Hoe menselijk zijn moslims ?

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Hoe menselijk zijn moslims ?

Bericht door Links666 »

Deze post, van een ex-moslim, heb ik in dit subforum gezet omdat het om dehumanisation van moslims gaat. Deze blogger is een vader en zijn kinderen hebben dus een ex-moslim vader en een moslim moeder. Overigens is deze man ook één van weinige ex-moslims die met zijn gezicht op YouTube durft, hij ontvangt dus ook bedreigingen.
abuali8881.blogspot.com schreef:Welcome back to humanity

I recently received a comment on my Youtube page that made me feel sick to the core. For those who haven't seen my youtube page where I talk about leaving Islam, you can see it here: http://www.youtube.com/user/hassanradwan

The comment was from someone calling himself Neomlf and said: Welcome back to humanity!

The implication is that being a Muslim makes you sub-human. It is the sort of mentality that leads to hatred and ethnic cleansing of Muslims. It has been comments like these that have made me doubt whether I am actually doing any good by making these videos, since 'some' of those who applaude and praise me are the sort of bigots, xenophobes and haters who I most despise and left Islam to distance myself from.
Yzz schreef:Hi, Hassan, followed your sig on CEBM. So then I padded off to YouTube and found that one line is all the guy/gal said. The comrades in the [Worker Communist Party of Iran] refer to political Islam as an anti-human ideology. I don't think they're into ethnic cleansing either. All totalitarian ideologies, seems to me, demand of their followers they cease to be fully human insofar as they demand the abandoning of independence of mind and heart, so when you're dealing with their followers it's hard to reach them by either love or reason. I'd like to hope that you've exercised independent thought is more what the comment meant.
Hassan aka AbuAli schreef:One must be ultra-careful not to dehumanize billions of good and decent people. Implying that Muslims are not part of humanity until they leave Islam is unacceptable - end of story.
Anonymous schreef:Abu Ali, you're a murtadin living in western country. You're lucky that you're not living in a Muslim country. I lived in Indonesia for 25 years as a kafir. I know how it feels to be among Muslim kaffah who do jihad against the kafirs in the name of Allah SWT and his phedofile prophet. Our churches being burnt down, our priests slaughtered and burnt alive, our female relatives were raped and mutilated.
I know what Islam can really do, I know how Islam can brainwashed Muslims into zombies, so no need to be soooo sensitive about one small comment from kafir.
If Muslims don't do any crimes or jihad in the name of Allah, that's fine with me and they can be my friends. But when they do jihad and hack kafirs to pieces, then what do is halal in the name of Allah SWT. How should I behave toward Islam now? Should I love Muslim who do jihad against me to please Allah SWT? I am a living witness that Muslims can indeed lost their humanities because of Islam. Don't blame kafir for hating Islam and get suspicious toward Muslims. Blame Muhammad the fake prophet and his followers instead.
One thing to remind you: no need to teach kafir like me about Islam. Those British westerners know nothing about Islam, but we, the minorities in Islam country, know exactly what Islam can do to Muslims' brains and souls. Allahuakbar means death sentence agains us.
Hassan aka AbuAli schreef:HI Annoymous and thanks for your comment. I am against the same dehumanization that makes Muslims in Indonesia hack to death non-Muslims or Serb Christians murder Bosnian Muslims in Srebrenica. If your experience at the hands of Muslims has taught you that saying Muslims are not part of humanity is acceptable, then I'm sorry for you - because that means you have become like the people you hate.
De blogger is ook bijzonder mild over de islam (soort tegenovergestelde van Ali Sina). Voor zover ik kan zien heeft hij de islam na 9/11 verlaten omdat het onlogisch en inconsistent is. Zijn video's lichten dat toe. Overigens ben ik het zelf met het commentaar van Yzz eens (en ik verwijs naar Chaimae die zegt dat de menselijke mening niet telt, alleen Allah), maar blogger Hassan heeft gelijk dat dehumanisation een stap is die gruwelijkheden makkelijker maakt ... "Satanische Honden", zoals IslamInside20 regelmatig zegt, is óók dehumanisation/ontmenselijking.

Het verhaal van Anonymous klopt toch met de grootschalige misdaden in Oost Timor?
Very few of us lie awake at night, worrying about the Amish. This is not an accident. They are not likely to hijack aircraft and fly them into buildings. That all religions have these extremists is bullshit. Some religions have never had these extremists.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Even een kort berichtje Links
Het kan zijn dat deze blogger wat vriendelijker over Islam denkt omdat hij in een kafir land woont. Hij heeft minder last van Islam. Waarschijnlijk veel minder last dan de ongelovige man die wel de pijn en vernedering voelt omdat hij wel in een islamitische land woont.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Hoe menselijk zijn moslims ?

Hoe menselijk is iemand die lid van de maffia is?

We weten allemaal dat er onder de maffia leden waren die geen vlieg kwaad deden. Zij waren administrateur of chauffeur in dienst van die verschrikkelijke maffia.

Moslims die de islam en de koran aanhangen zijn niet anders. Zij kunnen voor mijn part geen vlieg kwaad doen, maar in mijn ogen zijn zij slechte mensen. Zo simpel is dat en niet anders! En geen mens die mij van deze gedachte af kan brengen!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Zij waren administrateur of chauffeur in dienst van die verschrikkelijke maffia.
Mitraillette met 2 handen vasthouden en stuur met 2 handen vasthouden zijn geen simultane handeling voor een persoon.
Is de toevallige passant, gevallen onder de kogels uit een voorbijrijdende maffia-auto ook overtuigd van de vredelievendheid van de chauffeur?
Chauffeur en diegene die de mitraillette vasthoud, reageren omdat de rekeningen van de administrateur niet kloppen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Hoe menselijk zijn moslims ?
Die vraag kwam bij mij op toen ik las wat het probeelm met de jihad is voor vele Mohammedanen: er worden te veel Moslims afgeslacht inplaats van ongelovigen en dat schijnen de gelovigen niet erg te vinden.

http://www.canada.com/ottawacitizen/new ... 362423f951
Real issue is extremists killing fellow Muslims
The Ottawa Citizen
Published: Thursday, July 24, 2008
Re: My Islam has no loopholes, July 18.

In this debate about crisis in Islam, it is forgotten that the real issue may be the slaughter of fellow Muslims by extremist Islamists and the unwillingness of most Muslims to speak out.
As Pervez Hoodbhoy, at Quaid-i-Azam University in Islamabad, recently wrote in Pakistani daily Dawn: "The recent killing of eleven Pakistani soldiers at Gora Prai (in tribal areas) by American and NATO forces across the border in Afghanistan unleashed an amazing storm. Prime Minister Gilani declared: 'We will take a stand for sovereignty, integrity and self-respect.' But had the killers been the Taliban, this would have been a non-event. ... Compare the response to Gora Prai with near silence about recent kidnapping and slaughter by Baitullah Mehsud's (Taliban leader) fighters of 28 men near Tank, some of whom were shot and others had their throats cut. These murders were largely ignored or, when noted, simply shrugged off."
Why is there no outrage against the Taliban and al-Qaeda killing Muslims? They do it in the name of Islam. As Prof. Hoodbhoy points out: "The militants are using America as a smokescreen for their real agenda. These fanatics dream of transforming the country into a religious state where they will be the law. They stone women to death, cut off limbs, threaten beard-shaving barbers with death, blow up girls schools at a current rate of two per week, forbid music, punish musicians, destroy 2,000-year-old statues. ... Pakistanis tolerate these narrow-minded, unforgiving men because they claim to fight for Islam."

Iranian writer Azar Nafisi, who was expelled from Tehran University for refusing to wear a veil, said ruling mullahs are brutalizing Iranians in the name of Islam in her book Reading Lolita in Tehran. Her story is a country where the mullahs "regularly hang people in the streets," and where educated women are considered as enemies of the state. She writes: "A stern ayatollah, a self-proclaimed philosopher-king had come to rule our land. He had come in the name of a past. And he now wanted to re-create us in the name of that illusory past. Was it any consolation, and did we even wish to remember, that what he did to us was what we allowed him to do?" How long will the Iranians allow the mullahs to continue brutalizing them in the name of Islam?

Mahmood Elahi,

Ottawa
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Heilige Maagd Maria
Berichten: 27
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 3:29 pm
Locatie: 's Zomers de Zevende Hemel, 's Winters Lucifer's Haard. Seizoen gezien van noordelijk halfrond.

Bericht door Heilige Maagd Maria »

Moslims hebben nogal onmenselijke neigingen, zeker naar moderne westerse normen en waarden. Ik denk dat het vooral voortkomt uit het feit dat de Islam een totalitaire doctrine is die bestaat uit achterlijkheid, gebrek aan beschaving en gebrek aan iedere vorm van redelijkheid of logica. Vooral dat gebrek aan beschaving werd me ook erg duidelijk na die Deense cartoons; ze gingen massaal de straat op om geheel onnodig vlaggen te verbranden. Dit is onbeschaafd omdat
1) Beschaafde mensen kunnen spot en zelfspot verdragen, ze hameren niet op achterlijke eer, maar halen hun eer juist uit kennis en redelijkheid, niet uit dierlijke primaire gedragingen als het vrouwtje doden als ze vreemdgaat of verkracht wordt. Spot is heel belangrijk, het maakt ruimte tot denken, en redelijke mensen maken zich daar niet druk om, maar zien henzelf betrekkelijk en kunnen erom lachen.
2) Dat ze daarom al zo woest werden, is achterlijk en onbeschaafd. Het was niet zo dat deze moslims een praatgroep oprichtten en naar de therapeut gingen om hun gekwetstheid te verwerken, of beschaafde discussiefora oprichtten of zoiets, nee, ze moesten als dolle kleuters symbolen van een land (zoals een vlag) te grazen nemen om hun irrationele en schromelijk overdreven woede uit te leven. Ze gedroegen zich als driftige peuters die uitzonderlijk DOM waren. Hier in het westen zijn we beschaafder en worden er zat naar groepen ''kwetsende'' prenten gemaakt, maar er gaat zowat nooit zo'n groep massaal de straat op om poppen vlaggen etc. te vernielen, gewoon omdat men in het westen geleerd heeft om te gaan met woede en zaken te relativeren, en met spot om te gaan.
Christenen geloven in de Bijbel, moslims geloven in de Koran, en ik geloof in de sprookjes van Grimm.
Heilige Maagd Maria
Berichten: 27
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 3:29 pm
Locatie: 's Zomers de Zevende Hemel, 's Winters Lucifer's Haard. Seizoen gezien van noordelijk halfrond.

Bericht door Heilige Maagd Maria »

Je woont trouwens op een leuke plek, Links 666. :)
Christenen geloven in de Bijbel, moslims geloven in de Koran, en ik geloof in de sprookjes van Grimm.
Gebruikersavatar
Abu Omar al-Baghdadi
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 24, 2007 1:56 pm

Bericht door Abu Omar al-Baghdadi »

Hoe menselijk zijn de afstammelingen van apen en zeugen?
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:Hoe menselijk zijn de afstammelingen van apen en zeugen?
:D Om op dit forum nog te kunnen shockeren volstaat ABI niet..
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:Hoe menselijk zijn de afstammelingen van apen en zeugen?
Hoe menselijk is een moslim die er geen bezwaar tegen heeft dat vrouwen gestenigd worden, gezonde handen en voeten geamputeerd worden, Homo's aan een kraan opgehangen worden, en die zijn kind opoffert zodat hij/zij zichzelf en anderen kan opblazen met een bomgordel.

Beter een aap of een zeug, dan een islamitisch gewetenloos monster.

Hallo Abu Omar al-Baghdadi. Long time no see. Kom je ons weer even entertainen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel,

Zo onmenselijk vind ik de islamitische straffen nou eigenlijk niet. Verkrachters verdienen het vermoord te worden, en de dieveges verdienen evenmin een straf.

Houdt ook even in je achterhoofd dat elk geloof zijn citaten heeft die voor ons huidige systeem onmenselijk van denken overkomen. Hebben wij in onze huidige politieke gedrag ook geen onmenselijke daden?

De straffen waren er met het hoofddoel de mensen bang te maken.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Paardestaart
Berichten: 33
Lid geworden op: ma aug 25, 2008 2:28 am

Bericht door Paardestaart »

De straffen worden nog steeds uitgevoerd, als ik het wel heb?
Dat gebeurt omdat ze in de koran zijn vastgelegd, en anders dan in het christendom is het de gelovigen niet toegestaan de geboden te veranderen, te negeren of aan te passen, want de koran is neit door mensenhanden geschreven, maar is rechtstreeks van god afkomstig. Een moslim die zich aan de schrift houdt kan zich nog steeds beroepen op regels uit de 8ste eeuw, en dus heeft de gematigde moslim het nakijken als scherpslijpers erop staan de schrift na te leven
Om de dingen te begrijpen moet je ze eerst bij bij hun naam noemen - Lao Tse
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Ariel,

Zo onmenselijk vind ik de islamitische straffen nou eigenlijk niet.
Een snelle dood is niet onmenselijk. Weleens een steniging meegemaakt? Ik niet en wil dat ook niet. Een typische straf van de wrede ’allah’ is doodtrappen. Je weet wel, dat jaarlijkse pretfeest voor ’allah’ in Mekka rond die heidense steen.
Verkrachters verdienen het vermoord te worden, en de dieveges verdienen evenmin een straf.
Je bedoelt waarschijnlijk ’evenzo’ en niet evenmin. Want je zegt dat dievegges (wat omtrent de dieven?) net zo min (evenmin) straf verdienen als verkrachters. Dat verkrachters vermoord verdienen te worden is een persoonlijke wens van jou en daar kan ik wel in meegaan. Ik zeg altijd maar: wie door een rood licht rijdt weet dat hij fout zit en zal ook niet zeuren om die flinke boete, al is die nog zo hoog. Ik zeg ook altijd: dat straffen niet helpt interesseert mij geen bal. Elke verkrachter die gedood is, is er één minder. Want het fenomeen delinquent neemt angstwekkende vormen aan. Inbrekers, dieven, bedriegers, verkeersovertreders allemaal dood maken. Ik chargeer nu natuurlijk, maar de beste straffen voor delinquenten lijken mij toch om die overtreders te deporteren naar een islamitisch land. Overigens ben ik voor de doodstraf. Maar dan: leven voor leven. Wie iemand zijn leven ontneemt, kan geen rechten meer doen gelden op zijn eigen leven. Verkrachting is een zware misdaad. Amputatie van de penis lijkt mij een goede straf. Het laaghartige van de mens is dat hij zich onbespied waant wanneer hij de overtreding begaat. Hij weet dat zijn penis eraf gaat als hij gesnapt wordt, maar desondanks neemt hij het risico waarmee hij in feite zijn eigen convenant bezegeld. Dus, geen enkel probleem met zo’n straf.

Godsdienstwaanzinnigen zijn net zo. Het zijn de ergste soort van delinquenten die een moderne samenleving zich kan indenken. Zij weigeren zich aan te passen. Maar DAT MOET WEL! Zoals de verkrachter zijn penis verliest, zo moet de islamitische geloofswaanzinnige alle vormen van zijn geloofsuiting ontnomen worden. Geen moskeeën, geen ramadan, geen islamitische scholen, geen extra verlof om naar Mekka te gaan. (misschien hier een uitzondering voor te maken, omdat de gelovige een niet te onderschatten kans loopt daar vertrapt te worden en nooit meer terugkeert naar Nederand).
De straffen waren er met het hoofddoel de mensen bang te maken.
Helemaal mee eens. Een verkrachter moet dan ook niet klagen wanneer zijn penis geamputeerd wordt. En ook een islamitische allahtone gehaktbal van ’allah’ hoort bang gemaakt te worden. Heel erg bang. Maar niet met de hel. Maar met definitieve uitzetting. Deportatie naar een echte islamitische rechtstaat. Als straf. Ter lering, inzicht en godsvermaak. Geheel in overeenstemming met de wil van zielige door de mens uitgevonden en geëxploiteerde onnozele ’allahtje’.

Mensen zijn gelijkwaardig, maar juist daarom kunnen culturen het niet zijn: culturen die mensen als ongelijk beschouwen, verknechten, verlagen, of monddood maken zijn inferieur aan culturen waarin mensen gelijk zijn en individuele vrijheid genieten.(van een FFI-lid)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Ariel,

Zo onmenselijk vind ik de islamitische straffen nou eigenlijk niet. Verkrachters verdienen het vermoord te worden, en de dieveges verdienen evenmin een straf.
Chaimae, zelfs al vind je het ethisch verantwoord om verkrachters te doden (ik kan er ergens in komen, maar de kans dat onschuldigen de dood vinden is reëel), het is ook nog de manier waarop straf dat weerzinwekkend is.

Namelijk: neem keitjes net groot genoeg om het lijden van jou slachtoffer maximaal te maken. Het is geen doodstraf: het is doodmartelen (zoals kruisiging, de straf in Islam voor "strijden tegen het geloof", wat dat ook is).

Bedenk dat die straf ook vooral voor overspel, homofilie en geloofsafval wordt toegepast (verkrachters krijgen net als hun slachtoffers stokslagen), dan weet je dat er "stront aan de knikker" is.
Chaimae schreef:Houdt ook even in je achterhoofd dat elk geloof zijn citaten heeft die voor ons huidige systeem onmenselijk van denken overkomen.
Dan is het zo dat "elk geloof" fout is, Chaimae.
Chaimae schreef:Hebben wij in onze huidige politieke gedrag ook geen onmenselijke daden?
Geen onmenselijke daden die niet door rechtgeaarde mensen worden bestreden. Niet zo in religie, daar moet je slikken of afvallig genoemd worden (met de gekende straf als gevolg).
Chaimae schreef:De straffen waren er met het hoofddoel de mensen bang te maken.
Als je dan stelt dat voor spuwen op de straat iemand op een branstapel zet, zeg je dan ook: het is maar om de straatspuwers bang te maken? Dat is terreur, geen recht.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Zo onmenselijk vind ik de islamitische straffen nou eigenlijk niet. Verkrachters verdienen het vermoord te worden, en de dieveges verdienen evenmin een straf.
Er is mijns insziens een verschil tussen straf verdienen en martelen. Verder is het geven van lijfstraffen iets dat we in Nederland sinds het een koninkrijk is niet meer toepassen. Pardon, daar voor al. De Bataafse Republiek verbood lijfstraffen.

Heeft wat te doen met iets wat jullie onbekend is: jezelf ontwikkelen. Meer beschaafd worden.
Houdt ook even in je achterhoofd dat elk geloof zijn citaten heeft die voor ons huidige systeem onmenselijk van denken overkomen. Hebben wij in onze huidige politieke gedrag ook geen onmenselijke daden?
Geef eens wat voorbeelden?
De straffen waren er met het hoofddoel de mensen bang te maken.
Nee. De straffen waren er omdat men doodeenvoudig geen andere straffen kon toepassen. De arabieren waren nomaden. Ze leefden praktisch gesproken in het stenen tijdperk. Geld kenden ze niet of nauwelijks. Dus een geldboete vragen was onmogelijk. Gevangenisstraf dan? Dat was helemaal onmogelijk. Rondtrekkende nomaden kunnen elkaar niet opsluiten. Dat werkt dus ook niet. Wat blijft er over? Lijfstraffen.

De rechtspraak in de meeste mohammedaanse landen is niet veel verder gekomen dan het tribale stadium. Hoe strenger mohammedaans, hoe primitiever de rechtspraak. De meest primitieve vormen vind je in de strengste landen: Saoedi Arabie, Iran en Afghanistan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Heilige Maagd Maria
Berichten: 27
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 3:29 pm
Locatie: 's Zomers de Zevende Hemel, 's Winters Lucifer's Haard. Seizoen gezien van noordelijk halfrond.

Bericht door Heilige Maagd Maria »

Chaimae toch.....

Vind je het menselijk om dievenhanden af te hakken, nadat iemand te arm was om een brood te kopen, en nou helemaal niet meer kan werken? Vind je het menselijk om een verkrachte vrouw te stenigen omdat ze een slettenbak zou zijn omdat ze geen vier getuigen over de verkrachting heeft? Of vind je dat wel best dan: Ben je homo: pech gehad, je wordt opgehangen. Erg menselijk, of maakt dat je niet uit omdat het maar een nicht is? Moeten mensen die vreemdgaan nou echt 80 stokslagen krijgen, puur omdat ze verliefd werden? De islamieten hebben als je het mij vraagt uitermate achterlijke, onrechtvaardige, irrationele, onethische en zeer wrede straffen.

Wat zijn de moderne onmenselijke daden? Veel zal het nooit zijn, lijkt me. Verder: Bij ons wordt het ook door de politiek e het volk zelf veroordeeld. Als er iets onmenselijks is, kotsen we er zelf op. In de Islam is het anders. Daar zijn achterlijke wreedheden niet om op te kotsen, maar doodnormaal. Als we hier een homo op zouden hangen, zouden de massa's woest worden, wij zijn beschaafd en veroordelen het, keuern het niet goed en laten het niet toe. Dat is een cruciaal verschil.
Christenen geloven in de Bijbel, moslims geloven in de Koran, en ik geloof in de sprookjes van Grimm.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Ooit had ik een oom die (hij had de oorlog mee gemaakt) geregeld riep dat ze zijn politieke tegenstanders 'tegen de muur moesten zetten'. Dit is een eufemisme voor: vuurpeleton. En een vuurpeleton is een groep mensen die op commando hun geweer leeg schieten op iemand die tegen een muur gezet is.
Maar die oom zou nooit deel te nemen aan die schutters; hij kon geen kip kwaad doen.
En zo is mijn vraag: als je handen afhakken nodig vind: kan je dat dan zelf doen? Of laat je dat aan anderen over?
Als er gestenigd wordt: zou je dan zelf mee doen met stenen werpen? En zoja, zou je dan 's nachts lekker rustig kunnen slapen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:Ooit had ik een oom die (hij had de oorlog mee gemaakt) geregeld riep dat ze zijn politieke tegenstanders 'tegen de muur moesten zetten'. Dit is een eufemisme voor: vuurpeleton. En een vuurpeleton is een groep mensen die op commando hun geweer leeg schieten op iemand die tegen een muur gezet is.
Maar die oom zou nooit deel te nemen aan die schutters; hij kon geen kip kwaad doen.
En zo is mijn vraag: als je handen afhakken nodig vind: kan je dat dan zelf doen? Of laat je dat aan anderen over?
Als er gestenigd wordt: zou je dan zelf mee doen met stenen werpen? En zoja, zou je dan 's nachts lekker rustig kunnen slapen?
Een hele goeie Mahalingam. Met andere woorden, Chaimae heeft niet goed nagedacht en zo maar wat geroepen. Zij overziet de consequenties niet van haar uitspraken. Zij wil net zoals wij een rechtvaardige wereld. Om hiertoe de eerste stap te zetten is het nodig te begrijpen dat we moeten beginnen met beter onderwijs, door te wijzen op de schadelijkheid van religie. Vandaar dat de meeste christenen al een hele tijd lang begrijpen dat de bijbel een samenraapsel is van overleveringen, verhaaltjes en sterk ingekleurde geschiedkundige waarnemingen. De een vind het een literair meesterwerk, de ander zegt ”Mwha . . . ” Als ik goed nadenk moet ik zeggen dat het nogal rammelt en als los zand in elkaar steekt, net zoals de koran. Ik vind het beslist geen literair meesterwerk. Het meest aangeprezen boek in de bijbel, het boek Job, is een soort sadistisch sprookje over God, dat God neerzet als een vies huichelachtig samenzweerderig mannetje als maffiabaas met als grootste vriend en kompaan in het kwaad Satan. Leest u Job er nog maar eens aandachtig op na. Maar het is een goed leesbaar boek en soms best wel spannend, maar niet echt leerzaam. Sterker nog, ten zeerste af te raden om te gebruiken bij de opvoeding van uw kroost.

Vergelijken we de bijbel met de koran, dan moeten we constateren dat er toch wel vele overeenkomsten bestaan met een paar uitzonderingen. De koran is in tegenstelling met de bijbel geen leesboek, maar een schrift vol opgeschreven losse flodder regeltjes met angstaanjagende dreigementen en odes aan de geweldenaar, pedofiel en moordenaar, analfabeet en arabier Mohamed. De meeste koranverzen zijn door hem zelf bedacht om ’allah’ in de richting te sturen die het beste in zijn kraam pasten. Wilde hij graag het wijf van een ander? geen probleem. Hij veranderde eenvoudig de vorige sura, of bedacht gewoon een nieuwe.

DAAROM noemen wij allahtone islamaanhangers achterlijke lieden uit het zandtijdperk van 1400 jaar geleden. Omdat zij dit niet begrijpen, willen inzien en toegeven. Een kwestie van de koran ontleden, nadenken en hersens gebruiken. Maar bovenal zelfstandig kritisch leren denken. Hoe smerig de koran ook vol staat met angstaanjagende bangmakers die aangeven dat Mohamed niet tegengesproken mag worden - een verstandige imam in jurk met halve voetbal op zijn hoofd en Mohamed baard, zal altijd beweren dat de koran vredelievend en rechtvaardig is. Hoe meer beschaafde mensen de koran lezen, hoe meer deze mensen beseffen dat islam hier niet thuishoort. Derhalve kunnen een beschaving met islam en een beschaving van de rede NOOIT bij elkaar passen of tot elkaar komen, elkaar accepteren of respecteren. NOOIT!

Welk beschaafd mens kan nu in godsnaam afschuwelijke martelingen, sadistische gedachten, geweld, discriminatie aanbeveling, pedofilie-goedprating zoals opgetekend in de koran ter verplichte lering en regelgeving als een verheven ideologie beschouwen? Dat kan alleen een onmens met een zeer laag beschavingsniveau. Dat het uitspraken van God zouden zijn gelooft alleen nog de volslagen over het paard getilde analfabete pedofiele moordenaar Mohamed en zijn door het dolle heen gedraaide blinde volgelingen en aanbidders.

”Een sympathiek begrip voor het standpunt van de ander leidt tot een geslaagde omgang met die ander.”

Correct. Slechts vanwege zelfbehoud en respect voor onze kinderen, verkiezen wij liever dat een ieder die gelooft in de koran als het woord van God, vertrekt naar een islamitisch land om daar de rest van zijn leven in armoede, ellende en achterlijkheid door te brengen. En ons hier verder met rust, liefde, en in geluk en vrijheid te laten leven.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Moslima verbrandt hand van dochter

Bericht door naar boven »

Moslima verbrandt hand van dochter

MULHOUSE (REUTERS) - In Frankrijk stond een Algerijnse terecht die haar dochter mishandelde omdat ze met een 'christen' uitging.
De correctionele rechtbank van Mulhouse veroordeelde vrijdag de 49-jarige huisvrouw, moeder van drie dochters, tot zes maanden gevangenis met uitstel, wegens 'ernstig geweld en doodsbedreiging'.

De procureur had acht maanden geëist.

Het slachtoffer van het geweld was de oudste dochter, een negentienjarige studente, wier vriend van twintig geen moslim is.

De vrouw had op 15 september aan haar dochter gezegd: 'Als je hem blijft zien, dan dood ik je'. Ze had een touw strak rond de arm van haar dochter gelegd en gedreigd haar dat touw om de hals te trekken als ze niet gehoorzaamde.

De dag nadien verhitte ze een mes in kokend water en drukte dat op de hand van haar dochter. Die liep een brandwonde in de tweede graad op waarvan de sporen nog op het proces te zien waren.

De dochter diende klacht in, en de moeder werd onmiddellijk gedagvaard.

De rechtbank beval een psychiatrisch onderzoek van de vrouw. De experts stelden geen enkele psychische kwaal vast bij de 'primitieve' huisvrouw die weinig onderwijs heeft genoten en zich 'zeer godsdienstig' noemde. 'De situatie was voor haar ondraaglijk geworden en ze wilde de orde in huis herstellen', aldus hun rapport.

De vriend van de dochter, een twintigjarige student, had aangeboden zich tot de islam te bekeren, maar de Algerijnse moeder wilde ook dan niet weten van de relatie omdat hij altijd 'christelijk bloed' zou behouden.
RTFM
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

hans van de mortel schreef: Correct. Slechts vanwege zelfbehoud en respect voor onze kinderen, verkiezen wij liever dat een ieder die gelooft in de koran als het woord van God, vertrekt naar een islamitisch land om daar de rest van zijn leven in armoede, ellende en achterlijkheid door te brengen. En ons hier verder met rust, liefde, en in geluk en vrijheid te laten leven.
Als de wereld uit keurige vakjes bestond, zou dat kunnen. Jammer he?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ik ga grotendeels met je mee. Maar als we die uitvret... zuid mediterrane ingezetenen er uiteindelijk uittrappen zullen we in ieder geval iets minder problemen intern hebben. Of we dan in rust en vrijheid wonen is een tweede.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als de wereld uit keurige vakjes bestond, zou dat kunnen. Jammer he?
Wat houdt ons tegen van een mooi quarantainevakje rondom de Islamterritoria te bouwen.
De in de Koran gemaakte tweedeling tussen Mohammedanen en de mensen met het voorzetsel 'on', toont dat zulk een vakje een van de grootste Mohammedaanse wensen is.
Is er iets verkeerd aan het de Mohammedanen schenken waar ze vurig om wensen?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Zo onmenselijk vind ik de islamitische straffen nou eigenlijk niet. Verkrachters verdienen het vermoord te worden, en de dieveges verdienen evenmin een straf.
Als je je als barbaar wilt gedragen, prima. Maar ga dan in een barbaars land wonen aub. Dit soort idioterien hebben we allang afgeschaft.
De straffen waren er met het hoofddoel de mensen bang te maken.
Als journalistiek student aub de correcte tijdsvorm van het werkwoord zijn gebruiken, de OVT.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
Als de wereld uit keurige vakjes bestond, zou dat kunnen. Jammer he?
Wat houdt ons tegen van een mooi quarantainevakje rondom de Islamterritoria te bouwen.
De in de Koran gemaakte tweedeling tussen Mohammedanen en de mensen met het voorzetsel 'on', toont dat zulk een vakje een van de grootste Mohammedaanse wensen is.
Is er iets verkeerd aan het de Mohammedanen schenken waar ze vurig om wensen?
Ga je gang, leef je uit en geef jezelf over aan het vakjesdenken. Je bent al goed op weg!
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ga je gang, leef je uit en geef jezelf over aan het vakjesdenken. Je bent al goed op weg!
Begrijp je het feit niet dat dit 'vakjesdenken' ons is opgedrongen door de Mohammedanen.
Je kan jezelf er blind voor houden. Dat blind houden verandert niets aan de situatie zoals ze is. Integendeel, deze zelfontwikkelde blindheid kan maken dat je eens wakker zal worden en merken dat je een 2de-rangsburger geworden bent. In het vakje van de mensen met voorzetsel 'on' zit en niet meer bent dan een simpele dhimmi.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie