Getrouwd met een Moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

caroline schreef:ik werk wel als administratief bediende bij een gerechtsdeurwaarder in antwerpen.dus daar heeft helemaal niets mee te maken ik kan gewoon niet met geld omgaan als ik dat heb gaat het op al heb ik 5 euro of 100 euro dat gaat op dus hij regelt de financies en lukt goed we hebben er van een huis en auto van kunnen kopen mijn zoon komt niets te kort ik ook niet enkel ja moet ik het vragen da is al
Was het dan niet verstandig geweest om eerst eens zelfstandig te worden en DAN pas te trouwen?

Je bent zeker rechtstreeks bij je ouders vandaan getrouwd en hebt nooit op eigen benen gestaan?
Ja, wanneer je dat niet wilt dan ben je bij islam aan het goede adres; je hebt een voogd; het is dus net alsof je nog bij je ouders woont en je hoeft niet na te denken alleen maar te doen wat je gezegd wordt.

Voor sommige vouwen/meisjes is dat inderdaad het beste.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door SDX »

Aaah - je man zal gedacht hebben - straks staat die deurwaarder bij mij voor de deur :razz:

Wat is je functie bij die deurwaarder precies - de formulieren "Bevel tot Inbeslagname" uittikken? :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Manon »

caroline schreef:ik werk wel als administratief bediende bij een gerechtsdeurwaarder in antwerpen.dus daar heeft helemaal niets mee te maken ik kan gewoon niet met geld omgaan als ik dat heb gaat het op al heb ik 5 euro of 100 euro dat gaat op dus hij regelt de financies en lukt goed we hebben er van een huis en auto van kunnen kopen mijn zoon komt niets te kort ik ook niet enkel ja moet ik het vragen da is al
ha ok. soort van zelf-beperking dus. Vergeet echter vooral niet dat het je RECHT is, want dat gebeurt ook soms.

(enfin, ik spreek uit eigen ervaring. Er is er eentje die héél erg verschoot toen ik scheidde en geen toegang meer gaf tot mijn eigen inkomen ).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
caroline
Berichten: 16
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 9:32 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door caroline »

hey circe
is dat bij jou zo afgelopen???
he ik zet vraagtekens he :sly:
idd ik tik e uit en help de mensen met een afbetalingsplan
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Manon »

Het is bij mijn echtscheiding zo afgelopen dat mijn ex echtgenoot ineens in de gaten kreeg dat ik weldegelijk meer dan de helft bijdroeg aan de huishoudelijke inkomsten, als dat is wat je bedoelt.

En neen, ik heb er verder geen schade van ondervonden. Ik was gehuwd volgens de westerse wetten dus was ik eigenaar van de helft van alles.

--------

maar ik begrijp iets toch niet goed. Volgens de meeste moslima's (suikermoslima's en anderen) is het toch het o zo grote voordeel van islam dat de vrouw haar eigen geld HELEMAAL ALLEEN VOOR ZICHZELF "mag" gebruiken, omdat de man voor het onderhoud, onderdak en kleding van zijn gezien moet zorgen.

Hoezo dan dat jij je geld niet zelf beheert? als je het allemaal opsoupeert dan mag je dat toch?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

caroline schreef:tof dat je me verwelkomd ,

ben helemaal niet bekeerd voor mijn man ik was ongeveer een heel kleine 3 jaar bekeerd en intresse gekregen in de islam ervoor en enkel voor mijn eigen want eigenlijk kende ik helemaal geen marokaanse meiden ofzo enkel mijn overbuurmeisje waar ik af en toe op babysitte :?
voor ik de islam leerde kennen rookte ik dronk ik af en toe een bacardi breezer ging ik naar fuifje van de jeugdhuizen enz
dus eigenlijk het tegengestelde hhahha eigenlijk wel grappig
ik ben nog steeds mijn eigen enz en voel me goed het gene door ons huwelijk ik ben veeeeeeeel meer thuis komt ook wel voor mijn zoontje he , het geld beheert mijn man ik kom niets te kort mar af en toe doet hij wel is moeilijk als ik eens iets extra vraag voor een truitje of rok ofzo marja.ik heb ook niet veel contact meer met mijn vriendinnen van ervoor wat ik wel jammer vind maar ale ik heb nu ook wel een veel beter band met mijn familie en ook met zijn familie
voor de rest niet veel verandert want onze levensstijl vult elkaar aan he
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Moet jij geld vragen aan je man? Geld dat je notabene zelf verdient? En als excuus gebruik je de dooddoener dat je niet met geld kan omgaan. He, een financiale administrateur van beroep die haar eigen geld niet kan beheren? Hoe breng jij het er op je werk van af? Meid meid meid toch, voel jij je niet gekrenkt in je eer telkens wanneer je eens bij je man om geld moet vragen? (als het een Nederlandse man was, dan had je geen reden toe om je gekrenkt te voelen, en zou ik het prima hebben gevonden.. maar bij een Marokkaanse man ligt het net iets anders) Enne, waarom draaien jullie de rollen niet om? Laat hem jou geld vragen wanneer hij eens wat wilt aanschaffen.

Verschrikkelijk zeg, dit soort vrouwen. Vrouwen die thuis de broek niet aan hebben, maar het een eind uit de broek laten hangen.
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo mei 31, 2009 1:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Het is inderdaad een vreemd verhaal. Moslims scheppen zo op over het feit dat het geld wat de vrouw verdiend voor de vrouw zelf is, en dat de man voor het huishouden en de vrouw moet zorgen. Het geld wat caroline verdient kan ze helemaal aan haar zelf besteden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Bloodgod »

Dan vraag ik me toch af waar ze het aan gaat besteden? Lingerie, gastvrijheid, nieuwe meubels? Mijn vrouwtje gaat er lekker van uit, ik hoor naderhand wel hoe het geweest is. In mijn visie heeft de man meer reden de vrouw te vertrouwen dan andersom. En daarbij wil ik wel vermelden dat ik echt geen rokkenjager ben.(uitdrukking dat niet bestaat in het mohammedaans) :knorrie: :knorrie:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

Chaimae, wat bedoel je met:
als het een Nederlandse man was, dan had je geen reden toe om je gekrenkt te voelen, en zou ik het prima hebben gevonden.. maar bij een Marokkaanse man ligt het net iets anders)
Amorele atheistische nitwit
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door I_believe »

Jammer dat er zo weinig respect is voor iedereen die "anders" denken en een andere geloof aanhangen.
Ik snap dat echt niet. Ik bedoel, je wenst iedereen toch hetzelfde toe als wat je jezelf toewenst, o.a. respect.
Leef en laat leven joh. Geloof is een gevoel, het is ontastbaar, maar betekent het dat het daarom niet kan bestaan?
Nee toch?! Hoe weten jullie (de atheisten en de zwak/sterke agnosten) nou 100% zeker dat er géén god bestaat?
Dit geloven jullie enkel, omdat je gevoel het zegt. Heb je er harde bewijzen voor? Nee, en omgekeerd is het hetzelfde.
Overigens geloof ik zelf wel dat god bestaat, maar op mijn eigen manier. And i feel good.

Terug naar de topic. Samenleven (wel of niet getrouwd) met een moslim kan slagen, mits bepaalde zaken van te voren wel duidelijk
besproken zijn. Beiden moeten zich aan willen passen en beiden dienen respect voor elkaars religie te hebben. Met kinderen wordt het
moeilijker, maar als je beiden vind dat de kinderen hun eigen weg mogen bepalen moet het in mijn ogen lukken. Een geloof kan je namelijk
niet opdringen. Het zal wel moeilijk worden soms, maar als je een sterke en stabiele relatie hebt moet je daar doorheen kunnen komen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Welkom I_believe .

Hoeveel respect hebben moslims voor niet moslims denk jij? Je zegt het zelf al. Als er kinderen komen dan MOETEN de kinderen als moslims opgevoed worden. Vind jij dat respect hebben voor je anders gelovige partner( meestal de moeder) ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door I_believe »

Ariel schreef:Welkom I_believe .

Hoeveel respect hebben moslims voor niet moslims denk jij? Je zegt het zelf al. Als er kinderen komen dan MOETEN de kinderen als moslims opgevoed worden. Vind jij dat respect hebben voor je anders gelovige partner( meestal de moeder) ?
Thank you mister or misses...

de moslims die ik in mijn omgeving ken hebben veel respect voor andere mensen. Dus ik praat nu niet over die kleine groep die het verpest voor een hele grote andere groep.
Wat jij zegt is gewoonweg niet waar, ik ken een gezin waarvan de man een moslim is en de vrouw christenen, en alle 3 de kinderen zijn uiteindelijk naar het christendom toe gegroeid. Dus zo kan het ook.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door sunshine »

I_believe schreef:
Ariel schreef:Welkom I_believe .

Hoeveel respect hebben moslims voor niet moslims denk jij? Je zegt het zelf al. Als er kinderen komen dan MOETEN de kinderen als moslims opgevoed worden. Vind jij dat respect hebben voor je anders gelovige partner( meestal de moeder) ?
Thank you mister or misses...

de moslims die ik in mijn omgeving ken hebben veel respect voor andere mensen. Dus ik praat nu niet over die kleine groep die het verpest voor een hele grote andere groep.
Wat jij zegt is gewoonweg niet waar, ik ken een gezin waarvan de man een moslim is en de vrouw christenen, en alle 3 de kinderen zijn uiteindelijk naar het christendom toe gegroeid. Dus zo kan het ook.
Gebeurd zelden. De vader is het gezinshoofd en moet zijn kinderen islamitisch opvoeden. Waarom denk je dat een man wel een christen of jood mag huwen en een vrouw niet? Omdat ze ervan uitgaan dat de kinderen de vader zullen opvolgen ivm religie. Een vrouw is te zwak en zal vlug verdwalen als ze huwt met een christen of jood.
I_believe
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 11:02 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door I_believe »

sunshine schreef: Gebeurd zelden. De vader is het gezinshoofd en moet zijn kinderen islamitisch opvoeden. Waarom denk je dat een man wel een christen of jood mag huwen en een vrouw niet? Omdat ze ervan uitgaan dat de kinderen de vader zullen opvolgen ivm religie. Een vrouw is te zwak en zal vlug verdwalen als ze huwt met een christen of jood.
Tjah, what can i say. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Thomas »

I_believe schreef:Jammer dat er zo weinig respect is voor iedereen die "anders" denken en een andere geloof aanhangen.
Ik snap dat echt niet. Ik bedoel, je wenst iedereen toch hetzelfde toe als wat je jezelf toewenst, o.a. respect.
Leef en laat leven joh. Geloof is een gevoel, het is ontastbaar, maar betekent het dat het daarom niet kan bestaan?
Nee toch?! Hoe weten jullie (de atheisten en de zwak/sterke agnosten) nou 100% zeker dat er géén god bestaat?
Dit geloven jullie enkel, omdat je gevoel het zegt. Heb je er harde bewijzen voor? Nee, en omgekeerd is het hetzelfde.
Overigens geloof ik zelf wel dat god bestaat, maar op mijn eigen manier. And i feel good.

Terug naar de topic. Samenleven (wel of niet getrouwd) met een moslim kan slagen, mits bepaalde zaken van te voren wel duidelijk
besproken zijn. Beiden moeten zich aan willen passen en beiden dienen respect voor elkaars religie te hebben. Met kinderen wordt het
moeilijker, maar als je beiden vind dat de kinderen hun eigen weg mogen bepalen moet het in mijn ogen lukken. Een geloof kan je namelijk
niet opdringen. Het zal wel moeilijk worden soms, maar als je een sterke en stabiele relatie hebt moet je daar doorheen kunnen komen.
Er is hier heel veel respect voor iemand die een ander geloof aanhangt!!!
Maar jij geeft er blijk van bijzonder weinig kaas te hebben gegeten van wat de islam inhoudt.
(Alhoewel ik jou er van verdenk een gelovig moslim te zijn die hier een heel groot masker op heeft....)
De islam is niet alleen een geloof. Het is een totalitair systeem met zijn eigen rechtssysteem en "rules and regulations".
Deze ideologie (de islam dus) staat haaks op onze democratie.
Daarnaast worden - op basis van de koran - vrouwen onderdrukt, niet-gelovigen, andersdenkenden enz. verkettert, gedood, gemarteld enz.

Kortom: jouw stelling van leef en laten leven geldt slechts de mohammedanen onderling!!!!
Wij apen mogen branden in hel waarbij het kokende lood ons de rest van ons leven zal vergezellen!!!!!

Dan jouw stukje:
Nee toch?! Hoe weten jullie (de atheisten en de zwak/sterke agnosten) nou 100% zeker dat er géén god bestaat?
Dit geloven jullie enkel, omdat je gevoel het zegt. Heb je er harde bewijzen voor? Nee, en omgekeerd is het hetzelfde.
De stelling is eenvoudig.
Iets bestaat niet totdat je kunt bewijzen dat het wel bestaat.
Bewijzen dat iets niet bestaat is per definitie niet mogelijk en tegelijk automatisch gedaan.
Want het is er niet!!!!!!!!!!!!

Nee kerel: hij die beweert dat iets bestaat zal dat moeten bewijzen en niet andersom!

En samenleven met een moslim is per definitie gedoemd te mislukken.
Je zegt dan: en beiden dienen respect voor elkaars religie te hebben.
En daar ga je alweer in de fout. Een moslim kan en mag geen respect opbrengen voor andere godsdiensten.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

Mischien een leuk weetje, onze Vera is inmiddels alweer anderhalf jaar getrouwd en 5 maandjes zwanger. :wink:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Inderdaad een leuk weetje. Is het haar eerste?
Ik dacht dat ze eerst haar studie wilde afmaken, en pas later aan kinderen wilde beginnen.
Doe haar de groeten als je haar spreekt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Tukkerin »

Yup, dit is haar eerste. Ze heeft vorig jaar arabische taal en cultuur gestudeerd, maar dat vond ze te moeilijk en is er toen mee gestopt. Wat ze nu doet weet ik eigenlijk niet.

Zal de groeten doen.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Tijd voor revisie van strafbepaling in het strafrecht.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

naar boven schreef:
Art. 248a Wetboek van Strafrecht (Verleiding van een minderjarige)
Hij die
* door giften of beloften van geld of goed,
* misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of misleiding,
* een minderjarige, wiens minderjarigheid hij kent of redelijkerwijs moet vermoeden,
* opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of
* zodanige handelingen van hem te dulden,

wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of geldboete van de vierde categorie.
Dit is de kanker in het Nederlandse rechtssysteem. De straf in het wetboek genoemd, stelt geen reet voor omdat er geen minimum straf aan verbonden zit. Voor de meest walgelijke overtreding kan de rechter zelfs - raar maar waar - voorwaardelijk eisen. Ons rechtssysteem ligt al jaren aan het infuus van de waan van de dag van de rechterlijke macht en hoe de pet staat. Ik heb daar begin van het jaar met Teeven over gesproken. De VVD is voorstander van minimum strafwetgeving. Maar waarom horen we daar niks meer over? Omdat zowel advocaten als magistraten falikant tegen zijn. Zo'n keurig simpel rechtvaardig wetssysteem benadeelt hun ego en reduceert hun intellectuele hersenpijniging tot haast nul.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De verborgen microfoon

Bericht door Hans v d Mortel sr »

(Vertaald uit het Arabisch)

"Wat is er?"
"Niks."
"De hele morgen zeg je al niks . . . zeg dan wat je dwarszit."
"Alsof je dat niet weet."
"Als ik het wist, dan zou ik het niet vragen."
"Je kent me toch zo goed?"
"Blijkbaar niet."
"Laat me met rust."
"Goed, dan ga ik nu naar de moskee."
"Loop maar weer weg, da's makkelijk."
:heart:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door sjun »

Zo nu en dan begrijp je zomaar hoe Mohammed bij zijn nederdalingen kwam.

Al Boekhaarie, 3241; Moesliem, 2737
Het is overgeleverd van ‘Imraan ibn Hoesayn dat de Profeet vzmh zei:
“Ik keek in het Paradijs en zag dat de meerderheid van de bewoners armen waren. En ik keek in de hel en zag dat de meerderheid van de bewoners vrouwen waren.”


Al Boekhaarie 1052
Het is overgeleverd dat ‘Abd Allaah ibn ‘Abbaas zei, dat de Boodschapper van Allah vzmh heeft gezegd: ‘Aan mij werd de Hel getoond en ik heb nog nooit iets angstaanjagender gezien dan dat. Tevens zag ik dat de meerderheid van de Hel vrouwen waren.’ Zij vroegen, “Waarom, O boodschapper van Allah?” Hij zei: “Het komt door hun ondankbaarheid (koefr).”

De metgezellen vroegen: “Zijn zij ondankbaar tegenover Allah?” De Boodschapper antwoordde hierop: “Zij zijn ondankbaar tegen hun metgezellen (echtgenoten) en ondankbaar voor goede behandeling. Als je haar een leven lang vriendelijk behandelt en ze ziet 1 (onwenselijke) gedraging in jou, zal ze zeggen, ik heb nog nooit iets goeds van jou gekregen.”

Welke goedgelovige moslim zou de eigen meest ideale mens en boodschapper van zijn Allah durven tegenspreken? En omdat de vertellingen van en rondom Mohammed vooral geschreven zijn ter inprinting zijn er altijd wel herhalingen te spotten, Neem bijvoorbeeld

Boekhaarie 304
Het is overgeleverd dat Aboe Sa’ied Al Khoedrie zei: “
De Boodschapper van Allah verliet de Musalla op de dag van ‘Eid al Adha of ‘Eid al Fitr. Hij liep langs de vrouwen en zei: ‘O vrouwen! Geef in liefdadigheid, want ik heb gezien dat jullie de meerderheid van de Hel bevolken.’ Zij vroegen: ‘Waarom is dat zo, O Boodschapper van Allah?’ Hij antwoordde: ‘Jullie vloeken regelmatig en zijn ondankbaar jegens jullie mannen. Voorwaar, ik heb nooit iemand meer tekort zien komen in intelligentie en religieuze verplichtingen gezien dan jullie. Een voorzichtige, gevoelige man kan door enkelen van jullie in dwaling worden gebracht.’

De vrouwen vroegen: ‘O Boodschapper van Allah: ‘Waarom is onze intelligentie gebrekkig en waarom geldt dit ook voor onze religieuze verplichting?’ Hij vroeg: ‘Is de getuigenis (shahada) van twee vrouwen niet gelijk aan die van één man?’ Zij zeiden: ‘Ja.’ Hij zei: ‘Dat is de tekortkoming in intelligentie.’ De Profeet vervolgde: ‘Is het niet waar, dat een vrouw gedurende haar menstruatie niet kan vasten of bidden?’ De vrouwen antwoordden: ‘Ja.’ Hij zei: ‘Dat is de tekortkoming in haar religieuze verplichting.’“


Vooruit nog een keertje dan om een eventueel gebrek aan intelligentie (als voorzegd door de profeet der moslims) te compenseren:

Moesliem 885
Het is overgeleverd dat Jaabier ibn ‘Abd Allah zei:
“Ik woonde de ‘Eid gebeden, in het gezelschap van de Profeet, bij. Hij begon met het gebed voor de khoetbah, zonder dat er adhaan of iqaamah aan was voorafgegaan. Daarna stond hij vzmh op, leunend op Bilaal, en spoorde de mensen aan om Allah te vrezen en te gehoorzamen. Hij gaf een preek aan de mensen en herinnerde hen [vertaler: aan datgene waar de preek over ging]. Daarna ging hij naar de vrouwen en preekte hen toe en herinnerde hen. Toen zei hij: ‘Geef in liefdadigheid, want jullie vormen de meerderheid van brandstof van de hel.’

Een vrouw met donkere wangen stond op in het midden van de vrouwen en vroeg, ‘Waarom is dat, O Boodschapper van Allah?’ Hij vzmh antwoordde: Omdat jullie te veel klagen en ondankbaar zijn aan jullie mannen.’ Toen begonnen zij hun juwelen weg te geven in liefdadigheid, door hun oorbellen en ringen te gooien in Bilaal’s gewaad.“


Met elke belegging, of het nu om kapitaal of leven voor de eeuwigheid gaat is het goed om tevoren alvast even te weten waar het over gaat en wat er waarom van je verwacht wordt. Je kunt dan tenminste met het volle verstand kiezen of je met iemand in zee gaat en hem op zijn woord gelooft zonder dat er valse verwachtingen of onnodige angsten geschapen worden waardoor je je nuchtere oordeel zou kunnen laten beïnvloeden.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

De man van onze Vera die dolgelukkig getrouwd is met de jihadist Rudolph Holiershoek, die zijn baby een aantal jaren geleden heeft doodgeschud blijft voorlopig nog een paar jaar vast zitten volgens iemand die hem kent.


Peuter doodschudder en jihadist van het Haagse Netwerk Rudolph Holiershoek, kan 4 jaar langer blijven zitten waar hij zit!

Rudolph Holierhoek was onder pseudoniem Abu Suhayb vaste columnist bij website de Ware Religie. Hij heeft een strafblad wegens het doodschudden van zijn vier maanden oude baby.
Afbeelding
Rudolf, die wij op dit forum kennen onder de naam Adam.
Maar ik lees in de krant dat hij voor de zoveelste keer is vrijgesproken en dat het OM het daar niet mee eens is. Het OM gaat in cassatie

OM in cassatie na vrijspraak vader van doodschudden baby Jayden

Afwachten dus. Rudolf zijn vader is ook rechter, dus misschien vriendjespolitiek?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:De man van onze Vera die dolgelukkig getrouwd is met de jihadist Rudolph Holiershoek, die zijn baby een aantal jaren geleden heeft doodgeschud blijft voorlopig nog een paar jaar vast zitten volgens iemand die hem kent.
Bedoel je dit verhaal Ariel?

Die troela mogen ze van mij ook steriliseren hoor. Die is net zo geschift als die vent.
Bij gebrek aan vrijwilligers kom ik die vent wel steriliseren. Met twee bakstenen.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef:
Bedoel je dit verhaal Ariel?
Nee. Zover ik weet is Vera nog steeds een "goeie moslima." We hebben best veel met haar meegemaakt. Vanaf schoolmeisje tot niqab draagster. Ik wilde het eerst niet geloven toen ze ons vertelde dat ze niqab ging dragen, maar ze deed het wel. Ik kan de foto van haar niet meer terug vinden.
Ze woont nu in Den Haag. Samen met deze knul Adam. of wel rooie Rudolf, of abu huppelepup.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Pizzaman schreef:
Bedoel je dit verhaal Ariel?
Nee. Zover ik weet is Vera nog steeds een "goeie moslima." We hebben best veel met haar meegemaakt. Vanaf schoolmeisje tot niqab draagster. Ik wilde het eerst niet geloven toen ze ons vertelde dat ze niqab ging dragen, maar ze deed het wel. Ik kan de foto van haar niet meer terug vinden.
Ze woont nu in Den Haag. Samen met deze knul Adam. of wel rooie Rudolf, of abu huppelepup.
Die zit in de nor toch. Vanwege kindjesschudden?
Hoewel het me niet zou verbazen als ie al weer los rondliep...
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie