit is hetgeen waar jij in ontkenning voor staat of omdraait en op de Europeaan projecteert.
Een red herring. Je probeert de aandacht af te leiden van de werkelijke inhoud van mijn verhaal: dat het niet logisch is om ongewenst gedrag van anderen tot eigen gedrag te maken. Je zou juist moeten laten zien dat je niet zo bekrompen bent als de moslim die je verfoeit.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

, er is hier geen enkele tijd geweest dat we ons in dit kikkerlandje niet hebben bezig gehouden met wij/zij denken.
In de jaren '80, waarin ik volwassen ben geworden was dit Wij/Zij denken behoorlijk teruggeschroefd.
Jij betoogt immers dat men in vakjes over moslims mag denken als soort van represaillemaatregel.
Ik betoog dat men mag toekomen aan de wens van de Moslims van in een vakje te leven.
Ik zou niet liever dan alle mensen hun diepste wensen vervullen. Al is het maar om sommigen te leren hoe hun wensen te formuleren. Onder deze sommigen vallen ook Mohammedanen.
Dat geldt wellicht voor een deel van de moslims. Feit is dat een deel zich in daad wel naar de Nederlandse wet voegt.
Als een deel van de Mohammedanen zich naar Europese wetten voegt, zijn het al apostaten. De profeet Mohammed staat voor theocratie en erkent geen door de mens gemaakte wetten.
Echte apostasie van deze groep vragen is dus geen grote eis. Zijn geoeg religies waarheen ze kunnen overstappen.


Je zou juist moeten laten zien dat je niet zo bekrompen bent als de moslim die je verfoeit.
Zolang dit met betere en preciezere bommen gebeurd, geen probleem.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hoe menselijk zijn gestoorde moslims ?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De hoofddoekenreligie heeft weer toegeslagen.

Een niet al te vrolijk begin van het nieuwe jaar waar we weer duidelijk met onze neus op de feiten worden gedrukt: de weerzinwekkende problemen met een onmenselijke godsdienstwaanzinnige cultuur en religie van de achterlijkheid. Ik denk overigens dat de tempel-hoeren in het oude Sumerië heel wat menslievender waren dan de Marokkaanse moeder die recent haar dochter met een mes om het leven bracht omdat haar dochter Mirjam (16) het zo leuk deed in Nederland en een voorbeeld van integratie uitstraalde.

Mooie dochter. Helaas niet goed bevonden voor ONZE kennisbeschaving.

Hoofddoekenreligie begint alweer goed in 2013
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Hoe menselijk zijn moslims ?

Bericht door sjun »


Je hebt er ook wel goeie onder. :scratch:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hoe menselijk zijn gestoorde moslims ?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:De hoofddoekenreligie heeft weer toegeslagen.

Een niet al te vrolijk begin van het nieuwe jaar waar we weer duidelijk met onze neus op de feiten worden gedrukt: de weerzinwekkende problemen met een onmenselijke godsdienstwaanzinnige cultuur en religie van de achterlijkheid. Ik denk overigens dat de tempel-hoeren in het oude Sumerië heel wat menslievender waren dan de Marokkaanse moeder die recent haar dochter met een mes om het leven bracht omdat haar dochter Mirjam (16) het zo leuk deed in Nederland en een voorbeeld van integratie uitstraalde.

Mooie dochter. Helaas niet goed bevonden voor ONZE kennisbeschaving.

Hoofddoekenreligie begint alweer goed in 2013
Zij leefde niet volgens de wil van de historische vulgaire perverse overspel plegende liefhebber van zoveel mogelijk vrouwen: Mohammed
BRON: https://www.maghreb.nl/2013/01/03/marok ... or-moeder/

Dit is zes jaar geleden en de hoofddoeken ontsieren het Nederlandse landschap als nooit tevoren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie