Getrouwd met een Moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

sunshine schreef:Vreemd dat veel bekeerlingen altijd uit een vreemde situatie komen.
Oh nee dat was het niet. Ik was bijna getrouwd door een man die gevolgd werd door de aivd en als ie te dicht bij bepaalde gebouwen kwam enzo sprong ineens overal marrechaussee vandaan. Hij was nogal .. hij dwong me eigenlijk tot dingen die ik niet wilde. En ik had niet gedacht dat ik daar ooit nog uit zou komen.
Dat heeft niets met mijn bekering te maken
Laa ilaaha illallaah
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Ben je ook volgens de Nederlandse wet getrouwd? Enne, vind jij jezelf niet een beetje te jong voor een huwelijk?
nee, ben nog geen 18 he.
Nee.
Laa ilaaha illallaah
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

Vera schreef:
sunshine schreef:Vreemd dat veel bekeerlingen altijd uit een vreemde situatie komen.
Oh nee dat was het niet. Ik was bijna getrouwd door een man die gevolgd werd door de aivd en als ie te dicht bij bepaalde gebouwen kwam enzo sprong ineens overal marrechaussee vandaan. Hij was nogal .. hij dwong me eigenlijk tot dingen die ik niet wilde. En ik had niet gedacht dat ik daar ooit nog uit zou komen.
Dat heeft niets met mijn bekering te maken
Ey, toch geen A?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:
Vera schreef:
sunshine schreef:Vreemd dat veel bekeerlingen altijd uit een vreemde situatie komen.
Oh nee dat was het niet. Ik was bijna getrouwd door een man die gevolgd werd door de aivd en als ie te dicht bij bepaalde gebouwen kwam enzo sprong ineens overal marrechaussee vandaan. Hij was nogal .. hij dwong me eigenlijk tot dingen die ik niet wilde. En ik had niet gedacht dat ik daar ooit nog uit zou komen.
Dat heeft niets met mijn bekering te maken
Ey, toch geen A?
Haha nee A niet. T is daarna nog heel even goed gekomen maar toen ie begon met 'ik ben een gelukkige vrijgezel' was het afgelopen.
En toen durfde ik eindelijk mijn hartje te openen voor mijn red-head
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door SDX »

Vera schreef:
Chaimae schreef: Ey, toch geen A?
Haha nee A niet. T is daarna nog heel even goed gekomen maar toen ie begon met 'ik ben een gelukkige vrijgezel' was het afgelopen.
En toen durfde ik eindelijk mijn hartje te openen voor mijn red-head
Ik zou toch maar uitkijken Vera - fooling around met die en dan die - voordat je het weet zit je half ingegraven in't zand en wordt je bekogeld met het juiste formaat stenen :question:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

SDX schreef:Ik zou toch maar uitkijken Vera - fooling around met die en dan die - voordat je het weet zit je half ingegraven in't zand en wordt je bekogeld met het juiste formaat stenen :question:
Dankjewel voor je waarschuwing =S
Laatst gewijzigd door Vera op do mei 07, 2009 8:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Laa ilaaha illallaah
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door sunshine »

Vera schreef:
sunshine schreef:Vreemd dat veel bekeerlingen altijd uit een vreemde situatie komen.
Oh nee dat was het niet. Ik was bijna getrouwd door een man die gevolgd werd door de aivd en als ie te dicht bij bepaalde gebouwen kwam enzo sprong ineens overal marrechaussee vandaan. Hij was nogal .. hij dwong me eigenlijk tot dingen die ik niet wilde. En ik had niet gedacht dat ik daar ooit nog uit zou komen.
Dat heeft niets met mijn bekering te maken
Meisje, het overgrote deel van de bekeerlingen zitten niet goed in hun vel.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

sunshine schreef:Meisje, het overgrote deel van de bekeerlingen zitten niet goed in hun vel.
Bedankt voor dit inkijkje in je grote mensenkennis
Laa ilaaha illallaah
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ruth »

even samenvattend :shock: . Pas 17 jaar, islamitisch getrouwd met een vent die je krap een half jaar ken.
Gossie, nou dan heb je t echt goed gedaan zeg...

Wat zullen je ouders gelukkig zijn
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Jongens, dit kind is helemaal nog niet getrouwd.
Ze houdt ons allemaal voor de gek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

Ruth schreef:even samenvattend :shock: . Pas 17 jaar, islamitisch getrouwd met een vent die je krap een half jaar ken.
Gossie, nou dan heb je t echt goed gedaan zeg...

Wat zullen je ouders gelukkig zijn
Mijn ouders zijn helemaal gek op hem.
Ik ken m trouwens sinds 1 september
Laa ilaaha illallaah
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Jongens, dit kind is helemaal nog niet getrouwd.
Ze houdt ons allemaal voor de gek.
Goh, wat weet jij er veel vanaf. Een insider..
Ik heb je helemaal niet gezien in Breda zaterdag
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

Ik ben paranormaal begaafd Vera. Vandaar dat ik dat weet. Ik heb me op je ingestraald.

Maar maak je geen zorgen. Je zal eens weten wat het is om met een streng gelovige moslim getrouwd te zijn. Nog even geduld.

En wat moest ik vrijdag in Breda doen? :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door sunshine »

Vera schreef:
sunshine schreef:Meisje, het overgrote deel van de bekeerlingen zitten niet goed in hun vel.
Bedankt voor dit inkijkje in je grote mensenkennis
:)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

Waarom ben je getrouwd als je nog thuis bij je ouders woont? Want wat is dan het nut of de toegevoegde waarde van een huwelijk? Een huwelijk is toch niks anders dan een formele samenlevingsvorm, en houdt dus in dat je op zijn minst onder één dak samenwoont. Tenzij jullie getrouwd zijn om zo op een 'legale' manier te seksen, zonder dat er een straf boven je hoofd hangt, waar hoogstwaarschijnlijk sprake van is. Foei, ware dekhengsten! Je bent trouwens niet eens getrouwd, omdat het geen geldigheid heeft voor de Nederlandse wet, noujah, laten we het houden op een schijnhuwelijk, een pseudo-huwelijk uit seksuele overwegingen. Kon jij je weer niet onder het juk brengen, Vera? Ik heb je hyves, voor je het had afgeschermd (zeker omdat je bespeurde dat ik er een beetje heb zitten neuzen?), eens een beetje lopen lezen, en viel van verbazing haast van mijn bed. Zedeloos gepraat van de bovenste plank. Dat was dus gewoon jullie drijfveer.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door SDX »

Hier Chaimae ... voor Vera ... want zulk zedeloos gedrag tolereren wij niet :sly:
Afbeelding

Afbeelding

Foei Vera! :rongue:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Ik ben paranormaal begaafd Vera. Vandaar dat ik dat weet. Ik heb me op je ingestraald.

Maar maak je geen zorgen. Je zal eens weten wat het is om met een streng gelovige moslim getrouwd te zijn. Nog even geduld.

En wat moest ik vrijdag in Breda doen? :shock:
Zaterdag. Toen was mijn huwelijk. In de Rahman moskee.
Laa ilaaha illallaah
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Waarom ben je getrouwd als je nog thuis bij je ouders woont? Want wat is dan het nut of de toegevoegde waarde van een huwelijk? Een huwelijk is toch niks anders dan een formele samenlevingsvorm, en houdt dus in dat je op zijn minst onder één dak samenwoont. Tenzij jullie getrouwd zijn om zo op een 'legale' manier te seksen, zonder dat er een straf boven je hoofd hangt, waar hoogstwaarschijnlijk sprake van is. Foei, ware dekhengsten! Je bent trouwens niet eens getrouwd, omdat het geen geldigheid heeft voor de Nederlandse wet, noujah, laten we het houden op een schijnhuwelijk, een pseudo-huwelijk uit seksuele overwegingen. Kon jij je weer niet onder het juk brengen, Vera? Ik heb je hyves, voor je het had afgeschermd (zeker omdat je bespeurde dat ik er een beetje heb zitten neuzen?), eens een beetje lopen lezen, en viel van verbazing haast van mijn bed. Zedeloos gepraat van de bovenste plank. Dat was dus gewoon jullie drijfveer.
Omdat het huwelijk de verbintenis tussen een man en een vrouw met als doel het genieten van elk van hen van de ander en het vormen van een vroom gezin en een gezonde en veilige samenleving is. Het huwelijk zorgt ervoor dat mijn imaan groter word, dat zijn imaan groter word. We steunen elkaar in onze jihaad an nafs, we steunen elkaar als we het moeilijk hebben met de ongelovige familie. We zijn beste vrienden, geliefden, maatjes, teamgenoten, strijders, fi sabillilah.
Nee dat vind ik niet. Ook hoewel we 4 uur treinen uit elkaar wonen, heb ik enorm veel aan hem. Dit is de eerste stap naar een vroom gezin en een gezonde en veilige samenleving.
Heb ik mijn hyves afgeschermd? Ja de krabbels al een tijdje, omdat ik vrienden in mn lijst had die niet mn vrienden waren idd. Maar onder andere mn blog en mn gadgets zijn toch nog te zien? En over wat voor zedeloos gepraat heb jij het?
Alhamdoelilah Chaimae, dat jij het recht hebt gekregen om te oordelen over anderen =S
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Manon »

In principe is de imam die jullie "in de echt verbond" strafbaar, vermits noch in Nederland noch in Belgie religieuze huwelijken mogen worden afgesloten zonder dat er eerst een burgerlijk huwelijk werd bestendigd.

Dit maakt dat indien je toevallig kinderen zou krijgen dezen worden beschouwd als geboren buiten het huwelijk, en jij beschouwd wordt als alleenstaande BOM moeder. Als hij je islamitisch verstoot (taleq taleq taleq) dan sta je ook gewoonweg nergens, helemaal zoals het hoort in het islamitische wereldje.

Ik heb met je ouders te doen: mijn dochter is getrouwd, maar ze woont nog thuis omdat haar man haar niet kan onderhouden? Is het dat?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Dit maakt dat indien je toevallig kinderen zou krijgen dezen worden beschouwd als geboren buiten het huwelijk, en jij beschouwd wordt als alleenstaande BOM moeder. Als hij je islamitisch verstoot (taleq taleq taleq) dan sta je ook gewoonweg nergens, helemaal zoals het hoort in het islamitische wereldje.
En extra verrassing.…. :smile: Als er een kind uit dit "schijnhuwelijk" komt, dat heeft het een grote kans om crimineel te worden. Vera heeft nu al geestelijke problemen. Ze is opstandig, en je geloofd toch niet dat mevrouw zich over een poosje als het nieuwtje van het schijnhuwelijk er af is en de glans verloren heeft zich aan haar man zal onderwerpen. Ze luistert niet eens naar haar ouders, laat staan straks naar een man. Dus...een nieuw soort undermens is geboren. Kindje, uitkering, slechte buurt...geen kennis en gevoel om een kind op te voeden ....En voila...
Vera is heel interessant studie materiaal., maar gaat de gemeenschap later handen met geld kosten.
Eerst een klein boefje daarna een grote boef..

Kinderen onder de twaalf die crimineel gedrag vertonen, lopen een grote kans om later echte boeven te worden.

Psycholoog en jurist Lieke van Domburgh, verbonden aan het VU medisch centrum in Amsterdam, stelt op basis van onderzoek van gegevens van de politie dat kinderdelinquenten wel vaak jongens zijn, dat de kinderen meer uit de grote steden komen en uit buurten met een lage sociaal-economische status. Ook zijn kinderen van niet-westerse origine oververtegenwoordigd in de registratiesystemen van de politie.

Verder is ongeveer de helft van de onderzochte kinderen afkomstig uit een gebroken gezin, was er bij de moeder vaak sprake van tienermoederschap en waren er veel psychische problemen bij zowel de ouders als de kinderen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3874 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

Vera schreef:
Chaimae schreef:Waarom ben je getrouwd als je nog thuis bij je ouders woont? Want wat is dan het nut of de toegevoegde waarde van een huwelijk? Een huwelijk is toch niks anders dan een formele samenlevingsvorm, en houdt dus in dat je op zijn minst onder één dak samenwoont. Tenzij jullie getrouwd zijn om zo op een 'legale' manier te seksen, zonder dat er een straf boven je hoofd hangt, waar hoogstwaarschijnlijk sprake van is. Foei, ware dekhengsten! Je bent trouwens niet eens getrouwd, omdat het geen geldigheid heeft voor de Nederlandse wet, noujah, laten we het houden op een schijnhuwelijk, een pseudo-huwelijk uit seksuele overwegingen. Kon jij je weer niet onder het juk brengen, Vera? Ik heb je hyves, voor je het had afgeschermd (zeker omdat je bespeurde dat ik er een beetje heb zitten neuzen?), eens een beetje lopen lezen, en viel van verbazing haast van mijn bed. Zedeloos gepraat van de bovenste plank. Dat was dus gewoon jullie drijfveer.
Omdat het huwelijk de verbintenis tussen een man en een vrouw met als doel het genieten van elk van hen van de ander en het vormen van een vroom gezin en een gezonde en veilige samenleving is. Het huwelijk zorgt ervoor dat mijn imaan groter word, dat zijn imaan groter word. We steunen elkaar in onze jihaad an nafs, we steunen elkaar als we het moeilijk hebben met de ongelovige familie. We zijn beste vrienden, geliefden, maatjes, teamgenoten, strijders, fi sabillilah.
Nee dat vind ik niet. Ook hoewel we 4 uur treinen uit elkaar wonen, heb ik enorm veel aan hem. Dit is de eerste stap naar een vroom gezin en een gezonde en veilige samenleving.
Heb ik mijn hyves afgeschermd? Ja de krabbels al een tijdje, omdat ik vrienden in mn lijst had die niet mn vrienden waren idd. Maar onder andere mn blog en mn gadgets zijn toch nog te zien? En over wat voor zedeloos gepraat heb jij het?
Alhamdoelilah Chaimae, dat jij het recht hebt gekregen om te oordelen over anderen =S

Moet ik soms in herhaling vallen? Waarom ben je getrouwd als je nog thuis bij je ouders woont? Want wat is dan het nut of de toegevoegde waarde van een huwelijk? Een huwelijk is toch niks anders dan een formele samenlevingsvorm, en houdt dus in dat je op zijn minst onder één dak samenwoont. Enne, waarom niet eerst trouwen conform de Nederlandse wet, en er dan pas een islamitisch huwelijk achteraan gooien? Of kon jij je weer niet eens in toom houden? Deze vragen stel ik niet om een waardeoordeel over jou af te geven, maar om jou te helpen bij een eigen en geinformeerde oordeelsvorming. Als jij denkt dat mijn eerdere bericht een waardeoordeel behelst, dan wens ik je verder, en hopelijk, een huwelijk vol barrieres en spanningen, waar jij eens op den lijve mag ondervinden hoe zo een pseudo-huwelijk werkt, en waar jij eens flink mag koordansen. Hoe hard dit ook moge klinken, een schepsel waarheid mag je nooit weggooien. Doe het wel veilig, want anders heb je al helemaal geen poot om op te staan, mocht het eventueel fout gaan.
Laatst gewijzigd door Chaimae op vr mei 08, 2009 11:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Monique »

Veel meisjes die het thuis niet naar de zin hebben vluchten in een huwelijk omdat ze niet op eigen benen kunnen/durven staan.
Ze ruilen het ene "regime" in voor het andere alleen realiseren ze het zich pas wanneer het te laat is.

Ze romentiseren het huwelijk en denken dan dat wanneer er kinderen zijn hun geluk niet op kan.
Dat ze zich in een poel van ellende storten realiseren ze pas wanneer ze op straat staan met niets of in een blijf van mijn lijf huis.

Hormonen en domheid en niets anders is het.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:Veel meisjes die het thuis niet naar de zin hebben vluchten in een huwelijk omdat ze niet op eigen benen kunnen/durven staan.
Ze ruilen het ene "regime" in voor het andere alleen realiseren ze het zich pas wanneer het te laat is.

Ze romentiseren het huwelijk en denken dan dat wanneer er kinderen zijn hun geluk niet op kan.
Dat ze zich in een poel van ellende storten realiseren ze pas wanneer ze op straat staan met niets of in een blijf van mijn lijf huis.

Hormonen en domheid en niets anders is het.
Het is heel simpel en hard. Wie niet horen wil, moet maar voelen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Bloodgod »

Jezus Chaimae, does gauw een andere foto!
Die vorige was veel leuker. :drool: :drool:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Getrouwd met een Moslim

Bericht door Chaimae »

Bloodgod schreef:Jezus Chaimae, does gauw een andere foto!
Die vorige was veel leuker. :drool: :drool:
Hahaha, die staat zo vreemd he. In het echt is hij veel leuker! :knorrie: Ik hou het op deze:P lang leve het (Nederlands) oranje.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie