Getrouwd met een Moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

Adinah schreef:
Dutch schreef:Mijn dochters hebben enorm last met het aanknopen van relaties, zijn erg achterdochtig tegenover mannen in het algemeen
Dat hoor ik idd heel vaak! Veel islamitische meisjes die ik ken hebben echt een gigantisch negatief beeld van mannen. Ze spreken ook echt bijna met walging over mannen, alsof het waardeloze creaturen zijn waar echt helemaal niks goeds van te verwachten valt. Dat vind ik altijd zo erg om te horen!
Altijd beter dan die jongen meisjes van elf jaar die al met verkering beginnen, en wiens ouders er een schepje bovenop doen door het nog een hart onder de riem te steken. Dat vind je zeker niet erg om te horen?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
anoniem
Berichten: 7
Lid geworden op: vr mei 01, 2009 5:36 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door anoniem »

:roll2: Wahahaha, ik lach me kapot om jou beste Chaimae. Je leest weer niet goed! Volgens mij heb jij ook de nodige ervaringen meegemaakt, dat je zo vol haat zit. Volg je eigen advies op meid en maak een eind aan JOUW leven!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

anoniem schreef::roll2: Wahahaha, ik lach me kapot om jou beste Chaimae. Je leest weer niet goed! Volgens mij heb jij ook de nodige ervaringen meegemaakt, dat je zo vol haat zit. Volg je eigen advies op meid en maak een eind aan JOUW leven!
Ach, waarom begin je er uberhaupt aan? Dat is het allerstomste wat een mens kan doen, anoniem? In tegenstelling tot jou ben ik bij verstand en zou ik nooit zo een flater begaan.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Dutch »

Neem maar geen notie van Chaimae hier beste Anoniem, het is een nog jonge moslima die het erg moeilijk heeft met zichzelf en het leven me dunkt...wij nemen er ook geen notie meer van trouwens, we kennen haar al langer.
Anoniem, mijn moslimman (nu sinds anderhalf jaar ex) was en is ook nog steeds zeer gematigd moslim, houdt van een biertje enzo op uur en tijd bvb. Maar eenmaal zijn kinderen opgroeiden was het hek van de dam, ze dienden moslim te zijn, ramadan te doen, met een moslim te trouwen, werden zeer streng door hem opgevoed en constant in de gaten gehouden en gecontroleerd...echt doffe ellende als je wil dat je kinderen opgroeien tot vrije blije mensen. Zelf bleef ik nog zolang bij hem uiteindelijk omdat er ook steeds het dreigende beeld van kinderontvoering naar het thuisland op de loer lag, snap je? Want als het erop aankomt zal voor een moslim, hoezeer hij ook van je houdt, het feit dat zijn kinderen als goede moslims worden opgevoed altijd de doorslag blijven geven.
Enne...ook mijn ex ging ooit met mij naar een relatietherapeut...en ja hoor, ik was wel degelijk de partner die aan zichzelf diende te werken volgens die dame, die zich nog geeneens kon voorstellen wat een leven met een moslim inhoudt :shock:
Toen mijn kinderen oud genoeg werden om risico op ontvoering in te perken en toen uiteindelijk de befaamde druppel mijn emmer deed overlopen, hield ik het voor bekeken. Toch is het zonde dat er zoveel tijd en energie verspild werd en dat mijn kinderen gemerkt zijn voor het leven...
Ik wens je goede moed.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door sunshine »

Chaimae schreef:
anoniem schreef:Nee Chaimae, ik ben hier niet om zielig te doen! Misschien moet je beter lezen: ik ben hier om verhalen van anderen te horen, zodat ik een VOOR MIJ een juiste beslissing te maken!
Volgens mij weet jij helemaal niet waar mijn onderwerp over gaat en kan je je er beter niet mee bemoeien! Begrijp dat je zelf moslima bent, je voelt je zeker aangesproken !!!!!! Ik heb NIETS aan jouw reactie, dus stop er maar mee!

Sunshine, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat het bij ons ook zo zal lopen.

Ariel, ik heb nog niet eerder aan een notaris gedacht, kan volgens mij ook niet...MAAAAR we gaan binnenkort wel samen naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een (relatie)therapeut. Nou, da's ook al wat! Eerst wilde hij daar niets van weten, maar hij gaf vanochtend aan dat hij dat wel wilt doen, omdat hij me echt niet kwijt wil. Goed he? Misschien komen we er toch uit.
Waarheid is hard? Waarheid verwekt haat bij je. Enne, wat heeft mijn waarheidsbevinding hier nou mee te maken? Dat staat buiten kijf, gedrocht. Het feit dat je gelijk al mijn religie aanhaalt, zegt maar weer eens dat jij maar wat aan het bleren bent. Nogmaals, brei er een einde aan nu het nog kan, want twee religies op één kussen, daar slaapt de duivel tussen. En als je dat niet kan, dan moet je maar een einde aan je leven maken. Kan ook nog?
Jij bent een gedrocht. Als je met een moslim trouwt dan heb je automatisch te maken met religie want alles wat ze doen staat in teken van religie.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Dutch »

Ah nog iets Anoniem, in mijn vroegere schoonfamilie droeg ook geen enkele vrouw een hoofddoek, de laatste jaren wegens stijgende ouderdom toch wel, maar dan geen allesverhullende exemplaar. 3 jaar terug lag er voor mijn dochters een geschenkje onder de kerstboom bij mijn ouders thuis, een cadeautje van hun papa die zich duidelijk wilde profileren tussen al die ongelovige christenen...in die pakjes zaten...ghimaars. Kan je je de opschudding en de algehele verbazing voorstellen, om nog maar te zwijgen over mijn en mijn dochters woede...dit was de enige keer dat mijn ex verwees naar het feit dat hij wel degelijk met plezier zijn dochters daarin zou zien rondlopen...
Bij mijn familie thuis werden de kinderen van kleins af aan door hunh papa constant in de gaten gehouden, om er toch maar zeker van te zijn dat ze geen stukje varkensvlees binnenkregen, bij de slager werd voor hen steevast het sneetje worst dat ze kregen geweigerd, bij Vlaamse vriendjes eten was al helemaal uit den boze, de dochters mochten zeker geen vriendje hebben, omgang met het andere geslacht was uit den boze...een hele waslijst beperkingen en regels waardoor de kinderen echt wel in een isolement geraakten en zich soms zeer opgelaten gingen voelen in 'normaal' gezelschap. Bij de begrafenis van hun katholieke grootvader kwam er heel wat ruzie en diplomatie aan te pas om de kinderen toch maar mee te mogen nemen. Hun leven is erg moeilijk geweest en soms krijg ik hiervoor nog steeds verwijten...
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef:Altijd beter dan die jongen meisjes van elf jaar die al met verkering beginnen, en wiens ouders er een schepje bovenop doen door het nog een hart onder de riem te steken. Dat vind je zeker niet erg om te horen?
Je hebt verkering en verkering. Op basisscholen komen er ook 'verkeringen' voor in de klas, en daar komt echt nog niks lichamelijks bij kijken. Als ze echt op elfjarige leeftijd al aan het rotzooien slaan, dat zou ik niet goed vinden, nee, van mijn kinderen. Gewoon omdat ze dan nog véél te jong zijn om überhaupt te snappen waar ze mee bezig zijn en hoeveel impact dat kan hebben. Maar als het echt zo'n kinder-verkering is met stiekeme briefjes in de pauze en dat soort dingen, dan zou ik er echt geen bezwaar tegen hebben.

Verder denk ik wel dat het in de puberteit niet bezwaarlijk is als kinderen experimenteren. Niet dat ze daarom maar met jan en alleman het bed in hoeven (dat zou ik namelijk echt niet goedkeuren), maar het hoort wel bij de leeftijd om bepaalde dingen te gaan ontdekken in de puberteit - en daar vallen ook lichamelijkheden onder. Relaties hebben hoort óók bij opgroeien en volwassen worden. Uiteindelijk zul je door vorige vriendjes een betere keuze kunnen maken voor een jongen waar je wél oud mee wilt worden, omdat je weet wat je wilt en wat je niet wilt.
Ik zou mijn kinderen altijd inprenten dat ze respect moeten hebben voor hun eigen lichaam en voor dat van de ander. Ik ben van mening, dat als je dat je dochter mee geeft, dat je haar dan al sowieso behoedt voor heel veel misstappen. Mijn ouders hebben mij ook respect voor mijn lichaam bijgebracht, en me gezegd dat je lichaam iets is dat je niet zomaar ff aan iedereen weggeeft. En zoiets blijft wel hangen...ik zou tot op de dag van vandaag nog steeds niet 'zomaar' met iemand naar bed gaan of zo. Dat zit gewoon niet in mijn karakter.

Er zit een middenweg tussen 'kuis leven' en 'de slet uithangen'. Die middenweg, dat is zo ongeveer hoe 80% van de jongeren door z'n puberteit heen wandelt. De uitersten, dat zijn dochters van ouders die altijd weg zijn, en die hun kinderen niks bijbrengen, en die ze maar hun gang laten gaan onder het motto 'ach, alles moet toch kunnen'. Als zij er maar vanaf zijn.
Het andere uiterste zijn dochters van ouders die alles verbieden, die hen niet toestaan om vriendjes te hebben of om zelfs maar met jongens om te gaan. En wat krijg je vervolgens...een dochter die alle mannen wantrouwt, of die vreselijk naïef is omdat ze nooit op haar bek heeft kunnen gaan, en die vervolgens zonder een greintje ervaring de volwassen relatiewereld in moet. Dat is vragen om moeilijkheden.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door sunshine »

Dutch schreef:Ah nog iets Anoniem, in mijn vroegere schoonfamilie droeg ook geen enkele vrouw een hoofddoek, de laatste jaren wegens stijgende ouderdom toch wel, maar dan geen allesverhullende exemplaar. 3 jaar terug lag er voor mijn dochters een geschenkje onder de kerstboom bij mijn ouders thuis, een cadeautje van hun papa die zich duidelijk wilde profileren tussen al die ongelovige christenen...in die pakjes zaten...ghimaars. Kan je je de opschudding en de algehele verbazing voorstellen, om nog maar te zwijgen over mijn en mijn dochters woede...dit was de enige keer dat mijn ex verwees naar het feit dat hij wel degelijk met plezier zijn dochters daarin zou zien rondlopen...
Bij mijn familie thuis werden de kinderen van kleins af aan door hunh papa constant in de gaten gehouden, om er toch maar zeker van te zijn dat ze geen stukje varkensvlees binnenkregen, bij de slager werd voor hen steevast het sneetje worst dat ze kregen geweigerd, bij Vlaamse vriendjes eten was al helemaal uit den boze, de dochters mochten zeker geen vriendje hebben, omgang met het andere geslacht was uit den boze...een hele waslijst beperkingen en regels waardoor de kinderen echt wel in een isolement geraakten en zich soms zeer opgelaten gingen voelen in 'normaal' gezelschap. Bij de begrafenis van hun katholieke grootvader kwam er heel wat ruzie en diplomatie aan te pas om de kinderen toch maar mee te mogen nemen. Hun leven is erg moeilijk geweest en soms krijg ik hiervoor nog steeds verwijten...
Heftig.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

sunshine schreef:
Chaimae schreef:
anoniem schreef:Nee Chaimae, ik ben hier niet om zielig te doen! Misschien moet je beter lezen: ik ben hier om verhalen van anderen te horen, zodat ik een VOOR MIJ een juiste beslissing te maken!
Volgens mij weet jij helemaal niet waar mijn onderwerp over gaat en kan je je er beter niet mee bemoeien! Begrijp dat je zelf moslima bent, je voelt je zeker aangesproken !!!!!! Ik heb NIETS aan jouw reactie, dus stop er maar mee!

Sunshine, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat het bij ons ook zo zal lopen.

Ariel, ik heb nog niet eerder aan een notaris gedacht, kan volgens mij ook niet...MAAAAR we gaan binnenkort wel samen naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een (relatie)therapeut. Nou, da's ook al wat! Eerst wilde hij daar niets van weten, maar hij gaf vanochtend aan dat hij dat wel wilt doen, omdat hij me echt niet kwijt wil. Goed he? Misschien komen we er toch uit.
Waarheid is hard? Waarheid verwekt haat bij je. Enne, wat heeft mijn waarheidsbevinding hier nou mee te maken? Dat staat buiten kijf, gedrocht. Het feit dat je gelijk al mijn religie aanhaalt, zegt maar weer eens dat jij maar wat aan het bleren bent. Nogmaals, brei er een einde aan nu het nog kan, want twee religies op één kussen, daar slaapt de duivel tussen. En als je dat niet kan, dan moet je maar een einde aan je leven maken. Kan ook nog?
Jij bent een gedrocht. Als je met een moslim trouwt dan heb je automatisch te maken met religie want alles wat ze doen staat in teken van religie.
Lastig he lezen? :lol: Lees het nog eens over, wellicht dat het kwartje dan gaat vallen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Links666 »


Hoe de kleinkinderen geruisloos moslim werden


mei 2009, de trein naar Leiden

In de zelfde coupé zit een vriendelijk ogende meneer van zo'n 65 jaar. De meneer "meneer de Bruijn" is, gezien zijn leeftijd, tamelijk sportief gekleed en is met de Spaanse mevrouw die tegenover hem zit verwikkeld in een half intellectueel gesprek over de energiemarkt, over de voors en tegens en zijn principes. Het gesprek dwaalt af naar recycling, naar de vuilnisbelten in Indonesië en naar zijn dochter, waar hij zo trots op is, die in Indonesië woont.

Prompt begint hij te vertellen over zijn andere dochter (laten we haar voor het gemak "Jolanda" noemen), die getrouwd is met een Marokkaanse man. "Het is een prima jongen", zegt de meneer "maar zijn familie is wel heel erg traditioneel. Zijn ouders bijvoorbeeld, spreken na al die jaren nog steeds slecht Nederlands. Dat komt omdat ze zichzelf in een isolement gebracht hebben. De vrouwen praten op vrijdag alleen met andere vrouwen en komen verder weinig buiten. De mannen doen de boodschappen."

"Maar moet je dochter ook een onderdanige rol aannemen?" vraagt de Spaanse mevrouw. "Nee hoor" zegt de meneer "haar man vraagt dat niet van haar, en hij zegt dat hij zich van zijn familie niks aantrekt. Hij spreekt trouwens ook perfect Nederlands." ... "Maar ik vind wel dat ze in zijn cultuur soms heel star omgaan met meningen en regels. Soms vraag ik aan hem hoe het gaat op zijn werk en dan antwoord hij 'daar is niks over te vertellen' of 'dat is nou eenmaal zo'. "

Nadat de meneer verteld heeft over het "opa-uurtje" met zijn kleinkind, gaat hij verder in op de starheid: "De oudste broer van Jolanda's man voelt zich blijkbaar verantwoordelijk voor de familie en hij heeft de neiging om zich met dingen te bemoeien. Op een keer kwam hij bij mijn dochter op bezoek en zag dat zij een beeldje in de vensterbank had staan, en schilderijen aan de muur. -- Hij zegt: In een Marokkaans huis staan geen beelden! Maar Jolanda laat zich niet zomaar rondcommanderen en ze is er fel tegenin gegaan." (...) "Uiteindelijk heeft ze wel water bij de wijn moeten doen. Ze heeft nu alleen nog wat schilderijtjes van landschappen hangen." (...) De meneer: "Ja ze houden veel van elkaar. Ook zijn ze natuurlijk getrouwd, op z'n Marokkaans. Maar zo'n kerkelijk huwelijk geldt niet voor de Nederlandse wet hè, dus moesten ze ook nog bij de burgerlijke stand trouwen."

Zal het kleinkind van meneer de Bruijn op zijn 13e stiekem durven snoepen van een Bacardi Breezer, of zal hij, denkend aan Allah, Allah's regels volgen?
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: relatie met moslim

Bericht door Vera »

anoniem schreef:Bedankt Ariel, wacht met spanning af op Dutch.

Ik weet in mijn achterhoofd dat je gelijk hebt, maar kan ook niet scheiden. Want geloof me, hij is verder in alle opzichten mijn maatje. Drink en rook met hem, wat eigenlijk ook niet mag van de islam. Maar dat boeit hem niet. Als zijn moeder iets onterecht over mijn kleding zegt, komt hij ook voor me op. Het is echt een goede man. Alleen toch die problemen waar ik bang voor ben in de toekomst blijven in mijn hoofd rond spoken...
En wat dan als we scheiden, blijf ik alleen achter, ben al aardig op leeftijd zeg maar, mijn biologische klokt tikt wel door...

Heb jij trouwens een relatie gehad met een moslim? Aangezien je heel goed lijkt te weten waar je het over hebt.
Voor hetzelfde geld zullen die problemen waar je bang voor bent nooit voorkomen en ben je gescheiden van je liefde van je leven en zit je tot je dood bij een doorsnee Nederlandse man, zonder die kinderen waar je zo naar verlangt.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: relatie met moslim

Bericht door Ariel »

Vera schreef: Voor hetzelfde geld zullen die problemen waar je bang voor bent nooit voorkomen en ben je gescheiden van je liefde van je leven en zit je tot je dood bij een doorsnee Nederlandse man, zonder die kinderen waar je zo naar verlangt.
:shock: Wat is er mis met een doorsnee Nederlandse man ? Ik ben al 42 jaar met zo'n man getrouwd, en we zijn nog steeds heel gelukkig.
Denk jij dat de doorsnee Nederlandse man geen kindjes kan maken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: relatie met moslim

Bericht door Vera »

Ariel schreef:
Vera schreef: Voor hetzelfde geld zullen die problemen waar je bang voor bent nooit voorkomen en ben je gescheiden van je liefde van je leven en zit je tot je dood bij een doorsnee Nederlandse man, zonder die kinderen waar je zo naar verlangt.
:shock: Wat is er mis met een doorsnee Nederlandse man ? Ik ben al 42 jaar met zo'n man getrouwd, en we zijn nog steeds heel gelukkig.
Denk jij dat de doorsnee Nederlandse man geen kindjes kan maken.
Nee ik bedoel meer omdat ze zei dat haar biologische klok doortikt. Voordat je gescheiden bent en een beetje leuke Nederlandse man gevonden hebt zijn er zo jaren voorbij. En zul je net zien dat je dan problemen krijgt met zwanger worden.
Ik ben nu 10 dagen met een doorsnee Nederlandse man getrouwd, en we zijn nog steeds heel gelukkig
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: relatie met moslim

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
Ariel schreef: Ik ben nu 10 dagen met een doorsnee Nederlandse man getrouwd, en we zijn nog steeds heel gelukkig[/color]
Lieverd, je woont nog niet eens bij hem, hoe kan je hem dan goed leren kennen. .
Dat elkaar leren kennen komt later pas. Na de wittebrood weken.
Natuurlijk ben je nog heel gelukkig met hem. 10 dagen… Mijn hemel. :shock: Je bent ook nog zo'n kind in je gedragingen. Het zou heel gek zijn als je hem nu al zat was.
Over 10 jaar spreken we elkaar nog eens een keer. Als jij met een paar koters aan je rokken het eten voor hem en zijn vrienden moet klaar maken terwijl hij zich lekker afzijdig houdt van alles wat maar met kinderen en huishouden te maken heeft.

Eens zal je aan onze woorden denken. Maar je kent mijn motto. Wie niet horen wil moet voelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: relatie met moslim

Bericht door Monique »

Vera schreef:Nee ik bedoel meer omdat ze zei dat haar biologische klok doortikt. Voordat je gescheiden bent en een beetje leuke Nederlandse man gevonden hebt zijn er zo jaren voorbij.
Wanneer de tijd dringt kune je beter eerste een kind nemen en dan een man zoeken?
Ik zie het probleem niet zo.
Amorele atheistische nitwit
moslimm
Berichten: 41
Lid geworden op: wo feb 18, 2009 1:57 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door moslimm »

beste anoniem, mijn advies zou zijn: NIET aan kinderen beginnen, jullie hebben teveel een eigen leven, als hij echt moslim is zal hij zich alleen voelen en jou vroeg of laat inruilen voor een moslima.
centerfold1982
Berichten: 5
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 10:27 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door centerfold1982 »

top toch?vooral als je een dochter krijgt!mijn vriendin is een bekeerde moslima.. kinderen mogen bijna nergens mee spelen,alleen een of andere koran laptop.ze sliepen hier een nachtje,dus ik ging ze lekker douchen,kwam er achter dat het 2 sterk vermagerde kinderen waren.want volgens haar man moet een moslim 40% lucht 30% eten en 30% water in hun maagje mogen hebben..het waren 2 zakjes met botten.
ik schrok hier van,maar goed na al het eten wat ze op konden,een leuk pyjamatje aangedaan..met mega mindy en tom and jerry.. nou nou nou,je had haar moeten horen want voor onrecht had ik wel niet gedaan!wie dacht ik wel niet wie ik was om ze een een pyjama aan te doen met een plaatje erop.om ze te laten spelen met echt speelgoed..
haar jongste is nog geen 3 en loopt al volledig gesluierd.sliepen thuis op de grond op judomatrassen..wat erg zeg..

wens je ze echt een liefdeloos leven toe?wens je je dochter zeeen vol tranen toe omdat haar man nog een aantal andere vrouwen trouwt en bezwangerd,en zij met 3 huilende kinderen thuis zit en niemand meer naar hun omkijkt?

word wakker en ren zo hard als je kan nu het nog kan!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Welkom centerfold1982 .

Nou, die vriendschap met die ex-moslima zal niet lang duren. :ohmy: Weet je zeker dat ze ex is. Als ze zo haar kinderen behandeld, dan zit ze er nog dik in. Dit 40% lucht 30% eten en 30% water is namelijk een uitspraak van Mohammed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
centerfold1982
Berichten: 5
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 10:27 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door centerfold1982 »

ze zit er dubbel en dwars in!daarom zien wij elkaar eigelijk nooit meer..best jammer want onze vriendschap was echt..maar hoe meer ze met mij omging hoe meer ze volgens haar van het pad dwaalde..en na meerdere toestande waar de kinderen in betrokken waren,heb ik de vriendschap maar opgezegd..islamitisch onderwijs dat 100 jaar achter loopt..stompen met de vuisten..alles zelf doen,zelf aankleden 1 keer per week douchen..nooit is iets van plezier.

wij zaten te eten met ze alle (inclusief mijn zoon) en de 2 van haar moesten wachten.tot iedereen was uitgegeten en dan kregen hun de resten..mijn maag draait hier van om..en heel erg voor de kids..
zodra ze mij zagen wisten ze:ontspanning!ze waren gek op mij en ik op hun..dat iemand gelooft in iets okay.maar daarvoor je kinderen trauma's aandoen?

haar moeder is ook bekeerd en haar gewezen stiefvader liet zijn vrienden haar borstvoeding drinken!niet uit haar borst weleens waar maar is dit niet krankzinning?gadver :redface: .. zogenaamd om familiebanden aan te halen..van de man is overgeens nooit meer iets vernomen en zij zit met kids even oud als die van haar dochter!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

centerfold1982 schreef:
haar moeder is ook bekeerd en haar gewezen stiefvader liet zijn vrienden haar borstvoeding drinken!niet uit haar borst weleens waar maar is dit niet krankzinning?gadver :redface: .. zogenaamd om familiebanden aan te halen..van de man is overgeens nooit meer iets vernomen en zij zit met kids even oud als die van haar dochter!
:laugh1: Ja....Dat komt ook van Mohammed. Als een man drinkt van een vrouw haar melk, dan is het alsof hij (de man) haar zoon wordt , en dan mag ze met hem in één kamer zijn. Er gebeuren rare dingen in Islam.
Heb je wel eens van de borst melk fatwa gehoord?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Manon »

In feite zouden zulke toestanden aan de kinderbescherming moeten worden gemeld.

Als de kinderen graatmager zijn en men weet dat ze in feite enkel de restjes van de maaltijden toegeworpen krijgen, dan is dat kindermishandeling!

Als kinderen in hun ontwikkeling worden geremd doordat ze vb. hun fantasie niet mogen gebruiken, dan is ook dàt kindermishandeling.

Moest je haar nog eens zien kan je haar gerust vertellen dat zelfs de vrouw van haar Profeet, Aisha, met poppen mocht spelen. Dit staat in de ahadith: het kind van 9 maanjaren (8.5 jaar) speelde met haar poppen toen de 53 jarige Mohammed haar liet klaarmaken om het huwelijk te consumeren (lees: te penetreren).
Het zal haar vast plezier doen om dat te horen. Wel even bij vermelden dat in Europa kinderen van 8.5 niét huwbaar zijn.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door mercator »

Als een geestesgestoorde zulke zaken uithaalt-uithongeren, borstvoeding laten drinken-komt er een heel therapeutenleger op de been, als het mossels betreft is dat ok vanwege het "geloof". Het wordt tijd dat debiele artikel over godsdienstvrijheid s uit de grondwet te schrappen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
centerfold1982
Berichten: 5
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 10:27 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door centerfold1982 »

ja maar de poppen mogen geen ogen hebben of gezichtje zei ze mij..dus dan wordt het toch wl een horror pop
centerfold1982
Berichten: 5
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 10:27 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door centerfold1982 »

8,5 jaar wat verschrikkelijk :no1: :no1: :no1:
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ruth »

Twee jaar geleden worden er 3 jongens ontvoert door hun vaders. Deze week is er eindelijk een einde aan gekomen in Nederland. De daders bleken daar doodleuk in een asielzoekerscentrum te zitten.
Deze keer hebben de moeder dus geluk en kunnen ze hun kinderen weer in de armen sluiten.
Ontvoeringszaak VS opgelost in Nederland

DEN HAAG - Drie Californische jongens die meer dan twee jaar geleden werden gekidnapt door hun vaders, zijn dinsdag teruggevonden in Den Haag. Dat werd vrijdag door de FBI bekendgemaakt, meldden Amerikaanse media op zaterdag.

De drie (11, 12 en 14) werden in juli 2008 als vermist opgegeven. De twee broers en hun neefje zouden op zaterdag in Den Haag herenigd zijn met hun moeders. Hun vaders, twee broers, zijn in Den Haag aangehouden en zitten nog vast. Ze zullen naar verwachting worden uitgeleverd aan de Amerikaanse politie. De moeders van de jongens waren gescheiden van de twee mannen.

„Dankzij samenwerking met de Griekse en Nederlandse overheden, konden wij de twee vaders dinsdag arresteren in Den Haag”, aldus een woordvoerder van de FBI. Eerder werd gevreesd dat de broers de kinderen mee hadden genomen naar Syrië, het geboorteland van de twee broers.
Syrie = hoogstwaarschijnlijk moslim.

Bron: TELEGRAAF
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Plaats reactie