Getrouwd met een Moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Dhana »

Ruth schreef:Deze keer hebben de moeder dus geluk en kunnen ze hun kinderen weer in de armen sluiten.

Als de kinderen dan tenminste niet in 2 jaar volkomen gehersenspoeld zijn.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Dit is Anna Maria Lagerblom. De man rechts is haar Finse echtgenoot (Lagerblom) die voetbalt voor de kost. Anna is de zus van een bekende zangeres Sarah Connor.
Ze is nu 29, en heeft een 8-jarige zoon en is gescheiden.
De eenzaamheid duurde niet lang; ze kwam voetballer Mesut Özil (22) tegen die zeer gelovig is.
Zij blij, verfde het haar zwart, ging Mohammedanisme beoefenen, trouwde en nam de naam 'Melek' aan (=engel).

Afbeelding

Maar er is geen lol in de Islam en dat beviel haar niet. Hij kwam altijd van training terug met vrienden die Fanta zopen en honger hadden waarop zijn dan achter het aanrecht zich moest terug trekken en voor eten zorgen.

http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/le ... raven.html
War Anna-Maria Lagerblom zu wild für den braven Mesut Özil?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Manon »

Altijd die vrouwen die hun naam dan nog veranderen ook. Niks mag overschieten van hun westerse identiteit!

Ik moet nog altijd de eerste Mohammed tegenkomen die zijn naam verandert in Frans.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Mahalingam »

Ik denk dat deze moeder haar dochters nooit meer terug zal zien.
'Diana en Liana ontvoerd door vader'
BRUMMEN - De zusjes Liana (4) en Diana (8) Juma uit het Gelderse Brummen zijn vermoedelijk door hun vader ontvoerd naar Irak.
Dat meldt de KLPD woensdag. Beide meisjes waren, met toestemming van de moeder, met hun vader op vakantie naar Turkije.
De man bracht zijn dochters echter nooit terug naar Nederland. De politie vermoedt dat de meisjes in Irak verblijven en is op zoek naar de vader.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8244 ... html?p=4,1
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

De trouw foto van Sherri Welch en Ahmed Abdelmawgoud. Leerden elkaar kennen via een dating site en vanwege manlief werd zij ook Mohammedaans.
Na veel leugens bleek ze vrouw nr. 2 te zijn en Ahmed nam de benen met de poenijk.
Het hele verhaal is hier:
http://www.desmoinesregister.com/articl ... atchmaking
Laatst gewijzigd door Mahalingam op vr feb 11, 2011 9:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
nora
Berichten: 3
Lid geworden op: vr feb 11, 2011 7:21 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door nora »

Hallo iedereen
Mijn broer was met een belgische getrouwd en heeft twee zonen die niet besneden zijn, die geen 1 woord marokkaans kunnen spreken, die eten wat ze willen, die hun leven leiden zoals ze zelf wille maar dat betekent niet dat wij ( de marokkaanse famillie) niet van die jongens(minder) houden of dat we hen minderwaardig vinden of dat we hen zullen dwingen een bepaalde levenstijl te volgen en dat geld voor al mijn neefjes en nichtjes.
Ik wil hier maar aantonen dat niet iedereen hetzelfde is, en ik zal ook niet beweren dat de verhalen die ik hier heb gelezen overdreven zijn want jammer genoeg gebeuren die verhalen nog steeds en teveel :no1:
met vriendelijke groeten,
Nora
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Dag Nora. Welkom op het forum.
Wat heerlijk om te horen dat het ook anders kan. Gelukkig maar.
Jouw familie is heel liberaal. Jij en je broer boffen met zulke ouders. Hou ze in ere meisje...
Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nora
Berichten: 3
Lid geworden op: vr feb 11, 2011 7:21 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door nora »

Hallo

Dank je Ariel, ja mijn ouders zijn moslims maar ze hebben ons helemaal niet zo streng opgevoed zoals ik in sommige verhalen hier heb gelezen. Ik vind het echt verschrikkelijk wat ik hier op deze site heb gelezen, en ken belgische mensen die hun dochters ook zijn verloren aan een man die in mijn ogen de islam verkeerd gebruikt of beter gezegt het in zijn voordeel gebruikt (en begrijp niet waarom sommige vrouwen het toelaten. Ik zou mijn moeder nooit kunnen opgeven zelfs niet voor mijn man). Ik ben die mensen dankbaar dat ze mij ondanks al hun problemen met het geloof mij toch de kans hebben gegeven om mij te leren kennen en daarom reageerde ik op dit forum niet iedereen is gelijk, ik zal bv nooit praten zoals die fadilah ( sorry fadilah niet persoonlijk bedoeld) :redface: .

aan fadilah:je zei iets van als 2 religies bij elkaar komen de duivel in het midden slaapt en dat er problemen van kwamen
wel mijn oom is nu al meer dan 35 jaar getrouwd met een belgische vrouw ze hebben een zoon van 30 en nee zij is niet bekeerd en ze leven nog steeds gelukkig samen.

groetjes aan iedereen
nora
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

Blabla, bespaar me jouw hypocriese gewauwel Nora. Leuk dat oom en broers van jou dolgelukkig zijn met een kafier, maar andersom zou jij het niet in je hoofd moeten halen dolgelukkig te zijn met een Hollandse man. Dan zijn je ouders niet zo liberaal meer (als jij doet beweren) en al helemaal niet meer naar jou toe. Kortom, hypocrisie... rot dus lekker op, ik heb daar geen boodschap aan en weet heel goed hoe het er aan toe gaat in Marokkaanse gezinnen. Ga elders naieve Hollanders een rad voor de ogen draaien dat je oh zo liberale ouders hebt. Yeah right, geloof er geen biet van.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

nora schreef:Hallo iedereen
Mijn broer was met een belgische getrouwd en heeft twee zonen die niet besneden zijn, die geen 1 woord marokkaans kunnen spreken, die eten wat ze willen, die hun leven leiden zoals ze zelf wille maar dat betekent niet dat wij ( de marokkaanse famillie) niet van die jongens(minder) houden of dat we hen minderwaardig vinden of dat we hen zullen dwingen een bepaalde levenstijl te volgen en dat geld voor al mijn neefjes en nichtjes.
Ik wil hier maar aantonen dat niet iedereen hetzelfde is, en ik zal ook niet beweren dat de verhalen die ik hier heb gelezen overdreven zijn want jammer genoeg gebeuren die verhalen nog steeds en teveel :no1:
met vriendelijke groeten,
Nora
Ha, je zegt het zelf: WAS. Arme kinderen, heel hun leven naar de klote en door het leven moeten gaan als halfbloedjes is moeilijk... ze zijn niet van het zuivere Marokkaanse ras. Heb het erg met ze te doen, maar dat krijg je ervan als je je als Marokkaan mengt met andere rassen.

Oh laat me raden, nu je broer is uitgespeeld heeft het een Marokkaanse maagd aan de haak geslagen en is daarmee getrouwd? Zo ja; dan verdient die broer van je de doodstraf.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

Tukkerin: ze zijn niet van het zuivere Marokkaanse ras.
Godver, het wordt nog wat.
islam = ras
marokkaan = ras
Belg = ras
Duitser = ras

Nog meer "eigenschappen" die we als "ras" kunnen bestempelen?
homo
hetero
linkshandig
rechtshandig

Welk ras heeft iemand met een belgische en een duitse ouder? [c045.gif]


sjit, dan is een Belgenmop ook rasisme... :crying:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Ik krijg de indruk dat de geestelijke gezondheid van Tukkerin hard achteruit gaat.
Wat heeft het nou voor nut om iemand die je niet kent, die hier een paar lieve vriendelijke posten maakt, zo de grond in te trappen.
Beats me……….[c045.gif]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Rechtsliberaal »

Tukkerin schreef:Ha, je zegt het zelf: WAS. Arme kinderen, heel hun leven naar de klote en door het leven moeten gaan als halfbloedjes is moeilijk... ze zijn niet van het zuivere Marokkaanse ras. Heb het erg met ze te doen, maar dat krijg je ervan als je je als Marokkaan mengt met andere rassen.

Oh laat me raden, nu je broer is uitgespeeld heeft het een Marokkaanse maagd aan de haak geslagen en is daarmee getrouwd? Zo ja; dan verdient die broer van je de doodstraf.
Goh Tukkerin, jij was toch Algerijnse :razz: En gezien je claim van Vollblütigheid weet ik nu hoe ik je moet begroeten. Of was je soms een Sahrawi? Je weet wel, dat land dat door massamoordenaar haSSan II werd gestolen?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

Rechtsliberaal schreef:
Tukkerin schreef:Ha, je zegt het zelf: WAS. Arme kinderen, heel hun leven naar de klote en door het leven moeten gaan als halfbloedjes is moeilijk... ze zijn niet van het zuivere Marokkaanse ras. Heb het erg met ze te doen, maar dat krijg je ervan als je je als Marokkaan mengt met andere rassen.

Oh laat me raden, nu je broer is uitgespeeld heeft het een Marokkaanse maagd aan de haak geslagen en is daarmee getrouwd? Zo ja; dan verdient die broer van je de doodstraf.
Goh Tukkerin, jij was toch Algerijnse :razz: En gezien je claim van Vollblütigheid weet ik nu hoe ik je moet begroeten. Of was je soms een Sahrawi? Je weet wel, dat land dat door massamoordenaar haSSan II werd gestolen?
Als je dan toch praat, heb je feitjes op orde. Doe je niet alleen mij een plezier mee, maar ook jezelf, want je slaat nu een flater. Algerijnse? Sahrawi? Ik ben geen man en kan dus nooit een Sahrawi zijn maar slechts een Sahrawieya. Bovendien, je kent de hele geschiedenis van Marokko en Sahara niet eens en weet bij God niet wat daarginds allemaal gebeurt en toch zet jij hier je grote onwetende bek open. Hup, ik praat niet met mensen waarvan hun kennis omtrent de Sahara kwestie nul procent is. Je zal toch echt eerst eens wat meer kennis opdoen wil je hier tof tegen me doen.
Umm Rania
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Dhana »

Allereerst van harte welkom hier. Ik wil even reagereren op het topic en jouw posts. We hebben hier de zangeres Hint, van een Marokkaanse vader en Nederlandse moeder. Vader moslim dus en moeder christen. In een interview heef ze eens verteld dat er thuis zowel islamitische en christelijke feesten gevierd werden.Dat laatste zelfs compleet met kerstboom en alle andere toeters en bellen. Het kan inderdaad anders dus dan dat hier beweerd wordt. Alleen staar het buiten kijf dat het hier meer om uitzonderingen dan om regel gaat.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Ik krijg de indruk dat de geestelijke gezondheid van Tukkerin hard achteruit gaat.
Wat heeft het nou voor nut om iemand die je niet kent, die hier een paar lieve vriendelijke posten maakt, zo de grond in te trappen.
Beats me……….[c045.gif]
Hallo hypocriete Ariel. Geweldig om te zien hoe jij je *kuch* sterk maakt voor de moslima's, maar hier ondertussen onze Nora wel hartelijk welkom heet. Deze Nora moet eens de proef op de som nemen en met een Belgische man thuiskomen, eens zien of haar oh zo liberale vader dan nog zo tolerant is jegens haar als naar haar broers toe. Dat is hypocrisie, smerig en vraagt inderdaad om keiharde kritiek van mij! Ze vertelt hiervol trots dat haar broer een Belgische getrouwd was, maar moet het zelf niet wagen met een Belg thuis te komen, want dan geldt dat tolerantie niet meer. Kortom, een smerige vader.

Bovendien, vroeg of laat scheiden ze allemaal en smachten ze naar een Maghrebijnse. Dat is een voldongen feit. Maar goed, het Maghrebijnse ras dient inderdaad zuiver te worden, voor je het weet lopen er geen volbloed Maghrebijnen meer rond op aarde en dat moeten we niet hebben. We moeten het zuiver houden. En alles en iedereen dat met een niet Maghrebijn gaat dienen we zijn/haar Marokkaanse nationaliteit te ontnemen. Zoals het Marokkaans volkslied al zegt; Fi fammee wa fi dammee, wawaak thar noor wa naar. Ikhwatee hayyaa lilala saayeea!
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

Tukkerin, je zegt dus dat alle moslims hetzelfde zijn?
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:Tukkerin, je zegt dus dat alle moslims hetzelfde zijn?
Ben je blind, schat?
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:Tukkerin, je zegt dus dat alle moslims hetzelfde zijn?
Ben je blind, schat?
Blijkbaar lieverd.
Uit je reactie blijkt dat namelijk.
Dat de vader van Nora "anders" zou zijn vindt je belachelijken hiepokriet en vind je onmogelijk.

Hoe zal ik dat anders kunnen interpreteren?
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

Beter lezen, schatje... je bent niet heel slim. Geeft niet, schatje.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Beter lezen, schatje... je bent niet heel slim. Geeft niet, schatje.
Leg het me dan eens uit?

Je weet toch dat je domme mensen een beetje op weg moet helpen?
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

Schatje, je moet goed lezen, misschien valt het dubbeltje dan ooit voor je. En anders neem je het je graf mee.. :crying:
Umm Rania
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Dutch »

Tukkerin, het is wetenschappelijk bewezen dat rasvermengingen zeer goede resultaten opleveren, genetisch staan ze sterker...
Als ik zo mijn eigen "halfbloed"kinderen bekijk, dan weet ik dat zeker!

Trouwens, een raszuivere Noordafrikaan bestaat geeneens, allemaal mengingen van arabieren, berbers, bedouinen, noormannen, turken, enz....

Wat sla jij toch een flauwekul uit zeg.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Schatje, je moet goed lezen, misschien valt het dubbeltje dan ooit voor je. En anders neem je het je graf mee.. :crying:
Kennelijk heb ik gelijk en heb je dat zelf niet in de gaten gehad toen je het neerpende.
Geeft niet hoor.... iets toegeven is heel moeilijk voor superintelligente wezens...vooral wanneer ze het niet kunnen weerleggen en enkel zeggen dat de ander dom is..... :no1:
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie